Ολα αυτά όμως που μάς λές σημαίνουν ένα πράγμα:ότι ο Κ1,όταν τού φέρνουν το loadsheet να υπογράψη (και να εγκρίνη,προφανώς),σέ πολλές περιπτώσεις εγκρίνει και αποδέχεται ψευδή στοιχεία.Και δυστυχώς δέν μπορεί να κάνη διαφορετικά-θα έπρεπε να κάθεται δίπλα στό cargo hold τού αεροπλάνου του με μιά ζυγαριά και να ζυγίζη ό ίδιος τίς βαλίτσες,ωσάν μανάβης εις την λαϊκήν-ειδυλλιακή εικών βέβαια στίς απαρχές τού 20ού αιώνα και στά πρώτα βήματα τής πολιτικής αεροπορίας,αλλά την σήμερον ημέραν είναι από αδύνατο έως ανέφικτο...
Εστω λοιπόν η εξής περίπτωση:200 άτομα σ'ένα αεροπλάνο γεμάτο με 3 τόννους "φανερούς" κι'άλλους 5 "κρυφούς","χαρισμένους" ή όπως αλλιώς λέγονται.Τά καύσιμα έχουν υπολογιστεί μόνο γιά τους 3 "φανερούς",οπότε στά μισά τής πτήσης οι κινητήρες "τά φτύνουν" αφού ούκ άν λάβοις παρά τής μή εχούσης καύσιμα δεξαμενής.Αεροδρόμιο δέν υπάρχει εκεί κοντά και το αεροπλάνο καταλήγει να κάνη crash landing-ευτυχώς χωρίς θύματα (γιά να μήν μπλέξουμε παραπάνω το σενάριο...)
Ποιός φταίει γι'αυτό;Από ποιόν θα ζητηθούν ευθύνες γιατί ο Κ1 έλαβε την ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΗ πληροφορία ότι είχε μόνο 3 τόννους φορτίο ενώ στην πραγματικότητα είχε πάνω από το διπλάσιο;
Ο φορτωτής που έδωσε στόν Κ1 το loadsheet;Μα αυτός ό,τι τού έγραψε/είπε/έδωσε η κοπέλα στο check-in desk δήλωσε.
Η κοπέλα στό check-in;Μά αυτή απλώς ήθελε να "εξυπηρετήση" τους επιβάτες να μήν πληρώσουν υπέρβαρο.......
ΥΓ 1.Εχει συμβεί σέ αεροπλάνο να "μείνη από καύσιμα" στον αέρα,λόγω κακού υπολογισμού-άν και στην προκειμένη περίπτωση η αιτία δέν ήταν οι αποσκευές τών επιβατών.
ΥΓ 2.Ντροπή σου,όντως,που δέν ξέρεις τήν συγκεκριμένη εταιρεία

.Εδώ έχει γραφτεί και ειδικό τραγούδι εμπνευσμένο απ'αυτήν:"ASTRA μήν με μαλώνετε που τραγουδώ τίς νύχτες"................
