Απογοήτευση Athens Airways

  • Thread starter Thread starter djpap
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
εγω πιστευω οτι το παλευουν να ορθοποδησουν και οτι θα τα καταφερουν

:wink:
 
Δεν υπάρχει ΥΠΑ να πάρει θέση;
Δεν υπάρχει κράτος να τσεκάρει που πάνε τα λεφτά των άγονων;
Είναι απίστευτοι τελικά αυτοί τύποι της Athens....

Φίλε gmm,χωρίς να είμαι και μεγάλος γνώστης των θεμάτων της ΥΠΑ,μου περνάει απ'το μυαλό οτι ξέρουν αλλά κάνουν οτι δεν ξέρουν...Καταλαβαίνεις νομίζω τί εννοώ... :wink:
Ίσως αυτό που λέω είναι αρλούμπα....Απλά βλέπω οτι ορισμένες άγονες αντί να δούν άσπρη μέρα,βλέπουν όλο και πιο γκρίζες....

samorc
εγω πιστευω οτι το παλευουν να ορθοποδησουν και οτι θα τα καταφερουν

samorc μακάρι να βγεί σωστό αυτό που λες!! Αν και δεν το βλέπω....
 
alekoskit":3s1be4x1 said:
Και σήμερα πάλι, εξυπηρετούνται μόνο οι άγονες και αυτές με το ATR των Βούλγαρων. Δύο RJ4 δεν έχει η εταιρεία; Και τα δύο χαλασμένα είναι; Εκείνο το DH3 που εξαφανίστηκε; Τι γίνεται τέλος πάντων με αυτούς τους κυρίους;\
Υ.Σ. Και με καθυστέρηση φυσικά οι πτήσεις Ικαρίας και Κυθήρων και βλέπουμε για τις επόμενες.
φιλε alekoskit η συγκεκριμενη εταιρια διαθέτει 4 αεροσκάφη τυπου EMBRAER ERJ-145 τα DH3 και ATR-42 λειτουργούν συμπληρωματικα, το γεγονός ότι η εταιρία προσπαθεί με το συγκεκριμένο αριθμό αεροσκαφών να εηυπηρετισει τις αγονεσ και καπιες απο τις τακτικές τησ πτήσεις σαφώς και ενα μικροπροβλημα ρουτίνας σε καποιο αεροσκάφος να δημιουργήσει προβήματα και ΄σε ολόκληρο το πτητικό της πρόγραμμα..

μακαρι να τα καταφέρουν αλλα το θέμα ειναι οτι με τισ ενεργειεσ τουσ χανουν το επιβατικο κοινο που τους εμπιστευτηκε και τους στηριξε, τωρα αν αντεξει η εταιρια που το ευχομαι μεχρι την λειτουργια τησ συγχονευμενης ολυμπιακης και βαλει σε λειτουργεια ενα σοβαρο πλανο σε οτι αφορα την ποιοτητα αεροσκαφων, την πληροτητα, τισ τακτικεσ πτησεισ και την συνεπεια τοτε πιστευω πως θα καταφερει πολυ ευκολα να κερδισει και παλι ενα μεριδιο αγορας
samorc":3s1be4x1 said:
εγω πιστευω οτι το παλευουν να ορθοποδησουν και οτι θα τα καταφερουν

:wink:
 
Εμένα προσωπικά η εταιρεία (και χωρίς να έχω καμία σχέση ή όφελος) μου είναι συμπαθής, μόνο και μόνο γιατί αποτελεί ας πούμε μια εναλλακτική, μια τρίτη άποψη. Εδώ όμως όπως πάμε φαίνεται πως η αγορά στην Ελλάδα με το ζόρι σηκώνει μία, άντε δύο το πολύ εταιρείες, πόσο μάλλον και τρίτη. Νομίζω, ότι η επιδότηση για τις άγονες αποτέλεσε για την Athens μια ανάσα οξυγόνου και παράταση ζωής.
 
έχω την εντύπωση οτι δεν έχει 4 erj!!!

Εκτός αν τα πήραν πίσω
 
Η εταιρία έχει 3 Embraer. Το τέταρτο επεστράφη εδώ και αρκετούς μήνες. Από τα 3 πετάνε ουσιαστικά τα 2, με το 3ο να χρησιμοποιείται κυρίως για back up.
 
Γιωργο, εδω και ΠΟΛΥ καιρο, μονο το Α και το D βλεπω να πετανε. Τριτο δεν βλεπω πουθενα!
 
Και 'γώ όλο τον χειμώνα τα CMA & CMD βλέπω GP707. Tο τρίτο, που λές, πού κοιμάται ;
 
Βασικά και εγώ για δύο ήξερα. Ένα που πετάει (λέμε τώρα) και ένα για ανταλλακτικά. Και στο "parking" στο ΕΛ.ΒΕΝ. δύο έβλεπα τόσους μήνες. Ένα σε λειτου-
ργία και ένα με προστατευτηκά στους κινητήρες. Το τρίτο όμως που είναι; Και το βασικό είναι ότι έστω και δύο jet να έχει, που είναι; Γιατί έχουμε μέρες να τα δούμε όπως άφαντο είναι και το dash3.
 
Πάντως και σήμερα ήταν μια δύσκολη μέρα για την εταιρεία και τους επιβάτες της. Υπήρξαν "βαριές" καθυστερήσεις που άγγιξαν τα δίωρα... τα Κύθηρα πάλι, η Αλεξανδρούπολη επίσης ενώ υπήρξαν και ακυρώσεις. Και λογικά σε μια μέρα που η κίνηση ήταν αυξημένη λόγω και Πρωτομαγιάς... Καλή δύναμη και υπομονή.
 
Top