Aviation Movies and TV-Series

  • Thread starter Thread starter Alex-LGSA
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Το Mayday εχουν αρχισει και το κουράζουν πολύ. Τα τελευταία επεισόδια επικεντρώνονται υπερβολικά στους συγγενείς επιβατών και στον ανθρώπινο πόνο, παρά στα γεγονότα. Ειδικά το χθεσινό, με την σύγκρουση 757 DHL & TU-154 Baskirian, ήταν για να αυτοκτονείς μετά το τέλος του επεισοδίου.

Πάντως αυτό που μου έμεινε αρνητικά ηταν στο επεισόδιο με το Α310 της AEROFLOT που αναφέρθηκε σε έναν νεαρό επιβάτη - spotter ο οποίος πήγαινε Hong Kong για spotting στο καινούριο αεροδρόμιο. :(
 
Μα ο πόνος ενός επιβάτη οδήγησε στην δολοφονία ενός ελεγκτή εναέριας κθκλοφορίας.Να μην το τονίσουν οι έρημοι?Έχει ξαναγίνει κάτι τόσο τραγικό?
Give them a break.Dont be meen.

skyfox
 
GP707":1tkgrjby said:
Το Mayday εχουν αρχισει και το κουράζουν πολύ. Τα τελευταία επεισόδια επικεντρώνονται υπερβολικά στους συγγενείς επιβατών και στον ανθρώπινο πόνο, παρά στα γεγονότα. Ειδικά το χθεσινό, με την σύγκρουση 757 DHL & TU-154 Baskirian, ήταν για να αυτοκτονείς μετά το τέλος του επεισοδίου.

Πάντως αυτό που μου έμεινε αρνητικά ηταν στο επεισόδιο με το Α310 της AEROFLOT που αναφέρθηκε σε έναν νεαρό επιβάτη - spotter ο οποίος πήγαινε Hong Kong για spotting στο καινούριο αεροδρόμιο. :(

Ό,τι και αν είναι, είναι μια ωριαία εκπομπή. Δεν νομίζω λοιπόν πως θα μπορούσαν να είχαν ειπωθεί άλλα πράγματα πέραν των προσωπικών ιστοριών των επιβατών & των συγγενών τους. Για την αδυναμία του TCAS είπε, για την κάκιστη οργάνωση της Skyguide είπε, για την διαφορά στην εκπαίδευση μεταξύ Δυτικών και πρώην Σοβιετικών είπε, για την - κατ' εμέ απίστευτα άδικη - δολοφονία του ελεγκτή από συγγενή επιβατών είπε, τι άλλο έπρεπε να πει; Δεν νομίζω πως υπήρξε κάτι άλλο που παρέλειψε. Όσο για το επεισόδιο με το Α310 που αναφέρεις, εμένα άλλη προσωπική ιστορία με εξόργισε και αυτή δεν ήταν άλλη από των πιλότων και του παιδιού.
 
skyfox":3be1f6ls said:
Μα ο πόνος ενός επιβάτη οδήγησε στην δολοφονία ενός ελεγκτή εναέριας κθκλοφορίας.Να μην το τονίσουν οι έρημοι?Έχει ξαναγίνει κάτι τόσο τραγικό?
Δεν αναφερομαι σε αυτο το γεγονος (αυτό ειδικά το παρουσίασαν πολύ διακριτικά, δειχνοντας ελάχιστα τον πατέρα και αναφεροντας τον μονο εκει που έπρεπε), αλλά σε σκηνες του τυπου που οι γονεις περιγραφουν το ποσο καλα ηταν τα παιδιά τους, οι συγγενείς κλαινε μπροστα στην κάμερα, ακομα και οι αναπαραστάσεις απο τους ηθοποιους έχουν κατι το τραγικο, οπως στη σκηνη που ο υποτιθεμενος πατερας βρισκει το σπασμενο κολιε της κορης του και σηκωνει το βλέμα του στον ουρανο και αναφωνει "Αγγελε μου"! Μεχρι κάποιο όριο μπορώ να παρακολουθήσω το ατυχημα, τα γεγονότα, την προιστορια κλπ παρ'όλο που με πιανει ενα σφιξημο βλεποντας ολα αυτά. Αλλά απο καποια στιγμη και μετά για να το δεις ολο, πρεπει να εχεις και ενος ειδους αναισθησια σαν ανθρωπος, σαν γονιος, σαν λάτρης της αεροποριας.
Οπως ειπε και ο oaicarus ειναι ωριαια και θελουν να γεμισουν το χρόνο της εκπομπης, αλλά και πάλι... :roll:

Μη μου πεις βρε skyfox οτι δεν σε έπιασε μια παραπανω θλιψη, περαν του αεροπορικου γεγονοτος, ειδικά στο χθεσινό επεισοδιο! :?
 
Εγώ πιστεύω πως υπάρχουν δεκάδες ακόμα στοιχεία, τεχνικές λεπτομέρειες και πληροφορίες που αφορούν τα ατυχήματα και θα μπορούσαν να αναφερθούν, αλλά το κακό είναι ότι πρόκειται για ένα τηλεοπτικό προϊόν που απευθύνεται στο ευρύ (ουσιαστικά άσχετο με αεροπορικά θέματα) κοινό και όχι σε μια μικρή μερίδα "ειδικών". Το τηλεοπτικό κοινό θα αρκεστεί σε μια πολύ χονδρική ανάλυση των παραγόντων που οδήγησαν στο ατύχημα και θα συγκινηθεί στη συνέχεια περισσότερο από ανθρώπινες ιστορίες παρά π.χ. από τους κανονισμούς και τις διατάξεις που διέπουν το σύστημα διαχείρισης εναέριας κυκλοφορίας.
 
Θα συμφωνήσω κι εγώ με τον GP. Και για μένα ήταν αδύνατο να το δω από ένα σημείο και μετά. Άλλωστε, η διερεύνηση αεροπορικών ατυχημάτων έχει για μας αξία επειδή αναλύονται κάποια τεχνικά χαρακτηριστικά, κάποιες συμπεριφορές χειριστών κλπ. Ο ανθρώπινος πόνος είναι δεδομένος, δεν περιμένουμε από μια τηλεοπτική εκπομπή να μας το δείξει.
 
Συγνώμη, αλλά μπορεί από αεροσκάφη να ξέρουν αρκετά μέλη του φόρουμ, από επιχειρήσεις όμως, ελάχιστοι. Το φόρουμ, σύμφωνα με τη λίστα μελών του αριθμεί 1612 άτομα. Εκ των οποίων οι μισοί και κατά πάσα πιθανότητα πολύ λιγότεροι βλέπουν την εκπομπή. Δεν μπορεί λοιπόν η εταιρεία παραγωγής να φτιάξει μία εκπομπή που να απευθύνεται στους ελάχιστους. Είναι ντοκιμαντέρ. Όπως και ένα ντοκιμαντέρ για τα μαρσιποφόρα της Αυστραλίας δεν απευθύνεται σε ζωολόγους ή κτηνιάτρους. Έτσι και το Mayday απευθύνεται όχι μόνο στους φαν της αεροπορίας ή στους διερευνητές αεροπορικών δυστυχημάτων, αλλά και στους απλούς τηλεθεατές που δεν ξέρουν ούτε τι δουλειά κάνουν τα ailerons, ή τα elevators ή τα slats. Είναι μια σειρά που με απλό και κατανοητό τρόπο εξηγεί γιατί έγιναν τα δυστυχήματα. Τίποτα περισσότερο. Και σε αυτό τον βαθμό είναι μία απόλυτα τίμια σειρά. Στην περιγραφή της σειράς, μια φορά, δεν σου λέει ότι θα ψειρίσει το δυστύχημα, απλά θα βγάλει τα αίτια, τις επιπτώσεις που είχε το δυστύχημα ΚΑΙ θα παρουσιάσει το δυστύχημα από μια πιο προσωπική οπτική γωνία. Επιπλέον, είναι απόλυτα φυσικό να σου πιάνεται η ψυχή όταν βλέπεις τη σειρά. Αεροπορικά δυστυχήματα περιγράφει και όχι το καρναβάλι του Ρίο. Μόνο στα δυστυχήματα που έχουν προβληθεί από τη σειρά έχουν χάσει τη ζωή τους 2300 άτομα. Οπότε το να προβάλει ιστορίες επιβατών, όχι απλά δεν παραλείπεται, αλλά επιβάλλεται.

Αυτό που λέτε εσείς, είναι ότι "δεν με νοιάζει να δω τι προσωπικές συνέπειες είχε το δυστύχημα, αλλά το γιατί δυσλειτούργησε το τάδε σύστημα". Αυτή λοιπόν είναι η λογική και η δουλειά της επιτροπής διερεύνησης δυστυχημάτων και όποιος βλέπει με αυτό τον τρόπο τα δυστυχήματα καλύτερα να γίνει μέλος της και όχι να κάθεται να βλέπει ντοκιμαντέρ στην τηλεόραση. Η τηλεόραση είναι άλλωστε στο 90% χάσιμο χρόνου (και βλάπτει και τα μάτια).
 
Είναι μεν εκπομπή που "θέλει" να αποκαλύψει τα αίτια του συμβάντος κλπ αλλά δεν θα πούλαγε αν ήταν καθαρά τεχνική.. Οπότε πρέπει να δείξει και την ανθρώπινη πλευρά με αποτέλεσμα να γίνεται βαρετή για εμάς ώρες ώρες..
 
Θα με συγχωρήσετε αγαπητοί μου φίλοι αλλά είμαι εντελώς της αντίθετης άποψης.Όλα πρέπει να γίνονται γνωστα στον κόσμο με κάποιον εμμεσο η άμεσο τροπο.
Οσο δραματικά και αν τα παρουσιάζουν,σας διαβεβαιώ πως στην πραγματικότητα είναι ακόμη πιο τραγικά.Φαντάζομαι οτι σε αυτό θα συμφωνείτε όλοι.
Πού ακριβώς λοιπόν βρίσκετε το κακό?Στο οτι μας τα έδειξαν?Αναλυτικά?
Δηλαδή είναι καλύτερο να κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας και
να λέμε ''ευτυχώς δεν συνέβει στο δικό μου παιδί?''Είναι κακό να μας ξεβολεύουν απο την σιγουριά του καναπέ μας.Είναι κακό να προσπαθούμε να συμμεριστούμε τον πόνο ενός γονιού? Η μήπως είναι κακό που τα πραγματικά θύματα (συγγενείς)δεν αντέχουν και ξεσπούν σε λυγμούς στην κάμερα?
Δεν αντέχουμε να βλέπουμε τις αληθινές συνέπειες?Τον αληθινό πόνο που καποιοι ασυνείδητοι,προξένησαν?
Εαν το δείτε αρνητικά ,ναι,η παραγωγοι ήθελαν να γεμίσουν δακρύβρεκτες ιστορίες για να έχουν τηλεθέαση.Εαν όμως το δείτε απο την μισογεμάτη πλευρα του ποτηριού τότε θα νιώσετε πως πάρά του οτι ο ανθρώπινος πόνος ''κάνει νούμερα'' ,ΥΠΑΡΧΕΙ , καπου μακριά μας και καλό θα ήταν να μην αρνούμαστε να τον αντικρίσουμε.Εστω και με αυτόν τον τρόπο.

Ναι, με ψυχοπλάκωσε το όλο σκηνικό και θα ήθελα να μην το δω όπως με ψυχοπλακώνει και η ίδια η εκπομπή.Κανένας του επαγγέλματος δεν μένει ανέπαφος.Ό Λ Ο Ι 'εχουν ενα κόμπο στο στομάχι βλέποντας αυτα τα αληθινά γεγονότα.Ο πόνος όμως είτε μας αρέσει είτε οχι,είτε τον δούμε είτε οχι,δυστιχώς Ε Ι Ν Α Ι Ε Κ Ε Ι .

Φιλικά
skyfox
 
εγώ να σας πω την αλήθεια στεναχωρήθηκα πολύ και για το πλήρωμα της DHL που στην τελική έκανε ότι έπρεπε και πέταξε μετά την σύγκρουση 2 λεπτά σε μια κάθοδο κόλαση.
Το ίδιο ατύχημα είχε περιγραφεί και σε μια σειρά στο ΣΚΑΪ, με περισσότερες τεχνικές λεπτομέριες και λιγότερα μέλια.
Τεράστειο βάρος φέρει η Ζυρίγχη που θυμήθηκαν ότι πρέπει να κάνουν συντήρηση, απαράδεκτος ο ελεγκτής που ασχολιόταν με το approach του Ερμπας και απαράδεκτοι οι ρώσοι πιλότοι που κάναν τα αντίθετα από το TCAS. Χτες μάλιστα, δεν έδειξε (όπως είχε δείξει στον ΣΚΑΪ) ότι το TCAS στο ρώσικο α/σ προειδοποίησε 3 διακριτές φορές και οι ρώσοι στην κοσμάρα τους. Μάλιστα ο πιλότος ήθελε να κάνει ότι του λεγε το TCAS, αλλά παρενέβει ο άλλος πιλότος που καθόταν πίσω του και του πε να κάνει κάθοδο, με τα γνωστά αποτελέσματα.

Για το Α310 της Αεροφλότ, τι να πει κανείς, εκτός από το να εξοργιστεί..
 
Top