Cyprus Airways News

  • Thread starter Thread starter gioannis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Μπορει να χεις και δικιο τι να πω,ετσι και αλιως την Ryanair θα χρησιμοποιω απο την Παφο τωρα που θα μπει και ο Βολος να σου πω εγω ποσοι φοιτητες θα την προτιμανε την Παφο.
 
Μάλλον δεν κατανοείς την κυπριακή νοοτροπία εκτος αν νομίζεις οτι 80 000 κάτοικοι της πάφου είναι όλοι φοιτητές και σπουδάζουν στο Βόλο.

Η Cyprus δεν θα καθηλώσει κανένα αεροπλάνο.Αντιθέτως η Ryanair έλεγε θα καθηλώσει 80 αεροσκάφη το χειμώνα που έρχεται.

Χωρίς επιδότηση βάση στη Πάφο δεν κάνει καμία εταιρία ουτε για αστίο.Οι Κ.Α. άρχησαν να σκέφτονται επιτέλους το οικονομικό τους συμφέρον και όταν έιχαν κέρδος η Πάφος απλά το μείωνε και είναι ευχής έργο που διακόπτεται αυτή η πτίση για να επιβιώσει αυτη η εταιρία.

Και κατα την ταπείνή μου άποψη μέχρι να κατεβάσει η ryanair αεροπλάνο στη Πάφο,και να αρχήσει δρομολόγια απο εκεί σαν βάση,είναι όλα υποθέσεις.Επίσημα η ryanair δεν ανακόινωσε τίποτα για Πάφο εκτός απο διαπραγματεύσεις με την Hermes,δημάρχους κ.α.Ασε που οι tour operators θα απαντήσουν άμεσα στους δημάρχους-ξενοδόχους με απειλές.Μακάρι να έρθει η αγαπημένη σου εταιρία γιατι η Πάφος παρακμάζει οικονομικά μέρα με τη μέρα(ακόμα και οι οικονομικοί μετανάστες φεύγουν) αλλα μεχρί να ανακοινώσουν οτι πουλάνε εισητήρια απο Πάφο όλα είναι φήμες.
 
Και γω θεωρώ πως οι πτήσεις από Πάφο μόνο οικονομικές ζημιές θα μπορούσαν να προκαλέσουν στην εταιρία, καθώς επίσης και ένα πολύ κακό όνομα. Μου έχει τύχει 2 φορές να ταξιδέψω προς Λάρνακα μέσω Πάφου και αρκετοί επιβάτες (ξένοι βέβαια) αποβιβάστικαν στην Πάφο, ενώ τελικός τους προορισμός ήταν η Λάρνακα. Βέβαια αυτό δεν έχει να κάνει με το κύρος της εταιρίας, παρά μόνο με την "αφέλεια" των επιβατών. Όμως αρκετοί από τους συνεπιβάτες μου (Κύπριοι στην καταγωγή) ξεκίνησαν να χαρακτηρίζουν την εταιρία με προσβλητικά επίθετα, γιατί ήταν λέει υπεύθυνοι οι Αεροσυνοδοί να ελέγξούν τις κάρτες επιβίβασης όσων αποβιβάστικαν στην Πάφο για να δούν αν όντως είναι ο τελικός τους προορισμός. Αυτά όπως καταλαβαίνετε βγαίνουν προς τα έξω, σχηματίζοντας (άσκοπα βέβαια) ένα πολύ κακό όνομα γύρω από τον επαγγελματισμό του προσωπικού καμπίνας. Εν πάση περιπτώσει, 2 νέα που αφορούν την εταιρία "ανακάλυψα" σήμερα. Το 1ο έχει να κάνει με την υλοποίηση της συνεργασίας Cyprus Airways - Virgin Atlantic, όσον αφορά τις πτήσεις κοινού κωδικού από Λάρνακα προς ΝYC, Βοστώνη και LA μέσω LHR, καθώς και αντίστροφα. Η συνεργασία ξεκινάει από σήμερα, και όπως αναφέρει το άρθρο, έχουν ήδη γίνει οι πρώτες πωλήσεις εισιτηρίων. Ελπίζω αυτή η κίνηση να επωφελήσει την εταιρία γιατί περνάει δύσκολα. Πολύ δύσκολα ... Το 2ο αποτελεί μια προσφορά για πτήσεις προς Αθήνα και Ηράκλειο, όπου ο επιβάτης θα μπορεί να αγοράσει ένα 2ο εισιτήριο για έναν συνταξιδιώτη του στη μισή τιμή (εξαιρούνται βέβαι οι φόροι και τα γνωστά).

1ο: http://sigmalive.com/inbusiness/news/services/409613
2ο: http://cyprusair.com/newsletters/2011/Companion-gr-online.htm
 
Περίπου 30 εκ. ευρώ οι ζημιές για τις Κυπριακές Αερογραμμές το πρώτο εξάμηνο του 2011. Το παρακάτω link αναφέρεται και για την τύχη των 2 Α330, αλλά και ότι έχει συμφωνηθεί η ενοικιάση 2 Airbus A321.

http://www.sigmalive.com/inbusiness/news/financials/414772
 
Κρίμα μετα απο τόσα χρόνια η εταιρία να μείνει χωρίς widebody αεροσκάφη αλλά το επιβάλει η επιβίωση της.Τα Α321 θα είναι μια ενδιαφέρον προσθήκη στο στόλο.
 
Η προσθήκη των Α321 ίσως να είναι η καλύτερη δυνατή επιλογή, για εξυπηρέτηση των δημοφιλέστερων προορισμών των Κ.Α.
 
Το πιστεύω και εγώ αυτό,και θα προσφέρουν περισσότερη ευεληξία στο θέμα πληρωμάτων/ανταλλακτικών στις Κ.Α.
 
gonzo":19g0o8pr said:
Κρίμα μετα απο τόσα χρόνια η εταιρία να μείνει χωρίς widebody αεροσκάφη αλλά το επιβάλει η επιβίωση της.Τα Α321 θα είναι μια ενδιαφέρον προσθήκη στο στόλο.

:shock: ..φαντάζομαι εκ παραδρομής εγινε η προσθήκη..ενδιαφέρον αντί για ενδιαφέρουσα...

Το Α-321 παντως είναι το αγαπημένο μου από την οικογένεια Α-320...Αραγε με 2 μόνο βγαίνει το πρόγραμμα για τους προορισμούς με μεγάλη ζήτηση: LHR,CDG,ATH,SKG?
 
Εαν και τα Α321 είναι από την ILFC, είναι πιθανό να είναι μέρος της συμφωνίας για επιστροφή των Α330 πίσω στην ILFC γρηγορότερα απ ότι ήταν συμφωνημένο.
 
spotterakis":26ykvw91 said:
Το Α-321 παντως είναι το αγαπημένο μου από την οικογένεια Α-320...Αραγε με 2 μόνο βγαίνει το πρόγραμμα για τους προορισμούς με μεγάλη ζήτηση: LHR,CDG,ATH,SKG?

Αν θεωρηθεί ότι τα 2 Α321 θα αντικαταστήσουν ουσιαστικά τα 2 Α330, τότε λογικά το πρόγραμμα θα βγαίνει.. Εξάλλου ο λόγος που φεύγουν τα Α330 είναι ότι είναι πολύ μεγάλα για την αγορά της Κύπρου, διαφορετικά, γιατί να τα αποσύρουν αν είχαν ικανοποιητική πληρότητα; Προφανώς, σε γενικό βαθμό δεν είχαν.
 
Top