ATH SOFIA A3 950 / 31 OCT

  • Thread starter Thread starter latris aeroporias
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Δλδ τι ακριβώς θέλετε να κάνει η ΥΠΑ? να απαγορέψει στην Ο.Α να χρησιμοποιει ολες τις πτησεις απλως για να μπορεί να πετά και η Α3? Ποια πολιτικη αεροπορια στο κόσμο θα το έκανε αυτό? Γιατί απ οτι καταλαβα το θέμα ειναι οτι δεν μπορουν να γίνουν παραπάνω πτησεις απο ελληνικες εταιριες..λέει οτι η ΥΠΑ εδωσε την άδεια στην Α3 .
 
dtrach":1uo8phn6 said:
Δλδ τι ακριβώς θέλετε να κάνει η ΥΠΑ? να απαγορέψει στην Ο.Α να χρησιμοποιει ολες τις πτησεις απλως για να μπορεί να πετά και η Α3? Ποια πολιτικη αεροπορια στο κόσμο θα το έκανε αυτό? Γιατί απ οτι καταλαβα το θέμα ειναι οτι δεν μπορουν να γίνουν παραπάνω πτησεις απο ελληνικες εταιριες..λέει οτι η ΥΠΑ εδωσε την άδεια στην Α3 .

Δεν ξέρω αρκετά για να απαντήσω ποιό είναι το λειτουργικό πλαίσιο της ΥΠΑ. Και δεν ξέρω αρκετά τις λεπτομέρειες για να πω ποια αρχή είναι υπεύθυνη για έκδοση αδειών εκεί όπου χρειάζεται, μέσω διακρατικών συμφωνιών, για παράδειγμα. Ας μας διαφωτίσει κάποιος, γιατί από τον Άννα στον Καϊάφα δεν βγαίνει άκρη.

Ως επιβάτης όμως θα ήθελα να είχα περισσότερες των μία επιλογών από Ελληνικές αεροπορικές εταιρείες, όπου αυτό είναι δυνατό. Και αυτό είναι καλό για όλους.

Τώρα το ποια 'Πολιτική Αεροπορία' στον κόσμο θα το έκανε αυτό, να σου πώ μόνο ότι το καθήκον της 'Πολιτικής Αεροπορίας' είναι να εξασφαλίζει την ασφάλεια και τον υγειή ανταγωνισμό. Αυτό για να καταργηθούν τα μονοπώλια, τα οποία κάνουν κακό σε όλους, εκτός σε μια ομάδα κακομαθημένων. Τώρα, τα συμφέροντα αυτών θα κοιτάμε?
 
Νομίζω οτι τις διακρατικές συμφωνίες τις ορίζουν τα Υπουργεία μεταφορών και οι υπηρεσιες πολιτικής αεροπορίας μοιράζουν τις πτησεις.Αν οντως η Ο.Α εκτελεί όλες τις επιτρεπόμενες πτησεις τότε δεν νομίζω οτι η ΥΠΑ μπορεί να κάνει κάτι.
 
Δεν γνωρίζω κι εγώ ποιο είναι το νομικό πλαίσιο στην Ελλάδα σε μια τέτοια περίπτωση. Στην Αμερική πάντως, και σε ανάλογες περιπτώσεις, υπάρχει ιδιαίτερη εύνοια του νόμου σε νέες εταιρείες, ώστε να αυξάνεται ο ανταγωνισμός. Όχι μόνον έχουν προτεραιότητα έναντι πιο καθιερωμένων εταιρειών για νέες πτήσεις, αλλά μπορούν οι καθιερωμένες εταιρείες να χάσουν πτήσεις τους ώστε να μπορέσουν οι νεομφανιζόμενοι να αποκτήσουν πρόσβαση στην αγορά.
(Οι περιπτώσεις που αυτό ισχύει είναι σε αεροδρόμια με ελεγχόμενο αριθμό πτήσεων και προορισμών, όπως το Washington National (DCA), καθώς κατά τ'άλλα η αμερικανική αγορά είναι πλήρως απελευθερωμένη).
dtrach":3fafvk2o said:
Αν οντως η Ο.Α εκτελεί όλες τις επιτρεπόμενες πτησεις τότε δεν νομίζω οτι η ΥΠΑ μπορεί να κάνει κάτι.
 
Μια και κόπτεστε όλοι πια για τον ανταγωνισμό μήπως μπορεί να μου πει κάποιος ΓΙΑΤΙ να αφήσει μία πτήση από τις δύο η Ολυμπιακή (μια και δεν υποχρεώνεται από ΚΑΜΙΑ νομοθεσία), στην AEGEAN όταν η τελευταία κάνει ότι μπορεί για να βάλει τρικλοποδιές στην ΟΑ;

Σημειωτέον ότι οι γραμμές αυτές είναι ΤΙΓΚΑ (για αυτό και τις θέλει ο Βασιλάκης δεν τον έπιασε πρεμούρα για τους Έλληνες της Πόλης).
 
Aυτό προσπαθούμε να δούμε, αγαπητέ Blade, πώς δηλ. αντιμετωπίζει το θέμα αυτό η νομοθεσία στην Ελλάδα, όταν οι προβλεπόμενες από τις διμερείς συνθήκες πτήσεις έχουν καλυφθεί.
Εφόσον οι "τρικλοποδιές" κινούνται εντός του νόμου, ας κάνει ότι μπορεί η Aegean για να αυξήσει το μερίδιό της από τις ΟΑ (και βέβαια και οι ΟΑ ας κάνουν το ίδιο).
Όσο για το τελευταίο σχόλιο, ασφαλώς γι'αυτό τις θέλει η Aegean. Aν τις ήθελε γιατί "τον έπιασε πρεμούρα για τους Έλληνες της Πόλης", τον Βασιλάκη θα έπρεπε να τον διώξουν, διότι τότε θα έβαζε τις προσωπικές του φιλανθρωπικές ευαισθησίες πάνω από τα συμφέροντα της εταιρίας και των μετόχων της.

Blade":2490dnkt said:
Μια και κόπτεστε όλοι πια για τον ανταγωνισμό μήπως μπορεί να μου πει κάποιος ΓΙΑΤΙ να αφήσει μία πτήση από τις δύο η Ολυμπιακή (μια και δεν υποχρεώνεται από ΚΑΜΙΑ νομοθεσία), στην AEGEAN όταν η τελευταία κάνει ότι μπορεί για να βάλει τρικλοποδιές στην ΟΑ;

Σημειωτέον ότι οι γραμμές αυτές είναι ΤΙΓΚΑ (για αυτό και τις θέλει ο Βασιλάκης δεν τον έπιασε πρεμούρα για τους Έλληνες της Πόλης).
 
Όταν οι γραμμές αυτές συμφωνήθηκαν (κάποια 30 χρόνια πριν) η αεροπορική ιδέα στην Ελλάδα άκουγε αποκλειστικά στο όνομα Ολυμπιακή. Αν ήταν κάθε φορά που άνοιγε και μία εταιριούλα (Venus, Apollo, SEEA, Air Greece, Cronus, κ.α.) η Ολυμπαική να δίνει γραμμές που εξυπηρετεί χρόνια τότε θα είχαμε πρόβλημα .... πάμε σε αυτά τα μέρη από την Ελλάδα.

Δηλαδή τι έπρεπε να κάνει η ΥΠΑ; Να αναγκάσει την Ολυμπιακή να παραχωρήσει κερδοφόρες γραμμές της στην AEGEAN; Αν θέλει η Αιγαίου μπορεί να πάει εκεί που η Ολυμπιακή δεν πηγαίνει όπως Βουδαπέστη, Πράγα, Βεγγάζη, Μάλτα, Τσισινάου, Κίεβο. Ζυρίχη, Λουξεμβούργο κλπ
Ανταγωνισμός δεν είναι και ο αποκλεισμός του αντιπάλου από τις αγορές;
 
Blade":jdev7lc9 said:
Όταν οι γραμμές αυτές συμφωνήθηκαν (κάποια 30 χρόνια πριν) η αεροπορική ιδέα στην Ελλάδα άκουγε αποκλειστικά στο όνομα Ολυμπιακή. Αν ήταν κάθε φορά που άνοιγε και μία εταιριούλα (Venus, Apollo, SEEA, Air Greece, Cronus, κ.α.) η Ολυμπαική να δίνει γραμμές που εξυπηρετεί χρόνια τότε θα είχαμε πρόβλημα .... πάμε σε αυτά τα μέρη από την Ελλάδα.

Δηλαδή τι έπρεπε να κάνει η ΥΠΑ; Να αναγκάσει την Ολυμπιακή να παραχωρήσει κερδοφόρες γραμμές της στην AEGEAN; Αν θέλει η Αιγαίου μπορεί να πάει εκεί που η Ολυμπιακή δεν πηγαίνει όπως Βουδαπέστη, Πράγα, Βεγγάζη, Μάλτα, Τσισινάου, Κίεβο. Ζυρίχη, Λουξεμβούργο κλπ
Ανταγωνισμός δεν είναι και ο αποκλεισμός του αντιπάλου από τις αγορές;

Μέσα στα παραπάνω που είπες είναι φανερή η φιλοσοφία σου. Είμαι η ΟΑ, αποκλείω όποιον άλλο θέλει να προσφέρει έργο, μόνο και μόνο για να συνεχίσω να έχω εγώ το μονοπώλιο.

Αυτή ακριβώς η φιλοσοφία είναι που κατέστρεψε την ΟΑ. Αυτή ακριβώς η φιλοσοφία είναι αυτή που έχει φεσώσει χοντρά την τσέπη του Έλληνα φορολογούμενου. Και αυτή ακριβώς η φιλοσοφία είναι που πρέπει να σπάσει για να προκόψει αυτή η χώρα. Είμαι ξεκάθαρος στις απόψεις μου, και το συμφέρον του Έλληνα φορολογούμενου είναι πάνω απ΄όλα. Τα μονοπώλια είναι αρρώστια, κατάλαβέ το φίλε!!!
 
Αρκετά ξέφυγε το θέμα. Θα παρακαλέσω να συνεχίσει η συζήτηση με θέματα σχετικά με την πτήση προς Σόφια!
 
Πρωτομηνιά σήμερα και Α3 γιά SOFIA γιόκ!! Τι έγινε ρε παιδιά με την πτήση? Θα γίνει ή όχι? Η άλλη που λένε για IST στα χαρτιά θα μείνει κι αυτή?
 
Top