CPT & Α380: για μια χούφτα δολάρια ακόμα...

  • Thread starter Thread starter flesland
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

flesland

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
14/09/2008
Μηνύματα
2.576
Likes
1.237
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDDK
Πριν ένα περίπου χρόνο σκεπτόμουν ότι αν δεν πήγαινα για το Μουντιάλ στην Ν. Αφρική πέρυσι, δεν θα είχα κανένα άλλο κίνητρο στην ζωή μου να επισκεφτώ την χώρα αυτή. Τελικά μπορεί να μην είχα την τιμή να πετάξω με τον επίσημο αερομεταφορέα της ΕΠΟ (και άλλων καταστροφικών φαινομένων) και τα 747 τους, αλλά η Lufthansa με μια κίνηση ματ που περιελάμβανε α) το Α380 β) τα 380 Ε γ) αφετηρία την Μασσαλία και δ) την τιμή σε ημερομηνίες/αργίες ''ότι πάρεις 100'', τελείωσε την μεταγραφή και έτσι φόρεσα την γερμανική φανέλα για το Johannesburg ...

Μού πήρε 1-2 μέρες να αποφασίσω για το ταξίδι-αστραπή που θα είχε τελικό προορισμό το Cape Town - CPT (μιας και για το Jo'burg άκουγα μόνο ‘καλά’ λόγια) και άλλη μία για να τσεκάρω τιμές. Εκεί, μετά τα 380Ε της LH έβρισκε κανείς ελκυστικές τιμές του Eco Saver γύρω στα 1200 Ε με τις SA και ΒΑ. Να θυμίσω ότι οι αραβικές του Κόλπου δεν πετάνε MRS παρά μόνο στην τρέντυ Νίκαια.

Επόμενο βήμα ήταν ο προσηλυτισμός πιστών οπαδών: την ομάδα της χαράς θα απάρτιζαν ένας Γερμανοεβραίος ‘airline enthusiast’ ( που ξεχωρίζει κινητήρες α/φων από μακριά) μία Γερμανία αεροναυπηγό που ήθελε να πετάξει με το Α380 και έναν Γαλλοαμερικάνο που πιστεύω ότι ήθελε περισσότερο να δοκιμάσει τους νέους φακούς της Canon του. Μετά από πολλές εργατοώρες χαμένες σε εκατοντάδες email για να συμφωνήσουμε το σκέλος JNB-CPT - τι και πώς - πάρθηκε δημοκρατικά η απόφαση ότι εγώ θα έκλεινα την πτήση, ο frenchie το ξενοδοχείο και ο V.I.P. της Ελ-Αλ θα κατάστρωνε το σχέδιο τουρισμού στο Cape Τown.

Οι επιλογές για το JNB-CPT δεν είναι όσο λίγες όσο κάποιοι μπορεί φαντάζεστε... Συνολικά έχουμε :

- την loco 1Time
-την loco Mango
-την μητέρα της Mango, South African
-την αντίπαλο της Mango, επίσης loco Κulula (που στα ζουλού σημαίνει easily όπως μάς πληροφορεί η wiki, Στέλιο ακούς;)
-την μητέρα της Κulula, British Airways/Comair
-και τέλος την Velvet Sky με στόλο ένα Β733 που άρχισε καριέρα ώς G-BNPB το 1988

Ο όγκος επιβατών είναι τεράστιος, η SAA μόνο πετάει σχεδόν ανά ώρα με μια μίξη Α346-Α343-Β738.

Από τις παραπάνω η 1Time αποκλέιστηκε λόγω ονόματος, η Kulula λόγω τιμής, η Velvet Sky λόγω του ότι το exG-BNPB είχε 17 operators στην καμπούρα του και στον τελικό έμειναν η Mango με 130Ε return η SAA με 155 και η BA με τα ίδια. Μια το Α346, μια το γεγονός ότι η SAA είναι στην Star Alliance και πιθανότατα να μας βοηθούσε σε περίπτωση προβλήματος άφιξης της LH (μιας που το δεύτερο εισητήριο ήταν στο κάπακι από FRA-JNB με 3 ώρες διαφορά) η απόφαση πάρθηκε μοιραία για την Νοτιοαφρικάνικη Αεροπορία... Έτσι το τελικό πρόγραμμα ήταν το εξής:

MRS-FRA B735 LH
FRA-JNB A388 LH
JNB-CPT A346 SA
CPT-JNB B738 SA
JNB-FRA A388 LH
FRA-MRS B735 LH

Στην συνέχεια του προγράμματος και μετά την απαραίτητη διακοπή:

-Συναντάμε ένα πολύ γνώριμο livery στo ΜRS
-Ερευνούμε που πραγματικά βρίσκεται το Β735 της LH1089
-Δοκιμάζουμε τα νέα καθίσματα short haul της LH που καταρρίπτουν τον έννοια της άνεσης.
-Ξοδεύουμε γερμανικά κουπόνια κοινωνικής αλληλεγγύης
-Πετάμε με την μικρή φάλαινα
 
flesland":27zlwuhq said:
πάρθηκε δημοκρατικά η απόφαση ότι εγώ θα έκλεινα την πτήση...
Δημοκρατικά, έ; Γιατί πιστεύω ότι αυτή η δημοκρατική απόφαση δεν σε χάλασε καθόλου :mrgreen:
 
flesland":3vck0or9 said:
ένας Γερμανοεβραίος ‘airline enthusiast’ ( που ξεχωρίζει κινητήρες α/φων από μακριά)

Μήπως είναι και μουσικός;Πάντως φαίνεται να έχη πολύ καλό αυτί.

flesland":3vck0or9 said:
εγώ θα έκλεινα την πτήση, ο frenchie το ξενοδοχείο και ο V.I.P. της Ελ-Αλ θα κατάστρωνε το σχέδιο τουρισμού στο Cape Τown.
Η Γερμανίδα αεροναυπηγός τί θα έκανε;

flesland":3vck0or9 said:
-την αντίπαλο της Mango, επίσης loco Κulula (που στα ζουλού σημαίνει easily όπως μάς πληροφορεί η wiki, Στέλιο ακούς;)
Η Kulula είναι γνωστή γιά τά σουρρεαλιστικά liveries τών αεροπλάνων της,συνήθως σε πράσινο background
 
Hastaroth έρχεται μεγάλη ποσότητα φωτογραφικού υλικού από τις Kulula(-es) του Νότου...Όσο για την Γερμανίδα την γλύτωσε γιατί έτσι και αλλιώς όλοι γνωρίζαμε πως θα υπέφερε με τους 3 μας και τα άκρως πετυχημένα καφρο-αστεία μας 8)

Akis":34mxo3jh said:
Δημοκρατικά, έ; Γιατί πιστεύω ότι αυτή η δημοκρατική απόφαση δεν σε χάλασε καθόλου :mrgreen:

Όχι ιδιαίτερα... :lol: απλά από την άλλη είναι λίγο δύσκολο να σερβίρεις ως ''λογικό'' την αγορά ξεχωριστών εισιτηρίων πχ για να πας με Α346 της SA και να γυρίσεις με 1time και αυτό...Απλά δεν μπορείς να κάνεις την δουλεία όπως πρέπει...
 
Άφιξη στο Aeroport Marseille Provence γνωστό και ως ΜΡΑ. Το μέγεθος του αεροδρομίου είναι ‘μεσαίας’ κατηγορίας, με μεγάλη domestic και βορειοαφρικανική κίνηση αλλά σχετικά περιορισμένη διεθνή, σε σχέση για παράδειγμα με την Νίκαια ή την Λυών. Αυτά μέχρι να αρχίσει η απευθείας σύνδεση με το υπερhub Αθηνών. Το κυρίως τέρμιναλ χωρίζεται σε 4 halls, με το τέταρτο, το πιο σκοτεινό, να είναι αυτό της Air Chance. Στα 5 βήματα είναι και το λοκο τέρμιναλ ΜΡ2, ex-hub της Ryanair - πριν αυτή τα σπάσει με τις τοπικές αρχές και συνδικάτα για το καθεστώς εργασίας των υπαλλήλων της σε γαλλικό έδαφος. Το Super Shuttle (όπως λέμε Super Frelon ή Super Puma) ήταν στην ώρα του και έτσι 2 ώρες πριν την πτήση των 19:00 για FRA βρεθήκαμε μπροστά στην τσεκινατζού, αφού τα κίτρινα μηχανήματα της LH δεν λειτουργούσαν. Αποσκευές δεν υπήρχαν για τσεκ-ιν και έτσι η όλη διαδικασία τελείωσε γρήγορα, με χαμόγελα, ευχές και την φράση ‘η πτήση σας έχει 1 ώρα καθυστέρηση αλλά μην ανησυχείτε, θα προλάβετε την σύνδεση χωρίς πρόβλημα, bon voyage!’.

Έτσι και έγινε: εμείς δεν ανησυχήσαμε και σε 5 λεπτά είχαμε περάσει τον έλεγχο ασφαλείας, όπου οι σεκιουριτάδες - συνήθως από το Μαγκρέμπ - συζητούν δυνατά τι έγινε με την cagole (μεταφραζόμενο ελεύθερα σαν ''σκυλί'') από το Φεζ την προηγούμενη μέρα (ή νύχτα). Τα λεπτά -οι 3 ώρες- δεν περνούσαν βασανιστικά, καθώς στο Τέρμιναλ υπήρχε υψηλός προσκεκλημένος εκ Βουλγ...εξ Αθηνών, που ετοιμαζόταν για charter-αρπαχτή προς HER και λοιπό traffic που οι μεγάλες βιτρίνες-παράθυρα του ΜΡΑ επιτρέπουν απλόχερα την θέαση στους περίεργους επιβάτες. Αυτό ως και περίπου τις 19:00-19:15 καθώς το Β737 δεν είχε φτάσει ποτέ για να αποβιβάσει τους επιβάτες από FRA, να ξεσκονιστεί και να πάρει εμάς. Η υπεύθυνη μπορεί να μάς διαβεβαίωνε σε άψογα γαλλικά Φρανκφούρτης ότι η πτήση θα φύγει μόνο με 1Ω καθυστέρηση, αλλά ο γκουρού της LH συνάδελφος Μαρκ προειδοποίησε αυτάρεσκα ότι το έργο θα ήταν διαφορετικό και ακόμα χειρότερα ότι επρόκειτο να παρακολουθήσουμε φαρσοκωμωδία. Στην πραγματικότητα, το Β737 δεν είχε καν απογειωθεί από το Φραπορτ, όπως μπορoύσαμε να διαπιστώσουμε από το LH application στο iphone του Μαρκ, κάτι που μας έκανε να αναρωτιόμαστε τι είδους πληροφόρηση λαμβάνουν στα περιφερειακά αεροδρόμια από τα κεντρικά της Φρανκφούρτης και εμένα αν έπρεπε να αγοράσω τηλέφωνο χωρίς πλήκτρα. Υπολογίζοντας 1,5Ω πτήσης τουλάχιστον για MRS από FRA, άρχιζαν να μας μπαίνουν ψύλλοι στα αυτιά για αυτό που θα ακολουθούσε...Το οποίο δεν ήταν άλλο από την ανακοίνωση για 3ωρη καθυστέρηση και μια ουρά 100 περίπου ατόμων για κουπόνι συσσιτίου, ή κάτι που θα έμοιαζε τέλος πάντων με φαγητό. Νομίζω ότι θέλει πολύ προσπάθεια για να φτιάξεις ένα σάντουιτς σαν και αυτό το μπαγιάτικο που μάς προσέφερε η LH με 90% βούτυρο και 10% ζαμπόν ή τυρί (η επιλογή μας μάρανε). Το σπέσιαλ λοκο σάντουιτς, αποτελούσε προσβολή σε αυτό που οι λέξεις jambon και fromage αντιπροσωπεύουν στην Γαλλία, χώρια που έπρεπε να περιμένουμε γύρω στα 30λ για να το φέρουν (ξεπαγώσουν) , μιας και η καντίνα δεν προσέφερε τα δικά της φρεσκοφτιαγμένα σε λαχταριστή γαλλική μπαγκέτα με αντάλλαγμα LH κουπόνι. Δεν προσέφεραν ούτε καν επιλογή αναψυκτικού και όταν η κοκα-κόλα εξαντλήθηκε, μπορούσες να πάρεις μπύρα αλλά σε καμιά περίπτωση cola zero ή Fanta, παρόλο που η μπύρα ήταν πιο ακριβή... Για να μην συνεχίσω τώρα την περιγραφή της ‘εξυπηρέτησης΄ της LH (θα το κάνω μετά) να πω μόνο ότι μ’έκανε να θυμηθώ την τίμια Hellas Jet που σε ανάλογη περίπτωση μας είχε τραπεζώσει σε μπουφέ του Sofitel – ίσως δε για αυτό και να έκλεισε.

Ενώ ο Μαρκ ήταν για κανένα 45λεπτο στο τηλέφωνο με την μνηστή του την LH ωρυόμενος στα Γερμανικά, και αφού βεβαιώθηκε ότι το Α380 θα έφευγε στην ώρα του (oπότε αντίο από εμάς) μιας που ήταν on time από Πεκίνο, κατά τις 22:00+ άρχισε επιτέλους η επιβίβαση στο Β735 μέσω φυσούνας. Πριν την είσοδο στο αεροσκάφος φρόντισαν να τσιμπήσουν την αποσκευή της φτωχής Σάντρας, σαν oversized για delivery on aircraft. Βέβαια delivery on aircraft στο Β737 δεν υπάρχει αλλά τέτοιες ώρες τέτοια λόγια. Πρώτη διαπίστωση ήταν ότι είχα διακτινιστεί μακρυά από τους συνταξιδιώτες μου και θα καθόμουν στην 8Α, η οποία δεν έχει παράθυρο :shock:. ''Τι το θες το παράθυρο flesland βραδιάτικα, πάρε κανέναν ύπνο να ξεχάσεις την γεύση του τραπεζώματος'' αυτοπαρηγορήθηκα. Σχετικά με τις θέσεις, ενώ δεν είχαν αλλάξει και πολύ τα τελευταία 20 χρόνια, είχε έρθει η στιγμή για τα γερμανικά Boeing να αποκτήσουν τα πολυδιαφημισμένα καινούργια καθίσματα...αυτά που σου δίνουν extra legroom και επειδή είναι ελαφρύτερα, δεν μολύνουν πια το περιβάλλον τόσο όσο γεμίζουν την τσέπη της Lufthansa. Aντιθέτως, οι επιβάτες δεν νομίζω ότι πρέπει να είμαστε ιδιαίτερα ενθουσιασμένοι με τα νέα καθίσματα...Προσωπικά τα βρήκα επιπέδου άνεσης Ryanair, με ωραιότερο αμπαλάζ - μιας και καινούργια, ο Michael ίσως τελικά γελάσει τελευταίος. Ας μην γκρινιάξω όμως άλλο.

Η πτήση ξεκίνησε με την απαραίτητη συνοδεία του Mistral πάνω από την Προβηγκία και μετά τα πράγματα ηρέμησαν. Οι περισσότεροι επιβάτες έπεσαν λιπόθυμοι για ύπνο και ξύπνησαν μόνο για το catering 20 λεπτά μετά που δεν μας επιφύλασσε κάποια τρελή έκπληξη, εκτός από την επιβεβαίωση ότι η LH έχει κόψει την ‘επιλογή’, operating single type σάντουιτς πια. Για τις 50αρες αεροσυνοδούς μού έμεινε θετική εντύπωση, ειδικά στο πώς αντιμετώπιζαν μακροσκελείς ερωτήσεις από Ασιάτες συνεπιβάτες - όπως ''Shanghai, Shanghai??''. 20 λεπτά πριν το τέλος της πτήσης ανακοινώθηκαν τα νέα gate για τους ενδοευρωπαϊκούς προορισμούς και κάτι σαν ‘καλή τύχη’ για όλους τους υπόλοιπους, όπως και τον τύπο από το Gratz δίπλα μου. H νύχτα δεν θα ήταν σύντομη και το ήξερα και εγώ και αυτός... Μεγαλοπρεπής άφιξη στις 00:15 στο FRΑ και αναμονή γύρω στα 40 λεπτά πριν ο πρώτος επιβάτης βγει στην φυσούνα: όπως με αφοπλιστική ειλικρίνεια μας ενημέρωσε ο πιλότος και επαναλάμβανε με συχνότητα δεκαλέπτου η αεροσυνοδός – ‘μας ξέχασαν και περιμένουμε κάποιον να έρθει’- ο λόγος ήταν ότι δεν υπήρχε κανείς να εφαρμόσει την φυσούνα στην πόρτα...Το κερασάκι ήρθε όταν ανακοινώθηκε ότι η cargo door με τις - δήθεν - delivery on aircraft αποσκευές δεν ανοίγει και έτσι οι ενδιαφερόμενοι θα πάρουν τις αποσκευές τους την επομένη στο αεροδρόμιο της επιλογής τους και όχι στις ζώνες του FRA...

Κατευθυνθήκαμε για τα tickets desks - καθώς η ανταπόκριση είχε χαθεί πανηγυρικά για 2 ώρες- για να κλείσουμε το FRA-JNB και εκεί μας περίμενε μια ουρά 2 ωρών περίπου. Καθότι 2 από την ομάδα ήταν LH Silver σκεφτήκαμε να επιχειρήσουμε για το counter της business: ρωτήσαμε τον τύπο που φώναζε τους αριθμούς (ούτε σε ΚΤΕΛ) αν γίνεται κάτι τέτοιο και αφού το σκέφτηκε για λίγα δευτερόλεπτα και κοίταξε την κάρτα με περιέργεια μάς είπε: ‘ΟΚ, 287 is a special number, it is the next one’ .Ο Herr Peozec (του οποίο το όνομα παραλλάσσω για τις ανάγκες του τριπ ριπορτ και των σπιούνων στο γραφείο Αθηνών) ήταν εμφανώς δυσαρεστημένος που 01:00 τα ξημερώματα έκανε rebooking σε εκνευρισμένα άτομα που ελπίζαν να πάνε διακοπές. Στον προηγούμενο τυχερό επιβάτη είπε με στόμφο ότι δεν μπορεί να δουλεύει πάνω από 10 ώρες καθώς ο γερμανικός Νόμος είναι αυστηρός, αν και δεν είμαι σίγουρος ότι βρήκε μεγάλη κατανόηση στα μάτια του έκπληκτου ταξιδιώτη. Με εμάς άρχισε καλά αν και ήμασταν 4 διαφορετικά εισιτήρια FRA-JNB και 2 ξεχωριστά JNB-CPT (και με άλλη εταιρεία :banana: ), άλλα η κατάσταση κάπως χειροτέρευσε όταν αρχίσαμε τις ερωτήσεις για αποζημιώσεις, αν και πόσα, γιατί καθυστέρησε η πτήση, αν θα μας κάνει upgrade ή αν υπάρχει χειρότερη εταιρεία από την Lufthansa (ερώτηση του Γαλλοαμερικανού που είμαι σίγουρος ότι την φύλαγε για καιρό) . Επίσης κάναμε το λάθος να πιάσουμε συζήτηση για ευαίσθητο – αισθηματικής/ερωτικής φύσης -θέμα μπροστά του, κάτι που μάλλον δεν εκτίμησε δεόντως. Στο τέλος, και αφού οι ερωτήσεις μας επικεντρώνονταν κυρίως για το τι θα γίνει με το JNB-CPT και γιατί άργησε η πρώτη πτήση, η ατάκα κλασικού γερμανικού customer service με ειρωνικό ύφος ανοργασμικής : ‘look, I can stop with your tickets now if you continue with your questions -it is late’, ενεργοποίησε για πρώτη φορά έκρηξη μου σε αεροδρόμιο για το ποιου πραγματικά ήταν το λάθος που είναι 'late'...H απορία που έχω με τους Γερμανούς είναι πώς καταφέρνουν να βρίσκουν καλούς επαγγελματιές στον αέρα και άλλους σαν τον Herr Peozec στο έδαφος. Θυμάμαι αντίστοιχες καταστάσεις πέρυσι στο Μόναχο με την κακοκαιρία, που μόνο που δεν βρίζαν τους πελάτες τους επειδή τους ρωτούσαν το οτιδήποτε, ξεχνώντας ίσως ότι αυτοί τους δίνουν δουλειά...Αφού ηρέμησε η κατάσταση και τα μπινελίκια για την σπουδαία μέρα ήταν μόνο στα ελληνικά πια και στο μυαλό μου, φύγαμε με booking στην South African Airways με Α346 στις 20:30 της επομένης (η LH ξαναπετούσε για JNB στις 22:45) και connection για CPT, την μέγιστη αμφιβολία για το αν έπρεπε να προτιμήσουμε το Α380 από τις SAA, τα κουπόνια για το Holiday Inn και μετά από δική μας υπόδειξη κουπόνια 10Ε έκαστος για φαγητό.

Στο Holiday Inn, ένα από τα 3-4 της φίρμας που υπάρχουν στην περιοχή και λειτουργούν ως κοράκια ξεχασμένων επιβατών, μάς περίμενε άλλη μια μικρή ουρά 30-40 λεπτών περίπου. Το ξενοδοχείο όμως ήταν πολύ καλό, ότι έπρεπε για μια κουραστική μέρα. Την επομένη το πρωί, μετά από την κατάνυξη του πρωινού μπουφέ και τη γκρίνια της Σάντρας για το ότι το τσαντάκι της Star Alliance που της δώσανε σε αντικατάσταση της 'κλειδωμένης΄ στο αμπάρι αποσκευής, είχε μόνο XΧL πιτζάμα, γυρίσαμε στο αεροδρόμιο για την βαλίτσα της και για να επιβεβαιώσουμε τα εισιτήρια της SAA μόνο για το σκέλος JNB-CPT καθώς αποφασίστηκε ότι το Α380 ήταν ο στόχος και ότι το FRA-JNB έπρεπε να γίνει με την Lufthansa. Δεν είμαι και πολύ σίγουρος αν ήμουν υπέρ :?

Η κυρία στο counter της SAA ήταν πολύ ευγενική και τα εισιτήρια άλλαξαν χωρίς καμία επιβάρυνση κατά μία μέρα. Έπειτα, πάλι πίσω στα counters της LH για την ματα-ξαν-αλλαγή για την πτήση του Α380 του ίδιου απογεύματος. Εκεί είχαμε έναν αρκετά εύθυμο διάλογο για με την Τουρκικής καταγωγής Γερμανίδα, για το ότι η Air France είναι χειρότερη από αυτούς στην εξυπηρέτηση και μας έδωσε ακόμα 80 Ε συνολικά σε κουπόνια. Με την παραλαβή της ξεχασμένης βαλίτσας της Σάντρας και την αποθήκευση όλων των χειραποσκευών για περίπου 5Ε έκαστη στο υπόγειο του αεροδρομίου, αποφασίσαμε να δούμε την Φρανκφούρτη by day.

Η οποία Φρανκφούρτη είναι ότι πρέπει για χαλάρωση μια ηλιόλουστη αργία. Φτηνή μπύρα, άδειοι δρόμοι, τα 380 από πάνω, τι άλλο μπορεί να θέλει κανείς στις όχθες του Μάϊν; Αφού περάσαμε 5-6 ώρες στην έδρα της ΕΚΤ και του Ευρώ, γυρίσαμε πίσω στο Fraport να καταναλώσουμε τα 120 Ε σε κουπόνια. Το πρώτο έφυγε στα starbucks καθώς αυτού του είδους ο καφές (ο κρύος ετοιματζίδικος) δεν απαντάται συχνά στα νότια της Γαλλίας. 40Ε εξαφανίστηκαν. Έπειτα, αποκαμωμένοι από τα μάφιν και τις αναμνηστικές φωτογραφίες στα τοπικά μνημεία, πήγαμε στα hooters του αεροδρομίου για να αποτίσουμε φόρο τιμής στις Γερμανίδες σερβιτόρες (εδώ επί το έργο με άγνωστο κύριο), να φάμε βρώμικες φτερούγες κοτόπουλου (ή κάτι παρόμοιο) και να συνεχίσουμε με κοκτέιλ. Το δεύτερο κουπόνι των 40 Ε είχε περάσει στην ιστορία. Έχοντας μόνο 20 λεπτά πριν την έναρξη της επιβίβασης, κατευθυνθήκαμε προς τον έλεγχο διαβατηρίων όπου αυτό με την επιγραφή ''Ελληνική Δημοκρατία'' επιθεωρήθηκε 2 λεπτά παραπάνω από το γερμανικό και το γαλλικό, και τον σωματικό που όλα τελείωσαν πολύ γρήγορα και με αστειάκια ''kalimera, efxaristo''. Έχοντας 10 περίπου λεπτά , 40 Ε σε κουπόνι και τα στομάχια μας γεμάτα από μεταλλαγμένες φτερούγες, ο μόνος δρόμος να τα ξοδέψουμε αβάδιστα ήταν να παραγγείλουμε 3 βότκες red bull που αντιστοιχούσαν ακριβώς στην τιμούλα. Ευχαριστούμε Lufti, βγάλαμε τις πιο χαρούμενες φωτογραφίες στο Frankfurt am Main - το Airbus όχι την πόλη.

Σε καταστάσεις ευφορίας δεν έχει και μεγάλη σημασία ο χρόνος αναμονής αφού όλα είναι σχετικά. Παρόλα αυτά, το μέγεθος του πλήθους προκαλεί αν μην τι άλλο από μόνο του ενδιαφέρον. Η επιβίβαση γίνεται από 2 γέφυρες-φισούνες για τον κάτω όροφο και μία για τον πάνω και τους προνομιούχους. Το Α380 έχει διαμόρφωση 3-4-3 στην Οικονομική. Η Τουρκάλα τσεκινατζού μας είχε βάλει σε 1+3 διαμόρφωση στις πρώτες σειρές, καθώς δεν υπήρχε ολόκληρη τετράδα ελεύθερη και μας είπε να ζητήσουμε ευγενικά να ανταλλάξουμε με αυτόν που θα καθόταν στην τετράδα δίπλα στους άλλους 3. Έτσι και έγινε, εμείς προσγειωθήκαμε στις 54 D,E,F,G και η (πολύ) ευτραφής και συμπαθής Καναδέζα (κάτι σαν του ΕΣ) δίπλα σε 2 Ιαπωνέζους, που στωικά παρακολουθούσαν την εκπλήρωση του πεπρωμένου τους σιωπηλοί. Αφού το 20+ μελές πλήρωμα τακτοποίησε όλους τους επιβάτες με γερμανική πειθαρχία και οι κινητήρες άρχισαν την μελωδία τους με μηδέν καθυστέρηση, ήταν και η δική μας ώρα να το βουλώσουμε για να απολαύσουμε την ιεροτελεστία στο taxi από τις 3 κάμερες του Α380.

Όχι πολλές μανούβρες είναι η αλήθεια, και πώς άλλωστε; Είχαμε φτάσει στον διάδρομο απογείωσης, τα φώτα χαμηλώσαν και είμασταν έτοιμοι - 24 ώρες αργότερα - να πετάξουμε 10,5 ώρες προς Ν.Αφρική. Και εκεί που περιμένεις τις μηχανές να ουρλιάξουν και την πλάτη σου να γίνει ένα με την πλάτη του καθίσματος σου, το Α380 άρχισε σιγά-σιγά να επιταχύνει, τόσο σιγά που δεν το καταλάβαινες σχεδόν...και δεν το καταλάβαινες γιατί και ο θόρυβος των μηχανών ήταν ελάχιστος...΄Εντυπωσιακό’ αρχίσαμε να σχολιάζουμε ψιθυριστά με γουρλωμένα μάτια, απολαμβάνοντας ταυτόχρονα την ‘σιγή’. Προς το τέλος του διαδρόμου το Α380 είχε εγκαταλείψει την μάταιη τούτη γη και αργά αλλά σταθερά κέρδιζε ύψος.

Στα μικρόφωνα ήταν μια αισθησιακή Γερμανίδα cougar που για τις ανάγκες του ριπορτ του ονομάσω Εμμανουέλα. Μας εξήγησε ότι θα μοιράζονταν ακουστικά για να απολαύσουμε το IFE τους. Επίσης ότι θα υπάρχουν αναψυκτικά και ποτά , ότι θα μας τραπεζώσει και ότι άλλο προβλέπεται από το στρατιωτικό εγχειρίδιο. Και όλα αυτά με αισθησιακή ψιθυριστή φωνή που ερχόταν πίσω από την μπλε κουρτίνα. Το σόλο της Εμμανουέλας διακόπηκε μόνο από τον κάπτεν που μας είπε τον καιρό, την ώρα και ότι μετά το φαγητό θα κλείσει τα φώτα για να κοιμηθούμε.

Πίσω από το παραβάν πάλι, εμφανίστηκαν αμέτρητοι αεροσυνοδοί και φροντιστές στους 2 διαδρόμους που σέρβιραν πρώτα το απεριτίφ και μετά το φαγητό. Για μας θα ήταν ξανά βότκα, μην μπερδέψουμε και τον λάρυγγα μας. Η επιλογή στο φαγητό ήταν κοτόπουλο ή ζυμαρικά. Σε καλά επίπεδα αν και φουσκωμένος από το γερμανικό τσιμπούσι στο FRA. Το φαγητό τελείωσε και οι δίσκοι μαζεύτηκαν όταν το πλήρωμα τελείωσε το σερβίρισμα μέχρι την μέση τους α/φους (εκεί αναλάμβανε άλλη ομάδα). Επίσκεψη στην τουαλέτα, όπου οι 2 πρώτες βρίσκονται αρκετά κοντά και όλα έτοιμα για έναν μεγαλοπρεπή ύπνο. Το recline δεν βέβαια τίποτα το αξιοσημείωτο, και ο χώρος είναι πάνω κάτω το ίδιο με του Α340. Αν δεν είχα και το κουτί του IFE στα πόδια μου όλα θα ήταν καλύτερα :evil: . Όπως και να’χει και λόγω κατανάλωσης της μικροποσότητας αλκοόλ από τις μπύρες στην Φρανκφούρτη μέχρι την βότκα της Εμμανουέλας δεν ήθελα και πολύ για να κοιμηθώ σαν πουλάκι. Ο Γουίλυ είχε κοιμηθεί από νωρίς άλλωστε με την νανουριστική ομιλία της Εμμανουέλας, η Σάντρα ήταν πίσω από την μάσκα-παροπίδα και ο Μαρκ ήταν ο μόνος που δεν θα κοιμόταν αφού θα παρακολουθούσε τον χάρτη διαδρομής.

Ο ύπνος μου διακόπηκε στην μέση της διαδρομής από την βραχνή φωνή της Εμμανουέλας. Χαλάλι σκέφτηκα, θα έχει κάτι σημαντικό να ανακοινώσει: και πράγματι ζητούνταν επειγόντως γιατρός. Δευτερόλεπτα αργότερα κατάλαβα ότι το emergency ήταν ακριβώς πίσω μου, στην 55 την σειρά....Άσχημες σκέψεις μπήκαν στο μυαλό μου για το αν κάποτε θα φτάναμε στην Ν. Αφρική. Ο Μαρκ δεν έχασε την ευκαιρία να μας πληροφορήσει ότι πετούσαμε κάπου πάνω από το μαγευτικό Καμερούν και το Τσαντ - αυτό γιατί υπάρχει avoid Lybia για γνωστούς λόγους και η πτήση είχε κάνει ‘παράκαμψη’... Δεν είχα εικόνα του αεροδρομίου στην Ντουάλα , αλλά με το μυαλό μου σκεπτόμουν ήδη προσγείωση σε χωμάτινο διάδρομο πλάι σε Antonov, Mil Mi-8 και σπάνια κινέζικα props. Κάτι που ευτυχώς δεν χρειάστηκε και αφού ο ασθενής επέστρεψε στην θέση του από τα lavatory που τον είχε αναλάβει ο γιατρός και η Εμμανουέλα, εγώ συνέχισα τον ύπνο μου για να τον διακόψω ξανά μετά από έναν δυνατό θόρυβο: στην αρχή νόμιζα ότι ήταν ο ίδιος ασθενής επιβάτης που κατρακύλησε στον διάδρομο αλλά τελικά ήταν ένας θερμός που έπεσε από ένα overhead ντουλαπάκι στο κεφάλι κάποιου ατυχή. Αποφάσισα ότι είχε έρθει η ώρα για μένα να απολαύσω το IFE μιας που ύπνο δεν θα είχα, με περιορισμένη επιλογή ταινιών (ναι, η ΕΚ σε κακομαθαίνει) αλλά αρκετή καλή επιλογή μουσικής. Είδα τα νέα της προηγούμενης μέρας στο Euronews (δηλαδή της ημέρας που θα πετούσα κανονικά) και κάτι ακόμα συναυλίες. Θα ήταν ωραίο να είχε κάποιο ντοκιμαντέρ για την χώρα προορισμού, όπως είχα δει σε προηγούμενο ταξίδι με τους Γερμανούς στην Ασία, αλλά σε αυτή την ζωή δεν μπορείς να τα έχεις όλα...

Τι ακολουθεί; Φυσικά η προσγείωση και:
-Περισσότερες φωτογραφίες από το D-AIMA
-JNB
-Πτήση με Α340 της South African
-Οδοιπορικό στο Cape Town
-Γνωριμία με τους ντόπιους
 
flesland":1x1f5agp said:
H νύχτα δεν θα ήταν σύντομη και το ήξερα και εγώ και αυτός... Μεγαλοπρεπής άφιξη στις 00:15 στο FRΑ και αναμονή γύρω στα 40 λεπτά πριν ο πρώτος επιβάτης βγει στην φυσούνα: όπως με αφοπλιστική ειλικρίνεια μας ενημέρωσε ο πιλότος και επαναλάμβανε με συχνότητα δεκαλέπτου η αεροσυνοδός – ‘μας ξέχασαν και περιμένουμε κάποιον να έρθει’- ο λόγος ήταν ότι δεν υπήρχε κανείς να εφαρμόσει την φυσούνα στην πόρτα...
Κάτι πρέπει να μην πηγαίνει καλά με το αεροδρόμιο της Φρανκφούρτης. Ακριβώς το ίδιο μου συνέβη σε πρόσφατη πτήση από Βερολίνο προς Φρανκφούρτη. Το Α321 της Lufthansa έπιασε (με 1 ώρα καθυστέρηση λόγω "αλλαγής" πύργου ελέγχου στο FRA που για λόγους ασφαλείας προσγείωνε λιγότερα αεροπλάνα ανά ώρα) σε μια φυσούνα και εκεί απλά περιμέναμε. Μετά από περίπου 10' ο πιλότος είπε το απίστευτο: "Νομίζω πως το αεροδρόμιο εκπλήσσεται που μας βλέπει να έχουμε παρκάρει εδώ, αν και του το 'χαμε πει 2 ώρες νωρίτερα πως θα 'ρθουμε, ωστόσο εσείς έχετε χρόνο να βλέπετε το πόσο υπέροχοι είναι οι χώροι του εξωτερικα" και ύστερα από άλλα 10' βρεθήκαμε να αποβιβαζόμαστε όλοι από την πίσω πόρτα του 321 και να μεταφερόμαστε με λεωφορεία στην άλλη άκρη του αεροδρομίου...
 
Νά συμπεράνω από αυτά τα συμβάντα πως η Ελλάδα εξάγει την ανοργανωσιά της ΚΑΙ στην Γερμανία;.... :lol:

Οσο γιά το λογίδριο τού πιλότου σχετικά με τους εξωτερικούς χώρους τού EDDF,ισχύει το "άμα δέν παινέψης το αεροδρόμιό σου,θα πέση και θα σε πλακώση".
 
ToSofoPaidi":l6kx52za said:
Κάτι πρέπει να μην πηγαίνει καλά με το αεροδρόμιο της Φρανκφούρτης. Ακριβώς το ίδιο μου συνέβη σε πρόσφατη πτήση από Βερολίνο προς Φρανκφούρτη. Το Α321 της Lufthansa έπιασε (με 1 ώρα καθυστέρηση λόγω "αλλαγής" πύργου ελέγχου στο FRA που για λόγους ασφαλείας προσγείωνε λιγότερα αεροπλάνα ανά ώρα)

Εγώ άκουσα (συγκεκριμένα από τον Μαρκ) ότι το πρόβλημα είναι ότι για κάποιο λόγο κλείνει ένας από τους 3 διαδρόμους: αν δεν κάνω λάθος το σύστημα - μέχρι να γίνει και ο τέταρτος - στο FRA είναι ένας διάδρομος μόνο για απογειώσεις, ένας μόνο για προσγειώσεις και ένας μεικτός.
 
Αυτό που μού τράβηξε την προσοχή πετώντας πάνω από την Αφρική ήταν το πόσο σκοτεινά ήταν τα πάντα κάτω χαμηλά...Χωρίς σύννεφα και όμως δύσκολα θα δεις κάποιο φως ή ένδειξη ζωής...Η διαπίστωση έγινε κατά τα συχνά-πυκνά τεντώματα μου με στραβές ματιές στο τεράστιο παράθυρο των Γιαπωνέζων που είχαν αφεθεί στην αγκαλιά του Μορφέα και της νέας φίλη τους από τον Καναδά. Γύρω στην μιάμιση ώρα πριν την προσγείωση και ενώ η Μαύρη Ήπειρος φαινόταν τώρα πιο καθαρά μαύρη, η Εμμανουέλα γύρισε τον διακόπτη και φώτισε την καμπίνα. Ένα ξεψυχισμένο ‘putain’ ακούστηκε από τα χείλη του Γουίλυ που έδειχνε να προσπαθεί να θυμηθεί πού βρίσκεται και πού πάει. Ο Μάρκ από την άλλη είχε συνδέσει το σούπερ τηλέφωνο του με την USB θύρα του καθίσματος του και ήλπιζε να ακούσει τα MP3s του στο IFE. Mάταια καθώς η συσκευή ‘δεν αναγνωριζόταν’. Μάταια επίσης η προσπάθεια για ίντερνετ: ο φροντιστής που είχε σπεύσει για τεχνική υποστήριξη στο iphone, μάς είπε να το ξεχάσουμε καθώς το FlyNet δεν είναι εγκατεστημένο στο Α380 ακόμα παρά σε κάποια Β747 και Α340. Επίσης ότι δεν πιάνει στο Νότιο ημισφαίριο. Διέκρινα πάντως μια υπέρ του δέοντος ενημέρωση για το FlyNet από τον ιπτάμενο φίλο μας, λογικά θα το περιμένει πώς και πώς για να συνδέεται και ο ίδιος...

-Μπορούσαμε να ζήσουμε χωρίς FlyNet με 10Ε/ώρα; Ίσως.
-Μπορούσαμε να ζήσουμε χωρίς το αεροπορικό πρωινό; Σίγουρα.
Οι δίσκοι μοιράστηκαν σβέλτα και χωρίς πολλά-πολλά. Περίμενα ομελέτα αλλά δεν επιβεβαιώθηκα 100%. Το πρωινό ήταν λουκάνικα και ένα κατασκεύασμα με αυγό και πατάτες που θύμιζε στραπατσάδα. Αφού δοκίμασα για να έχω δικαίωμα στην άποψη, άφησα το υπόλοιπο ως ένδειξη διαμαρτυρίας - βορά στις ορέξεις του Μαρκ. Παρόλα αυτά δεν νομίζω όμως ότι κάποιος συγκινήθηκε από την αποχή μου στην κατανάλωση της μαϊμού-αεροπορικής ομελέτας και περίμενα μόνο το πότε θα την ξαναβρώ μπροστά μου*.

Για την προσγείωση δεν έγιναν πολλοί ελιγμοί, στροφές, ευθυγραμμίσεις και τα τοιαύτα...Μπάμ και κάτω με απαλή προσγείωση και φρένα λιγότερα έντονα από όσα περίμενα (άσχετο, οι πιλότοι των CRJ την βρίσκουν με το χτύπημα των κεφαλιών των επιβατών στο μπροστινό τους κάθισμα;).

‘Welcome to Jborg’ ψιθύρισε η Εμμανουέλα στο κοινό της. Το ποίημα δεν συνεχίστηκε με το LH τυπικό ‘we would like to say goodbye to you now’ αλλά με το κερασάκι του one woman show: ‘this is for a special one’ άκουσα με ανατριχίλα την λάγνα φωνή της θεάς να αφιερώνει και να συνεχίζει τραγουδώντας ‘Happy Birthday’ για τον Peter, τον ιπτάμενο συνοδό. Σε ρυθμό που δεν μού θύμισε τίποτα άλλο παρά την Μέρλιν μερικές δεκαετίες για τον JFK. Ο Γουίλυ βρισκόταν εν εκστάσει και πάντα γοητευμένος . Το taxi δεν διήρκεσε πολύ και 5 λεπτά μετά το άνοιγμα των θυρών, είχαμε εκκενώσει το D-AIMA, χτυπώντας φιλικά πριν βγούμε την Airbus door που κατασκευάστηκε στο αξέχαστο Donauwoerth και θέλοντας να κάνουμε το ίδιο με την Εμμανουέλα, που θα μας λείπει σε κάθε πτήση μέχρι την επόμενη μαζί της.

Στο Johannesburg International, ένα αρκετά σύγχρονο αλλά ''σκοτεινό'' αεροδρόμιο μας περίμενε μια ακόμα μικρή έκπληξη. Αφού είδαμε το ‘Frankfurt am Main’ για τελευταία φορά εκείνη την ημέρα, μόλις περάσαμε την ουρά για τα διαβατήρια ο ράσταμαν με adidas σε χρώματα Τζαμάικας και φορώντας κουκούλα, ανίχνευσε με την ειδική του κάμερα πυρετό στον Μαρκ...Δευτερόλεπτα αργότερα τον άρπαξαν 2 υπάλληλοι του αεροδρομίου και δεν ήμασταν 100% σίγουροι αν θα τον ξαναβλέπαμε και σε ποια χώρα. Ευτυχώς 25 λεπτά μετά κατέφθασε (βλαστημώντας) - το πιθανότερο ήταν ότι είχε ανεβάσει θερμοκρασία σώματος από την πολύωρη πτήση, αλλά δεν είχε κανένα ύποπτο πυρετό. Έχοντας να σκοτώσουμε 3 ώρες μέχρι την πτήση για Cape Town, κατευθυνθήκαμε προς τα καφέ του αεροδρομίου όπου με 3-4 Ευρώ μπορείς να φας του σκασμού, χωρίς να έχεις ανάγκη τα κουπόνια της Lufthansa. Από μαγαζιά δεν είδαμε τίποτα αξιόλογο να χαζέψουμε, πέρα από τα αυτά που πουλούσαν φτηνά σουβενίρ σε ακριβές τιμές.

Η ώρα πέρασε και έτσι πήραμε τον δρόμο για το επόμενο gate, που όμως δεν είναι και πολύ εύκολο να το βρεις αν δεν είσαι στο σωστό τέρμιναλ. Ντόπιοι με badge που μοιάζει του αεροδρομίου θα προσφερθούν να σε βοηθήσουν με το που θα σε δουν χαμένο και να σε οδηγήσουν στο σωστό σημείο, χωρίς να γνωρίζω πάντως αν γίνεται με το αζημίωτο. Στο σωστό τέρμιναλ πια, το domestic, έπρεπε πάλι να ρωτήσουμε 2-3 φορές προς τα που είναι το gate αφού οι πινακίδες δεν ήταν πολύ διαφωτιστικές για ταξιδιώτες που έχουν καλομάθει στις πολυτέλειες του Ελ Βενιζέλος και των άλλων δημιουργημάτων της Hochtief. Έπειτα στον έλεγχο, που ενώ ήμουν έτοιμος να πετάξω το μπουκαλάκι με τον νερό που στας Ευρώπας λογίζεται ως νιτρογλυκερίνη, η cool υπάλληλος μού είπε ότι ''δεν υπάρχει πρόβλημα''. Ούτε με το netbook-μπαζούκα ούτε με την κάμερα-χειρομβοβίδα. Το gate είχε ήδη ανοίξει αφού με τους καφέδες και τις περιπλανήσεις μας είχαμε ψιλοαργήσει και έτσι επιβιβαστήκαμε κατευθείαν για λεωφορειάτη μετάβαση στο Α340, που θα μας εκτόξευε για CPT!

*Πτήση LH1755 0645 15AUG11 ΑΤΗ-MUC
 
Στο δρόμο, προσπεράσαμε τοπικά ενδημικά πουλιά, εώς ότου φτάσουμε στo ZS-SXE μας περίμενε με ανοιχτές τις αγκάλες και τον κυβερνήτη χαμογελαστό δίπλα στον ρινιαίο.

Συνοπτικά Β737:

-Comair (1) , (2) (το κόκπιτ του οποίου μπορούμε να θαυμάσουμε εδώ)
-Kulula με special livery φερμουάρ (Β734) και ένα άλλο με όχι και τόσο, Next Gen

και φυσικά Α330 της SAA, από τα πολλά wide bodies που κάνουν βόλτες στο Γιοχάνεσμπουργκ.

Τα καθίσματα και η καμπίνα του Α340 μου θύμισε αυτά της πΟΑ. Η πληρότητα ήταν περίπου στο 70% : πιάσαμε τετράδα και ανοίξα την προσωπική οθόνη όπου προβαλόταν η διαδρομή στον χάρτη. Η αναχώρηση έγινε on time για μια πτήση που είναι λίγο παραπάνω από 2 ώρες και που στο μεγαλύτερο κομμάτι έπεσα ξερός. Παρόλα αυτά θυμάμαι τις ευγενέστατες αεροσυνοδούς, το πολύ καλό γεύμα (βοδινό με ρύζι) αν και υστερούσε εμφανισιακά και την προφορά στα αγγλικά του πιλότου. Γύρω στα 15 με 20 λεπτά πριν την προσγείωση δεν θα ξεχάσω τους συνεχείς ελιγμούς για την προσέγγιση- ιεροτελεστία μέσα από συννεφιά για το CPT. Το touch down με τα ουρλιαχτά των ελαστικών και των φρένων διέψευσε τους φόβους μας ότι δεν θα φτάναμε ποτέ στο Cape Town. Το Α340 ήταν ότι καλύτερο για το τέλος του πρώτου σκέλους αυτού του ταξιδιού που είχε αρχίσει 2 μέρες πριν, με την καθυστέρηση στην Μασσαλία…

Βγήκα τελευταίος και ο φροντιστής με κοιτούσε λίγο με αποροία που έβγαζα φωτογραφίες τα καθίσματα (εδώ η διαμόρφωση 2-2-2 της Business). Δίπλα μας είχε σταθμεύσει ένα Β747 της BA και ένα cobus για την μεταφορά στο τέρμιναλ, μέσω της πίστας εργοταξίου :banana: . Στην 2 λεπτη διαδρομή έχεις την ευκαιρία να χαζέψεις διάφορα αεροσκάφη με αρκετό ενδιαφέρον όπως αυτό το ΒBJ της Νοτιοαφρικανικής ΠΑ, το αεροπλάνο-ζέβρα της 1time και τα αεροπλάνα-φρούτα της Μango. Με δάκρυα στα μάτια, μπόρεσα να διακρίνω επίσης και το συμμαχικό αεροσκάφος της ΤΗΥ, που τελευταία φορά είχα υποβάλει τα σέβη μου στην Κωνσταντινούπολη-Ατατούρκ μια νύκτα πριν 2 χρόνια :mrgreen: . Φτάνοντας στον χώρο παραλαβής των αποσκευών σκέφτηκα ότι μάλλον χρήζει μιας ανανέωσης, το υπόλοιπο κομμάτι του αεροδρομίου όμως είναι αρκετά σύγχρονο και ευχάριστο, ας είναι καλά το Μουντιάλ.

Στις τουριστικές πληροφορίες δεν ήταν σίγουροι να μας πούνε πόσο κοστίζει το λεωφορείο για την πόλη: μπήκαμε σε υποψίες όταν μάς είπαν στο καπάκι ότι είναι καλύτερο να πάρουμε ταξί και ταυτόχρονα κατεύθασε Μουσουλμάνος 2μετρος ταξιτζής με μακρυά γεννειάδα και κελεμπία. Το βλέμμα μου καρφώθηκε στο μπλουζάκι με τους εβραϊκούς χαρακτήρες που φορούσε Μαρκ και τις ετικέτες της El Al στην βαλίτσα του. ‘Έχει γούστο’ σκεφτηκα, μιας που οι προηγούμενες μέρες δεν ήταν και οι πιο τυχερές...Χωρίς να καθυστερούμε άλλο, βγήκαμε στην ουρά των ταξί για να ‘είμαστε σίγουροι’ και πήραμε το πρώτο της πιάτσας. Το datsun του ’70 είχε μερικά εκατομμύρια χιλιόμετρα στο κοντέρ και ο ταξιτζής είχε όρεξη για πολύ κουβέντα. Μάς είπε ότι έρχεται από το Port Elizabeth και μάς ρώτησε αν σκοπεύουμε να το επισκευτούμε. Όταν του είπαμε ότι δυστυχώς είχαμε μόνο 3 μέρες στην διάθεση μας, μόνο που δεν σταμάτησε το datsun στην μέση του δρόμου. Λίγα χιλιόμετρα μετά το αεροδρόμιο, βλέπεις την ατέλειωτη παραγκούπολη αριστερά και δεξιά με χιλιάδες ανθρώπους να στιβάζονται σε άθλιες συνθήκες. Για να πω την αλήθεια δεν περίμενα να έβλεπα και την απόλυτη χλιδή ούτε μετά τα περίπου 20 λεπτά της διαδρομής προς κέντρο της πόλης. Αφού κάναμε μερικούς απαραίτητους κύκλους - μιας που ο ταξιτζής άκουγε για πρώτη φορά την διεύθυνση μας όπως ορκιζόταν (εξοργίζοντας όμως τον Μαρκ), φτάσαμε στην είσοδο του φτηνού και ταπεινού ξενοδοχείου με συνολική ταρίφα 28 Ε. Συνέφερε λοιπόν μιας που το λεοφορείο είχε γύρω στα 5-6 Ε το άτομο, όπως μάθαμε αργότερα.

Από τη στιγμή που εγκαταλείψαμε το ξενοδοχείο για την πρώτη μας βόλτα, μέχρι την στιγμή που θα αφήναμε το Cape Town για την επιστροφή στην Ευρώπη μπορώ να πω ότι η πόλη μας θα εξέπληττε συνέχεια θετικά και ίσως αναπάντεχα. Με μια ιστορία που ξεκινά από τους Πορτογάλους θαλασσοπόρους αλλά κυρίως από τους Ολλανδούς που πρώτοι χρησιμοποίησαν το πέρασμα από τον Ατλαντικό στον Ινδικό ωκεανό ως βάση τους, που συνεχίστηκε από τους Βρετανούς και αναμιγνυόταν πάντα με αφρικάνικες επιρροές του γιγενούς πληθυσμού, προσφέρει στην πόλη μια αύρα περίεργη και γοητευτική: από την μία το κέντρο θυμίζει Ευρωπαϊκή μεγαλούπολη με τα μεγάλα παλαιά αποικιακά κτήρια, και από την άλλη χρώματα,δρόμοι και γειτονιές που σου υπενθυμίζουν πως δεν είναι ακριβώς μια δυτική πόλη σαν της Ευρώπης. Το Κειπ Τάουν ίσως εκπλήξει με τις βίλες και τις Ferrari τους ανυποψίαστους όπως εμένα: στο παραλιακό μέτωπο από το μουντιαλικό γήπεδο έως και πίσω από το επιβλητικό Table Mountain, η χλιδή δημιουργεί μια μεγάλη αντίθεση με τις παραγκουπόλεις στα βόρεια προάστια της πόλης.

Η πόλη είναι ιδανική για τους φίλους του ψαριού και του κρασιού, όπου με πολύ λίγα χρήματα μπορεί κανείς να γευματίσει σε ένα καλό εστιατόριο. Πέρα από τα δυτικού τύπου εστιατόρια, τα αφρικανικά έχουν πολύ ενδιαφέρον αν και το πιθανότερο είναι ότι αυτά θα είναι κάποιου Αιθίοπα ή Άραβα και σπανιότερα ντόπιου. Εκτός από το πολύ φαγητό, αυτά που μπορεί να δει ή να κάνει ο ταξιδιώτης συμπεριλαμβάνονται επίσης και όχι μόνο- πέρα από την μαγική θέα από το Table Mountain - το τουριστικό λιμάνι στο Waterfront, το πάρκο με τους πιγκουίνους,σέρφινγκ με καρχαρίες, καταδύσεις με καρχαρίες σε ατσάλινα κλουβιά, βόλτες με ελικόπτερο,μαθήματα ιστορίας της περιόδου του Απαρχάιντ, μαθήματα οινογνωσίας και γενικά μια ποικιλία δραστηριοτήτων για διάφορα γούστα. Πολλά από αυτά χρειάζονται μετακίνηση έξω από την πόλη, για αυτό και η καλύτερη λύση είναι η ενοικίαση αυτοκινήτου, μιας που τα τουριστικά πακέτα με λεωφορεία θα σας γδύσουν (πχ γύρω στα 80 Ε το άτομο για ημερήσια εκδρομή στο Ν. Ακρωτήρι όταν ένα μικρό αυτοκίνητο νοικιάζεται με 25Ε/ήμερα) και δεν θα έχετε ευελιξία στις κινήσεις σας. Η νυχτερινή ζωή δεν είναι κάτι τρομερό τον Ιούνιο (χειμώνα) που την επισκεφτήκαμε εμείς αλλά όλοι λένε ότι σφύζει από ζωή το καλοκαίρι, στα μπαρ και στις παραλίες.

Στο γραν φινάλε:

-Πετάμε με Β738 της South African
-Συνάντηση γιγάντων στο JNB
-Πόσοι Γερμανοί μπορούν να δουλέψουν σε ένα Α380
-Η απάντηση της Lufthansa για τον Herr Peozec
 
Top