daifora A3 ./. OA

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
mai re paidia o ypallhlos opos eipa den mporei na akouei olh thn ora thn grinia tou kathenos . mporeis esy api ena 8oro na akous thn kathe malakia tou kathenos ?

telos panton ......... o ypallhlos ksekinaei pantos me kalh diathesh gia na doulepsei kai an tyxei kati straba .....krima gia thn etaireia .....

kai kati akoma . sta ktel kai stous stathmous den gynete auto omos .

apou allou ksekhnhsame kai allou katalaksame .
 
H A3 exei apla ekmetalleftei ta lathi tis OA. Kai gia na leme ta pragmata me to onoma tous ta lathi twn asxetwn pou dioikoun tin OA. Me mia OA artia organwmeni, h A3 den tha ypirxe sti zoi me kamia dynami! Provlepw pandws sto mellon sygxonefsi twn dyo etairiwn , giati den vlepw pws boroun na epiviosoun alliws. As mas apandisei i A3 poso kostizei na petaei ta RJ -sto eswteriko kai na ta syntirei- (den tis aresan ta ATR!), kai na mas apandisei kai i OA poso pia tha syriknwthei (ergatiko dynamiko) kai ti tha prosferei se ligo!
Me ta simerina dedomena pandws, h OA einai ena vima brosta.
 
captainjumbo":pskinmfq said:
H A3 exei apla ekmetalleftei ta lathi tis OA. [...] Me mia OA artia organwmeni, h A3 den tha ypirxe sti zoi me kamia dynami!

elpizo na mi se enohlisei i apantisi mou:
nomizo oti to provlima tis OA (kai kapoion kratikon foreon) einai oti skeftetai etsi akrivos kai gi' ayto i Oa vrisketai ekei pou vrisketai.
kai kati allo shetiko: eytyhos pou DEN yparhei mono i OA (aneksartita an i alli legetai Aegean i Ionian i den ksero ki ego poia alli).
to provlima einai oti anti na koitaksoun na veltiosoun tin oa oste na mporei na treksei mesa STI SYGHRONI PRAGMATIKOTITA, mono melima kapoion einai pos tha feroun empodia stis alles etaireies (vl. Hellas Jet, alla kai A3)

captainjumbo":pskinmfq said:
As mas apandisei i A3 poso kostizei na petaei ta RJ -sto eswteriko kai na ta syntirei- (den tis aresan ta ATR!)

tin idia skepsi eho kanei ki ego. alla meta leo oti mallon tha kserei pio kala kapoios pou ehei spoudasei aeroporika/oikonomika kai dioikei mia etaireia, para ego pou oi "piges" mou einai to Airliner World ( :D :D :D ), ante kai to Flight.
kai kleino me tin apantisi pou mou edose anotero stelehos tis A3 stin idia ayti erotisi: "nai, kostizei, alla les na min ta ehoume ypologisei, an mas symferei i ohi?" - thymitheite oti aytoi vazoun ta lefta TOUS kai den ehoun parithorio gia magkies, eno kapoioi alloi kanoun kideia me ksena kollyva (kai den pige pote kaneis fylaki...)
phantomas
 
Den diafwnw se tipota apo oti egrapses phantomas. Apla proevlepsa to mellon tvn A3 kai OA se ena. Ta sxolia mou aforousan sto megethos tis ellinikis agoras kai tin adynamia epiviwsis xwris swsti diarthrwsi leitourgias. Fysika kai an oloi prospathousan na veltiwsoun ton eafto tous tha veltiwnotan kai o swstos antagwnismos kai synakoloutha kai i poiotita (opws tha tin andilamvanetai o kathe xristis). Oson afora sto oti kapoioi vazoun ta lefta tous kai kseroun parallila na kanoun kai swstous xeirismous sti biomixania aeropwrikwn ypiresiwn (A3) as mou epitrepseis na exw apopsi kai oxi mono apo ta yperoxa periodika pou aneferes. Katanow tis leitourgikes dyskolies pou borei na vgainoun stin poreia, alla tis perissoteres fores ta lathi ginontai apo tin arxi. Meta trexeis kai ...isws ftaseis. Oso gia tis fylakes, symfwnw. Tha eprepe na einai ligo pio "gemates"! Afto omws den nomimopoiei kanenan na thewrei ton eafto tou ws to mono aksio kai swsto management! Kapoioi tha zitisoun kapote ton logo kai malista tha theloun kai peistikes apandiseis.
 
captainjumbo":12ckzp63 said:
Katanow tis leitourgikes dyskolies pou borei na vgainoun stin poreia, alla tis perissoteres fores ta lathi ginontai apo tin arxi. Meta trexeis kai ...isws ftaseis. .
Αύτο μάλλον σπόντα για την αρχικη επιλογή των RJ-100 μου ακούγεται. Αν ναι, μάλλον δίκιο έχεις.
 
phantomas":t4nq1h93 said:
to provlima einai oti anti na koitaksoun na veltiosoun tin oa oste na mporei na treksei mesa STI SYGHRONI PRAGMATIKOTITA, mono melima kapoion einai pos tha feroun empodia stis alles etaireies (vl. Hellas Jet, alla kai A3)
Συμφωνώ με αυτό και θα μου επιτρέψετε να το διατυπώσω με λίγο διαφορετικό τρόπο: η ΟΑ δεν έχει καταφέρει ακόμα να ξεφύγει από την αδράνεια της δημοσιοϋπαλληλικής λειτουργίας και συμπεριφέρεται κάποιες φορές σαν να βρίσκεται ακόμη κάτω από την προστασία του μονοπωλίου. Και πώς να ξεφύγει θα μου πείτε, αφού είναι ακόμα κρατική ??? Αλλά μήπως και η Aegean δεν έχει προσπαθήσει να χρησιμοποιήσει κάθε δυνατό μέσο για να χτυπήσει την Ολυμπιακή (ευθέως ή και...πλαγίως) ? Το ερώτημα είναι ρητορικό και δε νομίζω ότι έχει νόημα να ψάξουμε το ποιος ξεκίνησε...

Η Aegean πάντως έχει το "πλεονέκτημα" ότι είναι ιδιωτική και μάλιστα η πρώτη σοβαρή ιδιωτική αεροπορική στην Ελλάδα. Αλλά αυτό από την άλλη δεν αποκλείει το ενδεχόμενο να έκαναν κακές εκτιμήσεις σχετικά με τα αεροσκάφη τους. Φοβάμαι, Γεράσιμε, ότι κάπου εδώ θα σε στενοχωρήσω. Κι εμένα η λογική μου λέει ότι δεν μπορεί ένας ιδιώτης να μην προσπαθεί να διαχειριστεί σωστά τις επενδύσεις του, αλλά επίσης σκέφτομαι ότι ακόμη κι αν έκαναν λάθος, δε θα το παραδεχτούν έτσι εύκολα, γιατί κάτι τέτοιο ενδεχομένως να έκανε πολύ κακό στην εταιρία.

Τελοσπάντων, δεν μπορώ να κρίνω επί της ουσίας αν τα Avro είναι κατάλληλα ή όχι για την εταιρία. Σίγουρα ζύγισαν διάφορους παράγοντες πριν τα επιλέξουν, αλλά πιστεύω ότι για να τους κρίνουμε σωστά, πρέπει να γνωρίζουμε και για ποιο ρόλο τα επέλεξαν. Ίσως να περίμεναν ότι η ελληνική αγορά θα είχε εξυγιανθεί πριν από καιρό και ήθελαν τα Avro για να εκτελούν regional πτήσεις π.χ. σε Ιταλία, Κύπρο, Βαλκάνια ή οπουδήποτε... και συμπληρωματικά και κάποιες πτήσεις εσωτερικού. Μπορεί, λοιπόν, τα πράγματα να μην εξελίχθηκαν όπως τα περίμεναν.

Το σίγουρο όμως είναι ότι ενώ η Ολυμπιακή έχει τη δύναμη του μεγαλύτερου δικτύου και της μεγαλύτερης και ευρύτερης πελατειακής βάσης (αφού κινείται και εκτός Ευρώπης), η Aegean είναι αυτή που παρουσιάζει τις καινοτομίες στην ελληνική αγορά και ουσιαστικά λειτουργεί ως κινητήριος δύναμη αλλαγών σε κάθε εταιρία που δραστηριοποιείται στη χώρα μας. Το ποια από τις δύο εταιρίες τελικά θα είναι η πιο επιτυχημένη, θα το δούμε σε μερικά χρόνια.

Θα φανεί και από το ποια θα αγοράσει την άλλη, αν αυτό συμβεί ποτέ. Έχω τολμήσει κι εγώ να προβλέψω ότι θα έχουμε κι άλλη (ή άλλες) συγχώνευση (ή συγχωνεύσεις) στο μέλλον, αλλά δεν θεωρώ απαραίτητο ότι θα δούμε συνεργασία ΟΑ-Α3. Δεν αποκλείεται η καθεμιά να συνεργάζεται με διαφορετική συμμαχία (είτε ώς πλήρες μέλος είτε απλώς ως code-sharing partner) και να συνεχίσουν να λειτουργούν ανταγωνιστικά. Εννοείται ότι αν μια εταιρία δεν ενταχθεί σε κάποια συμμαχία, εγώ θα τη θεωρήσω εκ των πραγμάτων αποτυχημένη...
 
Ta RJ-100 eivai idioktnta???
 
Ναι, τα RJ-100 είναι ιδιόκτητα. :D
 
dikio exeis.. Ligo priv tn sugxwveusn me CRONUS ta pnre..( twpa 8umamai.. kai vomizw n AEGEAN tote ntave kai launch carrier..) Alla giati n BAE stamatnse tnv paragwgn tous? Eixave kales paraggelies.. :?
 
makedonas":3mz9rxe7 said:
dikio exeis.. Ligo priv tn sugxwveusn me CRONUS ta pnre..( twpa 8umamai.. kai vomizw n AEGEAN tote ntave kai launch carrier..) Alla giati n BAE stamatnse tnv paragwgn tous? Eixave kales paraggelies.. :?

-i aegean ksekinise ousiastika me ta Avro (apo 3, 4, 6)
-meta pire ta Atr apo tin Air Greece (kai hrisimopoiise kai ta F100 gia ligo)
-ta B737 entahthikan argotera.
gerasimos
 
Top