seven4seven":3fpj8pne said:
Οποτε, το πληρωμα του cockpit εχει αλλο ενα λαθος εδω: ειχαν (και ενεκριναν, υπογραφοντας το) loadsheet με 6 τοννους, με τους ενδεικτες καυσιμων να "γραφουν" 4 τοννους.
747, δεν νομίζω ότι έχεις δίκιο σε αυτό. Πιστεύω ότι αυτά τα κάυσιμα που ζήτησε το πλήρωμα, τα έγραφε το loadsheet και τα έδειχνε και το όργανο. Απλά αυτά που έδειχνε ήταν λάθος.
Δηλαδή, θέλανε 4000κιλά. Τo loadsheet έγραφε 4000κιλά, και το όργανο έλεγε 4000κιλά. Οι δεξαμενές όμως, είχαν μέσα μόνο 2000κιλά (οι ποσότητες τελείως υποθετικές, πρός χάριν παραδείγματος).
Hastaroth, το loadsheet δεν δημιουργείται από μία ανεξάρτητη από το πλήρωμα πηγή ώστε να αποτελεί μέθοδο "διπλοτσεκαρίσματος".
Το loadsheet φτιάχνεται από υπολογιστή. Τα δεδομένα που έχει ο υπολογιστής είναι χωρισμένα σε δύο σέτ.
Τα σταθερά δεδομένα (βάσει του νηολογίου του αεροσκάφους, ο υπολογιστής ξέρει πιό είναι το βάρος του αεροπλάνου αυτού άδειου.).
Τα μεταβλητά δεδομένα είναι το βάρος του ωφέλιμου φορτίου όπως προκύπτει από τα στοιχεία του check-in και γίνεται υπολογισμός ώστε να μπεί στην σούμα το βάρος των επιβατών/αποσκευών/cargo.
Επίσης υπάρχουν τα μεταβλητά στοιχεία που προέρχονται από το πλήρωμα. Δηλαδή, το βάρος καυσίμων στην απογείωση και το βάρος καυσίμων που θα χρησιμοποιηθεί στην πτήση, ώστε to loadsheet να υπολογίσει και το βάρος προσγείωσης.
Με άλλα λόγια, αυτοί που είναι υπεύθυνοι για την έκδοση του loadsheet, δεν πάνε από μόνοι τους να μετρήσουν τα "πετρέλαια" ώστε να καταγράψουν το βάρος στο loadsheet. Γράφουν ότι τους πεί το πλήρωμα.