Astra Airlines

  • Thread starter Thread starter tiger320
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Μπορεί να είναι σκουπίδια οι δημοσιεύσεις κάποιων ανίδεων και άσχετων «επιβατών» με την αεροπορία, η εταιρία όμως απάντησε υπεύθυνα για ένα πραγματικό γεγονός!!!! Την επιβολή περιορισμένου βάρους απογείωσης λόγο μικρού μήκους διαδρόμου και καιρικών συνθηκών. Μένουμε σε αυτό και όχι σε όλα τα άλλα που ειπώθηκαν περί κλιματισμού και τυχόν ατυχήματος
 
Περιορισμος βαρους τους καλοκαιρινους μηνες στο νησι και βαλιτσες να μενουν εκτος ,αλλα να προωθουνται αμεσα με επομενη πτηση ,συμβαινει συχνα πυκνα τους καλοκαιρινους μηνες στη Χιο οχι μονο απο την Αστρα αλλα και απο την Α3.Η εταιρεια το πρωτο καιρο στο νησι δειχνει ενα σοβαρο ,υπευθυνο προσωπο και συνεπεστατη στις ωρες και απο/προς SKG αλλα και στο νεο δρομολογιο με αρκετα δελεαστικες τιμες απο/προς ATH..Για το προβλημα κλιματισμου δεν ακουσα κατι αλλα οπως σας ειπα παραπανω ο ανταγωνισμος στο νησι μεγαλωσε!!!!
 
Πιστέυω πως η εταιρεία όφειλε να ενημερώσει τους επιβάτες των οποίων οι βαλίτσες έμειναν εκτός!!
Δηλαδή αν κάποιος ταξίδευε για σοβαρή υπόθεση (πχ γάμος,δουλειά,οτιδήποτε) δεν θα έπρεπε να κρίνει αν μπορεί να ταξιδέψει χωρίς δέυτερο β...ί?
λέω εγώ τώρα!δεν μου έχει τύχει αλλά αν μου τύχαινε δεν νομίζω πως θα αντιδρούσα καλύτερα :wink:
 
avro7446":mj7z1cm2 said:
Μπορεί να είναι σκουπίδια οι δημοσιεύσεις κάποιων ανίδεων και άσχετων «επιβατών» με την αεροπορία, η εταιρία όμως απάντησε υπεύθυνα για ένα πραγματικό γεγονός!!!! Την επιβολή περιορισμένου βάρους απογείωσης λόγο μικρού μήκους διαδρόμου και καιρικών συνθηκών. Μένουμε σε αυτό και όχι σε όλα τα άλλα που ειπώθηκαν περί κλιματισμού και τυχόν ατυχήματος

Η εταιρεία δεν απαντήσε για το πραγματικό γεγονός, γιατί δεν είδα κάθε φορά που συμβαίνει να βγαίνει ανακοίνωση. Αντίθετα απάντησε σε αυτόν τον - από κάθε άποψη - ανόητο που βλάπτει την εταιρεία. Δεν θέλει και πολύ για μια μικρή εταιρεία και δημοσιότητα που αφορά μικρές κοινωνίες εξαπλώνεται πολύ γρήγορα στις ίδιες τις κοινωνίες..Και αν εμείς μένουμε σε αυτό που λες, σκέψου τον κύριο Σάκη στην Χίο που το διάβασε και μετά πήγε για καφέ και το πε σε άλλους 10...''Αγιο είχε ο ξάδερφος του Σάκη που δεν κατέληξε σαν την Helios''..

Κατά την γνώμη μου δεν έπρεπε να απαντήσουν στο κάκιστο αυτό μπλογκ δίνοντας του αξία (εκτός αν κάνω λάθος και η απάντηση μεταφέρθηκε εκεί). Για μένα ένα δελτίο τύπου θα ήταν αρκετό , διαψεύδοντας 'γνωστό site σκουπιδιών'. Το μπλογκ αυτό έχει γίνει βήμα για κάθε συκοφάντη και απατεώνα που βρίσκει ευκαιρία ανάμεσα σε πραγματικές ειδήσεις να γράψει ότι του κατέβει στο κεφάλι με ύφος Μάκη Τριανταφυλλόπουλου. Η έδρα της σελίδας σε κάποια Αφρικανική χώρα (Λυβερία;Λιβύη;) για να γλυτώνει από τις νομικές συνέπειες αυτών που δημοσιεύει μαρτυρά πολλά.

Τώρα αυτό με τις αποσκεύες δεν το θεωρώ και ότι καλύτερο, μάλλον κωμικό. Να πας στον προορισμό σου ξέρωντας ότι οι μισές αποσκευές θα φτάσουν την άλλη μέρα και θα πρέπει να περιμένεις να τις παραλάβεις;
 
Κάτι τέτοιο με τις αποσκευές συνέβαινε ανέκαθεν στη Χίο με όλες τις εταιρείες όπως συμβαίνει και σε άλλα αεροδρόμια.
Οι εταιρείες δε μπορούν παρά σχεδόν τη τελευταία στιγμή να γνωρίζουν αν θα μπορούν να τις μεταφέρουν όλες (πόσο μάλλον ποιες) συνεπώς είναι αδύνατο να ενημερώσουν.Ωστόσο,ενεργούν για να φτάσουν οι αποσκευές όσο το δυνατόν γρηγορότερα με επόμενα δρομολόγια (RUSH BAGS) ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ.Συνεπώς,ακομά και αν ενημέρωναν πριν απο την αναχώρηση,τι νομίζεται οτι θα γίνοταν;Θα έπρεπε να ξεκινήσουν συνενοήσεις και διαπραγματεύσεις με τους επιβάτες,αποβιβάσεις,διαπληκτισμοί,να προκύπτουν ΜΕΓΑΛΕΣ καθυστερήσεις και ταλαιπωρία των υπόλοιπων επιβατών;
Το αεροπορικό ταξίδι έχει κάποια χαρακτηριστικά.Είναι απο αυτά είναι οι συχνοί και αυστηροί περιορισμοί.Δε μπορεί να γίνει κάτι αλλο στη συγκεκριμένη περίπτωση.
 
Επίσης μην ξεχνάμε και το αθάνατο Ελληναριό που κρύβει ο καθένας μας μέσα του.

Εχουμε δικαίωμα μεταφοράς π.χ. 15 κιλών αποσκευές... η βαλίτσα μας ζυγίζει 25 κιλά... η κοπέλα στο αεροδρόμιο μας τα "χαρίζει", δεν πληρώνουμε υπέρβαρο και καταχωρεί τα 15 μόνο (τι καλή εταιρεία !!! εξαιρετική η κοπέλα !!!).
Τα βάρη όμως του αεροπλάνου υπολογίζονται σύμφωνα με τα 15 γιατί τα 10 που μας "χάρισε" δεν τα ξέρει κανένας... (για υπολογίστε 10 κιλά Χ 100 άτομα... μας κάνουν ένα τόννο !!!)
Έτσι όμως φτάνουμε στη φόρτωση και βλέπουμε ότι δεν μας παίρνει να βάλουμε όλες τις αποσκευές στο αεροπλάνο και κάποιες μένουν απ' έξω (και στέλνονται με επόμενη πτήση όπως είπε κάποιος άλλος παραπάνω).
Μετά η κοπέλα και η εταιρεία είναι "κακοί" γιατί δεν έφτασαν οι αποσκευές μας και γιατί δεν μας ειδοποίησαν πριν φύγουμε.
Άσχετα αν οι βαλίτσες φτάνουν με την επόμενη πτήση και μας τις στέλνουν με ταξί στο σπίτι μας... (οπότε γλυτώνουμε και το κουβάλημα) είναι οι "κακοί"!!

Θα μου πείτε... κι εγώ τι φταίω που θα φτάσω στον προορισμό μου και δεν θάχω δεύτερο β....κι να φορέσω μέχρι να φτάσει η αποσκευή μου;
Η κοινή λογική όμως λέει:
- Ποτέ δεν βάζουμε φάρμακα στις αποσκευές μας. Μπορεί να καθυστερήσουν ή να χαθούν και να έχουμε πρόβλημα υγείας χωρίς αυτά.
- Ποτέ δεν βάζουμε αντικείμενα αξίας στις αποσκευές μας. Μπορεί να σπάσουν ή να χαθούν.
- Πάντα έχουμε μια αλλαξιά εσώρουχα στην χειραποσκευή και κανένα έξτρα μπλουζάκι... μπορεί βρε αδερφέ να πέσει καφές πάνω μας στο duty free... να μπορούμε να πάμε στην τουαλέτα ν' αλλάξουμε μπλούζα και να μην ειμαστε βρωμιάρηδες !
Αλλά πώς να το κάνουμε αυτό; Έχουμε το laptop να κουβαλάμε στο χέρι... να έχουμε και χειραποσκευή; Και τα ψώνια απο το duty free με ποιό χέρι θα τα κρατήσουμε;

Για να δείτε ότι δεν φταίει η ASTRA, σας παραθέτω μερικές δικές μου εμπειρίες.
Λόγω κακού υπολογισμού απο "χαρισμένα" κιλά (που καταλήγουν να είναι κάμποσοι τόννοι) μου έχουν τύχει διάφορα (με πολύ γνωστή και μεγάλη εταιρεία) όπως:
- Απογείωση απο το παλιό LGAT για Λονδίνο, που παραλίγο να κάνουμε overrun το διάδρομο και να καταλήξουμε στο golf της Γλυφάδας. Ματαιώθηκε η απογείωση και ξεφορτώσαμε τις μισές αποσκευές που τις έστειλαν την επόμενη μέρα.
- Σε άλλη πτήση προσγείωση εκτός προγράμματος στη Λυών, γιατί λόγω βάρους κάψαμε περισσότερα καύσιμα απο όσα ήταν υπολογισμένα για το σκέλος της διαδρομής και έπρεπε να ανεφοδιαστούμε για να φτάσουμε στον προορισμό μας.
- Άλλη φορά πάλι προσγείωση στο Μπάρι (ή Μπρίντεζι, δεν θυμάμαι καλά) για τον ίδιο λόγο (ανεφοδιασμό σε καύσιμα) που δεν θα μας έφταναν για να φτάσουμε μέχρι την Αθήνα.
κλπ κλπ
Κι όλα αυτά ήταν σε πτήσεις γεμάτες Έλληνες φοιτητές στην Αγγλία που έρχονται ή επιστρέφουν απο Χριστουγεννιάτικες διακοπές... κουβαλάνε όοοοοοολα τους τα βιβλία μήπως διαβάσουν εδώ κι έτσι οι βαλίτσες ζυγίζουν 50-80 κιλά η κάθε μία !! (δλδ 30-60 κιλά ο καθένας παραπάνω απο το επιτρεπόμενο Χ 200 τουλάχιστον άτομα η κάθε πτήση...)
Για σκεφτείτε τι υπέρβαρο χαρίστηκε στους επιβάτες και τι υπέρβαρο κουβάλαγαν αυτά τα αεροπλάνα χωρίς να το ξέρει κανένας (απλώς το υπολογίζαμε στο περίπου).

Ας γίνουμε λοιπόν άνθρωποι, ας πειθαρχήσουμε με τους κανονισμούς και μετά αν οι εταιρείες κάνουν κάτι λάθος... ας τα βάλουμε μαζί τους.

Υ.Γ. ΔΕΝ είμαι υπάλληλος της ASTRA και για να είμαι ειλικρινής... μέχρι τώρα δεν γνώριζα ούτε την ύπαρξή της, παρ' όλο που είμαι στο χώρο! (ντροπή μου!)
 
Ολα αυτά όμως που μάς λές σημαίνουν ένα πράγμα:ότι ο Κ1,όταν τού φέρνουν το loadsheet να υπογράψη (και να εγκρίνη,προφανώς),σέ πολλές περιπτώσεις εγκρίνει και αποδέχεται ψευδή στοιχεία.Και δυστυχώς δέν μπορεί να κάνη διαφορετικά-θα έπρεπε να κάθεται δίπλα στό cargo hold τού αεροπλάνου του με μιά ζυγαριά και να ζυγίζη ό ίδιος τίς βαλίτσες,ωσάν μανάβης εις την λαϊκήν-ειδυλλιακή εικών βέβαια στίς απαρχές τού 20ού αιώνα και στά πρώτα βήματα τής πολιτικής αεροπορίας,αλλά την σήμερον ημέραν είναι από αδύνατο έως ανέφικτο...

Εστω λοιπόν η εξής περίπτωση:200 άτομα σ'ένα αεροπλάνο γεμάτο με 3 τόννους "φανερούς" κι'άλλους 5 "κρυφούς","χαρισμένους" ή όπως αλλιώς λέγονται.Τά καύσιμα έχουν υπολογιστεί μόνο γιά τους 3 "φανερούς",οπότε στά μισά τής πτήσης οι κινητήρες "τά φτύνουν" αφού ούκ άν λάβοις παρά τής μή εχούσης καύσιμα δεξαμενής.Αεροδρόμιο δέν υπάρχει εκεί κοντά και το αεροπλάνο καταλήγει να κάνη crash landing-ευτυχώς χωρίς θύματα (γιά να μήν μπλέξουμε παραπάνω το σενάριο...)

Ποιός φταίει γι'αυτό;Από ποιόν θα ζητηθούν ευθύνες γιατί ο Κ1 έλαβε την ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΗ πληροφορία ότι είχε μόνο 3 τόννους φορτίο ενώ στην πραγματικότητα είχε πάνω από το διπλάσιο;

Ο φορτωτής που έδωσε στόν Κ1 το loadsheet;Μα αυτός ό,τι τού έγραψε/είπε/έδωσε η κοπέλα στο check-in desk δήλωσε.

Η κοπέλα στό check-in;Μά αυτή απλώς ήθελε να "εξυπηρετήση" τους επιβάτες να μήν πληρώσουν υπέρβαρο.......

ΥΓ 1.Εχει συμβεί σέ αεροπλάνο να "μείνη από καύσιμα" στον αέρα,λόγω κακού υπολογισμού-άν και στην προκειμένη περίπτωση η αιτία δέν ήταν οι αποσκευές τών επιβατών.

ΥΓ 2.Ντροπή σου,όντως,που δέν ξέρεις τήν συγκεκριμένη εταιρεία :) .Εδώ έχει γραφτεί και ειδικό τραγούδι εμπνευσμένο απ'αυτήν:"ASTRA μήν με μαλώνετε που τραγουδώ τίς νύχτες"................ :mrgreen:
 
mrl_OA":1ea60lr9 said:
Πιστέυω πως η εταιρεία όφειλε να ενημερώσει τους επιβάτες των οποίων οι βαλίτσες έμειναν εκτός!!

Η απόφαση για τον αριθμό των αποσκευών που θα μείνουν εκτός λαμβάνεται τελευταία στιγμή, συνήθως μετά την ολοκλήρωση της φόρτωσης, αφού βασίζεται στα τελευταία δεδομένα καιρού (άνεμος και θερμοκρασία) που επικρατούν στο αεροδρόμιο λίγο πριν την απογείωση και στο τελικό βάρος απογείωσης (καυσίμων και φορτίου), με βάση τα οποία υπολογίζεται το απαιτούμενο μήκος απογείωσης, και το οποίο για κάθε ξεχωριστή πτήση είναι διαφορετικό.

Μου έχει τύχει και σε μένα στο παρελθόν παρόμοιο συμβάν σε πτήση της British Airways από Θεσσαλονίκη για Λονδίνο Gatwick το 2007, όταν λόγω απογείωσης με ούριο άνεμο από τον 34, η εταιρεία έπρεπε να αφήσει 60 αποσκευές στο αεροδρόμιο. Η μόνη ενημέρωση ήταν στη φάση της τροχοδρόμησης όταν το πλήρωμα μας πληροφόρησε πως 60 αποσκευές είχαν παραμείνει εκτός αεροσκάφους. Το ότι η δικιά μου αποσκευή ήταν ανάμεσα σε αυτές το διαπίστωσα στον ιμάντα του Gatwick όταν και δεν την παρέλαβα, και έπρεπε να απευθυνθώ στο Lost & Found της εταιρείας για να δώσω διεύθυνση αποστολής. Την αποσκευή την παρέλαβα την επόμενη μέρα στο απευθείας στο σπίτι μου στο Λονδίνο με courier, σύμφωνα με τη διαδικασία που υπάρχει. Είχε φτάσει με πτήση της Ολυμπιακής το πρωί της επόμενης μέρας. Προφανώς η εταιρεία, επιβαρύνεται με ένα μεγάλο κόστος με όλη αυτή την ιστορία αλλά οι κανονισμοί καθώς και τα όρια των αεροσκαφών είναι συγκεκριμένα.

Το ενημερωθεί ένας-ένας κάθε επιβάτης για την τύχη της αποσκευής του, μέσα στο αεροσκάφος και ενώ έχει ήδη ολοκληρωθεί η επιβίβαση (γιατί σε αυτό το στάδιο λαμβάνεται η απόφαση) ούτε είναι εφικτό (αφού δεν υπάρχει χρόνος για ταυτοποίηση των αποσκευών που επιλέγονται τυχαία) ούτε ωφελεί σε κάτι. Ακόμα κι αν υπήρχε η δυνατότητα, τι θα έκανε ο επιβάτης στην περίπτωση αυτή; Θα αποφάσιζε να μην πετάξει τελείως επειδή η αποσκευή του δεν είναι στο αεροσκάφος; Αυτό θα δημιουργούσε νέα καθυστέρηση και αναστάτωση στην πτήση.

Αυτό που πρέπει να λαμβάνει υπόψη του ένας επιβάτης είναι πως υπάρχει πάντα ένα αρκετά σοβαρό ενδεχόμενο να μην πετάξει η αποσκευή του στην ίδια πτήση με αυτόν, και να προετοιμάζεται κατάλληλα. Το μένος και οι κατηγορίες επιβατών προς μια εταιρεία, για συμβάντα που είναι και συνήθη και εκτελούνται με βάση κανονισμούς και προβλεπόμενες διαδικασίες, μόνο ασχετοσύνη από την πλευρά των επιβατών δείχνουν και τίποτα παραπάνω... :roll: :D
 
Δυο παρατηρησούλες απο εμένα...

1. Αν όντως τα α/φη ξεκινάνε χωρίς να γνωρίζουν το πραγματικό βάρος τότε όχι μόνο δεν θα τους έφταναν τα καύσιμα αλλά σε πολλές περιπτώσεις δεν θα τους έφτανε κι ο διάδρομος. Το βλέπω δύσκολο και πάρα πολύ επικίνδυνο ως common practice. Ότι όντως δέχονται περισσότερα κιλά, ναί ισχύει αλλά δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι ξεκινάνε τροχοδρόμηση με μουσαντένια στοιχεία πιλότοι, αεροπορική και ασφαλιστικές εταιρείες...

2. Ελεγκτικές-εποπτικές αρχές υπάρχουν? Κι αν ναί, τότε παίρνει κι άλλους η μπάλα...

Για την Astra, χαίρομαι που ακολουθεί ένα αργό αλλά σταθερό πλάνο ανάπτυξης που απ' ότι φαίνεται αποδίδει κιόλας αλλά απ΄την άλλη μήπως να φέρνανε και κανένα μικρότερο α/φος? Αμαρτία να έχουν τέτοιες ιστορίες όσο συνηθισμένες κι αν είναι, για εμάς τουλάχιστον...
 
1.Οταν ο επιβάτης ξέρει ότι το μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος αποσκευών που μπορεί να πάρη μαζί του είναι π.χ. 15 κιλά κι'αυτός παίρνει έναν μπόγο 25 κιλών,τότε υπάρχουν δύτο επιλογές:είτε πληρώνει "πρόστιμο" γιά τά επιπλέον κιλά,οπότε η αποσκευή του καταχωρείται αυτούσια,ή "γλείφει"/παρακαλάει/έχει μέσον κλπ και πετυχαίνει να εμφανιστή ότι μεταφέρει μόνο τά 15 κιλά που επιτρέπονται,οπότε τά επιπλέον κιλά ΔΕΝ καταχωρούνται πουθενά άρα και δέν δηλώνονται στόν Κ1.Αρα για την συγκεκριμένη αποσκευή ο Κ1 έχει "μουσαντένια" πληροφόρηση.
Συνεπώς η ενδεδειγμένη πρακτική είναι οι επιβάτες να μήν υπερβαίνουν ποτέ τό μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος αποσκευής (και μάλιστα ακόμα καλύτερα είναι να έχουν πάντα αποσκευές με συνολικό βάρος μικρότερο από το επιτρεπόμενο ανά επιβάτη,ώστε συνολικά να υπάρχη κι'ένα περιθώριο ασφαλείας.Δέν βλάπτει να κυττάμε λιγάκι και πέρα από την μύτη μας).

2.Η Astra όντως απ'ό,τι διαβάζω κάνει προσεκτικές κινήσεις και δέν ανοίγεται με υπερ-φιλόδοξα προγράμματα.Μακάρι να συνεχίση έτσι.Τώρα όσο για την απόκτηση μικρότερου αεροπλάνου,θα ήταν μιά καλή κίνηση αλλά όπως ξέρουμε,η εισαγωγή ενός διαφορετικού τύπου σε μιά εταιρεία δέν είναι απλό πράγμα...
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top