Δηλαδή μάλλον σάν...blessing in disguise τους ήρθε η όλη ιστορία,απ'ό,τι φαίνεται.Αν και,σε επίπεδο πρακτικών θεμάτων (όπου όπως βλέπω συμφωνείς κι'εσύ ότι υπάρχουν προβλήματα με το εκπαιδευμένο προσωπικό που δέν αξιοποιεί την εκπαίδευσή του και με τον προγραμματισμό τών δρομολογίων κλπ) πάλι υπάρχει κάποια οικονομική ζημιά στίς εταιρείες,απλά είναι πολύ μικρότερη (και ίσως με τίς "αποζημιώσεις" από την Boeing να είναι και χωρίς επίπτωση στα εν γένει οικονομικά τών εταιρειών αυτών).
Πάντως-και επειδή όλα στον κόσμο αυτό έχουν ένα όριο,ακόμα και το ίδιο το Σύμπαν-έχω την αίσθηση ότι όλο αυτό το σήριαλ με τίς καθυστερήσεις έχει φτάσει πλέον γιά την Boeing σε ένα κρίσιμο σημείο.Μπορεί οι ενδιαφερόμενες εταιρείες να μήν έχουν -πρός το παρόν- άλλες εναλλακτικές,όμως όσο περνάει ο καιρός εξαντλείται και η υπομονή τους.Αλλωστε,οι εταιρείες που ήδη ακύρωσαν παραγγελίες τους γιά το 787 ήδη είχαν επενδύσει κάποια λεφτά στην προετοιμασία τής υποδομής γιά την χρήση του και αυτά τα λεφτά πήγαν στον βρόντο.Προφανώς λοιπόν την απόφαση να ακυρώσουν τίς παραγγελίες τους δέν την πήραν ελαφρά τή καρδία,ζύγισαν τίς ζημιές τού να περιμένουν κι'άλλο και αυτές τού να ακυρώσουν και βρήκαν ότι οι δεύτερες ήταν λιγώτερες.Αν τίς μιμηθούν και άλλες υποψήφιες "παραλήπτριες",δέν αποκλείω την πιθανότητα να ετοιμαστή τελικά το 787 γιά παραγωγή αλλά να μήν υπάρχουν αποδέκτες διότι θα έχουν μπαφιάσει από την πολλή αναμονή...
Πάντως-και επειδή όλα στον κόσμο αυτό έχουν ένα όριο,ακόμα και το ίδιο το Σύμπαν-έχω την αίσθηση ότι όλο αυτό το σήριαλ με τίς καθυστερήσεις έχει φτάσει πλέον γιά την Boeing σε ένα κρίσιμο σημείο.Μπορεί οι ενδιαφερόμενες εταιρείες να μήν έχουν -πρός το παρόν- άλλες εναλλακτικές,όμως όσο περνάει ο καιρός εξαντλείται και η υπομονή τους.Αλλωστε,οι εταιρείες που ήδη ακύρωσαν παραγγελίες τους γιά το 787 ήδη είχαν επενδύσει κάποια λεφτά στην προετοιμασία τής υποδομής γιά την χρήση του και αυτά τα λεφτά πήγαν στον βρόντο.Προφανώς λοιπόν την απόφαση να ακυρώσουν τίς παραγγελίες τους δέν την πήραν ελαφρά τή καρδία,ζύγισαν τίς ζημιές τού να περιμένουν κι'άλλο και αυτές τού να ακυρώσουν και βρήκαν ότι οι δεύτερες ήταν λιγώτερες.Αν τίς μιμηθούν και άλλες υποψήφιες "παραλήπτριες",δέν αποκλείω την πιθανότητα να ετοιμαστή τελικά το 787 γιά παραγωγή αλλά να μήν υπάρχουν αποδέκτες διότι θα έχουν μπαφιάσει από την πολλή αναμονή...