Hunting a Shadow
Business-Class-Member
Λοιπόν εδώ είμαι κι εγώ, να καταθέσω το δικό μου λιθαράκι στο συγκεκριμένο topic μιας και έκανα μια σειρά από πτήσεις που δεν είναι και οι πιο συνηθισμένες και πιστεύω θα είχαν ενδιαφέρον. Προτού ξεκινήσω, δύο επισημάνσεις:
• Πρώτο και κύριο: Παρακαλείσθε οι σκληροπυρηνικοί airliners του φόρουμ, μη με λιθοβολήστε! Οι φωτογραφίες προέρχονται από μια ταπεινή Sony Cybershot (με 7.2 ταπεινά megapixels όμως ε
. Αν και μου αρέσει η φωτογραφία, η αλήθεια είναι ότι προτιμώ να έχω μια μηχανή που μπορώ να έχω στην τσέπη και να βγάζω όποτε θέλω, και όχι μηχανή περασμένη στον ώμο μαζί με 3μετρα κανόνια για εστίαση κλπ. Μπορεί και απλά να βαριέμαι, αλλά μια φορά προτιμώ το πρακτικό έναντι της καλύτερης ποιότητας. Ακόμη, όσοι με ξέρετε γνωρίζετε πως δε μπορώ να σας περιγράψω αν το αριστερό winglet ήταν βυθισμένο 3,5 χιλιοστά περισσότερο από τις προδιαγραφές ή αν τα flaps ανεβοκατεβήκαν στην ώρα τους. Δεν ειρωνεύομαι τους γνώστες έτσι; Απλά δε το κατέχω το σπορ τόσο καλά, that’s my point!
• Η περιγραφή περιορίζεται καθαρά στα αεροπορικά ταξίδια, για τα υπόλοιπα θα γράψω τα αρθράκια μου στη στήλη μου Κλικ στον Κόσμο στο Γαταδότη (http://www.gatadotis.gr)
Το πρόγραμμα:
17/12 7:20 ATH-MAD, Iberia flight No 3883 (Airbus A320-200)
17/12 12:10 MAD-EZE (Buenos Aires), Iberia flight No 6845 (Airbus 340-600)
21/12 11:40 AEP(Domestic Airport at B.A.) – IGR (Iguazu Waterfalls), LAN Argentina Flight No 4028 (Airbus A320)
23/12 11:30 IGR-AEP, Aerolineas Argentinas flight No 2721 (Boeing 737-200)
24/12 12:05 EZE-MVD, United Airlines flight No 847 (Boeing 767-300)
25/12 20:10 MVD-EZE, United Airlines flight No 846 (Boeing 767-300)
27/12 14:15 EZE-MAD, Iberia flight No 6842 (Airbus 340-600)
28/12 11:35 MAD-ATH Iberia flight No 3884 (Airbus 321-200)
17/12 7:20 ATH-MAD, Iberia flight No 3883 (Airbus A320-200)
Με 3 ολόκληρες ώρες ύπνου, φρέσκοι φρέσκοι καταφθάνουμε στον Ελ Βενιζέλ. Νύχτα ακόμα, και στο δρόμο αρκετά αυτοκίνητα όχι γιατί κι άλλοι πετάνε αλλά γιατί είναι Σάββατο και γυρνάνε σπίτια τους από γλέντια σε Μακρόπουλο και Βέρτη. Να σημειώσω ότι η καλή μου δεν έχει ιδέα που πάμε (μου αρέσει να κάνω κάτι τέτοια). Το μόνο που ήξερε είναι ότι έπρεπε να φτιάξει βαλίτσες για 10 μέρες και να βάλει μέσα καλοκαιρινά. Στον πίνακα αναχωρήσεων λοιπόν ανακαλύπτει ότι πάμε αρχικώς Μαδρίτη (είχε ακούσει να λέω στον ταξιτζή πως η πτήση είναι στις 7:20), κάτι το οποίο ενισχύει την πεποίθησή της ότι πάμε Άγιο Δομίνικο στην Καραϊβική (η Iberia δε πάει εκεί αλλά δε χρειάζεται να της το πούμε,μας βολεύει).
Κόσμος αρκετός για την πτήση, μεταξύ αυτών ο Λουτσιάνο (ποδοσφαιριστής με καριέρα σε Ολυμπιακό και Ξάνθη), προφανώς πάει σπίτι του Βραζιλία. Business class φυσικά ο κύριος. Στο check-in ζητώ συγκεκριμένες θέσεις για την μακρινή πτήση για Μπουένος Άιρες, αλλά βρίσκω την 3η-4η επιλογή μου.Πρώτη μου επαφή και με το νέο έλεγχο αποσκευών. Άσχετο, γιατί ακούω ότι αγοράζουν διαφανείς σακούλες για τα διάφορα υγρά όταν στο αεροδρόμιο στον έλεγχο στις δίνουν τσάμπα;
Η επιβίβαση έγινε και το πρώτο φως της ημέρας μόλις ξεπρόβαλε όπως φαίνεται εδώ.
https://www.airliners.gr/community/album_page.php?pic_id=9695
Φυσούνες και λοιπές χλιδές δεν έχει, δεν είναι και για πολλά έξοδα η Iberia βλέπετε.
Το A320 όπως είδατε και στη φωτογραφία, το EC-HHA, παραδομένο το Μάη του 2000, πρώτο χέρι όπως έψαξα μετά. Οι θέσεις με το εκνευριστικό seat pitch των σύντομων ευρωπαϊκών πτήσεων. Αναχώρηση χωρίς ιδιαίτερη καθυστέρηση. Σερβίρισμα πρωινό, αδιάφορο (πως λέμε εδώ δε θυμάμαι τί έφαγα χτες; κάπως έτσι). Ωστόσο μια έκπληξη: Μεταλλικά σερβίτσια! They are my God, υπάρχουν ακόμα εταιρείες που τα προσφέρουν απλόχερα στους πλήβειους της οικονομικής θέσης, και μάλιστα σε σύντομη πτήση! Φυσικά τα κουταλάκια κατασχέθηκαν (έχω κουταλοσυλλογή διαφόρων αερογραμμών βλέπετε).
Κάπου εκεί βγάζουμε να δοκιμάσουμε τον εξοπλισμού ταξιδίου (ή καλύτερα εξοπλισμό ύπνου): Μαξιλαράκι με ύφασμα φλις, και σκίαστρο. Λοιπόν καλύτερα να μασάς, έστω και πρωινό Iberia, παρά να μιλάς. Το μαξιλαράκι που τόσο ανελέητα κορόϊδευα που το χρησιμοποιούσαν άλλοι, το λούστηκα κανονικά. Αποδείχτηκε πολύ πρακτικό ειδικά στις πολύωρες πτήσεις. Έτοιμοι για ύπνο τρελό λοιπόν γιατί μας περιμένει δύσκολο journey. Μη με ρωτήσετε για Iberia magazine, I.F.E. κλπ, ιδέα δεν έχω ακόμα κι αν είχε οθόνες το μαγαζί για να παίξει κανά διαφημιστικό του ισπανικού ΕΟΤ. Ζζζζζζζζζ....
• Πρώτο και κύριο: Παρακαλείσθε οι σκληροπυρηνικοί airliners του φόρουμ, μη με λιθοβολήστε! Οι φωτογραφίες προέρχονται από μια ταπεινή Sony Cybershot (με 7.2 ταπεινά megapixels όμως ε

• Η περιγραφή περιορίζεται καθαρά στα αεροπορικά ταξίδια, για τα υπόλοιπα θα γράψω τα αρθράκια μου στη στήλη μου Κλικ στον Κόσμο στο Γαταδότη (http://www.gatadotis.gr)
Το πρόγραμμα:
17/12 7:20 ATH-MAD, Iberia flight No 3883 (Airbus A320-200)
17/12 12:10 MAD-EZE (Buenos Aires), Iberia flight No 6845 (Airbus 340-600)
21/12 11:40 AEP(Domestic Airport at B.A.) – IGR (Iguazu Waterfalls), LAN Argentina Flight No 4028 (Airbus A320)
23/12 11:30 IGR-AEP, Aerolineas Argentinas flight No 2721 (Boeing 737-200)
24/12 12:05 EZE-MVD, United Airlines flight No 847 (Boeing 767-300)
25/12 20:10 MVD-EZE, United Airlines flight No 846 (Boeing 767-300)
27/12 14:15 EZE-MAD, Iberia flight No 6842 (Airbus 340-600)
28/12 11:35 MAD-ATH Iberia flight No 3884 (Airbus 321-200)
17/12 7:20 ATH-MAD, Iberia flight No 3883 (Airbus A320-200)
Με 3 ολόκληρες ώρες ύπνου, φρέσκοι φρέσκοι καταφθάνουμε στον Ελ Βενιζέλ. Νύχτα ακόμα, και στο δρόμο αρκετά αυτοκίνητα όχι γιατί κι άλλοι πετάνε αλλά γιατί είναι Σάββατο και γυρνάνε σπίτια τους από γλέντια σε Μακρόπουλο και Βέρτη. Να σημειώσω ότι η καλή μου δεν έχει ιδέα που πάμε (μου αρέσει να κάνω κάτι τέτοια). Το μόνο που ήξερε είναι ότι έπρεπε να φτιάξει βαλίτσες για 10 μέρες και να βάλει μέσα καλοκαιρινά. Στον πίνακα αναχωρήσεων λοιπόν ανακαλύπτει ότι πάμε αρχικώς Μαδρίτη (είχε ακούσει να λέω στον ταξιτζή πως η πτήση είναι στις 7:20), κάτι το οποίο ενισχύει την πεποίθησή της ότι πάμε Άγιο Δομίνικο στην Καραϊβική (η Iberia δε πάει εκεί αλλά δε χρειάζεται να της το πούμε,μας βολεύει).
Κόσμος αρκετός για την πτήση, μεταξύ αυτών ο Λουτσιάνο (ποδοσφαιριστής με καριέρα σε Ολυμπιακό και Ξάνθη), προφανώς πάει σπίτι του Βραζιλία. Business class φυσικά ο κύριος. Στο check-in ζητώ συγκεκριμένες θέσεις για την μακρινή πτήση για Μπουένος Άιρες, αλλά βρίσκω την 3η-4η επιλογή μου.Πρώτη μου επαφή και με το νέο έλεγχο αποσκευών. Άσχετο, γιατί ακούω ότι αγοράζουν διαφανείς σακούλες για τα διάφορα υγρά όταν στο αεροδρόμιο στον έλεγχο στις δίνουν τσάμπα;
Η επιβίβαση έγινε και το πρώτο φως της ημέρας μόλις ξεπρόβαλε όπως φαίνεται εδώ.
https://www.airliners.gr/community/album_page.php?pic_id=9695
Φυσούνες και λοιπές χλιδές δεν έχει, δεν είναι και για πολλά έξοδα η Iberia βλέπετε.
Το A320 όπως είδατε και στη φωτογραφία, το EC-HHA, παραδομένο το Μάη του 2000, πρώτο χέρι όπως έψαξα μετά. Οι θέσεις με το εκνευριστικό seat pitch των σύντομων ευρωπαϊκών πτήσεων. Αναχώρηση χωρίς ιδιαίτερη καθυστέρηση. Σερβίρισμα πρωινό, αδιάφορο (πως λέμε εδώ δε θυμάμαι τί έφαγα χτες; κάπως έτσι). Ωστόσο μια έκπληξη: Μεταλλικά σερβίτσια! They are my God, υπάρχουν ακόμα εταιρείες που τα προσφέρουν απλόχερα στους πλήβειους της οικονομικής θέσης, και μάλιστα σε σύντομη πτήση! Φυσικά τα κουταλάκια κατασχέθηκαν (έχω κουταλοσυλλογή διαφόρων αερογραμμών βλέπετε).
Κάπου εκεί βγάζουμε να δοκιμάσουμε τον εξοπλισμού ταξιδίου (ή καλύτερα εξοπλισμό ύπνου): Μαξιλαράκι με ύφασμα φλις, και σκίαστρο. Λοιπόν καλύτερα να μασάς, έστω και πρωινό Iberia, παρά να μιλάς. Το μαξιλαράκι που τόσο ανελέητα κορόϊδευα που το χρησιμοποιούσαν άλλοι, το λούστηκα κανονικά. Αποδείχτηκε πολύ πρακτικό ειδικά στις πολύωρες πτήσεις. Έτοιμοι για ύπνο τρελό λοιπόν γιατί μας περιμένει δύσκολο journey. Μη με ρωτήσετε για Iberia magazine, I.F.E. κλπ, ιδέα δεν έχω ακόμα κι αν είχε οθόνες το μαγαζί για να παίξει κανά διαφημιστικό του ισπανικού ΕΟΤ. Ζζζζζζζζζ....