Η λογική λέει πως τα αυτοκόλλητα θα μπαίνουν και θα βγαίνουν αφού ο παοκ θα χρησιμοποιεί το αεροπλάνο 1 φορά τον μήνα (μόνο στα εκτός και μόνο για παιχνίδια σε έδρες που πάει αεροπλάνο) οπότε τις άλλες μέρες θα χρησιμοποιείται αλλού.
Πρώτος αγώνας ήταν με Αστέρα στην Τρίπολη όπου ο παοκ έχασε.
Μέσα από την καρδιά μου ευχομαι η γκαντεμιά που έφερε η ΑSTRA να συνεχιστεί αιώνια.
Σήμερα η αποστολή του ΠΑΟΚ για τον αγώνα με την Tottenham στο Λονδίνο, ταξίδεψε με πτήση charter της Αstra. Η ομάδα ταξίδεψε με το LZ-MDD της Air Via. Η εταιρεία νοικιάζει ακόμα αεροσκάφος από την Air Via? Χρησιμοποιείται κανονικά σε πτήσεις της?
Αν εννοείς ότι το έχει νοικιασμένο σε μόνιμη βάση, όχι δεν ισχύει κάτι τέτοιο. Αλλά μπορεί να νοικιάσει κάποιο μεγαλύτερο αεροσκάφος περιστασιακά αν παραστεί ανάγκη.
Μιά που ταξίδεψα για πρώτη φορά τις προηγούμενες μέρες με τήν εταιρία,θα ήθελα να σημειώσω τίς άριστες εντυπώσεις που αποκόμισα στα δύο ταξίδια μου(LGTS-LGHI-LGTS).Καί τις 2 φορές μου έτυχε το Erriki(SX-DIX) το οποίο βρήκα αρκετά καθαρό,χωρίς κάποιο ενοχλητικό θόρυβο ενώ οι αεροσυνοδοί του ήταν σίγουρα φιναλίστ καλλιστείων Επίσης μου έκανε εντύπωση οτι και στήν Θεσσαλονίκη και στήν Χίο φύγαμε στην ώρα μας παρόλο που οι επιβάτες ήταν αρκετοί(πανω απο 100 και στα 2 ταξίδια) και ιδιαίτερα στην Χίο,που επικρατούσε πανικός στην τρύπα που έχουμε για αίθουσα αναμονής/check in ,το προσωπικό έκανε το πάν για να φύγουμε on time.
'Ευχομαι να μείνει η εταιρία στην συγκεκριμένη άγονη και να συνεχίσει την καλή εξυπηρέτηση που προσφέρει και τώρα στους επιβάτες.Νομίζω είναι και μία καλή ευκαρία για τους Χίωτες να ταξιδέψουν στην Ευρώπη(μέσω Θεσσαλονίκης)οικονομικά,χωρίς να πληρώνουν χρυσά τα ελικοφόρα της Ολυμπιακής για να βρούν κάποια πτήση απο το ακριβό Ελ.Βενιζέλ Και εννοείται οτι το ταξίδι με τα Avro είναι κλάσεις ανώτερο σε σχέση με αυτό τών Dashoελικοφόρων.
Γραμμή ''λουκούμι'', 50% μόνιμα πιο ακριβά στο τιμολόγιο της κοσμαγάπητης Star Alliance από αυτό των Αθηνών προς/από Μόναχο. Για να δούμε αν θα ανοίξει...