Cyprus Airways News

  • Thread starter Thread starter gioannis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Πολύ καλό δρομολογίο αφού τα τελευταία χρόνια η τουριστική κίνηση απο Ρωσσία ανεβαίνει σταθερά στο νησί,εξάλλου η Αγία Πετρούπολη είναι η δεύτερη μεγαλύτερη πόλη της Ρωσσίας.Οσο για την ακριβή τιμή οι ρώσσοι έχουν δείξει και με τις πτήσεις τις Μόσχας πως είναι διατεθημένοι να πληρώσουν.
 
aakunz":1mc21t97 said:
Το έγραψες και την προηγούμενη εβδομάδα. Έχεις πηγή;

Αφενός αν δεις το άρθρο της Ελευθεροτυπίας "Πτήση στο άγνωστο για τις Κυπριακές Αερογραμμές" (βλ. link παραπάνω) αναφέρει ότι υπάρχει ο κίνδυνος να κλείσουν μέχρι τον Απρίλιο.

Αφετέρου ό,τι μέτρο και να λάβουν πια φαίνεται ότι δεν μπορεί να αποδόσει και με κάνει να σκέφτομαι ότι το μοιραίο είναι πλέον αναπόφευκτο. Κάποτε σκεφτόμουν ότι τα καταφέραμε στην εισβολή με όλο τον στόλο εκτός χρήσης, 2 από τα 5 αεροπλάνα κατεστραμμένα και τα άλλα 3 εγκλωβισμένα, 9 μήνες χωρίς βάση και μετά για πολλά χρόνια με μία υποτυπώδη, γιατί να μην τα καταφέρουμε τώρα που έχουμε ένα από τα καλλίτερα αεροδρόμια και από τους πιο σύγχρονους στόλους στην Ευρώπη.

Τώρα όμως πλέον δεν σκέφτομαι έτσι καθώς:
- Υπάρχει παγκόσμια ύφεση, και η Κύπρος επηρεάζεται σημαντικά, ειδικά λόγω των στενών δεσμών με την Ελλάδα.
- Η κρίση στην Ελλάδα που είναι μία από τις δύο σημαντικότερες αγορές για τις Κ.Α. σημαίνει ότι αναπόφευκτα η κίνηση μεταξύ των δύο χωρών θα μειωθεί. Οι συνεχείς γενικές απεργίες στην Ελλάδα επίσης δεν βοηθούν.
- Υπάρχει πλέον έντονος ανταγωνισμός στο δρομολόγιο της Αθήνας. Κάποτε υπήρχαν ουσιαστικά μόνο οι Κ.Α. μιας και η Ο.Α. ήταν λύση ανάγκης καθώς έχαιρε εμπιστοσύνης μόνο από τους φανατισμένους Έλληνες πατριώτες. Τώρα όμως υπάρχει η Aegean Airlines με ένα αξιόλογο προϊόν προς τους πελάτες και μια σοβαρή Olympic Air.
- Στο Λονδίνο ο ανταγωνισμός επίσης γίνεται εντονότερος. Μπορούν οι Κ.Α. να συναγωνιστούν τις τιμές π.χ. της Monarch, που εκτελεί τακτικές πτήσεις προς την Κύπρο και όχι μόνο charter; Απ' ότι φαίνεται όχι, κάτι που μαρτυρά η αναστολή των πτήσεων προς Birmingham και προς Λονδίνο/Stansted (που όταν ξεκίνησε ήταν ένα πολλά υποσχόμενο δρομολόγιο καθώς το Stansted είναι πολύ βολικό αεροδρόμιο και κοντά στο βόρειο Λονδίνο που αποτελεί την καρδιά της Κυπριακής παροικίας, η οποία αριθμεί πάνω από 250.000 άτομα), αλλά και η μείωση της χωρητικότητας και προς το Heathrow (με χρήση πλέον Α320 και ακόμα και Α319 αντί των Α330). Η δημογραφική εξέλιξη της παροικίας, που οι νεότερες γενιές χάνουν την εθνική τους ταυτότητα και πλέον όλο και λιγότεροι Αγγλοκύπριοι επισκέπτονται την Κύπρο, επίσης δεν βοηθά.
- Οι τιμές των καυσίμων έχουν πάρει την ανιούσα.
- Το νέο αεροδρόμιο της Λάρνακας μπορεί να είναι σημαντικά αναβαθμισμένο σε σχέση με το παλιό αλλά το κόστος χρήσης του είναι σημαντικά μεγαλύτερο. Πόσο δε όταν πρόκειται για εταιρεία που εδρεύει εκεί.
- Ακόμα και δρομολόγια προς νέους προορισμούς σε χώρες που οι σχέσεις τους με την Κύπρο ενδυναμώνονται (π.χ. Ρωσία) δεν μπορούν να είναι κερδοφόρα λόγω του ότι πρέπει να ακολουθούν μακρύτερη διαδρομή αφού δεν μπορούν να εισέλθουν στον τουρκικό εναέριο χώρο, με το όποιο κόστος.
- Στην κατάσταση που βρίσκονται οι Κ.Α., καμία αεροπορική συμμαχία δεν θα ενδιαφερθεί να τις εντάξει ως μέλος. Μόνο με μεμονωμένες συμφωνίες με άλλες εταιρείες μπορεί να γίνει κάτι, αλλά κι αυτό είναι λίγο.

Άρα σε τι μπορούμε να ελπίζουμε πλέον; Θαύματα δεν γίνονται. Ακόμα κι ο Θεός κάνει περικοπές...
 
"Τετέλεσται" είναι το γ' πρόσωπο του παρακειμένου του ρήματος "τελέομαι", που σημαίνει "φτάνω στο τέλος".

Όταν λοιπόν γράφεις "τετέλεσται", κάποιοι το εκλαμβάνουν ως είδηση για το τέλος μίας εταιρείας, που έχει ήδη επέλθει (εδώ κολλάει ο παρακείμενος) και ψάχνουν να βρουν πότε έκλεισε η εταιρεία και όχι αν πλησιάζει το τέλος της.
 
Φίλε Panos81 σαν Κύπριος έπρεπε να ξέρεις οτι ούτε η οικονομική κρίση,ουτε τα ακριβά καύσιμα,ούτε ο ισχυρός ανταγωνισμός(το 1988 οταν πήρε το πρώτο της 320 δεν ηπήρχε Aegean,Ryanair,Easyjet etc.),ούτε οι Αγγλοκύπριοι που χάνουν την εθνική τους ταυτότητα(το ακούσαμε και αυτό..)ούτε καν η απαγόρευση υπερπτήσεων απο την Τουρκία οδήγησαν τις Κ.Α. σε αυτη την οικονομική κατάσταση.

Μοναδικός υπεύθυνος αυτής της κατάστασης είναι ο μεγαλομέτοχος-ιδιοκτήτης (δλδ Κυπριακή δημοκρατία ) που δεν είχε δεν έχει και ούτε θα έχει ποτέ την απαραίτητη τεχνογνωσία για να λειτουργεί κερδοφόρα μια αεροπορική εταιρία με μοναδικό συμφερόν το οικονομικό κέρδος και όχι το πολιτικό.Αυτοί που ανακοινώνουν οτι τον Απρίλιο κλίνει η εταιρία είναι οι ιδιοι που με τις αποφάσεις τους έκαναν οικονομικά εγλήματα εις βάρος της Cyprus στο πρόσφατο παρελθόν.

Οσο για την Ρωσσία παρόλο που αρκετές φορές οι τιμές των εισητηριών (για να συμφέρουν οικονομικά) της Cyprus είναι πιο ακριβές το επιβατικό κοινό δίχνει την προτίμηση του απο την Aeroflot και ας έχει πολύ καλήτερο business class.Γι αυτό άλλωστε και υπάρχει συνεργασία μεταξύ των 2 εταιριών.

ΥΓ : Oυτε απο τα καλυτερα αεροδρομια της ευρωπης έχει η Κύπρος(ίσως τα πιο ακριβά) ουτε απο τους νεότερους στόλους εχουν οι Κ.Α.
 
Πρόσεξε κάτι. Δεν λέω ότι αυτοί οι παράγοντες οδήγησαν τις Κ.Α. στην τωρινή τους κατάσταση και στο μάλλον αναπόφευκτο κλείσιμο, αλλά ότι αυτοί είναι οι παράγοντες που δεν επιτρέπουν τώρα την οποιαδήποτε ανάκαμψη.
 
bernard":1pke86cj said:
Η ανανέωση στόλου συνεχίζεται,τελευταία απογείωση απο τη Λάρνακα σήμερα το 5B-DBA /A320-231 /msn 180/ για Σλοβενία,Λουμπλιάνα οπου πωλήθηκε.Μετά απο 20 έτη υπηρεσίας στις Κ.Α.

Οι Κ.Α. ανακοίνωσαν σήμερα ότι έχουν πωλήσει το Α320 5B-DBC MSN 295 σε εταιρεία στη Myanmar Airways International για $6εκ.

Με βάση τα πιο πάνω, το μοναδικό παλαιό Α320 που παραμένει στο στόλο είναι το 5B-DBB MSN 256
 
Σωστό το 5b-dbb είναι το μόνο -231 που ανήκει πια στην εταιρία.
 
Σε μια άλλη είδηση, η Κυπριακή Βουλή ενέκρινε σήμερα την χορήγηση €20εκ στις Κ.Α. ως αποζημίωση για την απαγόρευση πτήσεων πάνω από τον Τουρκικό Εναέριο χώρο.
 
Ναι όμως...

- Τα € 20.000.000 δόθηκαν μια φορά και δεν θα είναι ες αεί. Αν δεν βρεθεί οριστική λύση στο θέμα χρήσης του τουρκικού εναέριου χώρου, τότε η εταιρεία θα εξακολουθήσει να έχει μειονέκτημα στις αγορές της Βουλγαρίας και κυρίως της Ρωσίας και Ουκρανίας που είναι οι πλέον υποσχόμενες αυτή την περίοδο, αλλά ακόμα και στην γραμμή Λάρνακα - Θεσσαλονίκη.

- Η πώληση του Α320 ήταν αναμενόμενη, καθώς και τα 7 που υπήρχαν επρόκειτο σταδιακά να αντικατασταθούν.

- Το Α330 δεν ξέρω αν θα εξακολουθήσει να γίνεται sub-lease και την θερινή περίοδο. Τότε ίσως χρειαστεί να επιστρέψει στα δρομολόγια των Κ.Α.
 
Top