Όλα τα γραφεία της στο εξωτερικό θα κλείσουν σταδιακά μέσα στο 2010 , σε μια προσπάθεια της να μειώσει τις δαπάνες. Ήδη το μέτρο άρχισε να εφαρμόζεται, αφού έκλεισαν τα γραφεία στις Βρυξέλλες, στο Βέλγιο και στην Ολλανδία και σύντομα θα ακολουθήσουν και τα υπόλοιπα, ακόμα και αυτά της Ελλάδας και της Αγγλίας, χώρες οι οποίες είναι οι κυριότεροι προορισμοί του εθνικού αερομεταφορέα της Κύπρου.Όμως σε κάθε χώρα που θα κλείνουν το γραφείο τους, θα διορίζουν γενικό αντιπρόσωπο, ο οποίος θα αναλαμβάνει να διεκπεραιώνει όλες τις απαραίτητες εργασίες.αποφάσισαν να προχωρήσουν σ’ αυτήν την κίνηση μετά που διαπίστωσαν ότι τα γραφεία του εξωτερικού δεν προσφέρουν αύξηση στις πωλήσεις εισιτηρίων. Από την άλλη, είναι και πολυδάπανα, αφού η εταιρεία αναγκάζεται να δαπανά πολλά χρήματα για ενοικιάσεις γραφείων και άλλα λειτουργικά έξοδα, για μισθοδοσία προσωπικού.
Μέσα στο 2010 η εταιρεία των Κυπριακών Αερογραμμών θα προχωρήσει και στην ανανέωση του στόλου της, αντικαθιστώντας όλα τα παλιά Α320 και Α319 (συνολικά εννέα) με νέα σε ηλικία αεροσκάφη, υπό τη μορφή μακροχρόνιας μίσθωσης αντί αγοράς. Και αυτή η μέθοδος, σύμφωνα με την ίδια πηγή, κρίνεται οικονομικά συμφέρουσα, αφού όταν θα λήγει το συμβόλαιο ενοικίασης, η εταιρεία θα μπορεί να ενοικιάζει άλλο καινούριο, αντί να της μένει το παλιό με όλα τα προβλήματα (αυξημένο κόστος συντήρησης κλπ).
Το πρώτο καινούριο A320 θα παραληφθεί τον Ιανουάριο, θα ακολουθήσει η παραλαβή ενός δεύτερου τον Φεβρουάριο του 2010, ενός τρίτου τον Μάιο του 2010 κ.ο.κ. Σήμερα οι ΚΑ διαθέτουν στο στόλο τους 11 συνολικά αεροσκάφη εκ των οποίων τα δύο είναι Α319, τα επτά Α320 και τα δύο Α330. Τα παλαιά αεροσκάφη που πωλούνται προορίζονται για αποσυναρμολόγηση και χρήση των ανταλλακτικών τους.