Athens Airways leased aircrafts

  • Thread starter Thread starter jerry
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Συγνωμη,αλλα απο ποτε ειναι γνωστο οτι η athens θα νοικιασει το dash?

Ρωταω γιατι κιολας προλαβε να ανακοινωθει το μοντελο 1:100 σαν future release για μοντελο (http://www.aviationmegastore.com/?shopid=&action=prodinfo&parent_id=&art=86194)και μου κανει μεγαλη εντυπωση!Θα πρεπει να το ξερουν εδω και καιρο...
 
Και τελευταια στιγμή μπορούν να ζητήσουν να τουσ φτιάξουν μοντελάκια απο αεροπλάνα .
δεν είναι απαραιτητο να το ξέρουν απο πιο πριν
 
Πηραν τα μυαλα τους αερα ... μια εταιρεια που μολις ξεκινα πρωτα εχει αεροσκαφη και μετα βαζει ενα σωρο προορισμους. Τι μου αρχισε να νοικιαζει, βρηκε να ξελασπωσει την Αστρα ?
 
Κοιταξτε ρε παιδια αμα της προσφερουν περισσοτερη δουλεια απο αυτη που στοχευε και χρησιμοποιωντας την Astra βγαζει κερδος που δεν υπολογιζε να ειχε απο την αρχη δεν ειναι κακο...ειναι σαν να σου δινουν λεφτα και απλα να τα παιρνεις,γιατι να τα αρνηθεις?Ισως χαλαει λιγο το ονομα της στο επιβατικο κοινο που αλλα περιμενε και ισως χασει καποιους επιβατες που υπο αλλες συνθηκες θα κερδιζε,ομως τα χρηματα δινουν οξυγονο...Τι πρεπει να κανει ειναι να καταλαβουν πως χρειαζονται και το τεταρτο 145 αμεσα και ισως ακομα 1-2 για τις δικες τους αναγκες,και οχι να αναπαυτουν στο γεγονος οτι η Αστρα θα καλυπτει τις επιπλεον αναγκες τους.Ουτε ειναι κακο που εφεραν το Dash8 αλλα ας φερουν τουλαχιστον 2 για γραμμες που δεν μπορουν να πανε τα jet .Προσπαθησαν να μεγαλωσουν αποτομα αφου ειδαν πως δεν ειναι ακατορθωτο να ειναι παραληλα και κερδοφορο ,αλλα αγνοωντας τον κινδινο οτι ετσι και δεν πετυχεις τρως μεγαλο χαστουκι.Πρεπει να μειωσουν ελαχιστα τις τιμες τους για να κερδισουν καπιους επιβατες η να βαλουν καποιες προσφορες τελοσπαντων.Οσο για τη ιστιοσελιδα τους,δεν ειναι κακη αλλα δεν ειναι και η καλυτερη,αντιπροσωπευει την εταιρια (μικρη χωρις εμπειρια στο χωρο), με λιγα χρηματα μπορεις να παρεις κατι πολυ πιο καλο.Σε καποια σημεια πχ. εκει που βλεπεις τις εικονες των αεροσκαφων (Media center) ειναι πολυ ερασιτεχνικη,θυμιζοντας προφιλ καπιου απο facebook που τραβηξε τις φοτο απο το κινητο του.
 
Μάλλον οι περισσότεροι δεν έχετε καταλάβει τι είδους μεταβατική περίοδος είναι αυτή που διανύουμε για την ελληνική πολιτική αεροπορία, μετά τις εξελίξεις στις ΟΑ. Έχουμε επισημάνει σε αντίστοιχο post για το πολύ πιθανό σενάριο της διαμοίρασης των άγονων γραμμών από τη νέα ΟΑ. H Athens και η κάθε Athens είναι (και οφείλει να είναι) stand by για κάθε ενδεχόμενο. Και η ενοικίαση των dash και ATR, αποσκοπεί και σε αυτό. Δε σας κρύβω ότι κάποιοι Κ1 & Κ2 των ΟΑ "θορυβήθηκαν" με αυτή την κίνηση (ενοικίαση Dash) και βλέπουν πλέον με άλλο μάτι την Athens...
Μην τα βλέπουμε όλα με το μάτι του spotter ή του άσχετου επιβάτη που θέλει τα "εκπληκτικά" jet και σνομπάρει τα ελικοφόρα. Κάποια πράγματα δεν γίνονται σώνει και ντε με jet... Ειδικά σε αυτό το φόρουμ πρέπει να συνδυάζουμε κάποιες κινήσεις των εταιριών σύμφωνα με την ελληνική αεροπορική πραγματικότητα. Η ενοικίαση Dash και (ίσως) ATR με τα χρώματα της εταιρίας είναι μια πρώτης τάξεως ευκαιρία να τσεκάρει το πιθανό ελληνικό αεροπορικό τοπίο και να επανασχεδιάσει τα πλάνα και τους προορισμούς της.
 
Η ΖF επιτέλους ανακοίνωσε που θα δρομολογήσει το DH3 και το AR1 της Αστρα.
http://www.athensairways.com/cgi-bin/ai ... etame.html

Το πρώτο θα εκτελεί τις πτήσεις προς Κοζάνη, Καστοριά και Χίο ενώ το δεύτερο θα πετάει καθημερινά στην πτήση Θεσσαλονίκη-Αθήνα καθώς και τις βραδινές κάθε Παρασκευή και Κυριακή όπου επίσης θα πετάει και στη Χίο.
Εγώ αναρωτιέμαι γιατί η ZF στην ουσία έκανε αυτή την αλλαγή και γιατί ακριβώς το Ε45 να μην μπορεί να προσγειωθεί στα 3 αυτά αεροδρόμια όταν και τα 3 πληρούν το απαραίτητο μήκος διαδρόμου για αυτό το αεροσκάφος.
Σε 2 αιτίες πιστεύω ότι οφείλεται αυτή η αλλάγή.
α) η Ιδιοκτήρια εταιρία δηλαδή η Flybe έθεσε κάποια όρια ως προς τα τεχνικά στοιχεία των αεροδρομίων που θα προσγείώνονται τα Ε45, προκειμένου να μην υπάρξουν ζημιές και γενικότερα τεχνικές καταπονήσεις.
β)Έστω και λίγο αργά κατανόησαν ότι εαν θέλουν να χτυπήσουν τον ανταγωνισμό στο επίπεδο των τιμών το Ε45 δεν είναι και το πλέον κατάλληλο αεροσκάφος, οπότε μάλλον δεν θα παραλάβουν το 4 Ε45 και το πρόγραμμά τους δεν θα βγαίνει με τίποτα με τα υπάρχοντα 3.
 
Για το αεροδρόμιο της Κοζάνης: Ισχύει ότι το μήκος του διαδρόμου είναι αρκετά μεγάλο, όμως ο διάδρομος είναι παλιός και κακοσυντηρημένος - Υπάρχουν πολλά χαλίκια και θραυσματα από την άσφαλτο.

Κάθε φορά που έρχεται ένα κυβερνητικό αεροσκάφος (jet) ακολουθούν μία διαδικασία "καθαρίσματος" του διαδρόμου. Για τα ελικοφόρα δεν χρειάζεται κάτι τέτοιο.
 
IT was too good to be true...Jet στην Κοζάνη...Βέβαια νομίζω ότι το Q400 ειναι καλύτερο από το ATR αλλά η γραμμή θα πάρει την φθίνουσα διότι στην Ελλάδα ο έλικας θεωρείται φτώχια και ανασφάλεια....Κρίμας
 
Το Q400 όντως είναι ωραίο, αλλά ούτε αυτό το βλέπω σύντομα στην Κοζάνη...
 
Jack21":3n8q7y75 said:
Για το αεροδρόμιο της Κοζάνης: Ισχύει ότι το μήκος του διαδρόμου είναι αρκετά μεγάλο, όμως ο διάδρομος είναι παλιός και κακοσυντηρημένος - Υπάρχουν πολλά χαλίκια και θραυσματα από την άσφαλτο.

Κάθε φορά που έρχεται ένα κυβερνητικό αεροσκάφος (jet) ακολουθούν μία διαδικασία "καθαρίσματος" του διαδρόμου. Για τα ελικοφόρα δεν χρειάζεται κάτι τέτοιο.

Αύριο το απόγευμα ο διάδρομος θα καθαριστεί απο τα χαλίκια (έρχεται η σκούπα). Επίσης τον Οκτώβρη ξεκινούν τα έργα για νέα άσφαλτο. Ξηλώνεται η παλιά και μπαίνει νέος τάπητας.
 
Top