Αποχωρεί η SWISS από τη Θεσσαλονίκη

  • Thread starter Thread starter osc4r
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Για τις οποίες πόλεις υπάρχουν για τη θερινή περίοδο (που άλλωστε μόνο τότε πετάει η SkyWork ) ήδη απευθείας πτήσεις.
Καλή προσπάθεια υπάρχει και Διαφήμιση στη τηλεόραση αλλά ημίμετρο όσον αφορά τις συνδέσεις, το μόνο θετικό η πρόσβαση στη πανέμορφη Βερνη.

iPhone.png
Sent from a mobile device
iPhone.png
 
Πάντως από τις πτήσεις της Ryanair μάλλον ωφελείτε ήδη ο Θεσσαλονικιός αφού οι τουρίστες έρχονται για 2 μήνες από τους 12 ενώ οι Θεσαλονικείς πετάνε και τους 12 μήνες (προσωπικά πιστεύω πως οφελείτε μόνο ο Θεσσαλονικιός από αυτη την ιστορία αλλά προσπαθώ να είμαι πιο διαλακτικός). Εν ολίγοις και πληρώνουμε την Ryanair για να πετανε κάπιοι φθηνά, και χάνουν τις σοβαρές συνδέσεις αυτοί που δεν βολευονται από τους 5-6 χειμερινούς προορισμούς που θα έχει το SKG.
 
Θα κερδίζει ίσως ο Θεσσαλονικιός τουρίστας που τυχόν θέλει να κάνει διακοπές σ΄έναν από τους προορισμούς της Ryanair και που έχει ευελιξία σχετικά με τις μέρες και ώρες των δρομολογίων. Εκτός απ΄αυτούς όμως υπάρχουν αρκετά άτομα για τα οποία η Ryanair κλπ. με τα δίκτυα και δρομολόγια τους δεν είναι εναλλακτική λύση.

Και για τις δηλώσεις του διευθυντή του ΟΤΠ – ουδέν σχόλιο. :wall: Μπορεί η υπεράσπιση των ενδιαφερόντων των Θεσσαλονικιών, των επαγγελματιών κλπ. να μην είναι αντικείμενο του ΟΤΠ, αλλά αυτό δεν είναι λόγος για τέτοιου είδους απαξιώσεις.

Και όπως έγραψαν κι άλλοι: Ποιός ενδιαφέρεται για τα προβλήματα όλων αυτών που τώρα θα χάσουν πολύ περισσότερο χρόνο και χρήμα για μάλλον κακές, αλλά πανάκριβες ανταποκρίσεις, διανυχτερεύσεις στην Αθήνα ή αλλού... :?: Αν και μάλλον δεν θα μας βοηθήσει, το θεωρώ θετικό ότι τουλάχιστον το Επαγγελματικό Επιμελητήριο κατάλαβε ότι υπάρχει πρόβλημα (για τους επαγγελματίες, τις επιχειρήσεις, τον εκθεσιακό τουρισμό….) και έκανε έκκληση στους αρμόδιους φορείς (όποιοι και αν είναι….) να επέμβουν.

Τέλος πάντων, πέρασα και αυτό το Σαββατοκύριακο στην Θεσσαλονίκη, κάνοντας βόλτα στην αγορά, ψώνια… Και η πτήση την Παρασκευή είχε πληρότητα 100% (και στις 3 σειρές Business Class ) και σήμερα πρωί μάλλον ελάχιστες ελεύθερες θέσεις…
 
Τα ίδια πάνω κάτω ισχύουν και για την πτήση της Alitalia, για την βραδυνή γιατί η πρωινή δεν έχει τις ίδιες πληρότητες, απο την άλλη. Για εμάς που δεν κάνουμε τουρισμό αλλά μετακινούμαστε για προσωπικούς ή επαγγελματικούς λόγους οι 2 αυτές πτήσεις είναι μεγάλη απώλεια. Για να δούμε...
 
Δλδ τι ακριβώς δεν είναι κατανοητό για τον ΟΤΠ? Εντάξει, καταλαβαίνω ότι η διατύπωση μπορεί να μην είναι εύηχη αλλά η δουλειά τους είναι συγκεκριμένη και αφορά τον εισερχόμενο τουρισμό. Στη Ρόδο την ίδια δουλειά κάνει ο ΠΡΟΤΟΥΡ και ποτέ κανείς δεν τους κατηγόρησε για παρόμοιας φύσης θέμα. Νομίζω ότι άλλοι φορείς (Περιφέρεια, δήμοι, επιμελητήρια) είναι πιό σχετικοί και θα μπορούσαν ήδη να έχουν απευθυνθεί στις συγκεκριμένες αεροπορικές ώστε να πληροφορηθούν τα αίτια της αποχώρησης τους.

Με αφορμή το παρών νήμα, νομίζω ότι η Θεσ/κη χρειάζεται 2 πραγματάκια άμεσα. Μια έρευνα αγοράς (καλό θα ήταν να είναι σε ετήσια βάση) για το ποιοί, γιατί και πώς ταξιδεύουν αεροπορικώς από/πρός το SKG καθώς και ένα ολοκληρωμένο πλάνο διαχείρισης προορισμού. Σε πολλές ευρωπαϊκές πόλεις σημαντικό ρόλο διαδραματίζουν κ τα ίδια τα α/δ όπερ καλό θα ήταν να κινητοποιηθούν όλοι οι τοπικοί φορείς ώστε να συμμετάσχουν στην ιδιωτικοιποίηση του α/δ.
 
Αυτό που με ενοχλεί στις δηλώσεις του ΟΤΠ δεν είναι η δήλωση ότι δεν επηρεάζεται ο τουρισμός από την διακοπή των πτήσεων της Swiss κλπ. –δεν απασχολούμαι με τον τουρισμό ούτε έχω σχετικά στοιχεία (και είναι μάλλον αλήθεια ότι αυτή η πτήση δεν είναι κυρίως τουριστική). Αλλά με ενοχλεί η αλαζονεία του („ποιός χρειάζεται τη Swiss, αφού έχουμε Ryanair, Astra κλπ. που καλύπτουν όλα τα κενά και μάλιστα καλύτερα…“), οι δηλώσεις του περί οργανωμένου σχεδίου και άσχημου παιχνιδιού κάποιων κύκλων (μα τί του ενοχλεί εάν άλλοι, που ενδεχομένως επηρεάζονται πραγματικά από την αποχώρηση της Swiss, BA, Alitalia, υπερασπίζονται τα δικά τους ενδιαφέροντα)…

Και χωρίς να έχω κάνει έρευνα αγοράς, ως τακτικός (σχεδόν εβδομαδιαίος) επιβάτης της πτήσης της Swiss μπορώ να πω το εξής:

- η πτήση γενικά έχει υψηλή πληρότητα, και μάλιστα ολόκληρο το χρόνο (δεν γίνεται και συχνά λόγος για επιθυμητή επιμήκυνση της τουριστικής σαισον :?: )
- υπάρχουν αρκετοί τακτικοί επιβάτες, δηλ. άτομα που βλέπω συχνά στο αεροπλάνο
- πριν από την προσγείωση στη Ζυρίχη στις οθόνες εμφανίζονται οι ανταποκρίσεις – γενικά μια λίστα με 10-15 και παραπάνω προορισμούς, από την Σκανδιναβία, την Αγγλία, την Γερμανία μέχρι και την Ισπανία …

Όλα αυτά τα άτομα θα πήγαιναν με τη Swiss μέσω Ζυρίχης, φεύγοντας πριν από τις 5 τα ξημερώματα και γυρίζοντας γύρο στις 2 τη νύχτα, εάν υπήρχε μια μεγάλη επιλογή καλύτερων, πιο φθηνών ή / και απευθείαν πτήσεων σ΄ολόκληρη την Ευρώπη;

Δηλαδή, υπάρχει ανάγκη ή τουλάχιστον ζήτηση γι΄ αυτήν την πτήση, από άτομα που για όποιον λόγο και αν είναι προτιμούν τη Swiss, είτε γιατί τους βολεύουν οι ώρες / ανταποκρίσεις, είτε γιατί δεν έχουν άλλη επιλογή, είτε γιατί είναι ευχαριστημένα με τις υπηρεσίες, με την τιμή, με την αξιοπιστία…
 
Όσον αφορά το τι έχει πάει στραβά...απο που να αρχίσεις και που να τελειώσεις...

Δίνουν τόσα λεφτά για να επεκτείνουν τον διάδρομο, ωστε να κατεβαίνουν 777 και 747, ξεχνώντας βέβαια οτι το κτήριο ΑΔΥΝΑΤΕΙ να εξυπηρετήσει 250 άτομα μαζεμένα απο μια μόνο πτήση...ποτε και πως θα αδειάσει το 777 που κατεβηκε στον υπερσυγχρονο διάδρομο; Με τα λεωφορεία; Πότε θα πάρουν τις αποσκευές τους και απο ΠΟΥ; Πόση ώρα θα κάνουν να περάσουν έλεγχο διαβατηρίων (όταν χρειάζεται) και πόση ώρα να κάνουν check in? Εδω 2 λεωφορεία τουρίστες έρχονται μαζί να κάνουν έλεγχο εισητηρίων και δεν χωράς να περάσεις απο τον κόσμο...

Δίνετε που δίνετε αυτά τα λεφτά...ο ΔΙΑΔΡΟΜΟΣ είναι η προτεραιότητα; Μεγαλώστε λίγο ακόμα το κτήριο, με 1-2 φυσούνες για τα όποια μεγάλα αεροσκάφη έρθουν κάποτε, φτιάξτε λίγο τον δρόμο για Θεσσαλονίκη που είναι ζούγκλα και απο τις 2 μεριες και λειτουργεί με μιάμιση λωρίδα, φτιάξτε έναν ανισόπεδο κόμβο στην διαστάυρωση της Γεωργικής Σχολής, φτιάξτε ένα υπόστεγο για τον ΟΑΣΘ, ένα σωστο γραφείο πληροφοριών, και έναν τρίτο όροφο με εστιατόρια και καταστήματα, φτιάξτε μια οργανωμένη και σωστή ιστοσελίδα για το αεροδρόμιο - φτάνουν τα λεφτά του διαδρόμου, και μένουν και ρέστα! Αλλά ο διάδρομος ήταν για σας η απόλυτη προτεραιότητα...

Και μετά, σχετικά με την έρευνα όσον αφορά την εικόνα και την ταυτότητα της πόλης, εκτός της Χαλκιδικής, η Θεσσαλονίκη έχει το μοναδικό προνόμιο της βυζαντινής συμβασιλεύουσας. Το εκμεταλλεύτηκε ποτέ κανείς αυτό; Καθαρίστε λίγο το κέντρο απο την βρωμιά, φτιάξτε ένα όμορφο φυλλαδιάκι με όλα τα βυζαντινά μνημεία της πόλης, κλείστε το αρχαιολογικό μουσείο και στείλτε τα όλα στην Αθήνα (δεν θα εξηγησω τωρα το σκεπτικο μου λογω ελλειψης χωρου/χρονου - αλλά ΕΧΕΙ νόημα η κίνηση), και παράλληλα κλείστε το βυζαντινό μουσείο της Αθήνας, της Λάρισας, των Γρεβενών, της Μεγαλόπολης και οπουδήποτε αλλού έχει 'βυζαντινό μουσείο' και φέρτε όλα τα εκθέματα εδω, φτιάξτε έτσι ένα παγκόσμιου επιπέδου Βυζαντινό μουσείο, που θα έρχονται τουρίστες απο παντού για να το δουν...Κάντε πχ το Επταπύργιο Βυζαντινό Μουσείο, που τωρα το εχουν φαει οι τσουκνιδες...φτιάξτε έναν περίπατο σε ΟΛΟ το μήκος των τειχών - δεν ξέρω και πολλές πόλεις στον κόσμο με 4 χιλιόμετρα μεσαιωνικόυ τείχους...είναι τόσες πολλές οι δυνατότητες...η Κωνσταντινούπολη λόγω των περιστασιακών βομβών, λόγω του οτι είναι σε Μουσουλμανική χώρα κλπ, ποτε δεν θα μπορέσει να προσελκύσει εισερχόμενο δυτικό τουρισμό τόσο ΕΥΚΟΛΑ όσο η Ελλάδα. Αλλά εμείς κάνουμε τα αδύνατα δυνατά για να τους στείλουμε ακόμα και τους τελευταίους που μας εμπιστεύονται...Αλλά ξέχασα, αν τα κάνουμε όλα αυτά σχετικά με την βυζαντινή ταυτότητα της πόλης, μπορεί να παρεξηγηθούν οι φίλοι μας οι Τούρκοι...

Με γειά μας τον διάδρομο λοιπόν...αν και απο οτι φαίνεται, δεν θα χρησιμοποιηθεί ποτέ...

Και αντι να ασχολείται με όλα αυτα ο υπευθυνος του ΟΤΠ, είναι απλά ικανοποιημένος που η Άστρα και η Αιρ Μπούγκου Ντούγκου πετάνε για Νοβορισοσιμπιροστσελιανισκ και Μπακοτετομπανετσκατσκοβο. Όποιον κόσμο προσπαθείς να φέρεις, αυτός έρχεται. Τώρα που θα πρέπει πλεον να περνάνε όλοι απο την Αθήνα για μια σύνδεση για την Ευρώπη, δεν μας απασχολεί...
 
OA701 και YCNZ τα είπατε όλα , προσυπογράφω . :great:
 
YCNZ":1b5y4tby said:
δεν ξέρω και πολλές πόλεις στον κόσμο με 4 χιλιόμετρα μεσαιωνικόυ τείχους.
Ροδος φίλε μου.Η μοναδική Μεσαιωνική πόλη στον κόσμο...
5+χιλιόμετρα τείχη και όταν λέμε τείχη δεν ενοούμε αυτό το ψιλό τειχαλάκι που έχετε εσείς...
Μιλάμε για 15 μέτρα πλάτος και με τάφρο τουλάχιστον 30 μέτρα...
Να σημειώσω βέβαια ότι είναι παγκόσμιο μνημείο πολιτιστικής κληρονομίας της UNESCO.

Βέβαια έχεις δίκιο σε όλα τα άλλα που λές αλλά μην περιμένεις πολλά από την διοίκηση της πόλης.
Όσο υπάρχει η πηγή χρημάτων που λέγεται φοιτητές δεν θα κουνηθεί κανένας.
Αν ποτε φύγουν οι φοιτητές και πέσει η πείνα στο κέντρο τότε ή θα διαλυθεί εντελώς ή θα αλλάξει προσαντατολισμό.
Αλλά για να γίνει αυτό χρειάζεται δοιήκηση με όραμα.
Α, πρέπει και καποιος να τα πληρώσει όλα αυτά που προτείνεις...
 
Μα πόσοι τουρίστες έρχονται πραγματικά στη Θεσσαλονίκη για να δουν την πόλη. Ιδιαίτερα απ΄αυτούς που έρχονται με τις πτήσεις Charter / χαμηλού κόστους και all inclusive packages των μεγάλων tour operators σε ξενοδοχεία της Χαλκιδικής και το πολύ μια μέρα εκδρομή στη Θεσσαλονίκη κάνουν....
 
Top