Astra Airlines

  • Thread starter Thread starter tiger320
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
ToSofoPaidi":xzxqgkab said:
Μεγάλο άνοιγμα σε μια δύσκολη περίοδο και προς δύσκολους προορισμούς.

Από πού βγαίνει αυτό το συμπέρασμα περί "δύσκολων" προορισμών;

Οι περισσότεροι προορισμοί εξυπηρετούνται εδώ και πάρα πολλά χρόνια από την Θεσσαλονίκη με μεγάλη επιτυχία και υψηλότατες πληρότητες.
Τα Moscow, St. Petersburg, Novosibirsk, Omsk, Rostov-on-Don, Kiev, Donetsk τα πετούσε η Astra και πέρυσι, ενώ Yekaterinburg, Perm, Samara και Saratov εξυπηρετούσαν άλλες εταιρείες (Ural, Yamal κ.α.) για λογαριασμό του Μουζενίδη και φέτος τα αναλαμβάνει η Astra.

Οι τελείως νέοι (για φέτος) προορισμοί είναι: Volgograd, Voronezh, Kazan, Nizhny Novgorod, Kharkov και Lvov.
 
Πολύ ευχάριστα τα νεα για την Άστρα και μακάρι να πιάσει..Αλλα αυτό το business class τι το'θέλαν?Θα πιάσει ή η αγορά σηκώνει μόνο all-economy A320(180pax)? Kαι τι business θαναι αυτή σε 170άρι Α320 αδυνατώ να φανταστώ..(πόσο στριμωγμενοι θαναι οι υπόλοιποι για να κανουν χώρο για μπιζνες..)
 
spotterakis":3gbvejtq said:
Αλλα αυτό το business class τι το'θέλαν?

Πίστεψε με, είναι πολλοί οι Ρώσοι που πληρώνουν business class και ζητούν VIP υπηρεσίες.
 
Μακάρι να βγώ λάθος αλλά όποτε μια ελληνική εταιρία πιάνει Α320 στα χέρια της κλείνει... :mrgreen:
 
ναι έχεις απόλυτο δίκιο.όπως για παράδειγμα η Olympic air και η Aegean :with:
 
ToSofoPaidi":sdnfqcx1 said:
Μεγάλο άνοιγμα σε μια δύσκολη περίοδο και προς δύσκολους προορισμούς. Εύχομαι να πάνε καλά και να έχουν πρώτα μελετήσει τις κινήσεις τους (κοινώς να έχουν σοβαρό plan B' αν το αρχικό στραβώσει). Καλή επιτυχία!
Εγώ πάλι δεν τους φοβάμαι, έχουν δώσει ικανοποιητικά δείγματα γραφής έως τώρα. Η κίνηση τους είναι αναμενόμενη κ by the book. Στην αγορά δεν μπορείς να μένεις στάσιμος, και στην Άστρα δείχνουν να έχουν διάθεση να μεγαλώσουν με τον τρόπο τους κ στις αγορές που αυτοί γνωρίζουν. Τους εύχομαι τα καλύτερα, χρειαζόμαστε σοβαρούς εγχώριους "παίκτες" που ψάχνουν να φέρουν λεφτά απ' έξω κι όχι να ζήσουν απ΄τα PSO.

spotterakis":sdnfqcx1 said:
Πολύ ευχάριστα τα νεα για την Άστρα και μακάρι να πιάσει..Αλλα αυτό το business class τι το'θέλαν?Θα πιάσει ή η αγορά σηκώνει μόνο all-economy A320(180pax)? Kαι τι business θαναι αυτή σε 170άρι Α320 αδυνατώ να φανταστώ..(πόσο στριμωγμενοι θαναι οι υπόλοιποι για να κανουν χώρο για μπιζνες..)
Όπως απάντησε κ ο skg2012, οι Ρώσοι, όχι η πλειοψηφία βέβαια, είναι πολύ απαιτητικοί. Να σου δώσω ένα παράδειγμα, τα πρακτορεία που τους διακινούν στη Ρόδο ζήτησαν τα ταξί να γίνουν μονόχρωμα ώστε τα Μερτσεντικά να φέρνουν προς VIP λίμος κ όχι προς ταριφάδικα καθώς κ οι ταξιτζήδες να φοράνε στολή. :roll:
 
Ας ελπίσουμε να πάει καλά με τα νέα της δρομολόγια και το άνοιγμα προς τα έξω. Πάντως από ότι έχει δείξει μέχρι τώρα κάνει αργά και σταθερά βήματα. Για να δούμε. Όσο για τους ταξιτζήδες, καλό τους κάνει, δεν παθαίνουν τίποτα.
 
Αγαπητή ASTRA, ευχόμαστε καλοτάξιδα τα νέα σου ενδιαφέροντα δρομολόγια καθώς και τα νέα σου αεροσκάφη. Να υποθέσουμε ότι οι δύο νέες αφίξεις θα είναι "ντυμένες" σε διαφορετικό χρώμμα από τα ήδη υπάρχοντα; Μιας και το αρχίσατε μας βάζετε σε σκέψη...

δικός σου
 
Μιας και έχω προσωπικό ενδιαφέρον για έναν απο τους νέους προορισμοούς, θα ήθελα να εκφράσω κάποιες απορίες:

1) Θα είναι πτήσεις charter ως συνήθως, ή θα πωλείται ένας τουλάχιστον σημαντικός αριθμός θέσεων;
2)Η εποχικότητα τους είναι προφανής, κάποια ιδέα για την ακριβή διάρκεια της;

Καταλαβαίνω ότι είναι νωρίς για να τα ξέρουμε αυτά, άλλα εάν κάποιος γνωρίζει κάτι θα το εκτιμούσα πολύ αν μου απαντούσε!
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top