Βγαίνουν πάντως διάφορα συμπεράσματα απο τα παραπάνω. Αλλά δεν ακούς αυτό που λέει ο alex96. Η γραφειοκρατία και τα λοιπά στη χώρα μας δεν είναι ένα φαινόμενο τωρινό, πόσο μάλλον οταν η ASL είχε αντιμεωπίσει το ίδιο πρόβλημα. Με αυτή τη λογική έπρεπε πρώτα να παρθεί το ΟΚ νομικά, και στη συνέχεια η αγορα/μίσθωση/οτιδήποτε των υδροπλάνων. Σαν να λέμε οτι θα πάρω ενα Αεροπλανάκι (θέλω Sinus-Pipistrel), και όταν το πάρω θα ξεκινήσω να βγάζω το ερασιτεχνικό δίπλωμα, χωρίς να έχω τα χρήματα, ευελπιστώντας οτι στην πορεία θα τα βρώ, με τα έξοδα συντήρησης να τρέχουν. Ουσιαστικά αυτό λέει ο Alex οτι έγινε κακός σχεδιασμός (υποθετικά, και μάλλον με τα λεγόμενα σου, η υπόθεση είναι μάλλον σωστή).
Κατά τα άλλα, δεν νομίζω να είναι συγκρίσιμα το υδροπλάνο με το οποιοδήποτε πλοιαράκι/σκιλοπνίχτη, η όπως άλλως το αποκαλέσεις, που μπορεί και έτσι να είναι. Δεν παύει όμως να πρόκειτε για ένα μέσο που χωράει 9 άτομα, δεν νομίζω να έχει κάποιο πλεονέκτημα σε καιρό έντονων καιρικών φαινομένων, σε σχέση με το πλοίο. Η διαφορά απο 2 ώρες σε 20 λεπτά+30 λεπτά νωρίτερα δεν είναι και τραγική.
Χανιά άθήνα πχ 9 ώρες πλοίο 1 ώρα αεροπλάνο (τσεκ ιν κτλ κτλ) είναι μεγάλη.
Απο άποψη ασφάλειας, ο μέσος επιβάτης θα νιώσει περισσότερη στο πλοίο απότι σε ένα κλειστοφοβικό υδροπλάνο. Εγώ θα το τιμούσα για την εμπειρία, αλλά εγώ είμαι εγώ. Στο κάραβι ο μέσος επιβάτης πάντα θα πει οτι πέφτω στη θάλασα και ξεκινάω το κολύμπι, στο υδροπλάνο δύσκολο. Εδώ στο 18θέσιο της Skyexpress οι συνεπιβάτες έκαναν το σταυρό τους (καθώς "γνωρίζουν" οτι "τα μικρά" "πέφτουν συνέχεια" (άρα προφανώς η εταιρία αγοράζει μετά από κάθε πτήση καινούριο θέλωντας να εξαπατήσει τους πελάτες οτι θα φτάσουν στο προορισμό τους ενώ στη πραγματικότητα θέλει να τους θυσιάσει στους άρχοντες του σκότους

)) (τέλος το οφφ)
Και για να επιστρέψουμε στο θέμα μας. Δεν λέω, το business plan μπορεί να έχει και πτυχές που εμείς δεν γνωρίζουμε, αλλά μέχρι στιγμής από τα γραφόμενα και τα λεγόμενα μυρίζει η υπόθεση. Αν όμως υπάρχουν συμφωνίες τύπου γεμάτα αεροπλάνα, μέρος πακέτων απο τουριστικά γραφεία, όλο το καλοκαίρι με πακέτο 2 μέρες βόλο, 2 μέρες νησάκια, και με εμπειρία το ηλιοβασίλεμα μέσα απο υδροπλάνο, τότε πάω πάσσο.
Επίσης,
pilot01":dvvdu1d9 said:
θα σωθουν θεσεις εργασιας πολλων ατομων και ο βολος ισως αναβαθμιστει λιγο
πολλές? παραπάνω αναφέρεις οτι δεν πέρασε τα 10 άτομα το προσωπικό. τα 9 άτομα που μπορεί να μεταφέρει, έστω και 2 φορές τη μέρα, και έστω κάθε μέρα είναι 540 το μήνα (100%, 30 πτήσεις το μήνα). Το καράβι τόσα δεν μπορεί να μεταφέρει σε 1-2 μέρες;(δεν ξέρω τις χωριτικότητες). Στην τελική σχεδόν τόσα άτομα θα φέρνει η Ryanair κάθε μέρα πτήσης.
pilot01":dvvdu1d9 said:
Οι νομαρχιες και οι δημοι φιλε alex96 πετανε πολλα λεφτα στο τιποτα
Σαν να λές, ας πετάξουν και σε εμάς. Αυτό δεν είναι μέρος της λύσης είναι μέρος του προβλήματος. Αν έχεις υπόψιν σου πεταμένα λεφτά, μπορείς να κάνεις καταγγελίες. όλο και κάποιος δημοσιογράφος θα χαρεί.
Για να κλείσω λοιπόν, εύχομαι τα καλύτερα στην εταιρία, αν και δύσκολο δρόμο διάλεξε. Επίσης όμως keep in mind οτι η εταιρία δεν είναι σε δυσκολία εξαιτίας κάποιου απο εδώ μέσα, οπότε δεν υπάρχει λόγος για κόντρες, ο καθένας γράφει ότι πιστεύει, και συνηθίζουμε να μην βρίζουμε.
pilot01":dvvdu1d9 said:
ποιος μαλακας θα πηγαινε με το σκυλοπνιχτης express του καθε πλοιοκτητη που πιστευει οτι τα νησια του ανηκουν
Οραματίζομαι ενα αντίστοιχο φόρουμ Boat-enthusiast να λέει, ποιος μαλ@κας θα πήγαινε με το πρα πρα, του κάθε μεξικάνου που πιστεύει οτι θα παραμερίσει το πλοιαράκι μας
