daifora A3 ./. OA

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
phantomas":2xzhijic said:
-meta pire ta Atr apo tin Air Greece (kai hrisimopoiise kai ta F100 gia ligo)
-ta B737 entahthikan argotera.
gerasimos

:arrow: Pou kateln3av ta F100?
:arrow: To n3epa gia ta B734 alla n aporia mou ntave gia ta RJ-100..
 
H Aegean Airlines ksekinise 1 Oiuniou 1999 me dio BAe Avro RJ100 ta DVA kai DVB ton septembrio tou 1999 prostethikan alla dio. Ton epomeno xrono ginetai i sinxoneusei me tin Air Greece kai etsi apokta kai ta tria ATR72 alla kai dio Fokker 100 ta opoia epistrefei stous enoikiastes kai agorazei alla dio RJ100. Ta 737 apoktithikan apo tin sinxoneusei me tin Cronus Airlines.
Mono ta 6 RJ100 einai idioktita, ta 8 B737 einai enoikiazomena.
H Aegean agorase ta RJ100, giati exoun ekseretiki poiotita kataskeuis, aksiopistia kai einai polu oikonomika (asxeta ean exoun 4 kinitires). Episeis exoun megaliteri anesei gia tous epibates mias kai ta kathismata einai poio fardia apo ta B737 h ta A320. Sto eksoteriko einai poli agapita apo tous epibates ta RJ100. To fardos tis kampinas ton RJ100 einai 3.40m kai exoun 5 theseis ana seira. Ta B737kai ta B757 exoun 3.53m fardos kampinas kai 6 theseis ana seira, to idio kai ta A320 me 3.70m fardos kampinas omos.
45cm fardos exoun ta kathismata sta RJ100 eno sta B737 mono 43cm!
Ta B717 exoun 3.14cm fardos kampinas me 5 seires ana seira!
 
na simeioso mono mia (ousiastiki) leptomereia, gia tin opoia eho ksanagrapsei:
den ypirkse syghoneysi oute me tin Air Greece, oute me tin Cronus. kai stis dyo periptoseis ypirhe kanoniki eksagora. ta ypoloipa einai dimosies sheseis
 
Egw proswpika sa 8eatis goustarw poly na vlepw ta Avro na petane stin Ellada. Alatopipero stin aerokinisi. Stin opoia analisi kanei mia etairia gia na epileksei aeroplana den paizei rolo mono mia meleti gia tin apodotikotika tis ependisis se sxesi me ton typo. Paizei rolo akomi kai i idiotita tvn idioktitwn! :?: Afto den prepei pote na mas diafevgei. Den ginondai oles oi epiloges mono gia to kalo tis etairias. Ginondai kai gia to kalo twn idioktitwn. An8rwpoi eimaste oloi :)
 
an kai se merikous den aresei:

Στο μεταξύ, στην εσωτερική αγορά όλα τα στοιχεία συγκλίνουν υπέρ της σημαντικής επέκτασης της Aegean, η οποία διευρύνει την παρουσία της στην ελληνική αγορά. Σύμφωνα με παλαιότερα στοιχεία που προκύπτουν από την ανάλυση της επιβατικής κίνησης του «Ελευθέριος Βενιζέλος», το μερίδιο του εθνικού αερομεταφορέα στα τέλη του καλοκαιριού είχε περιοριστεί από 61% σε 58%, ενώ αντίστροφα η Aegean είχε αναρριχηθεί στο 42%.

Η υπέρ της ιδιωτικής εταιρείας εξέλιξη των μεριδίων αγοράς συνεχίστηκε και στους επόμενους μήνες του 2003. Το αεροδρόμιο εξυπηρέτησε το συγκεκριμένο μήνα 311.000 επιβάτες στις πτήσεις εσωτερικού, εμφανίζοντας αύξηση 10% σε σύγκριση με τον αντίστοιχο μήνα, Νοέμβριο, του 2002. Σε σχετικώς πρόσφατη ανακοίνωση των Αερογραμμών γίνεται λόγος για 8% αύξηση της επιβατικής κίνησης στο εσωτερικό, ενώ η Aegean εκτιμάται πως κινήθηκε το Νοέμβριο με ρυθμό αύξησης τουλάχιστον 12%.

Σύμφωνα με εκτιμήσεις ανεξάρτητων παραγόντων, η εταιρεία πλησιάζει... απειλητικά το 50% στην εξυπηρέτηση της επιβατικής κίνησης εσωτερικού,

i A3 douleuei me kritiria tis eleuteris agoras, kati pou i OA den tha to kani pithanon pote.
 
ek twh pragmatwn i OA den mporei.
einai egklwvismeni sto kratikodiaito montelo
 
Αν εγώ ως επιχειρηματίας αναλάμβανα τις Ο.Α. θα ακολουθούσα το μοντέλο της ελεύθερης αγοράς και θα προέβαινα σε όλες τις διαρθρωτικές αλλαγές που χρειάζεται η εταιρεία (περικοπή και άλλων γραμμών αν είναι αναγκαίο, παραπάνω μείωση προσωπικού αν είναι αναγκαίο) και γενικότερα ότι είχε σχέση με τη βιωσιμότητα της εταιρείας (όποιο κόστος και αν υπήρχε).

Από τη στιγμή που μια ιδιωτική εταιρεία θέλει να είναι κερδοφόρα για τον ιδιοκτήτη της, λογικό δεν είναι να σκέφτεται όπως εγώ :?: :wink:

Και πιστεύω ότι αν κάποτε ιδιωτικοποιηθούν οι Ο.Α. έτσι θα γίνει...Εκτός αν και τότε, το κράτος παρεμβαίνει...Αλλά σκέφτομαι ότι γιατί να παρεμβαίνει το κράτος τότε, αφού δε θα του ανήκει πια η εταιρεία :?:
 
Αν εγώ ως επιχειρηματίας αναλάμβανα τις Ο.Α. θα ακολουθούσα το μοντέλο της ελεύθερης αγοράς και θα προέβαινα σε όλες τις διαρθρωτικές αλλαγές που χρειάζεται η εταιρεία (περικοπή και άλλων γραμμών αν είναι αναγκαίο, παραπάνω μείωση προσωπικού αν είναι αναγκαίο) και γενικότερα ότι είχε σχέση με τη βιωσιμότητα της εταιρείας (όποιο κόστος και αν υπήρχε).

.... kai pithanon tha etroges to ksilo tis zois sou apo tous ergazomenous, apo politikous ktl. ktl, genikos tha se ftinan oly. Gia rota ton Kalyfono na sou pi :lol:
 
Μα γι αυτό ακριβώς το λόγο δεν ιδιωτικοποιείται η ΟΑ? Για να γίνει επιτέλους κερδοφόρα? Αν είναι να κάνουν πάλι τα κομμάτια τους εργαζόμενοι και πολιτικοί, τότε πολύ φοβάμαι ότι η εταιρεία αργά ή γρήγορα θα κλείσει :!:
 
Top