Boeing 787

  • Thread starter Thread starter CaptainChris
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Προβλημάτων συνέχεια για το πολύπαθο 787. Το ΖΑ006, έκτο και τελευταίο test a/c, πάει λίγο πίσω, απο τέλη Ιουλίου για μέσα Σεπτέμβρη ενώ η Αir India ζητάει αποζημίωση $1 δις για την 3χρονη καθυστέρηση των παραδόσεων (αρχές του'11 αντί '08). Μάλιστα, έχουν εμπλακεί και οι κυβερνήσεις ΗΠΑ και Ινδίας...
:arrow: ATW


Κι ένα ενδιαφέρον βίντεο που ανέβηκε στο website της Boeing και μας ξεναγεί στα άδυτα του ΖΑ001, όπου και μας εξηγεί επιγραμματικά τι εξοπλισμό κουβαλάει στις δοκιμαστικές πτήσεις. Μέχρι και η Rolls Royce είχε ανθρώπους μέσα για τους χιλιάρηδες Trent...
:arrow: Inside ZA001
 
Αν και η ΑΝΑ θα είναι η πρώτη που θα χαρεί το Β787, η Continental ανακοίνωσε τους πρώτους προορισμούς που θα είναι τον Νοέμβρη '11 το Ντάλλας DFW- Όκλαντ AKL(ΝΖ) και το Ντάλλας- Λάγος LOS στις 10 Νοέμβριου του 11 (η ανακοίνωση είναι 3 μήνες παλιά).

http://www.businesstraveller.com/news/c ... iner-route
 
Μόνο που, καθώς η Continental έχει βάση το Houston και όχι το Dallas, τα δρομολόγια θα είναι Houston - Auckland και Houston - Lagos :wink:
Με το δρομολόγιο για Auckland, η Continental θα γίνει η μόνη αμερικάνικη εταιρεία με πτήσεις προς Νέα Ζηλανδία.
 
:lol:

Η ζέστη είναι άκρως επικίνδυνη...
 
Και μερικά ωραία πλάνα απ' τον εξομοιωτή του 787...
:arrow: 787 Flight Simulator
 
Νέες καθηστερίσεις!!!!!!!!!!!!Πρώτη παράδοση στην ANA αναμένεται στη μέση ή στο τέλος του πρώτου τριμήνου του 2011.Και όπως λένε πιθανόν να υπάρχει πρόβλημα με τους RR Trent 1000 :? .

Πηγή:http://www.airliners.net/aviation-forums/general_aviation/read.main/4911356/
 
Ένα άρθρο για την νέα καθυστέρηση με διάφορα links:

http://www.economist.com/blogs/gulliver ... 7Cgulliver

αλλά και ενδιαφέροντα σχόλια. Ξεχωρίζω:

mccuerc wrote: Aug 28th 2010 3:21 GMT
If I remember correctly the new, leaner, meaner, more efficient, more financially astute Boeing Company moved it's headquarters to Chicago spurning staid old Seattle to break the back of the engineering cabal that had run the company. Now free from the tiresome deadweight of people who actually built airplanes they could aggressively expand the Boeing Brand and use the brilliance of financiers and marketing professionals to build new airplanes. No more engineering driven over-built aircraft for Boeing! No more greedy union engineers and their pesky calculators! Finance would now rule the engineers and not vice versa.
Why does this sound like General Motors?
What Gulliver does not mention is that this is the first of the new paradigm where Boeing will no longer build airplanes. Instead it will integrate and assemble sub assemblies from multiple sub contractors trying to undercut each other. Boeing is becoming a design shop and an main assembly point. It is becoming Airbus, deliberately.
Θα θέλε :twisted:
 
Δεν έχει κι άδικο ο mccuerc. Και οι 2 μεγάλοι τείνουν να καταλήξουν σε σχεδιαστές-συναρμολογητές. Είδαμε τί έχουν τραβήξει μέχρι τώρα με το 787 και τους διασκορπισμένους παραγωγούς. Την μία η alenia, την άλλη τα διάφορα εργοστάσια κάπου στα άδυτα του Μιζούρι-Κεντάκι-Γουαϊόμινγκ, τους την φόρεσε bonus και η RR και κατέληξε το πρόγραμμα με 2+ χρόνια καθυστέρηση έως τώρα. Ευτυχώς και η ΑΝΑ που δημοσίως ναι μέν ενοχλείται απ' τις καθυστερήσεις αλλά περιμένει δε ένα πγοιοτικό (με γενναίες εκπτώσεις :twisted: ) προϊόν...
 
Τί εννοείς "να καταλήξουν σέ σχεδιαστές-συναρμολογητές";Αφού τώρα αυτό δέν κάνουν;Σχεδιάζουν τά διάφορα κομμάτια τού αεροπλάνου και τά δίνουν να τά φτιάχνουν διάφοροι ανά τήν υφήλιο,μετά τά μαζεύουν και τά συναρμολογούν.Τό ζήτημα είναι οι 2 μεγάλοι νά κάνουν καλύτερο συντονισμό όλων αυτών τών διασκορπισμένων παραγωγών.Γιά την Airbus είναι λιγάκι δυσκολώτερο καθώς είναι στην ουσία consortium εταιρειών από διάφορες χώρες (άρα υπάρχουν άνω τού ενός κέντρα αποφάσεων),(αλλά η Boeing που είναι αμιγώς ΗΠΑ-ική :mrgreen: εταιρεία είναι πιό εύκολο να πετύχη αυτόν τον συντονισμό,αφού το κέντρο αποφάσεων είναι σε μιά μόνο χώρα.
 
Top