Boeing 787

  • Thread starter Thread starter CaptainChris
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Δηλαδή μάλλον σάν...blessing in disguise τους ήρθε η όλη ιστορία,απ'ό,τι φαίνεται.Αν και,σε επίπεδο πρακτικών θεμάτων (όπου όπως βλέπω συμφωνείς κι'εσύ ότι υπάρχουν προβλήματα με το εκπαιδευμένο προσωπικό που δέν αξιοποιεί την εκπαίδευσή του και με τον προγραμματισμό τών δρομολογίων κλπ) πάλι υπάρχει κάποια οικονομική ζημιά στίς εταιρείες,απλά είναι πολύ μικρότερη (και ίσως με τίς "αποζημιώσεις" από την Boeing να είναι και χωρίς επίπτωση στα εν γένει οικονομικά τών εταιρειών αυτών).

Πάντως-και επειδή όλα στον κόσμο αυτό έχουν ένα όριο,ακόμα και το ίδιο το Σύμπαν-έχω την αίσθηση ότι όλο αυτό το σήριαλ με τίς καθυστερήσεις έχει φτάσει πλέον γιά την Boeing σε ένα κρίσιμο σημείο.Μπορεί οι ενδιαφερόμενες εταιρείες να μήν έχουν -πρός το παρόν- άλλες εναλλακτικές,όμως όσο περνάει ο καιρός εξαντλείται και η υπομονή τους.Αλλωστε,οι εταιρείες που ήδη ακύρωσαν παραγγελίες τους γιά το 787 ήδη είχαν επενδύσει κάποια λεφτά στην προετοιμασία τής υποδομής γιά την χρήση του και αυτά τα λεφτά πήγαν στον βρόντο.Προφανώς λοιπόν την απόφαση να ακυρώσουν τίς παραγγελίες τους δέν την πήραν ελαφρά τή καρδία,ζύγισαν τίς ζημιές τού να περιμένουν κι'άλλο και αυτές τού να ακυρώσουν και βρήκαν ότι οι δεύτερες ήταν λιγώτερες.Αν τίς μιμηθούν και άλλες υποψήφιες "παραλήπτριες",δέν αποκλείω την πιθανότητα να ετοιμαστή τελικά το 787 γιά παραγωγή αλλά να μήν υπάρχουν αποδέκτες διότι θα έχουν μπαφιάσει από την πολλή αναμονή...
 
MerNion":2gm1wavm said:
Ναι σωστά αυτό εννούσα... Αλλιώς ο χρόνος θα είχε με την λογική μου 4 τετράμηνα, 16 μήνες :D

Θα μπορούσε πολύ απλά βέβαια, να χωρίσει κάποιος το χρόνο σε τρία τετράμηνα και αυτό που είπες να είναι εν μέρει σωστό (το τρίτο τετράμηνο του έτους, θα ήταν οι μήνες Σεπτέμβριος-Οκτώβριος-Νοέμβριος-Δεκέμβριος). Αντίστοιχα, το third quarter είναι οι μήνες Ιούλιος-Αύγουστος-Σεπτέμβριος, οπότε αν η παράδοση γίνει Σεπτέμβριο, αντίθετα με τις κακιές τις γλώσσες, είσαι απόλυτα σωστός και εσύ και η πρόβλεψη της Boeing :mrgreen:
 
Για όσους έχουν χρόνο και το απαραίτητο ενδιαφέρον, ένα αρκετά κατατοπιστικό (όσο γίνεται για ειδησεογραφικό και όχι αεροπορικό μέσο ενήμερωσης) 8σέλιδο άρθρο του Reuters το οποίο και εξηγεί μέσες άκρες στο πώς κατέληξε η Boeing να κάνει τόσο μεγάλο outsourcing (χαρακτηριστικό το γράφημα σύγκρισης outsourcing μεταξύ 737, 747 και 787) και στο πώς αυτή η απόφαση επηρρέασε το πρόγραμμα ανάπτυξης του 787. Φυσικά, πολλά απο αυτά τα έχουμε ξανασυζητήσει αποσπασματικά ωστόσο στο άρθρο δίδονται πολύ ενδιαφέροντα στοιχεία/απόψεις τόσο απο την ίδια την Boeing, όσο και απο εργαζομένους της ενώ δεν λείπουν και οι απόψεις διαφόρων ειδικών της αεροναυπηγικής/αεροπορικής βιομηχανίας.
:arrow: Reuters

Για όσους βαριούνται, το ρεζουμέ της υπόθεσης είναι ότι η Βoeing μετά την συγχώνευση της με την McDonell Douglas άλλαξε μοντέλο διοίκησης/λειτουργίας, προτιμώντας να επιμεριστεί τα κόστη ανάπτυξης αλλά και τα ρίσκα του φιλόδοξου 787 με τους subcontractors δίδοντας τους βέβαια ως ανταλλαγμα και πολύτιμη τεχνογνωσία σε core competencies. Η απόφαση αυτή είχε αρνητικό αντίκτυπο στην καθημερινή λειτουργία του προγράμματος και επέφερε μεγάλες καθυστερήσεις ακόμη και σε απλά πράγματα, καθυστερώντας εν τέλει την ανάπτυξη του ίδου του α/φους. Πάνω σε αυτό το γεγονός στηρίζεται το άρθρο και ζητάει την γνώμη όλων των εμπλεκόμενων, οι οποίοι και το αναλύουν απ' τη δική τους σκοπιά.


Και για να είμαστε μέσα στο τρέχον κλίμα, η κινέζικη Hainan δημοσιοποίησε την πρόθεση της για διεκδίκηση αποζημιώσεων απ' την Boeing για τις καθυστερήσεις στην παράδοση των 787 της.
:arrow: ATW
 
η PLL LOT ανακοίνωσε ότι θα παραλάβει το πρώτο Β787, τον Απρίλιο του 2012 κι τα υπόλοιπα 4 από Αυγούστο μέχρι το Νοέμβριο του 2012

http://www.groundflight.pl/index.php?op ... er&lang=pl
 
"Μπουρούχες" τα πρώτα!

Στο δρόμο που έδειξαν τα πρώτα 767, στα τέλη της δεκαετίας του '80, κινούνται και τα πρώτα 787. Βαριά και ασήκωτα και underpowered-underanged. Το αφεντικό τα παραδέχτηκε όλα.

Οχτώμιση τόννους πιό βαρύ (κυρίως λόγω έξτρα καυσίμου για να αυξήσει την ακτίνα λόγω μεγαλύτερης κατανάλωσης), χωρίς να μπορεί να φτάσει το "μαγικό νούμερο" των 8.000 ναυτικών μιλίων ακτίνας στην τρι-θέσια έκδοση με τους 242 επιβάτες. Θα υπάρχουν λοιπόν σύντομα βελτιωτικά πακέτα, στους κινητήρες κυρίως, άρα τα πρώτα κομμάτια από το εργοστάσιο σε λίγα χρόνια θα είναι για κλάματα (όπως τα πρώτα 767-200).

Ο άλλος μπόσις, είπε ότι τελικά το προιόν θα έχει λιγότερο από 20% βελτίωση στην κατανάλωση και λιγότερο από 10% στο κόστος λειτουργίας από το 767. Και αυτό (προσθέτω εγώ), αν υπογραμμίσουμε το γεγονός ότι τη μεγάλη μερίδα του λέοντος στην εξοικονόμηση (κατανάλωσης και κόστους λειτουργίας), την έχουν από μόνοι τους οι καινούριας τεχνολογίας κινητήρες!Υπολογίζεται ότι είναι περίπου 70% της συνολικής εξοικονόμησης. Αφήνουν να εννοηθεί ότι ούτε οι κινητήρες θα αποδόσουν τα αναμενόμενα οφέλη αλλά ούτε και το αεροσκάφος. Πρό βελτίωσης και στα δύο βέβαια. Για περισσότερα:

http://www.flightglobal.com/articles/20 ... baugh.html
 
6 787 ανακοινώθηκαν για την China Southern, τα πρώτα για το 2011 μάλιστα, αν και μάλλον τα πήραν με γενναία έκπτωση.
:arrow: http://blog.seattlepi.com/aerospace/2011/05/09/china-southern-orders-six-boeing-787s/

Επίσης, οι 1000άρηδες RR Trent πήραν certification για ETOPS αν και ακόμη εκκρεμεί το ETOPS της Βοeing
:arrow: http://blog.seattlepi.com/aerospace/2011/05/09/boeing-787-engine-certified-for-extended-operations/
 
Για την ακρίβεια, πρόκειται για παραγγελία που αφορά τη θυγατρική της, Xiamen Airlines, η οποία είχε παραγγείλει 3 Β787 παλαιότερα αλλά το 2006 την είχε μετατρέψει σε παραγγελία για Β737-800. Απ' ότι φαίνεται επανέρχεται με σχέδια για πτήσεις προς Ευρώπη και Αμερική από Xiamen και Fuzhou (!!!).
 
Mιάς και πιάσαμε την ANA, στο site της Boeing ανέβηκε ένα βίντεο με τις κοινές ετοιμασίες κατασκευαστή-ΑΝΑ για την παράδοση του 1ου 787. Αρκετή δουλειά τους περιμένει...
:arrow: http://www.boeing.com/Features/2011/05/bca_SROV_05_26_11.html
 
κι πάλι το αεροδρόμιο της Βαρσοβίας πάει μπροστά,

το 787 είχε προγραμματισμένο να πάει στο Paris Air Show, αλλά οι αρχές της LOT ζήτησαν να επισκεφτεί κι το EPWA, ως κίνηση μαρκετινγκ για τις νέες πτήσεις τις PLL LOT με το 787 για Πεκίνο, Τόκυο.

το 787 θα προσγειώθει στις 24 Ιουνίου, αλλά αυτό ακόμα δε είναι 100% σίγουρο

τι καλά, γέμισε το μάτι μου με Α380, Β747 Air Force One κι τώρα Β787 :)

http://www.rp.pl/artykul/669944_Dreamli ... szawy.html
 
Top