ATR72 Runway Overrun FCO

  • Thread starter Thread starter NFEEFE
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Συνηθισμένη πρακτική από τις εταιρίες που εμπλέκονται σε συμβάντα με στόχο τη μη περαιτέρω δυσφήμιση τους λόγω της κυκλοφορίας φωτογραφιών και εικόνων στα διάφορα ΜΜΕ. Τώρα αν αυτό τελικά κάνει καλό ή κακό στη φήμη της είναι συζητήσιμο...

Γιώργος Μάναρης":22epli3o said:
Τολμώ λοιπόν να συμπεράνω ότι πρέπει αρχικά να υποχώρησε το ένα σκέλος όπως φαίνεται και στις φωτογραφίες και έτσι να δικαιολογείται η έξοδος από το διάδρομο.Η ζημιά φαινομενικά είναι μικρή και το αεροσκάφος πρέπει να είναι επισκευάσιμο παρά το τσαλάκωμα από κάτω
Δε νομίζω ότι η ζημιά είναι μικρή. Πιθανόν να κριθεί πέραν επισκευής το α/φ. Σημαντική ζημιά στην προπέλα του Νο2, βέβαια στα σκέλη και σε όλο το undercarriage ενώ το σημαντικότερο ρόλο θα παίξει τι δομική καταπόνηση έχουν υποστεί τα σύνθετα κυρίως υλικά της ατράκτου κάτι που θα φανεί όταν μπει στο υπόστεγο και εφαρμοστούν οι ενδεδειγμένες τεχνικές ελέγχου γι' αυτό το σκοπό.
 
Το ρεπορτάζ όπως το μετέδωσε το mega.
http://www.megatv.com/megagegonota/summary.asp?catid=27384&subid=2&pubid=30490199
O Γκέντσογλου πάντως αναφέρει πως το ένα σκέλος του αεροσκάφους κατέρευσε κατα την επαφή με το έδαφος και ο πιλότος τους φώναζε πως τράκαραν!Και φυσικά ο ρεπόρτερ μας λέει πως επρόκειτο για ATR 42...
 
Socrates":7w8kmsnu said:
imaginas":7w8kmsnu said:
Στο α/φος επέβαινε και ο πρώην ποδοσφαιριστής της ΑΕΚ Σάββας Γκέντζογλου

Ο οποίος μάλιστα δήλωσε: "Θα κάνω μήνυση στον πιλότο" :wall:

Αυτό δεν το ήξερα.Ας προσφύγει και στην...FIFA :P
Μάλλον νομίζει ότι είναι στην Ελλάδα...
 
Εφοσον βγήκε εκτός πλευρικών ορίων διαδρόμου, θα πρέπει να μιλάμε για RWY excursion, όχι overrun...
25 κόμβους crosswind μέση τιμη δεν έχει το ATR??
 
35 kts maximum demonstreted cross wind landing σε στεγνό τροχόδρομο.
Αρα αν έπεσε σε ριπή ανέμου (41 gusting) ίσως και σε windshear του έκατσε :(
 
Έχεις δίκιο, μάλλον θυμάμαι τα εταιρικά ελάχιστα που είχε η Ολυμπιακή στα δικά της 8)
 
Μόλις με πήρε τηλέφωνο η alitalia (μένω μόνιμα ιταλία) καθότι έχω την κάρτα millemiglia για να μου προτείνει μια ασφαλιστική κάλυψη...τελικά έχουν μεγάλο θράσος...
Εκτός που δε με ενδιαφέρει ούτως ή άλλως μια τέτοια ασφάλεια, όταν η κοπέλα, που φυσικά δε φταίει σε τίποτα, μου είπε, "μα δεν θέλετε τουλάχιστον να ακούσετε τι καλύπτει;", τις είπα το εξής: μόλις σήμερα έμαθα ότι όταν πηγάινω fiumicino από bologna για να πάρω μετά το αεροπλάνο για αθήνα ή οπουδήποτε αλλού, το bologna-roma δε γίνεται με alitalia αλλά με carpatair. Αν συμβεί κάποιο ατύχημα και ας πούμε ότι έζησα, τι θα κάνετε με την ασφάλειά μου; Θα τη διορθώσετε με μπλάνκο όπως κάνατε με το αεροπλάνο που το βάψατε άσπρο τη νύχτα;;;
Κόκαλο η κοπέλα!!! Με χαιρέτησε ευγενικά και το έκλεισε...

http://www.giornalettismo.com/archives/ ... carpatair/
http://bologna.repubblica.it/cronaca/20 ... -51459439/
http://www.repubblica.it/cronaca/2013/0 ... -50765866/
Απίστευτα πράγματα...
 
Ψάχνωντας λίγο παραπάνω μπλέχτηκα. Το maximum demonstrated ΔΕΝ αποτελέι όριο απλά ενδεικτική τιμή και το ά/φος ενδεχομένως ( :shock: ) να μπορεί να προσγειωθεί και με παραπάνω cross συνιστώσα. Από την άλλη μια εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να επιβάλει δικά της όρια (συνήθως χαμηλότερα όπως είπε ο george). Τέλος σχεδόν κάθε "εγχώρια" ΥΠΑ έχει ειδικό τρόπο ορισμού του μέσου ανέμου και του gust (παίζουν με μέσους όρους 1 -2 -5 λεπτών.) Εδώ (Ελλάδα) τι ακολουθούμε?
 
Τα εταιρικά ορια μπορεί να είναι χαμηλότερα από τα όρια του κατασκευαστή, αλλά σε καμια περίπτωση δεν μπορεί να τα υπερβαίνουν. Συνήθως αναφερόμαστε σε συνιστώσα κάθετου/ούριου ανέμου. Ο κατασκευαστής στα όρια που δίνει, μπορεί να συμπεριλάβει και τα gust όπως νομίζω κάνει η airbus ( αν κάνω λάθος εδώ ας με διορθώσει κάποιος... airbusακιας :) ), ή να αναφέρεται αποκλειστικά σε μέση τιμή έντασης.
 
Κύριοι το προβλημα ήταν μηχανικό... Ψάξτε λίγο στο landing gear configuration για έναν μηχανισμό που έχει σχέση με το dumping.....
 
Top