Αποχωρεί η SWISS από τη Θεσσαλονίκη

  • Thread starter Thread starter osc4r
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Ήδη από την Πέμπτη εξαφανίστηκε από το σύστημα κρατήσεων στο swiss.com. Πήρα αμέσως τηλέφωνο στη Swiss, και μου επιβεβαίωσαν ότι διακόπτεται.

Προσωπικά δεν το καταλαβαίνω. Πηγαίνω μ’αυτήν την πτήση τουλάχιστον δύο φορές το μήνα, πάντα, μα πάντα ήτανε γεμάτη… Και εναλλακτικές λύσεις δεν υπάρχουν, τουλάχιστον όχι για άτομα που δουλεύουν στο εξωτερικό και θέλουν να περάσουν το Σαββατοκύριακο στην Ελλάδα. Δεν μπορώ ούτε να φύγω Παρασκευή στις 15 από τη δουλειά μου για να προλάβω τη LH / A3 Codeshare μέσω Μονάχου και να γυρίζω Δευτέρα μεσημέρι, ούτε αξίζει να φτάσω στην Θεσσαλονίκη Σάββατο μεσημέρι και να φύγω ξανά Κυριακή μεσημέρι. Και είναι αρκετά άτομα που βλέπω τακτικά στο αεροπλάνο και ξέρω ότι θα έχουν το ίδιο πρόβλημα…
 
Ουτε εγω καταλαβαίνω πως παρθηκε αυτη η απόφαση απο τη στιγμή που ΟΛΟΙ, ταξιδ.πράκτορες και τακτικοι επιβατες λένε ότι απο θεμα πληρότητας ηταν ενα δρομολόγιο με εξαιρετικά αποτελέσματα...Και αν πίσω από αυτή την αποφαση "κρυβεται" η μαμα-LH μου ειναι δυσκολο να πιστέψω ότι θα εγκατέλειπαν ενα αποδοτικό δρομολόγιο τη στιγμη που λειτουργουν με ιδιωτικοοικονομικά κριτηρια..Το να δωσουν χώρο στην Α3-LH τοχουν ηδη κανει με το Μόναχο εδω και χρόνια,δεν σημαινει ότι πρεπει να μας αποκόψουν από αλλου και να πετάμε μονο μεσω MUC..Και στο κατω κατω και στην LH να ανήκει η LX δεν σημαινει ότι δεν λειτουργούν ανεξάρτητα όσον αφορά σχεδιασμό δρομολογίων, πτησεων,προορισμών,κερδοφορία κτλ..
Όποιος γνωρίζει περισσότερα ας μας πει....Στο μεταξύ μετα την απόφαση αυτή η έτερη αστροσυμμαχούσα,η OS, αποφάσισε να κρατήσει το χειμώνα το SKG-VIE,με ενα "μιζερο" 3w, 1,5,7...Μάλλον πιστευουν ότι θα πάρουν την κίνηση της LX αλλά δεν το βλέπω καθότι άλλα ωράρια εχει η OS (οχι το ιδιο βολικά για πολλούς που φευγαν πρωι και γυρίζαν βραδυ) και νομίζω πιο μικρό δίκτυο..
 
Έχουμε λάβει υπόψιν ότι δεν παίζει ρόλο μόνο η ποσότητα, αλλά και η ποιότητα;

Για παράδειγμα, όταν πετούσε η Lufthansa από Μόναχο για Θεσσαλονίκη, οι πληρότητες ήταν υψηλές. Το επίπεδο των ναύλων όμως ήταν χαμηλό, με ελάχιστη κίνηση σε Full Economy και Business. Φυσικά η Lufthansa είχε (και έχει) μια συγκεκριμένη βάση κόστους και δεν τη συνέφερε να συνεχίσει το δρομολόγιο ή ίσως τη συνέφερε περισσότερο να εκμεταλλεύεται τα αεροσκάφη της σε πιο αποδοτικά δρομολόγια. Κάπως έτσι πέρασε το δρομολόγιο στην Aegean (aka Gastarbeiter), που έχει άλλη βάση κόστους και μπορεί να βγάλει κέρδος από αυτό (πληρώνοντας τα «κορίτσια» - και όχι μόνο - ψίχουλα και πουλώντας τα εισιτήρια σε τιμές Lufthansa).

Η αγορά της Θεσσαλονίκης δεν μπορεί να υποστηρίξει εταιρείες με βάση κόστους όπως της Lufthansa και της SWISS. Εταιρείες όπως η Aegean και η Turkish, οι οποίες έχουν χαμηλό κόστος και πωλούν σε τιμές Ευρώπης, έχουν καλύτερη τύχη, όπως επίσης και εταιρείες χαμηλού κόστους. Όσο δεν υπάρχει επιχειρηματικότητα και Premium Traffic (που λέμε στο χωριό μου), δεν πρόκειται να δούμε British Airways, Air France, Lufthansa, SWISS, κτλ. στη Θεσσαλονίκη. Aegean, Turkish, easyJet και Ryanair και πολύ μας πέφτει!
 
cabincrew4ever":tkrhx5cb said:
Απο εκει που ειχε το πανω χερι στο SKG μου φαινεται πως η Goldair φετος θα εξυπηρετει περισσοτερες πτησεις.
Δεν νομίζω να ισχύει κάτι τέτοιο. Η Goldair έχει Alitalia, Cyprus, Turkish, Tarom, Astra, VIM, συν την Aegean φυσικά από 12/2011 και το καλοκαίρι Aeroflot, SAS, Germania +λοιπούς Ρώσους.
 
Kαλά, εδω σταματάει η Singapore τις πτήσεις προς και απο Ελλάδα μετα απο 26 χρόνια περίπου συνεχούς παρουσίας, για την Swiss σας έκανε εντύπωση;;; :lol:

Αnyway ¨οπως είπαν και άλλοι φίλοι πιο πάνω, δεν έχει τόσο σημασία αν τα αεροπλάνα είναι γεμάτα (που δεν είναι: στη bussiness σπανίως είχανε επιβάτες). Σημασία δεν έχουν οι πληρότητες (μόνο), έχει περισσότερο το average revenue per passenger per kilometer. Κι εκεί τα στοιχεία για το δρομολόγιο δεν είναι καθόλου καλά.
Δυστυχώς η Θεσσαλονίκη για μία ακόμη φορά πληρώνει το σχεδόν μηδενικό business class ταξιδιωτικό πληθυσμό της.
Οι εταιρείες δε συντηρούνται με τα εισιτήρια προσφορών που αγοράζουμε των 100-150 ευρώ αλλά με τα business και first class εισιτήρια.
 
Teris, εχεις προσβαση σε αυτα τα στοιχεια ή το λες ετσι? Και φυσικα δεν ειναι το ιδιο να μου συγκρινεις την SIA long-haul με Swiss short-haul στα οποία κινειται η πλειονοτητα των επιβατων..Οπως επίσης μιλαμε και για διαφορετικα αεροδρόμια,καθότι η αποχώρηση της LX ειναι πλήγμα για την πόλη η οποία μενει με ελάχιστες επιλογές πρόσβασης στο εξωτερικό και με μεγαλύτερη δυσκολια..

Προς Cross
Θεωρώ ότι ετσι ειναι όπως λες γενικα,απλά σκεφτομαι τότε γιατι δεν αναλαμβάνει η Α3 το δρομολόγιο και να τροφοδοτει την LX όπως κανει με την LH? Bεβαια θαναι πιο δυσκολο και απο άποψη δρομολογίου,εννοώντας ότι η πτήση της LX ερχοταν πολυ αργα και εφευγε πολύ πρωι δινοντας δυνατότητα και σε business day-trip κατι που με την Α3 δεν θα γινόταν αν δεν ειχε 2 δρομολόγια,το οποίο δεν θα γινει ποτε..Εδω δεν βαζει πρωινή πτήση για FRA ναχουμε προσβαση στα longhaul,σιγα μη βαλει για Ζυριχη...
Απορία:δεν θα της έβγαινε απο οικονομικης αποψεως το δρομολόγιο φθηνότερο να το εκτελεί με την WK (Edelweiss) μόνο,απτη στιγμή που η θυγατρική εχει χαμηλότερο λειτουργικό κόστος και δεν βασίζεται σε business class tickets...?
 
teris3":26osmft8 said:
Kαλά, εδω σταματάει η Singapore τις πτήσεις προς και απο Ελλάδα μετα απο 26 χρόνια περίπου συνεχούς παρουσίας, για την Swiss σας έκανε εντύπωση;;; :lol:

Αnyway ¨οπως είπαν και άλλοι φίλοι πιο πάνω, δεν έχει τόσο σημασία αν τα αεροπλάνα είναι γεμάτα (που δεν είναι: στη bussiness σπανίως είχανε επιβάτες). Σημασία δεν έχουν οι πληρότητες (μόνο), έχει περισσότερο το average revenue per passenger per kilometer. Κι εκεί τα στοιχεία για το δρομολόγιο δεν είναι καθόλου καλά.
Δυστυχώς η Θεσσαλονίκη για μία ακόμη φορά πληρώνει το σχεδόν μηδενικό business class ταξιδιωτικό πληθυσμό της.
Οι εταιρείες δε συντηρούνται με τα εισιτήρια προσφορών που αγοράζουμε των 100-150 ευρώ αλλά με τα business και first class εισιτήρια.


Δηλαδή συντηρούνται από 12 το μέγιστο, επιβάτες ανά πτήση; γιατί τα περισσότερα Intra-eu δρομολόγια γίνονται το πολύ με a320 και 737..
 
danichro
αν δεν απατωμαι, ο διαχωρισμός μπιζνες-οικονομικη δεν ειναι φιξ..παει αναλογα με τη ζήτηση..μουχει τυχει να ταξιδεψω με ΑΖ Μιλάνο-Λονδίνο και η μπιζνες στο Α321 να φτάνει μεχρι την σειρα 20...Ας ειχε το SKG-ZRH εστω και 8-10 pax μπιζνες σταθερα και μπορει να μην τοτρωγε η μαρμαγκα..Παντως ειμαι περίεργος αν ξερει κανεις να μας πει από Αθηνα τι μεσο ορο μπιζνες επιβατες εχει η LX στα Α320/321..
 
Κύριοι, γιατί στενοχωριέστε..;;
Απο τη στιγμή που υπάρχει ακόμα η σύνδεση με την Κωνσταντινούπολη, πρέπει να είμαστε όλοι ευχαριστημένοι, αυτή άλλωστε είναι και η μοναδική μας προτεραιότητα, με δεύτερη απόλυτη προτεραιότητα τη σύνδεση με τη Σμύρνη.
Έτσι δεν είναι, Δήμαρχε Μπουτάρη;
Βέβαια, με τα χάλια που έχει η Θεσσαλονίκη τελευταία, καλύτερα που κλείνει το δρομολόγιο, γιατί έτσι θα γινόμαστε ρεζίλι σε ακόμα λιγότερο κόσμο...
Λυπάμαι που τα γράφω αυτά ως Θεσσαλονικιός, αλλά εκεί μας κατάντησαν.
:wall:
 
Πραγματικά πολύ δυσάρεστη είδηση για ένα υπερεπιτυχημένο δρομολόγιο.
Δυστυχώς τα χαστούκια μιζέριας και εγκατάλειψης στο εξής θα είναι πιό συχνά. (Πανελλαδικά)
 
Top