Απογοήτευση Athens Airways

  • Thread starter Thread starter djpap
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Φίλε μακεδόνα,δεν μίλησα για κάποιον που επηρεάζεται απ΄το χρώμα και μόνο...είπα οτι μετράει στην ψυχολογία σε κάποιο βαθμό...Άλλο το ένα,άλλο το άλλο...

Κανένας που ξέρει έστω και 2 κουτσά πράγματα παραπάνω δεν ενστερνίζεται όσα λέει ο κάθε άσχετος...Όσους εξυπνάκηδες κράζουν τα ελικοφόρα ή τους τραβάς το αφτί ή τους γράφεις κανονικά (εγώ διαλέγω το δεύτερο για λόγους εξοικονόμησης χρόνου)...
Απο κει και πέρα,δεν έχει ο καθένας την τρέλα (δεν λέω την άλλη τη λέξη που αρχίζει με κ) τη δικιά μας να ξέρει πώς και τί και επειδή κανένας μας δεν γεννήθηκε με έλικες και φτερά στην πλάτη,δεν μπορώ να τραβήξω το αυτί σε όσους φοβούνται τα ελικοφόρα και τα αεροπλάνα γενικότερα...Κάποιος που φοβάται τα ελικοφόρα,φοβάται προφανώς και τα αεροπλάνα γενικότερα κατά την άποψη μου...Σε αυτόν ναι,να κάτσεις να εξηγήσεις τι παίζει με τα αεροπλάνα για να μη φοβάται και να απολαμβάνει την πτήση...

Για την Athens Αirways,μετέφερα τν ψυχολογία όσων πετάνε με το ATR τους...Δεν συμφωνώ καθόλου μαζί τους,αλλά απ'την άλλη η εταιρεία κατα την άποψη μου δεν έχει κάνει όσα έπρεπε να κάνει για να νιώθουν άνετα οι επιβάτες τις...Θα μπορούσαν ξαναλέω να το έχουν σουλουπώσει λίγο το αεροπλάνο...όχι δεν είναι σαράβαλο...Αυτή την εικόνα έχει όμως...Και επειδή ο μέσος επιβάτης η μόνη ΥΠΑ που ξέρει είναι οι ΗΠΑ,αλλιώς νιώθει όταν μπαίνει σε ενα αεροπλάνο που δείχνει καινούριο και αλλιώς σε ένα κουδούνι...Κάνω λάθος;; Δεν νομίζω....
Έχω πετάξει με την Athens στις αρχές της,μπας και πετάξω με το Εmbraerάκι,αλλά είχαν βάλει το Avro της Astra...Θα ξαναπέταγα μαζί τους μόνο εάν πλήρωνα αρκετά λιγότερα απ'τους άλλους...Για τον εξής απλό λόγο...Οι ανταγωνιστές προσφέρουν αρκετά καλύτερο προϊόν στα ίδια λεφτά...Δυστυχώς εν όψει μονοπωλείου η εταιρεία πάει για φούντο...Δεν φταίει ο Ελληνάρας κατά την άποψη μου,αλλά το κάκιστο business plan των ιδιοκτητών της εταιρείας,η ερασιτεχνική συμπεριφορά τους και η ύπαρξη AEGEAN και Olympic Air...

Υ.Γ.1 Φίλε Στέφο δεν με πείραξε το οτι συνέπτυξες ένα κομμάτι,αλλά το ότι πήρες ένα τμήμα που βγάζει εντελώς διαφορετικό νόημα απ'αυτό που έγραψα
Υ.Γ.2 Συγγνώμη για τα μεγάλα post
 
GP707":1jmwncgq said:
Να σας εξιστορήσω κι εγώ ένα περιστατικό που όντως χρήζει συζήτησης και να αφήσουμε πίσω την "Απογοήτευση Athens Airways" του djpap η οποία είναι... εκ του μη όντως :doubt: !
Πριν από περίπου 5 μήνες ένας φίλος είχε κλείσει εισιτήριο με την Athens Κέρκυρα-Θεσσαλονίκη. Μερικές μέρες πριν η εταιρία τον ενημέρωσε ότι η πτήση ακυρώθηκε και ως εκ τούτου θα του επέστρεφαν πίσω τα χρήματα σε μερικές μέρες (είχε πληρώσει με πιστωτική και θα του έκαναν επιστροφή εκεί). Ο χρόνος πέρναγε, οι μήνες έγιναν 4 και τα τηλεφωνήματα δεκάδες για να μάθει το λόγο που αργούσε η επιστροφή χρημάτων, αλλά χωρίς αποτέλεσμα. Μετά το πέρας των 4 μηνών ο φίλος απευθύνθηκε στο Συνήγορο του Καταναλωτή όπου και έκανε καταγγελία η οποία στάλθηκε στην εταιρία. Μετά από 1 ώρα από την αποστολή (μέσω φαξ) στην εταιρία, εκπρόσωπος της Athens τηλεφώνησε στον φίλο να του ζητήσει εκ νέου τον αριθμό της πιστωτικής προκειμένου να κάνουν την επιστροφή. Ο φίλος, "δασκαλεμένος" από το Συνήγορο του Καταναλωτή" τους είπε ότι δεν θα τους δώσει τον αριθμό και θα περιμένει περίπου 3 μήνες ακόμα ώστε να του επιστραφεί το ποσόν μαζί με το πρόστιμο (περίπου άλλα τόσα χρήματα) που θα πρέπει να πληρώσει η εταιρία για την αδικαιολόγητη καθυστέρηση.
Και φτάνουμε στο ζουμί της ιστορίας όπου είναι και η απάντηση του εκπροσώπου της εταιρίας: "Αν είμαστε ακόμη ανοιχτά μέχρι τότε"!!! :shock:

Ο φίλος σου πάντως δικαιούται και τα 250 Ευρώ για την ακύρωση της πτήσης με βάση τον κανονισμό της ΕΕ. Γι'αυτό μπορεί να καταφύγει στην ΥΠΑ αν δεν του απαντήσουν 6 εβδομάδες αφότου ζητήσει την αποζημίωση αυτή!
 
Οχι αν ενημερώθηκε τουλάχιστον 14 μέρες πριν την ημερομηνία πτήσης....
 
Το μόνο που με τσαντίζει στην ΑΑ (GR) είναι το ότι αντί να κοιτάξει να μεγαλώσει προσεκτικά και με μέτρο, ανακοίνωσε ένα πρόγραμμα δρομολογίων για το οποίο ο στόλος της δεν αρκούσε και μετά έτρεχε να το καλύψει με leases.
Προσωπικά δεν θα είχα κανένα πρόβλημα να πετάξω με τα leased της (εκτός αν είχα σκάσει πολλά για το εισιτήριο, οπότε θα μου την έδινε λίγο), αλλά αυτό της χαλάει το όνομα για τον πολύ κόσμο που κρίνει από την εμφάνιση. Κρίμα τα λεφτά που πέταξαν κάποιοι στην εταιρία.
 
Και να είχε δικά της, πολύ πιθανό να τα επέστρεφε. Φάνηκε πως δεν υπήρχε σαφές πλάνο (πέραν του "θέλω να πετάξω σε όλη την Ελλάδα"). Εξάλλου είναι φανερό πως η εταιρεία αυτή τη στιγμή κρατιέται ζωντανή από τα αγονάκια και τα τσαρτεράκια. Τα προγραμματισμένα δρομολόγια έχουν μειωθεί στο ελάχιστο... Αν δεν ήταν και τα ferry flights των charter...
 
Ασχέτως με τα λάθη, πιστεύω πως δε θα έπρεπε να μας κάνει καμμία εντύπωση το ότι η Athens δεν ευημερεί. Η εταιρία διάλεξε να ξεκινήσει φιλόδοξα δρομολόγια εν μέσω οικονομικής κρίσης και συνεχίζει μέσα στο ναδίρ των αερομεταφορών. Το ότι συνεχίζει να επιβιώνει το χρωστάει στις άγονες γραμμές που της ανατέθηκαν και (ίσως) την επικείμενη συγχώνευση των Aegean-Olympic. Το μέλλον της είναι αβέβαιο αλλά αυτό συμβαίνει με αεροπορικές εταιρίες σ'όλο τον κόσμο.
 
Εχθές πάντως, η πτήση Αθήνα - Κύθηρα, πραγματοποιήθηκε (φυσικά με τα Βουλγάρικα ATR) με 3 και πλέον ώρες καθυστέρηση. Αιτιολογία ήταν η έλλειψη αεροσκάφους. Απορία μου, είναι τώρα που πήρε και άλλες γραμμές τι θα κάνει? Πόσες ώρες καθυστέρηση θα έχουμε σε κάθε πτήση? Μήπως να τις ένωνε. Δηλαδη να πηγαίνει το αεροπλάνο Αθήνα - Σκύρο - Σκιάθο ή Αθήνα - Κύθηρα - Κάρπαθο? Αλήθεια, οι συμβάσεις για τις άγονες δεν έχουν κανέναν περιορισμό? Δηλάδή αν μία εταιρεία δεν έχει ούτε ένα ιδιόκτητο αεροπλάνο μπορεί έτσι να λάβει 9 γραμμές? Και για να καλύπτει τα κενά της μπορεί κάθε μέρα να νοικιάζει και ένα διαφορετικό αεροπλάνο, απ' όπου θέλει? Παρακαλούσαμε τόσα χρόνια το θεό, να πάρει η πΟΑ καινούργια αεροσκάφοι και να βελτιωθεί το επίπεδο υπηρεσιών της κλπ (όχι ότι είχαμε κανένα πρόβλημα με την πΟΑ) και πάνω που έγινε και γνωρίσαμε τα DH4, μας έτυχε ο τζόκερ.
 
Χτες υπήρξε πρόβλημα με κάποιο ERJ (το SXCMA νομίζω) και το πρόγραμμα ήρθε πάνω-κάτω.
 
Δείτε το σημερινο πλανο της Athens Airways στο arrivals' realtime του http://www.aia.gr. Όλες οι πτήσεις είναι late (χωρίς expected arrival) εκτός από μία που είναι ...cancelled! Καλή Ανάσταση...
 
http://troktiko.blogspot.com/2010/04/at ... rways.html


"Είμαι μία απ'τις πολλές απλήρωτες αεροσυνοδούς, και όχι μόνο, της Athens Airways. Τον τελευταίο καίρο και με το πρόσχημα της κρίσης η εταιρεία καθυστερεί επανειλλημένως την μισθοδοσία σε όλους τους εργαζομένους. Μετά τις πολλές παραιτήσεις και απολύσεις, το προσωπικό είναι ελάχιστο και πλέον, χωρις κανένα κίνητρο, ο καθένας από μας επωμίζεται πολλαπλάσιο βάρος εργασίας. Όντας απλήρωτη πλέον τρεις μήνες ΙΑΝ-ΦΕΒ-ΜΑΡ η παραμονή μου στην εταιρεία είναι δύσκολη αφού ούτε τα έξοδα μετακίνησης δεν μπορώ πλεον να καλύψω. Και βεβαίως λόγω της δύσκολης κατάστασης στην αγορά εργασίας δεν μπορώ και να παραιτηθώ.
Αξίζει βεβαιώς να αναφέρω ότι δεν υπάρχει καμία ενημέρωση από πλευρά της Διοίκησης για το πότε θα γίνει η μισθοδοσία όσο και αν ρώτησα όσο και αν παρακάλεσα, δεν υπήρξε καμία ανταπόκριση πράγμα που δείχνει την παντελή αδιαφορία της Διοίκησης για την τύχη των υπαλλήλων. Όλα αυτά βέβαια σας τα γράφω, βλέποντας ότι σχεδόν όλες οι πτήσεις είναι γεμάτες και επιπλέον χρησιμοποιούμε ακόμα 2 με 3 ξένες εταιρείες για την κάλυψη των αναγκών μας. Αναρωτιέμαι λοιπόν για ποιόν λόγο ο μισθός αργεί να μου καταβληθεί 3 μήνες και να φτάνω στο σημείο να νοιώθω ότι χανω την αξιοπρέπεια μου δανειζόμενη απο την οικογένειά μου και από φίλους. Μήπως για τη Διοίκηση έχει περισσότερη σημασία η εξόφληση άλλων υποχρεώσεων παρά η μισθοδοσία του ίδιου του προσωπικού; Χωρίς όμως ικανοποιημένους εργαζόμενους, σίγουρα το κλίμα βαραίνει και αυτό ζημιώνει και την ίδια την εταιρεία. Είναι καιρός να το καταλάβουν!!!"
 
Top