Δικαιώματα επιβατών

  • Thread starter Thread starter akantif
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
επίσης πράγματι δεν ξέρω πώς μπορεί κάποιος να αναγκάζει εταιρίες όπως Wizz να το εφαρμόσουν (χωρίς να ξοδέψει χιλιάδες ευρώ στα ελληνικά δικαστήρια)
Προτού απευθυνθείς στα δικαστήρια, απευθύνεσαι δωρεάν στην Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας (ΑΠΑ)
 
Ενημερωτικα προχωρησα στη σχετική καταγγελια, βεβαια θα παρει το δρόμο του μετα απο καποιους μήνες. Επειδη δεν ξερω την αποτελεσματικοτητα της διαδικασιας, η συμβουλη θα ηταν παραλληλα με αυτη τη διαδικασια να βρω και να αγορασω νεο εισιτήριο ή να αναμενω οτι τελικα η wizz οντως θα κανονισει σχετικα;
Σε συνεχεια των παρακατω, για να καταλαβεται που ζουμε και τι δικαιωματα πραγματικα εχουμε, εστειλα στην αρμοδια αρχη ολα τα σχετικα στοιχεια (σχετικη επικοινωνια με αεροπορικη κλπ)... Εχουν περασει δυο ολοκληροι μηνες απο τοτε. Κανοντας ενα follow up, δυο μηνες μετα με ενημερωνουν οτι λογω φορτου εργασιας δεν εχει αποσταλει ακομη το οτιδηποτε στην αεροπορικη!!!

Αν καποιος λοιπον εχει περασει απο παρομοιες διαδικασιες και λαμβανοντας υπ οψην τις ταχυτητες του ελληνικου κρατους, αξιζει το κοπο να περιμενει κανεις ακομη και τελευταια στιγμη (γιατι ενδεχομενως με το ενα ή αλλο τροπο τελικα το συστημα λειτουργει) ή ειναι προτιμηταιο να κλεισει κανεις την υποθεση, να παρει τα χρηματα του πισω και απλως ο επιβατης να αναζητησει αλλου εισητηριο, τωρα που οι τιμες ειναι ακομη λογικες;
 
Top