Θα συμφωνήσω απόλυτα με τον Boboneras. Όταν έχεις 4 αεροπλάνα που θα πρέπει να δουλεύουν στο 100% καθημερινά ώστε να βγει το πρόγραμμα όπως πρέπει, τότε το οποιοδήποτε απρόοπτο θα προκαλέσει προβλήματα. Όταν δε τα προβλήματα εμφανιστούν ταυτόχρονα, όπως στη συγκεκριμένη περίπτωση, τα αποτελέσματα είναι αυτά που βλέπουμε.
Να υπενθυμίσω τα περσινά προβλήματα με την υπερθέρμανση των φρένων των E145, λόγω του μη εξοπλισμού τους με thrust reversers. Ανάλογα προβλήματα θα πρέπει να αναμένουν και φέτος και δεν φαίνεται από το πρόγραμμα να το έχουν λάβει υπόψη τους. Το ΑΤ4, απ' ότι μαθαίνω από τα ξένα, δεν έχει σύμβαση για το σύνολο του καλοκαιριού. Άραγε υπάρχει προγραμματισμός γι' αυτό; Θα επιστρέψει κάποιο Ε145; Μήπως τα όμορφα jet δεν είναι τα πλέον κατάλληλα για τις ελληνικές άγονες γραμμές;
Υποθέτω πως έχουμε μπροστά μας άλλη μια κλασσική περίπτωση ελληνικού εταιρικού προγραμματισμού. Δεν γνωρίζω ποιος λαμβάνει τις αποφάσεις εκεί στο Κορωπί, ωστόσο μου θυμίζει τα μικρά παιδάκια που θέλουν να μεγαλώσουν απότομα για να πηδήξουν το φράχτη, στην προσπάθεια τους όμως τρώνε τα μούτρα τους.