Δικαιώματα επιβατών

  • Thread starter Thread starter akantif
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Μόνο μέσω της φόρμας επικοινωνίας μπορείς να στείλεις
Διαλέγεις το "email" προς το τέλος της σελίδας
Αν εισαι logged in πανω δεξια, προσυμπληρώνει κάποια στοιχεια σου
Προφανως κρατα copy στο pc σου το μηνυμα για να εχεις αντίγραφό του

Στο τηλεφωνικό κέντρο, ζήτησες προϊστάμενο;
 
Με υπομονή και επιμονή θα δικαιωθείτε. Μην αφήνετε να σας πτοεί η προβοκάτσια του ΙΤ. Στην τελική, μπορεί να δείτε και κανέναν κλητήρα να κρατάει ένα αεροπλάνο στο gate και να μην το αφήνει να φύγει μέχρι να πληρωθείτε, όπως έγινε προχθές σε πτήση της Saudia από AMS-JED για 50 ψωροχιλιάδες. Φήμες ότι οι Σαουδάραβες είπαν "καλά πως κάνουν έτσι, δώστε τους λίγο πετρέλαιο" ελέγχονται ως ανακριβείς.
 
Νόμιζα ότι μόνο στην TAROM έκαναν τσαμπουκά, αλλά φαίνεται ότι έχει ξεφύγει λίγο η κατάσταση. Το ότι αφήνουν την πτήση να φτάσει μέχρι το Άμστερνταμ και να τους κάνουν «κατάσχεση» το καύσιμο με ξεπερνά. Έπρεπε να τους πει πάνε ρούφα το άμα το το θες τόσο πολύ. :thx:
 
Μόνο μέσω της φόρμας επικοινωνίας μπορείς να στείλεις
Διαλέγεις το "email" προς το τέλος της σελίδας
Αν εισαι logged in πανω δεξια, προσυμπληρώνει κάποια στοιχεια σου
Προφανως κρατα copy στο pc σου το μηνυμα για να εχεις αντίγραφό του

Στο τηλεφωνικό κέντρο, ζήτησες προϊστάμενο;

δυστυχώς όχι δεν ζήτησα προιστάμενο.

Το πρόβλημα παραμένει (με την ιστοσελίδα). Πατώντας στην επιλογή email σε πηγαίνει να συμπληρώσεις μία φόρμα, δεν σου δίνει επιλογή να στείλεις πραγματικά email.

Μπορεί να δοκιμάσει να τους στείλει κανείς ένα οποιοδήποτε μήνυμα; για να δω μήπως εμφανίζεται μόνο σε εμένα το πρόβλημα;
 
@ckabi
Αυτο σου έγραψα. Δεν μπορεις να τους στειλεις email. Μόνο μέσω της φόρμας επικοινωνίας μπορείς να ξεκινήσεις επικοινωνία.
Προφανως κρατα copy στο pc σου το μηνυμα για να εχεις αντίγραφό

Επίσης δεν κοστίζει τίποτα να ξανακαλέσεις τώρα και να ζητήσεις προϊστάμενο (μπορεις να αναφέρεις ότι πριν προβείς σε καταγγελία στην ΑΠΑ για μη τηρηση του EU261 θα ήθελες να μιλήσεις με κάποιο προϊστάμενο)
 
Ναι ευχαριστώ για τις πληροφορίες. Ναι στην επόμενη επικοινωνία θα ζητήσω προϊστάμενο

Στον 4ο υπολογιστή που δοκίμασα, δούλεψε! το μήνυμα έφυγε!
 
Να σας πω ότι, προς τιμήν τους, το αίτημά μου έγινε δεκτό και μου έκλεισαν εισιτήρια για LPA! Όχι με vueling που ζήτησα, αλλά με εταιρίες που συνεργάζονται. Aegean/Condor στο πήγαινε και AirEuropa/Aegean στην επιστροφή. Μάλιστα σε αίτημά μου για διαφορετική ώρα - πιο κοντά στην αρχική - από αυτή που μου πρότειναν, δέχθηκαν το αίτημά μου.

Χάρη σε αυτό το φόρουμ βρήκα την άκρη, και σας ευχαριστώ όλους. Φαντάζομαι πόσοι επιβάτες που τους ακύρωσαν δεν έχουν καν ιδέα ότι δικαιούνται κάτι τέτοιο. Πραγματικά αν όλοι διεκδικούσαν τα δικαιώματά τους δεν πρόκειται να ξήλωναν έτσι τα δρομολόγια για πλάκα. Και στο μέλλον μόλις βάλουν εκεί στην Aegean κανένα περίεργο δρομολόγιο θα τρέξω να το κλείσω πριν το μετανιώσουν! :D

Επίσης επιβεβαιώνεται η άποψη που έχω, ότι ναι αγαπάω τις low-cost και τις χρησιμοποιώ, αλλά όχι με εισιτήρια πάνω από 20-30 ευρώ. Αυτή είναι η αξία μίας εταιρίας σαν την Aegean ότι μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί τους και να βρεις κάποια άκρη. Σε περίπτωση που κάτι πάει στραβά δεν θα σε αφήσουν στην τύχη σου (παρόλο που έχω πολλά παράπονα από αυτούς όλα αυτά τα χρόνια). Σε αντίθεση με τις low cost που τα πράγματα είναι πιο δύσκολα και απρόσωπα, πχ με την wizz δεν έχω καταφέρει ποτέ να επικοινωνήσω (εντάξει να πάρω τηλέφωνο και να χρεωθώ x10 την τιμή του εισιτηρίου δεν είναι λύση).
 
Όφειλαν να σου κάνουν reprotection ή να αποζημιώσουν, μόνο εάν η ακύρωση γινόταν εντός των 14 ημερών πριν από την πρώτη πτήση και για λόγους που δεν εμπίπτουν στις περιπτώσεις ανωτέρας βίας. Συνεπώς, η μόνη επιλογή που έχεις είναι να σου επιστραφούν τα χρήματα.

@aakunz
Δες το ανωτέρω μήνυμα του ckabi σε συνέχεια της προηγούμενής μας συζήτησης.
Εφάρμοσαν τον EU261, που προβλέπει rerouting άσχετα με τις 14 μερες
 
Μόνο που εταιρείες σαν τη wizz δεν το εφαρμόζουν... και από ότι βλέπω δεν υπάρχει και κάποια επίπτωση για αυτές που δεν το εφαρμόζουν
 
Top