H ερωτηση απευθυνεται μονο σε επαγγελματιες πιλοτους.
Δεδομενα.
-υποψηφιος πιλοτος που θελει να επιλεξει σχολη.
-Ειναι αναμεσα σε 2. Η μια ειναι ειναι η flight safety και η αλλη ειναι μια ευρωπαικη νεα σχολη 5 ετων πολλα υποσχομενη ομως χωρις κανενα υποβαθρο.
-διαθετει για ολο το κοστος της εκπαιδευσης και για την διαμονη και διαβιωση 60-65.000 ευρω.
-το κοστος εκπαιδευσης της 1ης μαζι με conversion+εξοδα διαβιωσης για 16μηνες ειναι περιπου 65.000 ευρω.
-το κοστος της 2ης ειναι μαζι με εξοδα διαβιωσης ειναι περιπου 45.000.
-οι ωρες που προσφερουν ειναι περιπου ιδιες η μονη διαφορα ειναι οτι η 1η δινει 30-35 ΜΕ ωρες παραπανω απο οτι η 2η.
-Αν επιλεχθει η δευτερη υπαρχουν 20.000 τα οποια απομενουν και θα μπορουσαν να χρησιμοποιηθουν για hour building σε σχολες σαν την aviator college που προσφερει 100Η ΜΕ με ΒΕ76 μονο με 8.000 ευρω.Επισης θα μπορουσε να προσθεθει ενα FI license ωστε να μπορεσει κανεις να προσληφθει για να μπορει να γραφει ωρες και να βγαζει τα προς το ζειν.Δηλ περιπου 150Η ΜΕ +FI rating επιπλεον στις ωρες τις βαζικης εκπαιδευσης.
-Με την πρωτη πιθανοτατα αμεσως μετα το τελειωμα της σχολης να μην εχουν μεινει καθολου χρηματα
Ζητουμενα
-Ποια διαδρομη θα διαλεγε κανεις με την δεδομενη κατασταση στην αγορα?
ΥΓ. παρακαλω να γραφετε που εργαζεστε και ως τι...
Δεδομενα.
-υποψηφιος πιλοτος που θελει να επιλεξει σχολη.
-Ειναι αναμεσα σε 2. Η μια ειναι ειναι η flight safety και η αλλη ειναι μια ευρωπαικη νεα σχολη 5 ετων πολλα υποσχομενη ομως χωρις κανενα υποβαθρο.
-διαθετει για ολο το κοστος της εκπαιδευσης και για την διαμονη και διαβιωση 60-65.000 ευρω.
-το κοστος εκπαιδευσης της 1ης μαζι με conversion+εξοδα διαβιωσης για 16μηνες ειναι περιπου 65.000 ευρω.
-το κοστος της 2ης ειναι μαζι με εξοδα διαβιωσης ειναι περιπου 45.000.
-οι ωρες που προσφερουν ειναι περιπου ιδιες η μονη διαφορα ειναι οτι η 1η δινει 30-35 ΜΕ ωρες παραπανω απο οτι η 2η.
-Αν επιλεχθει η δευτερη υπαρχουν 20.000 τα οποια απομενουν και θα μπορουσαν να χρησιμοποιηθουν για hour building σε σχολες σαν την aviator college που προσφερει 100Η ΜΕ με ΒΕ76 μονο με 8.000 ευρω.Επισης θα μπορουσε να προσθεθει ενα FI license ωστε να μπορεσει κανεις να προσληφθει για να μπορει να γραφει ωρες και να βγαζει τα προς το ζειν.Δηλ περιπου 150Η ΜΕ +FI rating επιπλεον στις ωρες τις βαζικης εκπαιδευσης.
-Με την πρωτη πιθανοτατα αμεσως μετα το τελειωμα της σχολης να μην εχουν μεινει καθολου χρηματα
Ζητουμενα
-Ποια διαδρομη θα διαλεγε κανεις με την δεδομενη κατασταση στην αγορα?
ΥΓ. παρακαλω να γραφετε που εργαζεστε και ως τι...