Απογοήτευση Athens Airways

  • Thread starter Thread starter djpap
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Το μεγάλο πρόβλημα της εταιρείας όταν δεν πετάει το ERJ είναι ο χρόνος. Βάσει των ERJ, η εταιρεία προγραμμάτιζε 40 λεπτά (gate-to-gate) ATH-JSI/KIT,JIK ή 50 λεπτά (gate-to-gate) ΑΤΗ-ΑΟΚ κ.ο.κ. Φυσικά τόσο το DH3 όσο και το AT4 χρειάζονται παραπάνω ώρα. Και η καθυστέρηση δεν καλύπτεται από τα "πιεσμένα" 30λεπτα turn-around στο αεροδρόμιο προορισμού ή τα 40λεπτα turn-around στην Αθήνα.
 
Ας μου εξηγήσει κάποιος σας παρακαλώ...Γιατί τα αεροσκάφη της Athens βγάζουν τόσο συχνά προβλήματα;;

Πρόσφατα,λίγο πριν την Μεγάλη Εβδομάδα,ένα από τα Embraer τους που εκτελούσε το δρομμολόγιο SKG-SMI και ενώ βρισκόταν περίπου στα μέσα της διαδρομής,παρουσίασε τεχνικό πρόβλημα και επέστρεψε στη Θεσσαλονίκη...Το αεροπλάνο ήταν γεμάτο φοιτητές,κάποιοι εξ αυτών γνωστοί μου και έτσι το πληροφορήθηκα...Η πτήση έγινε τρείς ώρες μετά με το αεροσκάφος SX-DIZ της Astra...
 
Δε νομίζω ότι βγάζουν λγότερα ή περισσότερα τεχνικά προβλήματα σε σχέση με άλλες εταιρείες. Θα έπρεπε να είχαμε πρόσβαση το tech log των αεροσκαφών για να το πούμε αυτό... το πρόβλημα είναι σαφές και έχει να κάνει με τον προγραμματισμό των αεροσκαφών. Με λίγα λόγια, είναι αδύνατο να ανταπεξέλθει και στην παραμικρή "στραβή" που φυσιολογικά θα κάτσει μέσα στη διάρκεια της επιχειρησιακής λειτουγίας.
Σημ. Ακύρωσε η Καβάλα (ύστατη λύση) για να γυρίσει το rotation του αεροσκάφους στα φυσιολογικά και να φύγει η Μυτιλήνη στην ώρα της.
 
Θα συμφωνήσω απόλυτα με τον Boboneras. Όταν έχεις 4 αεροπλάνα που θα πρέπει να δουλεύουν στο 100% καθημερινά ώστε να βγει το πρόγραμμα όπως πρέπει, τότε το οποιοδήποτε απρόοπτο θα προκαλέσει προβλήματα. Όταν δε τα προβλήματα εμφανιστούν ταυτόχρονα, όπως στη συγκεκριμένη περίπτωση, τα αποτελέσματα είναι αυτά που βλέπουμε.

Να υπενθυμίσω τα περσινά προβλήματα με την υπερθέρμανση των φρένων των E145, λόγω του μη εξοπλισμού τους με thrust reversers. Ανάλογα προβλήματα θα πρέπει να αναμένουν και φέτος και δεν φαίνεται από το πρόγραμμα να το έχουν λάβει υπόψη τους. Το ΑΤ4, απ' ότι μαθαίνω από τα ξένα, δεν έχει σύμβαση για το σύνολο του καλοκαιριού. Άραγε υπάρχει προγραμματισμός γι' αυτό; Θα επιστρέψει κάποιο Ε145; Μήπως τα όμορφα jet δεν είναι τα πλέον κατάλληλα για τις ελληνικές άγονες γραμμές;

Υποθέτω πως έχουμε μπροστά μας άλλη μια κλασσική περίπτωση ελληνικού εταιρικού προγραμματισμού. Δεν γνωρίζω ποιος λαμβάνει τις αποφάσεις εκεί στο Κορωπί, ωστόσο μου θυμίζει τα μικρά παιδάκια που θέλουν να μεγαλώσουν απότομα για να πηδήξουν το φράχτη, στην προσπάθεια τους όμως τρώνε τα μούτρα τους.
 
ToSofoPaidi":3v5zmukb said:
Υποθέτω πως έχουμε μπροστά μας άλλη μια κλασσική περίπτωση ελληνικού εταιρικού προγραμματισμού. Δεν γνωρίζω ποιος λαμβάνει τις αποφάσεις εκεί στο Κορωπί, ωστόσο μου θυμίζει τα μικρά παιδάκια που θέλουν να μεγαλώσουν απότομα για να πηδήξουν το φράχτη, στην προσπάθεια τους όμως τρώνε τα μούτρα τους.

Σωστή η μεταφορά σου Sofe αλλά νομίζω ότι ταιριάζει περισσότερο για τα πέρσι και το ξεκίνημα τους... Φέτος, απλά, συμβιβάστηκαν με το μπόι τους και αντί να πηδήξουν φράχτες, προσπαθούν να περάσουν απ' τις τρύπες του :mrgreen: ...
 
Θα διαφωνήσω εν μέρει ΟΑ701. Έχεις δίκιο για πέρσι και το ξεκίνημα τους. Φέτος όμως είχαν την ευκαιρία τους και απ' ότι φαίνεται επαναλαμβάνουν τα ίδια λάθη. Ο χειμώνας πέρασε, με δυσκολίες αν κρίνω από τα απανωτά προγράμματα, τις διαμαρτυρίες υπαλλήλων τους σε blog, τις καθυστερήσεις, τις επιστροφές αεροσκαφών και πολλά άλλα, ωστόσο η άνοιξη δεν έφερε νέο αέρα. Αντί, με το που θα ξεμπέρδευαν και με τα ποδοσφαιρικά τσάρτερ, να κάτσουν κάτω, να δουν τι αεροσκάφη διαθέτουν και με τι δυνατότητες (ας μην ξεχνάμε τις υποδομές των αεροδρομίων της χώρας), αν θα συνεχίσουν με τα ίδια ή με κάτι διαφορετικό και αναλόγως να θέσουν στόχους και προγράμματα, το αποτέλεσμα ήταν "μία από τα ίδια". Κυνήγησαν και πήραν πολλά άγονα δρομολόγια και τώρα ο στόλος τους δεν φτάνει σχεδόν ούτε γι' αυτά! Για να το κάνω μια σούμα απλή και ξεκάθαρη, θα προτιμούσα μια μικρή εταιρεία με 2-3 αεροσκάφη, σταθερά δρομολόγια (ας είναι σε 4 ή 5 μόνο προορισμούς), αξιόλογο σέρβις και προσοχή στον πελάτη τους, παρά το θέαμα που παρακολουθούμε τώρα. Περισσότερο στεναχωριέμαι για τα παιδιά που δουλεύουν αυτή τη στιγμή στην εταιρεία, αλλά και τους κατοίκους των "άγονων" νησιών που εξυπηρετούν. :(
 
Οι δυό τελευταίες αράδες που έγραψες...εκφράζουν την πικρή αλήθεια.
 
Εγώ που είμαι κάτοικος άγονου νησιού, έχω να πω μονάχα ένα. Ανάθεμα την ώρα και τη στιγμή. Αν είναι να χρεωκοπήσει (γιατί κάτι τέτοιο μου μυρίζει) ας το κάνει μία ώρα νωρίτερα, να αναλάβει κάποιος άλλος. Κάναμε αμάν τόσα χρόνια να πάρει κανένα καινούργιο αεροπλανάκι η πΟΑ και πάνω που γνωρίσαμε τα DH4 και το σέρβις της νΟΑ, εμάς μας έτυχε ο μουτζούρης. Με αυτή τη κατάσταση καλοκαίρι δεν βγάζουμε. Ούτε ο προσφερόμενος αριθμός θέσεων είναι ικανοποιητικός, ούτε τα αεροσκάφοι, ούτε το σέρβις. Ακόμη και η κρατική Ολυμπιακή, είχε πολύ καλύτερες υπηρεσίες από αυτό το μόρφωμα.

Υ.Σ. Λυπάμαι για τους εργαζόμενους αυτής της εταιρείας, αλλά δυστυχώς με τα έργα και τις ημέρες των διευθύνοντων, δεν βλέπω καλύτερο μέλλον γι' αυτούς.
 
Και σήμερα πάλι, εξυπηρετούνται μόνο οι άγονες και αυτές με το ATR των Βούλγαρων. Δύο RJ4 δεν έχει η εταιρεία; Και τα δύο χαλασμένα είναι; Εκείνο το DH3 που εξαφανίστηκε; Τι γίνεται τέλος πάντων με αυτούς τους κυρίους;\
Υ.Σ. Και με καθυστέρηση φυσικά οι πτήσεις Ικαρίας και Κυθήρων και βλέπουμε για τις επόμενες.
 
Δεν υπάρχει ΥΠΑ να πάρει θέση;
Δεν υπάρχει κράτος να τσεκάρει που πάνε τα λεφτά των άγονων;
Είναι απίστευτοι τελικά αυτοί τύποι της Athens....
 
Top