''θα'' πετάει απο Πάφο δεν ισχήει και απο την στιγμή που δεν ανακοινώθηκε τίποτα επίσημο απο την εταιρία με ακριβείς ημερομήνιες είναι πολύ άκυρο να λές οτι έμεινε μονάχη της με την easy.
Πάφος-Λάρνακα είναι διαδρομή που διαρκεί κατι λιγότερο απο 2 ώρες με αυτοκίνητο,και σε σχετικά πολύ καλό αυτοκινητόδρομο,δηλαδή αμα έχουν παράπονο οι παφίτες στο να καλύψουν αυτή τη διαδρομή τι να πούν οι κάτοικοι της θεσσαλονικης,του Ηρακλείου,της Ρόδου που για χρόνια τώρα έπρεπε να πάρουν αεροπλάνο να πάνε Αθήνα για να ταξιδέψουν?Τι να πουν οι ιταλοί της νότιας Ιταλίας που για αρκετούς προορισμούς πρέπει να πάνε Ρώμη η Μιλάνο?(τα παραδείγματα αμέτρητα..)
Απλώς οι Κ.Α. για πολιτικά συμφέροντα(στήριξη της επαρχίας της Κύπρου και άλλες χαζές δικαιολογιες) δεν είχαν την δηνατότητα να βάλουν ένα τέλος στη Πάφο.Και αν νομίζεις φίλε οτι είναι κερδοφόρο το να απογείωνεις ενα jet στα 10 000 πόδια να το προσγειώνεις μετά απο 15 λεπτά πτίσης,να πληρώνεις ξάνα φόρο προσγείωσης,συν φθόρα αεροπλάνου και καύσιμα κ.α. φοβάμαι πως κάνεις λάθος.
Αν ήταν κερδοφόρο δεν θα το σταματούσε η Cyprus,και η Αegean θα το έκανε Λαρνακα-Πάφο-Αθήνα..
Μπορεί να συμφέρει σαν προορισμός για τις ξένες εταιρίες αλλα δεν είναι τρελλοί στις Κ.Α. να έχουν οικονομική ζημιά επειδή η Πάφος των 80 000 κατοίκων θέλει να έχει αεροπορικές συνδέσεις ισάξιες με Λάρνακα.
Να μην ξέχναμε κιόλας οτι οι παφίτες προσπάθησαν να δημιουργήσουν και την Europafia,και όλα ηταν λόγια που τα πήρε ο αέρας..Μακάρι η ryanair να έρθει να τονώσει την τοπική οικονομία, αλλα μέχρι τότε πάφο πετάει η easy, η monarch, η jet2 κ.α. Με το ''ΘΑ'' οι παφίτες ακόμα πρέπει να οδηγούν στη Λάρνακα για να πάνε Αθήνα..