Cyprus Airways News

  • Thread starter Thread starter gioannis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
panos81c":3gwnka25 said:
... Οι διαρκείς υποβαθμίσεις της Κύπρου από τους οίκους αξιολόγησης είναι περισσότερο αποτέλεσμα αυτής της σχέσης παρά της ίδιας της Κυπριακής οικονομίας. Μια ενδεχόμενη χρεωκοπία της Ελλάδας θα συμπαρασύρει και την Κύπρο. Παράλληλα, στην περίπτωση χρεωκοπίας, θα επιβληθεί εμπάργκο στην Ελλάδα, που θα σημαίνει απαγόρευση εισαγωγής καυσίμων αλλά και απαγόρευση εξόδου των Ελλήνων από την Ελλάδα, προκειμένου να μην κατακλυστεί η Ευρωπαϊκή Ένωση από Έλληνες οικονομικούς μετανάστες...
Μήπως να σοβαρευτούμε λίγο;
Αυτά τα σκέφτηκες μόνος σου, τα διάβασες κάπου, τα άκουσες σε κάποια εκπομπή ή τα συζήτησες σε κάποιο καφενείο;
Νομίζεις ότι τους οίκους αξιολόγησης τους ενδιαφέρει με ποιόν έχει κολλητηλίκια κάθε χώρα; Χρήμα θέλουν να βγάλουν και δεν κολλάνε σε τίποτα προκειμένου να πετύχουν το σκοπό τους. Νομίζεις ότι θα υποβαθμιζόταν η πιστοληπτική ικανότητα της Κύπρου αν η οικονομία της ήταν ανθηρή και υγιής; Μήπως θα σκεφτόντουσαν οι λεγόμενες αγορές "καλοί οι Κύπριοι, αλλά δίνουν το 12άρι στους Έλληνες, ας τους υποβαθμίσουμε";

panos81c":3gwnka25 said:
...Το θέμα του κλεισίματος των συνόρων της Ελλάδας προς τα έξω έχει συζητηθεί μεταξύ των αξιωματούχων της Ε.Ε. off the record, αλλά δεν βγαίνει προς τα έξω για να μην υπάρξει από τώρα κύμα μεταναστών από την Ελλάδα προς την Ευρώπη, περισσότερο από το ήδη υφιστάμενο.
Στο είπαν οι ίδιοι;
 
Καλά οκ ότι πεις η Κύπρος είναι ''και'' Ελληνική σου χαλάω εγώ χατήρι! Όσο για το παράδειγμα της Aegean νομίζω ότι τουλάχιστον η Κ.Α δεν ξεπουλιούνται στους ''φίλους'' Γερμανούς (Lufthansa) για να το παίξουνε feeder και να επιβιώσουν. Ευτυχώς οι Κ.Α έχουν και μια αξιοπρέπεια αεροπορικής εταιρίας!
 
panos81c":xwhnxipm said:
Το τέλος των Κ.Α. είναι προδιαγεγραμμένο εδώ και σχεδόν μια δεκαετία. Βρίσκονται ήδη σε δανεικό χρόνο. Λίγες φορές στα μέσα της προηγούμενης δεκαετίας που είχαν ένα μικρό κέρδος, δεν ήταν παρά οι τελευταίες αναλαμπές.

Όσον αφορά την εξέλιξη της Κύπρου σε ενεργειακό κόμβο, δεν σημαίνει τίποτα. Την όποια αύξηση της επιβατικής κίνησης προς την Κύπρο θα κοιτάξουν να την απορροφήσουν ξένες εταιρείες. Κακά τα ψέμματα, στην κατάσταση που έχουν περιέλθει τώρα οι Κ.Α. δεν πρόκειται να ενδιαφερθεί κανένας για να επενδύσει σε αυτές. Εδώ δεν ενδιαφέρθηκε κανείς στην περίπτωση π.χ. της Sabena ή της Swissair που ήταν πολύ σημαντικότερα μεγέθη στον χώρο των αερομεταφορών.

Η τάση στον χώρο των αερομεταφορών είναι να δημιουργούνται κολοσσοί, είτε με την ισχυροποίηση των εταιρειών του Αραβικού κόσμου (Emirates, Etihad, Qatar Airways), είτε με την συγχώνευση εταιρειών σε Ευρώπη (Air France KLM, I.A.G.) και Βόρεια Αμερική (Delta-Northwest, Continental-United και πιθανώς μελλοντικά American-US Airways), ενώ οι μικρότεροι είτε απορροφώνται/εξαγοράζονται από τους κολοσσούς (Air Berlin, bmi British Midland, Brussels Airlines, Swiss, Seychelles κ.τ.λ.). Σε αυτό το περιβάλλον, μικρές και προβληματικές εταιρείες όπως οι Κ.Α. δεν έχουν θέση.

Είναι πολύ αργά πλέον για να πετύχει το οποιοδήποτε "πακέτο διάσωσης" καθώς το έλλειμα είναι πλέον πολύ μεγάλο για να καλυφθεί και να καταστεί η εταιρεία βιώσιμη.
Μια λύση ανάλογη με της Olympic Air, δηλαδή η δημιουργία μιας νέας εταιρείας από μηδενική βάση, πάλι απαιτεί την εξεύρεση ενός επενδυτή, αλλά θα αποτελούσε αγκάθι η μετακύλιση του χρέους των Κ.Α. στο κράτος, που δεν του περισσεύουν...

Συνεπώς, τον μελλοθάνατο απλά τον αφήνεις να πεθάνει...

Επειδή κάποια πράγματα πρέπει να λέγονται..
Οι Κ.Α. πριν δημιουργήσουν Εurocypria, Hellas Jet και δίωξουν τα 310 για να πάρουν τα 330 είχαν χρηματικά αποθέματα για να αντέξουν πολύ μεγαλύτερες κρίσεις απο αυτή.Δυστηχώς οι πολιτικοί της Κύπρου οπώς κάθε άλλης χώρας έκαναν ότι ήταν δυνατόν για να μετατρέψουν αυτά τα χρηματικά αποθέματα σε μίζες προς τους δικούς τους τραπεζικούς λογαριασμούς.Κυβερνήσεις και αντιπολίτευσεις δεν αντιδρούσαν ακόμα και οταν άλλαζαν ρόλους γιατί απλά οι μίζες μοιράζονταν.Oσα επερνε ο κύριος Χάρης Λοιζίδης απο προμήθειες boeing(αλλαγή στόλου απο 320 σε 737 eurocypria) τα έπαιρνε και η αντιπολίτευση (Σταύρος Ευαγόρου) στη δημιουργία της Hellas Jet.Αυτοί και αλλοι διάσημοι κύριοι που τώρα έχουν περίοπτες θέσεις σε άλλους κυβερνητικούς οργανισμούς απο απλοί δικηγόροι και τραπέζικοί βρέθηκαν να έχουν εκατομμύρια στους προσωπικούς λογαριασμούς τους.

Όλοι τους ασέλγησαν στο σώμα της Cyprus για να πετύχουν το σκοπό τους.Η παρούσα αντιπολίτευση που κράζει την κυβέρνηση για την κατάντια των Κ.Α. οταν δημιουργήθηκε η εταιρία Ηλιος,έλεγε ''Υπάρχουν και αλλού πορτοκαλίες που κάνουν πορτοκάλια'' οταν έκαναν απεργία οι υπαλλήλοι.

H Cyprus είχε πάντα όλους αυτούς να τις κόβουν τα φτερά και να μην μπορεί να ανταγωνιστεί στα ίσα τις αλλες εταιρίες γι αυτό οι υπαλλήλοι τώρα απαιτούν να γινει ιδιωτικοιποιηση της.Ισως είναι αργά αλλα κάλλιο αργά παρα ποτέ.

Με τον ενεργειακό κόμβο που ανάφερες δεν είνα μόνο η επιβατική κίνηση καθώς και το γεγονός οτι τώρα η Κύπρος απο μηδαμινής πολιτικοοικονομικής σημασίας για την Ευρωπαική Ενωση ανέβηκε σκαλιά και με συμφωνιές με Ισραήλ η Ε.Ε. την υπολογίζει πιο πολύ.

Οι Κ.Α. δεν είναι Sabena ουτε Swissair(και εκείνο το καιρό δεν υπήρχαν etihad qatar..) αλλά ακριβώς η αξία της δεν είναι περισσοτερο απο 40-50 εκ. που για εταιριές του κόλπου δεν είναι τίποτα με το τι μπορούν να κερδίσουν.

Μια εταιρία με τζίρο 220-240 εκ. το χρόνο και ζημιές 20-30 εκ. δεν είναι δύσκολο να γυρίσει προς το θετικό την κατάσταση με την είσοδο ενος στρατηγικού επενδυτή.

Και σε όσους Κύπριους κατηγορούν(δεν απευθύνομαι σε κανενα μέλος του φορουμ) τις Κ.Α. να μην ξέχνάνε,οτι το 1974 μετα τα τραγικά γεγονότα η Κύπρος είχε αποκοπεί απο τον υπόλοιπο κόσμο και η μόνη συνδεση της ηταν η Cyprus και για να το καταφέρει αυτό αναγκαστηκε να εκμισθώσει DC-9 κ.α. αεροσκάφη(αφού έχασε και το στόλο της) και οι υπαλλήλοι της να δούλευουν για σχεδόν 1-2 χρόνια ΧΩΡΙΣ να πλήρωνονται για να βοηθήσουν ένα κράτος που έπαιζε την υπάρξη του μέρα με τη μέρα.
 
Φίλε gonzo, έχεις δίκιο γι αυτό που αναφέρεις όσο αφορά το 1974 και αυτός πιστεύω είναι και ο λόγος που όλες οι Κυπριακές Κυβερνήσεις δήλωναν και δηλώνουν ότι η Κύπρος χρειάζεται Εθνικό αερομεταφορέα.

Επίσης, το πολιτικό κόστος κλεισίματος των Κ.Α. θα είναι πολύ μεγάλο δεδομένου ότι ένα μεγάλο μέρος του πληθησμού εμπιστεύεται μόνο τις Κ.Α. (ειδικά μετά την Ήλιος) και δεδομένων και των προεδρικών εκλογών του Φεβρουαρίου 2013, δέν πιστεύω ότι η Κυβέρνηση θα ήθελε να υπάρξει πρόβλημα με τις Κ.Α. αυτή τη στιγμή.

Εντωμεταξύ, στην χθεσινή συνεδρία το Δ.Σ. της εταιρείας ανακοίνωσε την έναρξη δρομολογίων για Βουδαπέστη και Πράγα.
 
Ευχάριστα νέα,καιρός ήταν!έχεις κάποιο link?
 
Ναι ρε παιδιά να δίνεται και κανένα σύνδεσμο όχι μόνο διάβασα άκουσα να το έχουμε και εμείς!! :great:
 
Με τον τρόπο που γράφει ο Κος. gonzo, μου θυμίζει τον τρόπο που έγραφαν κάτι εργατοπατέρες της πΟΑ.
Μπορεί ο άνθρωπος να έχει σχέση με την εταιρεία οπότε υποστηρίζει τα συμφέροντά του, εάν δεν έχει, εντύπωση προξενεί ότι μετά από τόσα χρόνια και τόσα παραδείγματα μερικοί άνθρωποι αρνούνται να αλλάξουν νοοτροπία.
Εάν οι άνθρωποι των Κ.Α. το 1974 βοήθησαν την εταιρεία τους και την χώρα τους πρέπει οι συμπατριώτες τους να τους πληρώνουν συνέχεια;
Όπως και στην Ελλάδα που όλοι μας έχουμε ευθύνη γιατί όταν όλα ήταν καλά και παίρναμε τις επιδοτήσεις, επιχορηγήσεις τα δάνεια και ΛΕΦΤΑ ΥΠΗΡΧΑΝ, επαναπαυτήκαμε και δεν φωνάζαμε, τώρα όμως που τα πράγματα άλλαξαν μερικοί παραπονούνται. Ο καθένας κοιτάει να εξασφαλίσει τον κ@λο του. Δεν μπορούμε να καταλάβουμε τι παραπάνω έχουμε εμείς οι Έλληνες από τους Βούλγαρους ή τους Ρουμάνους ? > και αυτοί στην Ε.Ε. δεν είναι; Τι ποιο ιδιαίτερο παράγουμε για να πληρωνόμαστε παραπάνω;
Με την ίδια φιλοσοφία δεν καταλαβαίνω γιατί οι Κ.Α. είναι τόσο σημαντικές; δεν ξέρω πολλά για την εταιρεία αλλά δεν νομίζω να έχει και κανένα αξιόλογο δίκτυο. Έχει 6 ιδιόκτητα α/φ τα 5Β-DBP/DBB/DCJ/DCL/DCM/DCG και 5 νοικιασμένα τα 5Β-DBO/DCN/DCF/DCH/DCK.
Γιατί η Etihad / Qatar να διαλέξει την Κ.Α. και όχι την Adria; Πάλι πρόσβαση στην Ε.Ε. θα έχουν. Τι καλύτερο έχει η Κ.Α. από την Jat (παραδείγματα είναι ίδιου μεγέθους εταιρείες) Για να έλθει κάποιος να επενδύσει σε σένα θα πρέπει να έχει ένα όφελος. Θα μου πείτε με την ίδια λογική γιατί αγόρασαν την ΟΑ. Μπορεί για διάφορους λόγους από την διατήρηση του ονόματος και την μεταβάπτιση της Α3 μέχρι του κέρδους της μίζας από την αγορά των νέων α/φ.
Τέλος οι Κ.Α. δεν έχει και εύρωστους οικονομικά συνεργάτες εκτός από την AF/KLM ή Aeraflot, που δεν έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον. Εάν κλείσουν οι Κ.Α. δεν θα βρεθούν αμέσως άλλοι να γεμίσουν τα κενά των δρομολογίων της; Το παράδειγμα της BUD είναι πρόσφατο, η Α3 δεν θα γεμίσει το κενό.
Τώρα για όλα τα άλλα που αναφέρθηκαν περί Κύπρου και Ελλάδας δεν τα καταλαβαίνω. Εάν η Κύπρος δεν ήταν γεμάτη offshore εταιρείες και εάν οι Ρώσοι / Λευκορώσοι και Βαλκάνιοι πλούσιοι δεν είχαν κρυμμένα τα λεφτά τους εκεί θα σου έλεγα τι οικονομία θα είχαν. Δεν φταίει η Ελλάδα και για αυτό.
Μπράβο τους που κάνανε κολιγιά με τους Εβραίους και μπορούν να εκμεταλλευτούν το υπέδαφός τους. Πάντα με κολιγιές επιβίωσαν είτε με τους Έλληνες είτε με τους Ιππότες είτε με τους Άγγλους είτε με τους Εβραίους (οι Κύπριοι δεν τους έδωσαν έδαφος να πατήσουν προς την Παλαιστίνη;).
Μπράβο τους όμως που έχουν πατριώτες στην άρχουσα τάξη τους και καλύτερη εξωτερική πολιτική από τους Έλληνες.
 
Belavia αν θες να βάζεις τον εαυτό σου ίσα και όμοια με Ρουμάνους και Βούλγαρους οκ αλλά μην βάζεις όλους τους Έλληνες στο ίδιο τσουκάλι γιατί για τους Έλληνες πρωτοπόρους μιλάνε τα media όχι για Ρουμάνους και Βούλγαρους όποτε μάλλον κάτι διαφορετικό κάνουμε σα λαός και στη τελική τι ακριβώς παραπάνω παράγει η Αγγλία από εμάς για να έχον τόσο παχυλούς μισθούς? Και αυτοί ΕΕ δεν είναι γιατί να μην έχουν μισθό πείνας εεεε sorry μισθό Βουλγαρίας ήθελα να πω! :?
 
Μα δεν είπα οτι πρέπει να πληρώνουν για τα λάθη των Κ.Α. είπα να μην ξέχνάνε οταν κατηγορούν,γιατι οι Κ.Α. είναι μέρος της ιστορίας του νησιού και ένας απο τους κύριους μοχλούς που επιτευχθηκε ταχεία ανάκαμψη μετά το πραξικώπημα της Χουντας και την Τούρκικη εισβολή.
 
Μερικες ειδησεις απο το χθεσινο διοικητικο συμβουλιο αναφερουν τα εξης.

:arrow: Πωληση 2 αεροσκαφων και απολυση των 180 εργαζομενων
:arrow: Εναρξη δρομολογιων για Βουδαπεστη το καλοκαιρι με 3 πτησεις την βδομαδα
:arrow: Εναρξη δρομολογιων για Πραγα
:arrow: Αυξηση μετοχικου κεφαλαιου

http://www.sigmalive.com/news/local/462775
 
Top