Το κακό για εταιρείες όπως οι Κ.Α. είναι ότι πλέον δεν υπάρχει αεροπλάνο στην κατηγορία των 240-250 θέσεων. Θα θυμάστε ότι οι Κ.Α. είχαν τέσσερα Α310 πριν πάρουν τα Α330, με 241 θέσεις τα 3 πρώτα και 248 το 4ο. Αυτά όσο ήταν καινούρια είχαν καλή κερδοφορία, και εξυπηρετούσαν και πολύ περισσότερους προορισμούς από τα Α330. Η αντικατάστασή τους δεν έγινε 1 προς 1, αλλά τα 4 Α310 αντικαταστάθηκαν με 2 Α330 αλλά και 3 Α320 (που επέστρεψαν από την Eurocypria, όπου ήταν νοικιασμένα).
Τώρα, υπάρχει ένα κενό στην γκάμα και των δύο μεγάλων κατασκευαστών. Από το Α321 των 185 περίπου θέσεων (σε κανονική διαμόρφωση, δεν μιλάμε για την πυκνή - τύπου charter - που φτάνει τις 220-230 θέσεις αλλά αισθάνεσαι σαν έμβρυο στην μήτρα της μητέρας σου), πάμε κατευθείαν στα Α330 με 290 θέσεις το λιγότερο σε διαρρύθμιση όπως θέλουν οι Κ.Α. - δηλαδή για εντός Ευρώπης πτήσης.
Αντίστοιχα, η Boeing διακόπτει την παραγωγή των Β757 και Β767 ως επιβατικό, και από το Β737-900 πάμε κατευθείαν στα Β777 και Β787, που όμως είναι αεροπλάνα διηπειρωτικών πτήσεων (το Β767-400 είχε "παίξει" και αυτό ως υποψήφιο για την αντικατάσταση των Α310 των Κ.Α. αλλά προτιμήθηκε το Α330 για ευνόητους λόγους).
Έτσι, μικρές εταιρείες με δίκτυο μόνο εντός Ευρώπης όπως οι Κ.Α. ή θα πρέπει να έχουν ζημιογόνα πολύ μεγάλα αεροπλάνα ή μικρότερα που κάποιες φορές να είναι ανεπαρκή για τις ανάγκες τους. Ειδικά για το Λονδίνο, μόνη λύση είναι η προσθήκη επιπλέον πτήσεων σε περιόδους υψηλής ζήτησης, και με δεδομένη την δυσκολία εξεύρεσης slots στο Heathrow μόνη λύση είναι άλλα αεροδρόμια.