Συνηθισμένη πρακτική από τις εταιρίες που εμπλέκονται σε συμβάντα με στόχο τη μη περαιτέρω δυσφήμιση τους λόγω της κυκλοφορίας φωτογραφιών και εικόνων στα διάφορα ΜΜΕ. Τώρα αν αυτό τελικά κάνει καλό ή κακό στη φήμη της είναι συζητήσιμο...
Δε νομίζω ότι η ζημιά είναι μικρή. Πιθανόν να κριθεί πέραν επισκευής το α/φ. Σημαντική ζημιά στην προπέλα του Νο2, βέβαια στα σκέλη και σε όλο το undercarriage ενώ το σημαντικότερο ρόλο θα παίξει τι δομική καταπόνηση έχουν υποστεί τα σύνθετα κυρίως υλικά της ατράκτου κάτι που θα φανεί όταν μπει στο υπόστεγο και εφαρμοστούν οι ενδεδειγμένες τεχνικές ελέγχου γι' αυτό το σκοπό.Γιώργος Μάναρης":22epli3o said:Τολμώ λοιπόν να συμπεράνω ότι πρέπει αρχικά να υποχώρησε το ένα σκέλος όπως φαίνεται και στις φωτογραφίες και έτσι να δικαιολογείται η έξοδος από το διάδρομο.Η ζημιά φαινομενικά είναι μικρή και το αεροσκάφος πρέπει να είναι επισκευάσιμο παρά το τσαλάκωμα από κάτω