Cyprus Airways News

  • Thread starter Thread starter gioannis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Σίγουρα η Cyprus θα χάσει πελατεία διότι ακόμα και με baggage paid στο ticket της Ryan θα του συμφέρει. Πιστεύω πως ο Κύπριος για ένα 3ήμερο αναψυχής θα την προτιμήσει διότι όσο και να του είναι δύσκολο να αποχωρηστεί τις Κυπριακές του λόγω νοοτροπίας, το πορτοφόλι του θα δεί πάνω απ όλα. Το θέμα είναι πώς θα χειριστεί αυτή την κίνηση το management της Cyprus αλλα και της AEGEAN και πόσο μπορούν να ρίξουν τις τιμές τους για να συναγωνιστούν την μεγαλύτερη low-cost carrier στον κόσμο. Και ναί, ο Λευκωσιάτης θα πάει εν τέλει Πάφο όταν ξέρει πως αντί 300 ΕU θα δώσει 100.
 
Arizonas":1hd9nrfw said:
την μεγαλύτερη low-cost carrier στον κόσμο.

Προς το παρον αν δεν κάνω λάθος η Southwest είναι η μεγαλύτερη low-cost carrier στον κόσμο..

Ο ανταγωνισμός δεν είναι παντα κατι το αρνητικό,σε κάνει πιο ισχυρό αν επιβιώσεις.Το management της Cyprus και της Αegean σίγουρα έχουν πολύ δουλειά να κάνουν (κυρίως των Κ.Α.) αλλα η λύση δεν είναι πάντα η μείωση των τιμών,αλλα και η βελτίωση του προιόντος που προσφέρουν.

Έχω τη εντύπωση πως αν η βάση γινόταν στην Λάρνακα θα ήταν εντέλώς διαφορετικά τα πράγματα για τις Κ.Α(προς το χειρότερο).
 
Για το ορατό μέλλον η Ryanair δεν κάνει βάση στην Λάρνακα, αφού δεν δείχνει διατεθιμένη να απομακρυνθεί από το δόγμα της για χρήση περιφερειακών και όχι των κύριων αεροδρομίων κάθε πόλης/επαρχίας/χώρας, την Λάρνακα εν προκειμένω.

Άλλωστε για την Ryanair:
Λονδίνο = Stansted (άντε και λίγο Gatwick)
Γλασκώβη = Prestwick
Βρυξέλλες = Charleroi
Φρανκφούρτη = Hahn
Μιλάνο = Bergamo
Βαρκελώνη = Girona
Βιέννη = Μπρατισλάβα
και πάει λέγοντας.

Αυτό που πρέπει να κάνουν οι full-service carriers είναι να κάνουν τον επιβάτη πιο "ψαγμένο" όσον αφορά το συνολικό κόστος ενός ταξιδιού. Π.Χ. ακούς μια χαμηλή τιμή με μια low-cost που σε δελεάζει. Όμως ξεχνάς ότι θα σε πάει σε ένα δευτερεύον αεροδρόμιο, ενδεχομένως αρκετά μακριά από τον προορισμό σου, που μπορεί κυριολεκτικά να θέλεις "άλλα τόσα", συν την όποια ταλαιπωρία για να φτάσεις στην πόλη. Και μετά πρέπει να πληρώνεις για τις βαλίτσες σου από το πρώτο γραμμάριο και όχι μετά τα 20 (23 για Αγγλία και Γαλλία) κιλά. Και επιπλέον είτε να πληρώσεις ακόμα και ένα μπουκαλάκι νερό στο αεροπλάνο, σε τιμή μάλλον αλμυρή, αν δεν θέλεις να ξεροσταλιάσεις.

Από θέμα προϊόντος στην πτήση, η Cyprus Airways πιστεύω ότι κυμαίνεται στα αναμενόμενα επίπεδα. Ο στόλος της είναι πολύ καλός και μικρός σε ηλικία, με τον μέσο όρο να μειώνεται ακόμα περισσότερο όταν έρθουν τα δύο Α321 που θα αντικαταστήσουν τα Α330 που αποχώρησαν. Το προϊόν στο έδαφος είναι αρκετά καλό, ειδικά τώρα με την λειτουργία του καινούριου αεροσταθμού στην Λάρνακα. Τα αεροδρόμια που εξυπηρετεί στους κύριους προορισμούς της είναι κεντρικά, και η τιμή του εισιτηρίου περιλαμβάνει ένα αν μη τι άλλο αξιοπρεπές service. Το θέμα είναι να πουλήσεις σωστά αυτό το προϊόν, κάνοντας τον πελάτη να καταλάβει ότι overall που λένε και οι Άγγλοι, τον συμφέρει έναντι μιας low cost.
 
panos81c":wllf0iso said:
Για το ορατό μέλλον η Ryanair δεν κάνει βάση στην Λάρνακα, αφού δεν δείχνει διατεθιμένη να απομακρυνθεί από το δόγμα της για χρήση περιφερειακών και όχι των κύριων αεροδρομίων κάθε πόλης/επαρχίας/χώρας, την Λάρνακα εν προκειμένω.

Μα το αεροδρόμιο της Πάφου ανήκει στη ιδια εταιρία(Hermes) και οι χρεώσεις είναι οι ίδιες με το αεροδρομίο της Λάρνακας άρα δεν εχει να κάνει τίποτα με το δόγμα της εν λόγω εταιρίας πού ψάχνει πάντα χαμηλότερες χρεώσεις,απλώς σε αυτή τη περίπτωση πήρε γη και ύδωρ απο όλους στη Κύπρο για να αρχήσει μια βάση στη Πάφο,ακόμη και η Hermes το έλενξε με το δικό της τρόπο(δεν θα τις σύμφερε να βάλει μια βάση της Ryanair στη Λάρνακα).

Η Κ.Α. δεν είναι αρκετό να έχουν αξιοπρεπές service αν θέλουν να ανταγωνιστούν,έχουν πολύ χώρο για βελτίωση του προιόντος τους κυρίως μεσα στη καμπίνα στο θέμα εξυπηρέτησης,ποιότητας φαγητού κτλ.έχω τη εντύπωση όμως πως γίνεται δουλειά προς τη θετική κατεύθηνση.
 
Pafos = Larnaka West. :lol:

Με αυτόν τον τρόπο η Αγαπημένη θα έχει και τη Λάρνακα ως προορισμό.
 
gonzo":2bzz5p3g said:
panos81c":2bzz5p3g said:
Για το ορατό μέλλον η Ryanair δεν κάνει βάση στην Λάρνακα, αφού δεν δείχνει διατεθιμένη να απομακρυνθεί από το δόγμα της για χρήση περιφερειακών και όχι των κύριων αεροδρομίων κάθε πόλης/επαρχίας/χώρας, την Λάρνακα εν προκειμένω.

Μα το αεροδρόμιο της Πάφου ανήκει στη ιδια εταιρία(Hermes) και οι χρεώσεις είναι οι ίδιες με το αεροδρομίο της Λάρνακας άρα δεν εχει να κάνει τίποτα με το δόγμα της εν λόγω εταιρίας πού ψάχνει πάντα χαμηλότερες χρεώσεις,απλώς σε αυτή τη περίπτωση πήρε γη και ύδωρ απο όλους στη Κύπρο για να αρχήσει μια βάση στη Πάφο,ακόμη και η Hermes το έλενξε με το δικό της τρόπο(δεν θα τις σύμφερε να βάλει μια βάση της Ryanair στη Λάρνακα).

Η Κ.Α. δεν είναι αρκετό να έχουν αξιοπρεπές service αν θέλουν να ανταγωνιστούν,έχουν πολύ χώρο για βελτίωση του προιόντος τους κυρίως μεσα στη καμπίνα στο θέμα εξυπηρέτησης,ποιότητας φαγητού κτλ.έχω τη εντύπωση όμως πως γίνεται δουλειά προς τη θετική κατεύθηνση.

Οι Κ.Α. αντιμετωπίζουν αρκετά προβλήματα που προέρχονται από πολλές κατευθύνσεις (εμπάργκο, ανταγωνισμός με Α3 σε LHR που μέχρι πέρσυ είχαν την πρωτοκαθεδρία, κτλ)

Συμφωνώ ότι για το θέμα του Service και γενικά της εικόνας που εκπέμπουν στους επιβάτες έχουν γίνει μεγάλα βήματα προς τη σωστή κατεύθυνση, δέν είναι όμως, κατά τη γνώμη μου αρκετά για να φέρουν την εταιρεία στην κερδοφορία.

Με δεδομένο τον ανταγωνισμό στις κερδοφόρες πτήσεις προς Αθήνα, Θεσσαλονίκη (βάλε και Ryanair) και Λονδίνο αλλά και τα κίνητρα που έχουν δοθεί για νέους προορισμούς, θα πρέπει πολύ σύντομα οι Κ.Α. να καταλήξουν σε ένα πτητικό πρόγραμμα που να μπορεί να αποδώσει κέρδη και να τις φέρει πίσω στην κερδοφορία.

Επίσης, ίσως να πρέπει να ενταχθούν σε κάποια συμμαχία (έστω σαν Regional member) μέσα από την οποία να μπορούν να διευρύνουν το δίκτυο τους με απώτερο σκοπό να προσεκλύσουν κι άλλους επιβάτες.

Η συμφωνία με Virgin και με Olympic Air είναι βήματα προς τη σωστή κατεύθυνση.
 
Για να εισέλθει στο δρόμο της κερδοφορίας πρέπει πρώτα από όλα η εταιρία να καταρτίζεται διοικητικά από άτομα εξειδικευμένα στον τομέα της αεροπορίας και όχι από τραπεζικούς πολιτικούς οικονομολόγους κ.α. που ορίζονται όλα αυτά τα χρόνια απο την εκάστοτε κυβέρνηση που το τελευταίο πράγμα που σκέφτονται είναι το κέρδος και το συμφέρον των Κ.Α.
 
Μια ενδιαφέρουσα κίνηση από πλευράς Κ.Α. για προσέλκυση περισσότερου επιβατικού κοινού. Από αύριο, Τετάρτη 25 Ιανουαρίου, μέχρι και την Τρίτη, 31 Ιανουαρίου, διαθέτονται 8000 θέσεις σε πολύ χαμηλές τιμές.
:arrow: One way για Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Ηράκλειο, Ρόδο, Σόφια, Βυρητό και Τελ Αβίβ από 49 Ευρώ (συμπ. των φόρων)
:arrow: One way για Μόσχα, Αγία Πετρούπολη, Λονδίνο, Παρίσι, Άμστερνταμ, Ρώμη, Μιλάνο, Φρανκφούρτη, Μόναχο, Ζυρίχη από 99 Ευρώ (συμπ. των φόρων)

Απαραίτητες προϋποθέσεις: οι κρατήσεις των εισιτηρίων πρέπει να γίνουν μεταξύ 25/01 και 31/01 (εννοείται αυτό), το ταξίδι να πραγματοποιηθεί μέχρι 24 Μαρτίου και φυσικά αρκετή ταχύτητα για να προλάβετε ! Καλές πτήσεις !

http://cyprusair.com/893,1,0,4445,1521,1-default.aspx
 
Συμφωνα με το InBusiness στα σχεδια της εταιριας ειναι το ξεκινημα πτησεων απο Παφο για Αγια Πετρουπολη και Μοσχα αλλα και Αμστερνταμ. :great:

http://www.sigmalive.com/inbusiness/new ... als/460537
 
Τα δρομολόγια για Ρωσία κυρίως το καλοκαίρι ήταν πάντα φλέβα χρυσού,και απο τη στιγμή που κύριοι ανταγωνιστές (πχ A3,FR,U2 κ.α) δεν έχουν τη δυνατοτητα να τα εκτελέσουν θα πρέπει να τα εκμεταλευτεί η Cyprus.
 
Top