Cyprus Airways News

  • Thread starter Thread starter gioannis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Μάλλον αυτό θα είναι το μελλοντικό σχέδιο, 3-4 321 να αντικαταστήσουν τα Α330.Όσο για τον ανταγωνισμό οταν δεν σε σκοτώνει σε κάνει καλύτερο.Ισως και η συμφωνία με Virgin να μην γινόταν ποτέ αν δεν υπήρχε η πίεση απο Α3 στο δρομολόγιο Λάρνακας - Λονδίνου.
 
Εδω τα νεα απο την Γενική Συνέλευση της εταιρεία.
:arrow: Ατακα «Είναι μία εταιρεία που θα μελετήσουμε τον τρόπο που λειτουργεί. Δεν λέω πως θα γίνουμε Ryanair, αλλά θα τη μελετήσουμε και όπου δούμε ότι μπορούμε να αντλήσουμε κάποια πράγματα θα το κάνουμε»
:arrow: η εταιρεία θα εισέλθει σε πορεία κερδοφορίας το 2013 όταν θα φύγουν από το στόλο της τα Airbus A330.
:arrow: Παράπονα για Hermes Airports για τα ψηλά τέλη που επιβάλει στις ΚΑ
:arrow: ξεχώρισε η ανακοίνωση της συμφωνίας με τη Virgin Atlantic για πτήσεις σε τέσσερις προορισμούς στις ΗΠΑ αλλά και το γεγονός ότι από τον Οκτώβρη η εταιρεία θα προσφέρει καθημερινά πρωινές και απογευματινές πτήσεις προς το Heathrow.

http://www.sigmalive.com/inbusiness/new ... als/390811
 
Mεγαλυτερες ζημιες το πρωτο εξαμηνο του 2011....περαν των 25,5 εκ. :|
Αιτια(συμφωνα με την εταιρια)
:arrow: συνεχιζόμενη οικονομική κρίση
:arrow: σημαντική αύξηση στις τιμές των καυσίμων

Περιλαμβανονται τα εσοδα απο την ανταλλαγη χρονοθυρίδων με την Virgin Atlantic Airways αλλα και τα εσοδα απο πωληση ενος Α230 και μιας μηχανης
Δεν περιλαμβανονται τα εξοδα απο τις αποζημιωσεις προσωπικου

http://www.sigmalive.com/inbusiness/new ... als/397168
 
Από το τέλος της θερινής περιόδου τερματίζονται οι πτήσεις Πάφου - Θεσσαλονίκης, αναστέλλονται για την χειμερινή περίοδο οι πτήσεις Πάφου - Λονδίνου Heathrow και μειώνονται σε 1 από 2 εβδομαδιαίως οι πτήσεις Πάφου - Amsterdam.
 
Ε, καλά, don't worry! Η ΟΑ3 θα αναλάβει και θα προστεθεί στο team και η CY :twisted:

Παρεπιπτόντως, πρόσφατα πέταξα για 1η φορά με τις Κυπριακές και το συμπέρασμα είναι ότι η Α3 (με τα καλά κ τα κακά της) μας έχει κακομάθει λίγο. Χρειάζονται επειγόντως γερό retouch/update οι κατα τα λοιπά συμπαθέστατοι Κύπριοι...
 
Το retouch όμως θέλει και χρήματα και αυτή την στιγμή δεν υπάρχει σάλιο...

Η Aegean είναι μια εταιρεία από την οποία θα έπρεπε να παραδειγματιστούν αρκετές. Δεν ήταν στρωμένος ο δρόμος της με ροδοπέταλα αλλά κατάφερε να σταθεί αξιοπρεπέστατα στα πόδια της.

Η Cyprus Airways τα έχει βεβαίως βγάλει πέρα σε πολύ πιο δύσκολες περιόδους, δηλ. το 1974 όταν επί 8 μήνες περίπου είχε μείνει χωρίς αεροπλάνα και χωρίς βάση, οπότε μέχρι να ανοίξει το αεροδρόμιο της Λάρνακας και να πάρει ξανά αεροπλάνα είχε αναστείλει κάθε δραστηριότητα, οπότε χωρίς κανένα εισόδημα έπρεπε να διατηρήσει το προσωπικό της και να ανταπεξέλθει στις άλλες οικονομικές υποχρεώσεις. Και για πολλά χρόνια μετά, μέχρι και τις αρχές της δεκαετίας του '80, έπρεπε να λειτουργεί από ένα υποτυπώδες αεροδρόμιο με έναν ποικιλόμορφο στόλο (αεροπλάνα με σύντομα συμβόλαια ενοικίασης που πήγαιναν και έρχονταν για λίγους μήνες στον στόλο).

Τώρα όμως, χωρίς αυτό το πρόβλημα να υφίσταται, με έναν σύγχρονο στόλο και ένα εξίσου σύγχρονο αεροδρόμιο στην διάθεσή της, φαίνεται να μην μπορεί να ανταπεξέλθει στον ανταγωνισμό, και δεν μιλάμε μόνο για την Aegean, αλλά και άλλες εταιρείες όπως easyJet, Ryanair και Monarch που τρώνε αρκετή από την πίττα. Μάλιστα, η αναστολή του δρομολογίου Πάφου - Λονδίνου LHR για τον ερχόμενο χειμώνα, είναι η πρώτη αναστολή πτήσεων προς το Λονδίνο από το 1974.
 
panos81c":24zt39f2 said:
Τώρα όμως, χωρίς αυτό το πρόβλημα να υφίσταται, με έναν σύγχρονο στόλο και ένα εξίσου σύγχρονο αεροδρόμιο στην διάθεσή της, φαίνεται να μην μπορεί να ανταπεξέλθει στον ανταγωνισμό, και δεν μιλάμε μόνο για την Aegean, αλλά και άλλες εταιρείες όπως easyJet, Ryanair και Monarch που τρώνε αρκετή από την πίττα. Μάλιστα, η αναστολή του δρομολογίου Πάφου - Λονδίνου LHR για τον ερχόμενο χειμώνα, είναι η πρώτη αναστολή πτήσεων προς το Λονδίνο από το 1974.

Πολύ σωστά τα λες,όμως απέναντι στη Ryanair δυσκολεύονται να αντεπεξέλθουν και εταιρίες τύπου Lufthansa και Iberia (μιλάμε πάντα για short-haul πτήσεις), και η Air France έχασε το ύπνο της με την Easyjet στο Παρίσι.

Σίγουρα easyjet και Monarch έχουν πάρει μεγάλα κομμάτια απο την πίττα κυρίως στα δρομολόγια Κύπρου-Μεγάλης Βρετανίας αλλά ο πραγματικός ανταγωνιστής των Κ.Α είναι η Α3.

Η Αθήνα πάντα ήταν απο τα ισχηρά οικονομικά δρομολόγια και υπήρχε συνεργασία με την παλία ολυμπιακή.Με την εμφάνιση της Α3 άλλαξαν τα δεδομένα παρόλο που οι Κ.Α. έχουν ακόμη το μεγαλύτερο ποσοστό επιβατών απο τις 3.Τώρα λόγω ανταγωνισμού το επιβατικό κοινό συγκρίνει διαρκώς το προσφερόμενο προιόν και την αξία του.Η Α3 γνωρίζει πολύ καλά οτι σε ενδεχόμενη οικονομική κατάρευση των Κ.Α. θα αποκτήσει μονοπώλειο σε Ελλάδα και Κύπρο και ο δρόμος θα είναι στρομένος με ροδοπέταλα...γι αυτό ποντάρει πολλά στη βάση στη Κύπρο.

Φταίνε οι Κ.Α. γιατί φέρθηκαν αλαζονικά,γιατί ενώ μπορούσαν να είχαν μια θυγατρική υπόδειγμα (Hellas Jet) στην αθήνα με 3 καινόυργια 320 οταν η Α3 ήταν στα πρώτα της βήματα και σε μικρότερο μέγεθος,έκαναν λάθος χειρισμόυς και την άφησαν να ετοιμάσει την αθόρυβη επανάσταση της.ΠΡΕΠΕΙ όμως να αναγνωρίσουμε οτι στη Cyprus τον έλενχο τον έχει η κυβέρνηση,πολιτικοί,βουλευτές με τα δικά τους συμφέροντα όπως και στην παλιά ολυμπιακή και γι αυτό δεν μπορεί να ανταγωνιστεί επι ίσους όρους άλλες εταιρίες που κάθε τους πράξη έχι μόνο το οικονομικό τους συμφέρον.

Δυσκολεύεται οικονομικά η Cyprus αλλά δεν μπόρεις να ξεγράψεις τόσο εύκολα μια εταιρία που επίβιωσε 64 έτη.
 
Από σήμερα είναι ενεργό και το Mileage Cross Accrual μεταξύ Olympic Air και Κυπριακών Αερογραμμών. Επιβάτες-μέλη του Sunmiles θα μπορούν να κερδίζουν μίλια από όλες τις CY-marketed πτήσεις που εκτελούνται από την Olympic Air, καθώς και από όλες τις πτήσεις του δικτύου της δεύτερης. Αναμένεται ανάλογη ανακοίνωση και από την πλευρά της Olympic Air, Airline of the Year 2010-2011.
 
Top