Cyprus Airways News

  • Thread starter Thread starter gioannis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Πολυ καλες οι ανταποκρισεις των 4 πολεων Boston,Los Angeles,Newark,New York αλλα και πολυ ακριβα ρε παιδι μου.....
 
Κι όμως σε μια πρόχειρη αναζήτηση για το μήνα Οκτόμβριο απο την ιστιοσελίδα της Cyprus το Λάρνακα-Νεα Υορκη(JFK) είναι περίπου 780 ευρώ συνολικά, σε αντίθεση τα 980 της Α3/Λουφτθάνσα Αθήνα-JFK μέσω Μονάχου για τις ίδιες ημερομηνίες και να μη ξεχνάμε η διαδρομή απο Λάρνακα καλύπτει μεγαλύτερη απόσταση.

Μαλλον δεν είναι τόσο ακριβά....
 
Εγω πηγα απο Φεβραρη και μετα και ηταν ολα 1000+ γι αυτο το ειπα,τωρα 780 δεν το λες και ακριβα.
 
05 Feb και επιστροφή 12 Feb 782 Eυρώ με Cyprus Airways/Virgin απο Λάρνακα-Νεα Υόρκη
10 Feb και επιστροφή 17 Feb 820 Eυρώ με Cyprus Airways/Virgin απο Λάρνακα-Νεα Υόρκη
20 Feb και επιστροφή 27 Feb 782 Ευρώ με Cyprus Airways/Virgin απο Λάρνακα-Νεα Υόρκη

Αν ψάχνεις για business class θέσεις μην περιμένεις να μην είναι ακριβά...
 
Το λαθος που εκανα ηταν οτι εβαζα ημερομηνιες με 2-3 μερες περιθωριο μεταξυ τους ενω αν ειναι απο βδομαδα σε βδομαδα ειναι πιο φθηνα.
 
Σύμφωνα με ένα γνωστό μου που είναι υπάλληλος για τις Κυπριακές Αερογραμμες , λέει πως τα Α330 δεν θα γυρίσουν καθόλου από τον βρετανικό στρατό , και θα πανε κατευθιαν στον επόμενο.. Επίσης έδειξε η Cyprus ενδιαφέρον, και το έχει γράψει στο newsletter τους , ότι θα πάρουν Α321, και στο μέλλον τα Α350 ...
 
Από τη στιγμή που ξεφορτώνονται τα Α330, δεν νομίζω ότι θα αποκτήσουν ποτέ Α350. Αν το πρώτο δεν τους κάνει μία φορά, το δεύτερο δεν τους κάνει πολύ περισσότερο...
 
Για τα Α321 το deal έχει κλείσει, αρχικά θα είναι δύο, μπορεί αργότερα να προστεθούν παραπάνω.

Για το Α350 υπάρχει ένα φιλολογικό ενδιαφέρον ακόμα και τίποτε περισσότερο. Το Α350 θα φτιάχνεται από συνθετικά υλικά νέας γενιάς, και θα είναι οικονομικότερο σε σχέση με το Α330 όσον αφορά την κατανάλωση. Το Α350-800 θα έχει περίπου 270 επιβάτες χωρητικότητα, με κόστος χρήσης περίπου 25% μειωμένο από το Α330 που σχεδιάστηκε πριν από 20 χρόνια (ήδη πετούσε σχεδόν μια δεκαετία με άλλες εταιρείες πριν το αποκτήσουν οι Κ.Α.).

Βεβαίως ακόμα είναι πολύ νωρίς για οποιοδήποτε συμπέρασμα.
 
Τα 330 γίνανε παλιά, και δεν τους σημφέρει.. Τα 350 είναι καλά για το δρομολόγιο του Λονδίνο, αρκεί να βρουν το gas οι κύπριοι , που τα λεφτά θα πανε στην κυβέρνηση, και η CYP , είναι part owned απο την κυβέρνηση
 
Για flight simulator το 350 και όσα λες μια χαρά είναι. Από πότε ένα αεροπλάνο 8.5 ετών θεωρείται παλιό kαι ασύμφορο? Αν διάβασες ΟΛΑ τα προηγούμενα posts, οι ΚΑ δεν είναι και στην πιο ανθηρή τους φάση, το να χρησιμοποιούν ένα αεροσκάφος 250+ θέσεων σε δρομολόγια με χαμηλές πληρώτητες είναι εντελώς ασύμφορο. Μην ξεχνάς τη συγχωρεμένη ΟΑ, που δρομολογούσε τα 340 μισογεμάτα ή μισοάδεια (όπως το πάρει κανείς) σε LHR & CDG...

Είπαμε, καλό είναι να μένει ο καθένας σε ό,τι είναι καλός...
 
Top