NFEEFE
V.I.P.-Class-Member
- Εγγραφή
- 09/12/2008
- Μηνύματα
- 1.343
- Likes
- 92
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- OAL
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGAT
Ααααχ..Και η πλακα ειναι οτι ορισμενους τους πειραζε το δημοσιο και η πΟΑ, και τωρα λενε "Ρε γαμωτο να που υπηρχαν και χειροτερα!!!!"...
Η απογοητευση οντως ειναι η ZF η οποια δεν εχει δημιουργησει τις βασεις να μπει δυναμικα και να δημιουργησει πατημα ωστε να κανει ενα καλο ονομα, και να εκμεταλευτει αποτλεσματικα την συγχωνευση (οταν και αν τελικα εγκριθει και γινει) των 2 μεγαλυτερων εταιριων και το κενο που θα αφησει αυτη στο εσωτερικο της χωρας.
Ως τωρα ειδαμε μια εταιρια που:
ΔΕΝ εχει σταθερο προγραμμα δρομολογιων (οτι κατσει οποτε κατσει)
ΔΕΝ εχει σταθερα συγκεκριμενα αεροσκαφη να εκτελουν τα δρομολογια (ποτε DH3-ποτε ΑΤ4 και γενικα οτι να'ναι!)
ΔΕΝ εχει μπει στα αναλογα συστηματα ωστε να μπορουν οι πρακτορες να κλεινουν εισιτηρια με αλλες εταιριες (με την πΟΑ εκλεινες απο Αυστραλια οπως ειχε πει και ο aakunz και εφτανες μεχρι εδω με 1 εισιτηριο στη πατριδα σου και δεν πληρωνες υπερβαρα κλπ γιατι ηταν ολα τα δρομολοια σε ενα εισιτηριο)
ΔΕΝ εχει κανει κανενα σοβαρο ονομα στο χωρο (δεν τη ξερει ΚΑΝΕΝΑΣ ξενος)
ΔΕΝ εχει κανει καμια σοβαρη διαφημιση
ΔΕΝ εκτελει το προγραμμα στην ωρα της
ΔΕΝ δειχνει οτι μπορει να εκμεταλευτει εστω στο ελαχιστο το κενο που θα δημιουργηθει
ΔΕΝ ΔΙΧΝΕΙ ΓΕΝΙΚΑ ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ!
Αυτα και ειναι αρκετα για να επιβεβαιωσουν το ρητο..."Τα πολλα λογια ειναι φτωχεια"...
Αλλα δε πειραζει, πετατε με το προσωπικο σας τζετ!
ΔΕΝ ντρεπονται λεω εγω...Και αυτοι και στην ΥΠΑ...Αλλα το ειχα πει εγω...Οι αγονες γραμμες θα γινουν οπως στα πλοια...Βαλε το καθε σαραβαλο να παει καπου απλα να τσεπωσω την επιδοτηση και βλεπουμε για αυριο...
Ιδιωτικη πρωτοβουλια σου λεει μετα...Αμα περιμενεις τη κρατικη επιδοτιση σκ@τ@ ιδιωτης εισαι.

Η απογοητευση οντως ειναι η ZF η οποια δεν εχει δημιουργησει τις βασεις να μπει δυναμικα και να δημιουργησει πατημα ωστε να κανει ενα καλο ονομα, και να εκμεταλευτει αποτλεσματικα την συγχωνευση (οταν και αν τελικα εγκριθει και γινει) των 2 μεγαλυτερων εταιριων και το κενο που θα αφησει αυτη στο εσωτερικο της χωρας.
Ως τωρα ειδαμε μια εταιρια που:
ΔΕΝ εχει σταθερο προγραμμα δρομολογιων (οτι κατσει οποτε κατσει)
ΔΕΝ εχει σταθερα συγκεκριμενα αεροσκαφη να εκτελουν τα δρομολογια (ποτε DH3-ποτε ΑΤ4 και γενικα οτι να'ναι!)
ΔΕΝ εχει μπει στα αναλογα συστηματα ωστε να μπορουν οι πρακτορες να κλεινουν εισιτηρια με αλλες εταιριες (με την πΟΑ εκλεινες απο Αυστραλια οπως ειχε πει και ο aakunz και εφτανες μεχρι εδω με 1 εισιτηριο στη πατριδα σου και δεν πληρωνες υπερβαρα κλπ γιατι ηταν ολα τα δρομολοια σε ενα εισιτηριο)
ΔΕΝ εχει κανει κανενα σοβαρο ονομα στο χωρο (δεν τη ξερει ΚΑΝΕΝΑΣ ξενος)
ΔΕΝ εχει κανει καμια σοβαρη διαφημιση
ΔΕΝ εκτελει το προγραμμα στην ωρα της
ΔΕΝ δειχνει οτι μπορει να εκμεταλευτει εστω στο ελαχιστο το κενο που θα δημιουργηθει
ΔΕΝ ΔΙΧΝΕΙ ΓΕΝΙΚΑ ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ!
Αυτα και ειναι αρκετα για να επιβεβαιωσουν το ρητο..."Τα πολλα λογια ειναι φτωχεια"...
Αλλα δε πειραζει, πετατε με το προσωπικο σας τζετ!

ΔΕΝ ντρεπονται λεω εγω...Και αυτοι και στην ΥΠΑ...Αλλα το ειχα πει εγω...Οι αγονες γραμμες θα γινουν οπως στα πλοια...Βαλε το καθε σαραβαλο να παει καπου απλα να τσεπωσω την επιδοτηση και βλεπουμε για αυριο...
Ιδιωτικη πρωτοβουλια σου λεει μετα...Αμα περιμενεις τη κρατικη επιδοτιση σκ@τ@ ιδιωτης εισαι.