Athens airways

  • Thread starter Thread starter japetus
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Έχω την αίσθηση ότι η εταιρεία δεν έχει πάρει ακόμη AOC... Μήπως μπορεί κάποιος -αν ξέρει σίγουρα- να το επιβεβαιώσει?
 
Δεν ξερω απο χροδιαγραματα και απο αλλα. Το σιγουρο ειναι πως θα μπουν επιθετικα στην ενχωρια αγορα και με τις διαφορες κενοτομιες που θα δουμε για πρωτη φορα στην ελλαδα.Δεν μενει απο το να τα δουμε κοντη η γιορτη.......!!! :great:
 
Deja vu... (ή, μαλλον, deja ecoute), αλλα ας ειμαστε αισιοδοξοι!
 
corfu75":119zhao9 said:
...Μην εκπλαγoυμε αν δουμε στην athens στα επομενα δυο χρονια να λανσαρει την EMBAER FAMILY.

Χμμμ, μα αυτο το εχει κανει ηδη με το ΕRJ-145, ετσι δεν ειναι; Εκτος κι' αν εννοεις τα Ε170-175/190/195. :)
 
εχεις δικιο φιλε μου 6cirles τα επομενα δυο χρονια εχουν σκοπο φερουν τους μεγαλυτερους τυπους της empaer ετσι ειπαν......εχουν πολλα στο μυαλο τους ας περιμενουμε.
 
Στο τεύχος Ιανουαρίου του περιοδικού GK της Καθημερινής, δημοσιεύτηκε συνέντευξη του Σάκη Ανδριανόπουλου, ιδιοκτήτη της Athens Airways.
 

Attachments

μαλιστα...και ηρακλειο και χανια.γιατι δε λενε απλα, θα πεταμε παντου 8)
 
υψηλού επιπέδου υπηρεσίες, κάτι νέο στις ελληνικές αερομεταφορές, κάτι καινοτόμο κτλ...αοριστίες και λόγια μεγάλα..τι νέο και καινοτόμο θα φέρει σε μια πτήση εσωτερικού 35-40 λεπτών όπου δεν προλαβαίνεις μια πορτοκαλάδα να πιείς? θα μοιράζει ντομ περινιόν και εκλαιράκια? θα μας κάνουν μασάζ πριν την πτήση? (αυτο το κάνει η Virgin Atlantic στους F/C pax) Mε το full economy/business class fare που θα πρέπει να πληρώσει κάποιος, νομίζω ότι δύσκολο να αντέξει στην ελληνική αγορά, και δη την περιφερειακή, ενα τόσο "ακριβό" μοντέλο χωρίς να κάνει άνοιγμα στα..φθηνότερα στρώματα.Δεν είμαστε ούτε Ντουμπάι ούτε LHR...το μόνο θετικό που βλέπω, αν "επιζήσουν", είναι ότι θα έρθουν τα E-jets στον ελληνικό χώρο, και ότι ίσως προσφέρουν καλύτερες συνδέσεις της ηπειρωτικής με τη νησιωτική ελλάδα,όπου κατεβαίνει το Ε-145, και με το εξωτερικό..

ας μην είμαι προληπτικός..και η axon με Ε-145 δεν ξεκίνησε? :twisted:
 
Ας μην βγαζουμε καλυτερα συμπερασματα απο τη στιγμη που δεν εχει αρχισει καν να πεταει η καινουρια εταιρια...Αυτο παντως που ειναι σιγουρο ειναι οτι ,εφ'οσον τα παει καλα,αυτο θα ειναι πολυ θετικο για τους επιβατες αλλα και τους εργαζομενους των αεροπορικων εταιριων! Ειναι κακο για ολους να πεζει μονο εναs πεκτης στην πιατσα(καποτε η ΟΑ τωρα η Aegean).Δεν υπαρχει ανταγωνισμος.Τα αποτελεσματα τα βλεπουμε στις τιμες των ναυλων :x αλλα και στα χλωμα προσωπα των εργαζομενων :(
 
Ο Βολταιρος - ενας απο τους μεγαλυτερους διαφωτιστες (και ξερουμε σαφως οτι ο διαφωτισμος ηταν αισιοδοξο κινημα) - ελεγε οτι αισιοδοξια ειναι η νοσηρη ταση να βλεπεις οτι ολα πανε καλα οταν πανε χαλια... Λοιπον καλο θα ηταν πια αφου εχουμε απογοητευθει επανειλημμενως απο τις ελληνικες αεροπορικες εταιρειες να σχεδιαζουν πρωτα τα παντα μεθοδικα και υστερα να βγαινουν και να διαλαλουνε διαφορα... ως τωρα εχουμε ακουσει χιλιους διακοσιους προορισμους απο τα χειλη των υπευθυνων της εταιρειας λες και δεν ξερουν τι πραγματικα θελουν να κανουν. Μου φαινονται πολυλογαδες και ονειροπολοι και η ελληνικη πραγματικοτητα εχει δειξει οτι αργα η γρηγορα θα τους φαει η μαρμαγκα, ητοι η αραχνη ( και προκειται για δηλητηριωδης αραχνη). Μακαρι να διαψευστω...
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top