Δικαιώματα επιβατών

  • Thread starter Thread starter akantif
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Η υπηρεσία προσεφέρθη, οι δικοί σου δεν την πρόλαβαν, επειδή η προηγούμενη πτήση τους ματαιώθηκε και τα εισιτήρια δεν ήταν "IN CONJUNCTION". Αν κάνατε κράτηση όλων των πτήσεων σε μία κράτηση δεν θα υπήρχε πρόβλημα. Επίσης, το τμήμα κρατήσεων ή ένα ταξιδιωτικό γραφείο, θα μπορούσε εκ των προτέρων να σας καθοδηγήσει στη διαδικασία. Λάβε επίσης υπ' όψιν ότι κάνατε δύο κρατήσεις και πληρώσατε δύο φορές το διαδικτυακό service fee, ενώ πληρώνοντας την κράτηση μέσω του τηλεφωνικού κέντρου, θα πληρώνατε μία φορά το τηλεφωνικό service fee και θα είχε επιμεληθεί της κράτησης ένας ειδικός, που θα σας είχε ενημερώσει σχετικά και θα σας κόστιζε το ίδιο. Τώρα βέβαια μάλλον είναι αργά. Μπορείς να ζητήσεις περισσότερες πληροφορίες για τη σχετική νομοθεσία από το τηλέφωνο 00 800 6 7 8 9 10 11.
 
Μπα.. Σε γραφείο της εταιρείας στο αεροδρόμιο έγινε η κράτηση και δεν υπήρξε τέτοια ενημέρωση ποτέ (δεν μου κάνει εντύπωση, βέβαια).

Πάντως, ούτε για το πρώτο εισιτήριο που ματαιώθηκε λόγω καιρού, δικαιούμαστε τίποτα πέραν των φόρων, μου είπαν στο πρακτορείο, γιατί δεν είναι, λέει, refundable. Με άλλα λόγια, εγώ την πληρώνω ΚΑΙ για τον καιρό.
Πόσο νόμιμο είναι αυτό, αναρωτιέμαι...
 
Κατ' ευθείαν τηλέφωνο στο customer centre της εταιρείας και αν σου αρνηθούν refund για τις ανεκτέλεστες πτήσεις (λόγω καιρού), να αιτηθείς έγγραφη αιτιολόγηση για τη μη επιστροφή του ναύλου σε "ανεκτέλεστη λόγω καιρού" πτήση (εκτός και αν η πτήση αναχώρησε με καθυστέρηση λιγότερη των δύο ωρών). Αν έχετε ήδη πάρει χρήματα, τα πράγματα είναι δύσκολα.
 
Η πτήση δεν αναχώρησε καθόλου. Από το γραφείο της Ολυμπιακής μας επέστρεψαν τους φόρους και όξω από την πόρτα. Το ίδιο μου είπαν και από το πρακτορείο, στο οποίο είχα κλείσει το εισιτήριο. Ότι, λόγω τιμής, δεν επιστρέφεται.
Πληροφοριακά, 100κάτι ευρώ..
 
Ανακατεύθυνση λόγω κακών καιρικών συνθηκών

Η σημερινή πτήση OA271 ΑΤΗ-LGW προσγειώθηκε λόγω κακών καιρικών συνθηκών στo BRU, 10:30 ώρα Ελλάδος. Έκανε κύκλους πάνω από το Dover, αλλά ενώ άλλες εταιρείες προσγειώθηκαν κανονικά, στο LGW ή άλλα αεροδρόμια του Λονδίνου, εκείνη δεν μπόρεσε.

Αυτή τη στιγμή γίνεται πανζουρλισμός στις Βρυξέλλες, όπου μπροστά από ένα γκισέ της Avia με δύο υπαλλήλους (ρυθμοί χελώνας, άτομο και πεντάλεπτο), περιμένουν εδώ και ώρες εκατοντάδες άτομα για να προωθηθούν στον προορισμό τους. Οι πληροφορίες λένε πως δεν τους κλείνουν τα ακριβά εισιτήρια, αν βρουν πτήσεις με άλλες εταιρείες, αλλά τους βάζουν στην αναμονή. Το πιστεύω γιατί έλεγξα τη διαθεσιμότητα online και όσα ακούγονταν, δεν ήταν σε αντιστοιχία με ό,τι είδα.

(Μόλις χτύπησε το τηλέφωνο και από σπόντα βρήκε εισιτήριο για LHR το άτομο που με πληροφορεί. Αυτό δεν αλλάζει το θέμα, υπάρχουν πολλοί που ταλαιπωρούνται.)

Τι ακριβώς γίνεται σε αυτές τις περιπτώσεις; Το Χ αεροδρόμιο αφήνει επιλεκτικά προσγειώσεις. Η εταιρεία δεν μπορεί να κάνει κάτι, αλλά σε βγάζει σε άλλο προορισμό. Τι υποχρεώσεις έχει η εταιρεία και τι δικαιώματα ο επιβάτης; Στη συγκεκριμένη περίπτωση, αν δεν υπάρχουν διαθέσιμες πτήσεις, μπορεί πολύς κόσμος να πάει με Eurostar (ίδια ώρα συνολικά). Μπορεί να ζητηθεί αποζημίωση ή επιστροφή; Από ποιο χρονικό σημείο και μετά έχει υποχρέωση φροντίδας η εταιρεία;

Ευχαριστώ προκαταβολικά όσους απαντήσουν! :)
 
Πάντως και στο LGW γίνεται χαμός. Όλες οι πτήσεις της ΕΖΥ έχουν ακυρωθεί για Αθήνα στις 6/1, 7/1, και ίσως και αύριο 8/1.
Για Αθήνα μόνο οι πτήσεις απο LHR γίνονται με ΒΑ και ΟΑ.
 
Κατά πάσα πιθανότητα, η απάντηση στο ερώτημά μου (ή σε αντίστοιχο) θα υπάρχει κάπου ήδη αναρτημένη, αλλά συγχωρήστε με εκ των προτέρων και απαντήστε μου παρακαλώ αν μπορείτε, διότι πραγματικά έχω πρόβλημα έλλειψης χρόνου:
Μετά από αγορά εισητηρίου, οικονομικού ναύλου (κατηγορία Ε αν δεν απατώμαι), αποφασίζω να το ακυρώσω. Δικαιούμαι επιστροφής ναύλου, φόρων ή και των δύο; Η ακύρωση θα γίνει 17 μέρες πριν το ταξίδι. Εταιρία: Swiss International Air Lines Ltd.. Ευχαριστώ :mrgreen:
 
Πήρα τον κανονισμό του E class της Ελβετίας, αν και ο ίδιος κανονισμός ισχύει για τους περισσότερους προορισμούς

16. PENALTIES
FOR ESWISSGR FARES
CANCELLATIONS
ANY TIME
TICKET IS NON-REFUNDABLE.

Μόνο φόρους θα πάρεις πίσω.
 
Ναι μεν ο ναύλος δεν επιστρέφεται (=TICKET IS NON-REFUNDABLE.)

Αλλά δεν έχει δικαίωμα αλλαγής σε όποια άλλη ημερομηνάι θελει όπου υπάρχει διαθεσιμότητα Ε ναύλου χωρίς κόστος (= CANCELLATIONS
ANY TIME)
Αλλιώς τι είναι το CANCELLATIONS ANY TIME
????
 
Το Ε class της Swiss για Ελβετία, επιτρέπει αλλαγές με 65€ ανά fare component. Οι αλλαγή στη νέα πτήση πρέπει να γίνει την ίδια στιγμή με την ακύρωση της παλιάς, στην ίδια κράτηση.

CHANGES
ANY TIME
CHARGE EUR 65.00 FOR REISSUE/REVALIDATION.
NOTE -
CHARGE EUR 65 OR HIGHEST FEE OF ANY CHANGED
FARE COMPONENT WITHIN PRICING UNIT.
REBOOKING/REISSUE/REVALIDATION/UPGRADE MUST
BE MADE IN ONE TRANSACTION BEFORE DEPARTURE OF
THE FLIGHT BEING CHANGED PROVIDED THAT ALL
CONDITIONS OF THE FARE ARE COMPLIED WITH.
--
ACTUAL FARE / CONDITIONS ARE APPLICABLE
FOR ANY CHANGES BEFORE DEPARTURE.
HISTORICAL FARE / CONDITIONS ARE APPLICABLE FOR
FOR ANY CHANGES AFTER DEPARTURE.
---
IN CASE OF NO-SHOW CHANGE IS NOT PERMITTED
AND TICKET IS NON-REFUNDABLE
---
UPGRADING TO A HIGHER FARE PERMITTED.
DOWNGRADING TO A LOWER FARE NOT PERMITTED.
IN CASE OF UPGRADING TO A HIGHER FARE
CHARGE EUR 65 AND CHARGE THE
FARE DIFFERENCE TO THE HIGHER UPGRADED FARE.
---

Το "ΑΝΥΤΙΜΕ" αναφέρεται στο αν μπορείς να κάνεις ακύρωση πριν ή αφού έχεις ξεκινήσει το ταξίδι σου.
 
Top