Cyprus Airways News

  • Thread starter Thread starter gioannis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Και τωρα μας μενουν 11 συνολικα.....

2 Α330
3 Α319
6 Α320

...νομιζω ακομη ενα στις αρχες του μηνα εφυγε για Γαλλια αλλα δεν γνωριζω τον λογο :roll:
 
panos81c":20e9pdn6 said:
Το "Evelthon" υποτίθεται ότι αντικαταστάθηκε από το Α319 5Β-DCF "Larnaka", άσχετα αν για ένα μικρό διάστημα τον χειμώνα τα δύο αεροπλάνα συνυπήρξαν στον στόλο. Έτσι, η δομή από 2 Α330 - 7 Α320 - 2 Α319 αλλάζει σε 2 Α330 - 6 Α320 - 3 Α319.

Μη μπερδευτούμε πάλι... Είπαμε ότι από τα 8 Α320 έφυγε το DAT και το DAU. Τώρα φεύγει και το DAV άρα μένουμε με 5 (εκτός αν έχει έρθει κάποιο από τα νέα μισθωμένα). Στη σελίδα βέβαια εξακολουθούν να λένε 7.
 
Σημερα στη Θεσσαλονικη το 5Β-DΒS.αρχιζει και φαινεται η ελλειψη αεροσκαφων για να στελνουν α330 στο SKG.δυστυχως πετουσα εκεινη την ωρα κ δεν προλαβα να το φωτογραφισω
 
Το πρώτο καινούριο Α320 θα παραδοθεί τον Γενάρη και το δεύτερο τον Φλεβάρη, άρα όντως για ένα διάστημα τα Α320 θα είναι 5. Αυτά θα είναι οι αντικαταστάτες των -DAV και -DAW.

Εν τω μεταξύ υπεγράφη μνημόνιο με την CIT Aerospace για την μίσθωση και τρίτου καινούριου Α320, για διάρκεια 4,5 χρόνια, με παράδοση τον Μάϊο του 2010.
 
Ενδιαφέρον, άρα πάμε πίσω στα 12 αεροσκάφη συνολικά, 7 Α320, 3 Α319 και 2 Α330 - εκτός και αν πουληθεί κανένα απο τα υπόλοιπα μέχρι τότε.

Εσωτερικά αλλάζουν τα αεροπλάνα που είχαν χρησιμοποιηθεί απο άλλες εταιρείες (πχ 5B-DCF) ή παραμένουν όπως τα είχε ο προηγούμενος χρήστης?
 
Το 5B-DCF έχει μπλε δερμάτινα καθίσματα αντί υφασμάτινα που έχουν τα υπόλοιπα, όμως ακόμα δεν του έχουν εγκαταστήσει in-flight entertainment. Και τα Α320 που θα έρθουν θα έχουν δερμάτινα καθίσματα. Κατά τα άλλα προσαρμόζονται στην εταιρική ταυτότητα των Κ.Α.
 
Όλα τα γραφεία της στο εξωτερικό θα κλείσουν σταδιακά μέσα στο 2010 , σε μια προσπάθεια της να μειώσει τις δαπάνες. Ήδη το μέτρο άρχισε να εφαρμόζεται, αφού έκλεισαν τα γραφεία στις Βρυξέλλες, στο Βέλγιο και στην Ολλανδία και σύντομα θα ακολουθήσουν και τα υπόλοιπα, ακόμα και αυτά της Ελλάδας και της Αγγλίας, χώρες οι οποίες είναι οι κυριότεροι προορισμοί του εθνικού αερομεταφορέα της Κύπρου.Όμως σε κάθε χώρα που θα κλείνουν το γραφείο τους, θα διορίζουν γενικό αντιπρόσωπο, ο οποίος θα αναλαμβάνει να διεκπεραιώνει όλες τις απαραίτητες εργασίες.αποφάσισαν να προχωρήσουν σ’ αυτήν την κίνηση μετά που διαπίστωσαν ότι τα γραφεία του εξωτερικού δεν προσφέρουν αύξηση στις πωλήσεις εισιτηρίων. Από την άλλη, είναι και πολυδάπανα, αφού η εταιρεία αναγκάζεται να δαπανά πολλά χρήματα για ενοικιάσεις γραφείων και άλλα λειτουργικά έξοδα, για μισθοδοσία προσωπικού.
Μέσα στο 2010 η εταιρεία των Κυπριακών Αερογραμμών θα προχωρήσει και στην ανανέωση του στόλου της, αντικαθιστώντας όλα τα παλιά Α320 και Α319 (συνολικά εννέα) με νέα σε ηλικία αεροσκάφη, υπό τη μορφή μακροχρόνιας μίσθωσης αντί αγοράς. Και αυτή η μέθοδος, σύμφωνα με την ίδια πηγή, κρίνεται οικονομικά συμφέρουσα, αφού όταν θα λήγει το συμβόλαιο ενοικίασης, η εταιρεία θα μπορεί να ενοικιάζει άλλο καινούριο, αντί να της μένει το παλιό με όλα τα προβλήματα (αυξημένο κόστος συντήρησης κλπ).
Το πρώτο καινούριο A320 θα παραληφθεί τον Ιανουάριο, θα ακολουθήσει η παραλαβή ενός δεύτερου τον Φεβρουάριο του 2010, ενός τρίτου τον Μάιο του 2010 κ.ο.κ. Σήμερα οι ΚΑ διαθέτουν στο στόλο τους 11 συνολικά αεροσκάφη εκ των οποίων τα δύο είναι Α319, τα επτά Α320 και τα δύο Α330. Τα παλαιά αεροσκάφη που πωλούνται προορίζονται για αποσυναρμολόγηση και χρήση των ανταλλακτικών τους.
 
Πραγματικά πολύ άσχημη εξέλιξη αυτή για τους εργαζομένους. Το γραφείο της Αθήνας έχει ορισμένα πραγματικά αξιόλογα στελέχη. Υποθέτω ότι δεν είναι το μόνο.
 
Σε περίπτωση που η εταιρεία αποφασίσει να απολύσει έναν υπάλληλο του εξωτερικού, είναι υποχρεωμένη να καταβάλει τεράστιες αποζημιώσεις όπως προνοούν οι νομοθεσίες της κάθε χώρας, οι οποίες είναι πολύ πιο αυστηρές από τις δικές μας !!!
 
Επετρεψε μου να διαφωνισω για τα περι αποζημιωσεων...Τουλαχιστον εδω στα βορεια στο Μεγαλο Νησι γινονται ολοενα και πιο ελαστικες οι σχεσεις...Χιλιες φορες χειροτερα να απολυσεις εργαζομενο στην Ελλαδα.
 
Top