Έγραφα πέρσι
Δείτε μόνο πόσα προβλήματα έχουν διαπιστωθεί από το grounding και μετά και πείτε μου ποιος CEO αεροπορικής θα παίξει στο εξής το κεφάλι του επιλέγοντας να αγοράσει ΜΑΧ για την εταιρεία του. Έχει πάψει πια να είναι θέμα λειτουργικού κόστους. Είναι πια το αν θα επιλέξεις να συνεργαστείς για τα επόμενα 20 χρόνια με μια εταιρεία που κουρέλιασε κάθε νόμο και κάθε επιχειρηματική ηθική για να κάνει πλούσια τα στελέχη της και, στην πορεία, σκότωσε και κόσμο.
Και ο CEO όχι μόνο βρέθηκε, αλλά είναι και της Ethiopian, της εταιρείας που θρήνησε θύματα από αυτές ακριβώς τις πρακτικές της Boeing.
Με λιγότερα από 600 εκατ. δολάρια (σύμφωνα με τους Seattle Times), η Boeing αγοράζει την άρση του grounding στη χώρα και την "εκτίμηση" (για να το πω κομψά) του CEO που δήλωσε καταχαρούμενος στο Bloomberg ότι το ΜΑΧ είναι σούπερ ασφαλές και ότι η Boeing θα συνεργαστεί με την ΕΤ ώστε η χώρα να γίνει πρωτοπόρος της αεροπορικής βιομηχανίας στην Αφρική.
Επιπλέον των 600 εκατ (τα 280 μετρητά, τα υπόλοιπα σε διευκολύνσεις, εκπτώσεις, ανταλλακτικά, συν αντικατάσταση του χαμένου αεροσκάφους), η Boeing θα βοηθήσει στις επεκτάσεις του hub της ΕΤ στο ADD, αλλά και στην κατασκευή εργοστασίου που (ελπίζεται να) προμηθεύει με ανταλλακτικά την Boeing και την Airbus.
Με λίγα λόγια, η ΕΤ έγινε θυγατρική της Boeing. Ή παντρεύτηκαν, δεν έχω αποφασίσει.
Τα δύο άρθρα:
Two-and-a-half years after a deadly 737 MAX crash, Ethiopian Airlines has agreed to a settlement with Boeing. The airline expects to fly the jet again by January.
www.seattletimes.com