Αποχωρεί η SWISS από τη Θεσσαλονίκη

  • Thread starter Thread starter osc4r
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Σε παρακαλώ,thange, sanguini είναι όχι ροδάκινο!Δεν ξεχνιέται αυτό το χρωμα σαν αίμα.. :D Αν ήταν θεμα LH-A3 γιατι να μην γίνει και απο Αθηνα;...απλά όπως ειπε κι ο Cross, ειναι ότι η πόλη δεν σηκώνει κίνηση μπιζνες ιδιαιτερα...low-cost και πολυ μας ειναι..Αλλα κι αυτό λειψό τοχουμε...!!
 
cabincrew4ever":20izodor said:
Δεν ξερω αν εχει αναφερθει καπου αλλου αλλα ακουγεται στους κυκλους του αεροδρομιου πως η πρωτη πτηση της Α3 για Μοναχο θα ειναι στις 5.00 το πρωι για να εξυπηρετει τις ανταποκρισεις της μαμας. Δεν ξερω ποση ισχυ εχουν αυτες οι φημες.
.


Αυτό θα ήτανε τέλειο...Γιατί και για μένα οι ώρες τις Swiss ήτανε ιδανικές. Και εκτός από τα άτομα που δουλεύουν στο εξωτερικό και θέλουν να περάσουν τα Σαββατοκύριακα στην Ελλαδα, αυτό ισχύει για αρκετά άτομα που ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους και δεν θέλουν να χάνουν μισή μέρα και πάνω μόνο για το ταξίδι...

Από την πλευρά του ο ΣΕΒΕ σημειώνει ... Οι καθημερινές πτήσεις δίνουν τη δυνατότητα στους βορειοελλαδίτες εξαγωγείς να ταξιδεύουν σε όλη την Ευρώπη αυθημερόν μέσω Ζυρίχης, κάτι που είναι πολύ βολικό και σχετικά οικονομικό, καθότι κερδίζουν χρόνο αλλά και χρήμα, καθώς δεν είναι υποχρεωμένοι να διανυκτερεύουν για τις επαγγελματικές τους ανάγκες, εφόσον κάτι τέτοιο δεν είναι απαραίτητο» σημειώνει

Και για τη κρίση

Σύμφωνα με στοιχεία του αεροδρομίου «Μακεδονία», στη συγκεκριμένη γραμμή, για το εξάμηνο του 2012, διακινήθηκαν 36.500 επιβάτες (αφίξεις στο «Μακεδονία») παρουσιάζοντας -παρά την οικονομική κρίση- οριακή μείωση της τάξεως του 0,53% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα

http://www.agelioforos.gr/default.asp?p ... tid=146190

Μπορεί τα οικονομικά προβλήματα να είναι ένας λόγος, αλλά μάλλον όχι ο μοναδικός... Αν και δεν πιστεύω ότι η Swiss διακόπτει ένα δρομολόγιο για να σώσει την Α3....
 
spotterakis":2ktkjl89 said:
Σε παρακαλώ,thange, sanguini είναι όχι ροδάκινο!Δεν ξεχνιέται αυτό το χρωμα σαν αίμα.. :D Αν ήταν θεμα LH-A3 γιατι να μην γίνει και απο Αθηνα;...απλά όπως ειπε κι ο Cross, ειναι ότι η πόλη δεν σηκώνει κίνηση μπιζνες ιδιαιτερα...low-cost και πολυ μας ειναι..Αλλα κι αυτό λειψό τοχουμε...!!
Υπάρχει και ροδάκινο και είναι εξαιρετικός. Αν ήταν αβάντα για την A3 θα δείξει κι εγώ πιστεύω πάντως πως παίζει αρκετά και αυτό το ενδεχόμενο. Όσο για το τι έγινε στην Αθήνα η LH γενικά έχει μειώσει την παρουσία της αν δεν κάνω λάθος.
 
Γενικά ο όμιλος της Lufthansa έχει προσπαθήσει αρκετά να εξυπηρετήσει το αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης με διάφορους τρόπους. Μάλιστα, το καλοκαίρι του 1998 υπήρχε πτήση από Φρανκφούρτη για Θεσσαλονίκη με ωράρια παραπλήσια με αυτά της SWISS. Όλα δείχνουν ότι, δυστυχώς, η Θεσσαλονίκη δεν μπορεί να υποστηρίξει εταιρείες αυτού του βεληνεκούς. Σίγουρα δε γνωρίζουμε τα στοιχεία, όμως τα γνωρίζουν οι ίδιες οι εταιρείες και είναι βέβαιο ότι, αν τα δρομολόγια αυτά ήταν κερδοφόρα, θα παρέμεναν ή θα επεκτείνονταν. Προφανώς η Aegean μπορεί να καλύψει το κενό με μια πρωινή και μια βραδινή σύνδεση για Μόναχο. Στο κάτω κάτω, αυτός είναι και ο λόγος της συνεργασίας της με τη Lufthansa. Οι γλάροι πετούν εκεί που ο γερανός αρνείται να πετάξει.
 
Πιστεύω πως η mutter είδε ότι την κίνηση που θα εξυπηρετεί αυτο το δρομολόγιο, θα την εξυπηρετεί η Α3 με το δρομολόγιο του MUC. Οπότε θεωρούν άσκοπο να έχουν 3 αεροπλάνα κάθε μέρα στον ίδιο προορισμό όταν μπορούν να καλύψουν το θέμα με 2(αυτα της Α3)

iPhone.png
Sent from a mobile device
iPhone.png
 
Θα συμφωνήσω με τα γραφόμενα παρπάνω.Νομίζω οτι η μειωση δρομολογίων για να αναλάβει την αγορά η Aegean δεν θα αποτελεί έκπληξη.Μένει να δουμε τι θα γινει και με τη Βιέννη(ενα άλλο δρομολόγιο που ισώς θα μπορούσε να εξυπηρετηθεί από Αegean).

Όπως και να έχει είναι δυσάρεστο όταν σε παρατάνε οι μεγάλοι αλλά εδώ φεύγουν εταιρείες απο το Ελ.Βενιζέλος....

Δυστυχώς ειμαστε μια χώρα που κινδυνεύει να μείνει στο περιθώριο.
 
TheNickanast":uvbkhxfh said:
Πιστεύω πως η mutter είδε ότι την κίνηση που θα εξυπηρετεί αυτο το δρομολόγιο, θα την εξυπηρετεί η Α3 με το δρομολόγιο του MUC. Οπότε θεωρούν άσκοπο να έχουν 3 αεροπλάνα κάθε μέρα στον ίδιο προορισμό όταν μπορούν να καλύψουν το θέμα με 2(αυτα της Α3)

iPhone.png
Sent from a mobile device
iPhone.png

Αλλά μάλλον παραβλέπουν ότι αρκετοί επιβάτες πήγαιναν με την Swiss γιατί τους βόλευαν οι ώρες. Και παρά τις φήμες για αλλαγή των πτήσεων της Α3 (αναχώρηση στις 5.00 κλπ.) δεν βλέπω κάτι τέτοιο. Ούτε άλλη εταιρία με παρόμοιες ώρες δεν βλέπω, εκτός ίσως από τη SkyWorks με πολύ περιορισμένο αριθμό ανταποκρίσεων. Σε μία εβδομάδα η Swiss σταματάει, και μέχρι σήμερα τίποτα δεν έγινε, δηλαδή δεν θα είναι πλέον δυνατόν να πετάς πριν / μετά τη δουλειά σου στο εξωτερικό.
 
Θεωρητικα η Α3 εχει ακομα περιθωριο για τροποποιήσεις και αλλαγες στο θερινό ωράριο ή για νεα δρομολόγια..(λεμε τωρα αν ποτε έπαιρνε τη Ζυριχη)..Πρακτικα,Ulrike,ούτε γω το βλέπω να γίνεται(δυστυχως) με αυτη την κατάσταση που επικρατει..Οπότε αν δεν ερθει καποια άλλη π.χ. η ΑΒ εστω και εποχιακα,θα οδευσω προς Basel με easy και απο εκει τρενάκι..
 
Ήμουνα σήμερα στην τελευταία πτήση, και δεν θέλω να πιστέψω ότι τώρα δεν υπάρχει πια :cry:

Αν και για μένα το πρόβλημα δεν είναι τόσο να πάω Ελβετία, αλλά η έλλειψη δρομολογίων νωρίς πρωί / αργά βράδυ που το κάνει πολύ δύσκολο να γυρίσω τα Σαββατοκύριακα σπίτι μου. Και εκτός από τις ώρες δεν ξέρω εφόσον AB, Easyjet ή όποια εταιρεία ίσως θα έρθει (έχω ακούσει τόσες φήμες...) έχουν μεγάλο δίκτυο ανταποκρίσεων. Αλλά ας ελπίζουμε τουλάχιστον από το καλοκαίρι να υπάρχει κάποια βελτίωση....
 
Δεν μπορώ να καταλάβω πως γίνεται μια περιφερειακή εταιρία του εξωτερικού (Skywork) να έχει τόσο καλά αντανακλαστικά και να καλύπτει το κενό που δημιουργήθηκε (όσον αφορά βέβαια στο Θεσσαλονίκη - Λονδίνο για ΣΚ για τους μετανάστες εργαζόμενους - τόσο μπορούσε να κάνει, τόσο έκανε) και η Aegean να βρίσκεται στον κόσμο της.
Ως μέλος της Star Alliance και θα μπορούσε να έχει πολύ πρωινη/βραδυνη πτήση για/από Ζυρίχη, Μόναχο ή Φρανκφούρτη (πρακτικά από Θεσσαλονίκη για οπουδήποτε). Δεν θα εξυπηρετούσε μόνο αυτούς που εργάζονται στο εξωτερικό αλλά και όσους έλληνες ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους (διότι με τη Swiss χαλαρά προλάβαινε κάποιος να είναι σε πολλά αεροδρόμια της Ευρώπης στις 9 το πρωί ή να αναχωρεί κατά τις 6-7 το βράδυ - θα μπορούσε δλδ να είναι σε κάποιο meeting χωρίς να αναγκάζεται να διανυκτρεύσει επιπλεόν νύχτες).

Μου φαίνεται το μόνο που την ενδιαφέρει είναι το μονοπώλιο στην Ελλάδα και τπτ άλλο.

ΥΓ Γνωρίζουμε πληρότητες της Skywork?
 
Top