Boeing 787

  • Thread starter Thread starter CaptainChris
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Belavia":2bblyz9g said:
To 787-3 της Boeing είναι σε απειλή εξαφάνισης μετά την απόφαση της All Nippon Airways (ANA), μοναδικός πελάτης του μεσαίου μεγέθους αεροσκάφους, να αλλάξει την παραγγελία της σε άλλες παραλλαγές.

Στο περιθώριο του Air Show της Σιγκαπούρης και σε σχετική του συνομιλία με τα media , o VP-Marketing της Boeing δήλωσε για το 783
I can't imagine us building it

Λείπει μόνο η επίσημη ανακοίνωση...

:arrow: http://www.atwonline.com/news/story.html?storyID=19240
 
Ενδιαφέρουσα η είδηση... Απ΄ότι φαίνεται λείπει το 757 και οι επιχειρησιακές του δυνατότητες... Μένει τώρα να ανακοινωθεί και κανένα Α322...

Κατα τα άλλα, η Boeing έχει αναπτύξει ένα πολύ ωραίο microsite για το 787 που βρίθει πληροφοριών...
:arrow: http://787flighttest.com/
 
Μήπως έγινε κάποιο μπέρδεμα? Το άρθρο δεν λέει πουθενά οτι το 787-3 θεωρείται διάδοχος του 757, γιατί πρώτα απο όλα δεν θα πραγματοποιηθεί. Οι τελευταίες αλλαγές στις παραγγελίες των ιαπώνων απο 787-3 σε 787-8 βάλαν και οριστικά την ταφόπλακα στα οποιαδήποτε σχέδια. Άλλωστε το 787-3 με τις ικανότητές του δεν θα μπορούσε να θεωρηθεί και αντικαταστάτης του 757, π.χ. να περνάει τον Ατλαντικό. Αντικαταστάτης για 757 ίσως να υπάρξει απο το 2020 και μετά μαζί με το 737 BNG (Brand New Generation). :mrgreen:
 
Ούτως η άλλως, πρόκειται για α/φ με διαφορετικές επιχειρησιακές ικανότητες. Short-medium με 300 capacity Vs Medium Range με 200 capacity...

Το άρθρο λέει ότι αποκλείεται να αναπτυχθεί 787 ως αντικαταστάτης του 757 ακόμη και με τα resources που θα απελευθερωθούν απο την ακύρωση του 783 αλλά έχει δοθεί εντολή για αντικαταστάτη του 757...

Ίσως παίζει και παραπλάνηση λίγο λόγω Airbus... Μην ξεχνάμε ότι, σύμφωνα με φήμες, και η Airbus ετοιμάζει τον αντικαταστάτη του 320 με άκρα μυστικότητα και ενώ ψάχνεται για re-engine στα τωρινά 320...
 
Έχετε απόλυτο δίκιο :oops: ! Το 787-3 φαινόταν να έρχεται σαν αντικαταστάτης, όμως με την απόρριψη του σχεδίου του 787-3 η Boeing επικεντρώνεται σε νέο σχεδιασμό αεροσκάφους για την αντικατάσταση του 757. Δεν θα μου άρεσε η ιδέα, όμως, ενός... μεγαλύτερου 737 γι αυτό το σκοπό.
Πάντως για να υπάρχει παντελής έλλειψη παραγγελιών για το SR 787 από τις Ιαπωνικές εταιρίες (οι οποίες έχουν μεγάλη προϊστορία στα short range αεροσκάφη) δηλώνει την μάλλον λάθος επιλογή της Boeing για την ανάπτυξη του 787-3.

Ίσως τελικά, υπάρχει ακόμα ελπίδα για ένα νέο βελτιωμένο, από όλες τις απόψεις, 757... :wink:
 
Μεσα στη χαζη χαρα η Boeing που μετα τις προσφατες ακυρωσεις για το Β787-3 ηρθε επιβεβαιωμενη προθεση αφορας 15 αεροσκαφων απο την Aerolineas Argentinas με παραδοση μαλιστα τις αρχες του 2011, και της δινει ελπιδες οτι για το σχεδιο των επομενων 4-5 ετων θα επιλεχθει και δικο της αεροσκαφος narrow body για την ομογενοποιηση του στολου, μια αναγκη που η εταιρεια την ανεβασε σε 40 αεροσκαφη.

Για να δουμε τι θα δουμε..
 
Και μετα τη χαζη χαρα η φαπα, μιας και το πρωτοτυπο υποχρεωθηκε να κανει αναγκαστικη προσγειωση την Παρασκευη στο αεροδρομιο Grant County International Airport του Moses Lake, ανατολικα του Seattle λογω ελλατωματικου αισθητηρα πιεσης σε εναν απο τους κινητηρες. Σαββατο η Boeing εστειλε ανταλλακτικα, το αεροπλανο γυρισε ομως Κυριακη, με νεο πληρωμα. Η εταιρεια σκοπευει να ξεκινησει και παλι τα τεστ υψηλων ταχυτητων συντομα. (πηγη ξερετε που, αλλα μονο στα γερμανικα.. :wink: )
 
Πηγή στα αγγλικά από τον ίδιο τον αντιπρόεδρο της Boeing, στο μπλογκ του.
Αλλά γενικότερα για τα σχετικά με την Boeing, το μπλογκ του Jon Ostrower της Flight είναι από τα καλύτερα, με εσωτερική συνήθως πληροφόρηση. Το σχόλιό του για το συγκεκριμένο γεγονός εδώ.
 
Χαζης χαρας συνεχεια..

Παραγγελια 25 + 50 option Β787-8 απο τη United. Για το Β787-3 ΠΟΛΥ ασχημα τα πραγματα.. Τα πρωτα 25 αναμενεται να κοστισουν περιπου $4,2 δις σε τρεχουσες τιμες.
 
Top