Δικαιώματα επιβατών

  • Thread starter Thread starter akantif
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Προσωπικά το θέμα με τα σάιτ το έχω λύσει με Revolut Metal, είναι κάπου στα 150Ε το χρόνο η κάρτα αλλά συμπεριλαμβάνει ασφάλιση ταξιδίου που δεν σε ρωτάνε πολλά-πολλά και εφόσον δεν κάνεις κατάχρηση, σού επιστρέψουν όλα τα λεφτά σου.
Την μόνη φορά που έπρεπε να τους ζητήσω βοήθεια με κάτι εξυπνάδες της booking και της Tunisair, σε ακυρωμένη πτήση, μού επιστρέψαν μέσα σε λίγες ημέρες όλα τα χρήματα του εισητηρίου και 2 μήνες αργότερα θυμήθηκε και η booking να κάνει το ίδιο. Το ίδιο και με άλλες εξυπνάδες σε ενοικιαζόμενα οχήματα, που βρίσκουν γρατσουνιές που δεν σου διορθώνουν ποτέ αλλά σου ζητάνε 300ρια. Παλιά δεν ξόδευα δραχμή σε ασφάλειες αλλά πλέον ο κόσμος έχει πονηρέψει αρκετά και αξίζει πιστεύω.

Για την υπόθεση παραπάνω, η διαφωνία μου δεν είναι στο ότι πρέπει να πας στην booking και όχι στην αεροπορική. Η διαφωνία μου είναι στο ότι η Aegean μπλοκάρει όλες τις γρηγορότερες προς τον επιβάτη (και άρα νόμιμες) λύσεις, λες και η πτήση είναι της booking και όχι της Aegean και λες και ο νόμος καθιστά υπεύθυνη την booking και όχι την αεροπορική σε περίπτωση ακύρωσης. Αποποίηση ευθυνης για δικό σου κωδικό πτήσης; Υπάρχει μια εταιρική ευθύνη και κυρίως πρέπει να υπάρχει και λίγη ντροπή και τσίπα: όταν ακυρώνεις μια πτήση (που δεν είναι καν force majeure), πρέπει να έχεις την εντιμότητα να αναλαμβάνεις την ευθύνη της πράξης σου και όχι να κρύβεσαι πίσω από τον πράκτορα...Γλύτωσες κάποια δεκάδες χιλιάρικα που η πτήση δεν θα πετάξει ψιλοάδεια, δώσε ένα μέρος στους επιβάτες που σε εμπιστεύτηκαν. Ο Μοχάμεντ της booking όταν του είπαν ότι η Aegean ανέφερε ότι δεν έχουν λάβει καμία αίτηση για Μόναχο (ψευδώς), είπε ''mir ist egal /για μένα είναι το ίδιο'' ότι δηλαδή είτε Μόναχο είτε Βιέννη είτε Πεκίνο να πας, η ίδια η booking δεν θα τα βάλει από την τσέπη της. O Moχάμεντ που δουλεύει σε βασικό μισθό σε κάποιο call centre είναι πιο ειλικρινής από την στρατηγική της Aegean που ουσιαστικά σου λέει f*ck off, βάλε τα παιδιά σου να ταξιδεύουν όλη την νύχτα προς Κηφισό επειδή έτσι. Και καμιά φορά συγκρίνω πώς ήταν η εταιρεία καμιά 10-15ρια χρόνια πίσω και βλέπω διαφορά στην εξυπηρέτηση πελατών (για να μην πω τι γινόταν παλαιότερα με τις χειραποσκεύες κλπ)...
 
ειναι υποχρεωμενη ασχετα με τις 15 μερες
διαβασε προσεκτικα το EU261.
ΕΠΙΠΛΕΟΝ αποζημιωση δεν σου οφειλει.
να σου κλεισει με αλλη εταιρια, οφειλει



If your flight is cancelled you have the right to choose between reimbursement, re-routing or return.

You are also entitled to assistance at the airport.

If you were informed of the cancellation less than 14 days prior to the scheduled departure date, you have a right to compensation

Μετά απο λίγη αναζήτηση, θα ήθελα μία διευκρίνηση:

Υπάρχει κράτηση για πρωϊνή πτηση εσωτερικού (0630) και ανταπόκριση στην Αθήνα λίγο πριν το μεσημέρι (1130) (Α3).
Έρχεται email, πριν τις 14 ημέρες (η πτήση είναι για 15Αύγουστο), με τις εξής αλλαγές:
- με βάζουν στην τελευταία βραδυνή πτήση της προηγούμενης ημέρας στο σκέλος εσωτερικού αντί για την πρώτη πρωινή
και
- αναχώρηση νωρίς το πρωι στο σκέλος εξωτερικού (λόγω προφανώς αλλαγής του προγράμματος της συγκεκριμένης πτήσης) αντί για μεσημεράκι.

Έτσι το 0630 / 1130 έγινε 2330(-1) - 0645

Προφανώς και πρις τις 14 ημέρες ισχύει η έγκαιρη προειδοποίηση, αλλά αν αποδεχθώ δικαιούμαι όντως τα υπόλοιπα καλούδια; Το φαγητό έστω; Στην ευρωπαική σελίδα αναφέρει πως οι πτήσεις που προγραμματίζονται να αναχωρήσουν κάποιες ώρες νωρίτερα έχουν το ίδιο status με τις ακυρωμένες.

Τα φώτα σας παρακαλώ.
 
Σωστά, έχετε δικαιώματα "ακυρωμένης πτήσης" γιατί:
Cancellation occurs when:
[...]
- the departure time of your flight is brought forward by more than 1 hour
άρα έχετε τα πλήρη δικαιώματα βοήθειας, φαγητά, ξενοδοχείο, μεταφορά από και προς το αεροδρόμιο (μου έχουν επιστρέψει και λεφτά για ταξί).
Όπως πάντα, μάλλον δε θα σας κλείσουν τίποτα αν το ζητήσετε τώρα εκ των προτέρων, οπότε κρατάτε αποδείξεις (φαγητά χωρίς αλκοόλ, έχω ακούσει ιστορίες για απορρίψεις λόγω κοκτέιλ) και σας τα γυρνάνε. Προσωπικά θα τους έπαιρνα ένα τηλ/ένα μήνυμα μήηηηπως και βοηθήσουν ή έστω να επιβεβαιώσουν ότι θα σας τα γυρίσουν ακόμα και αν κάνετε αποδοχή της καινούργιας πτήσης.
 
@YCNZ: οπότε τους καλείς για την κράτηση του ξενοδοχείου που υποχρεούνται να σου παρέχουν βάσει EU261, το οποίο να είναι στο αεροδρόμιο που θα προσγειωθείς τη νύχτα

τι ώρα προσγειώνεσαι;
 
Υπήρξα και εγώ θύμα της αναπροσαρμογής του προγραμμάτος εσωτερικού αφού η πτήση KVA-ATH ( - LHR) ακυρώθηκε και μας έβαλαν για την βραδυνή της προηγούμενης μέρας με την πτήση για Λονδίνο να παραμένει κανονικά την επόμενη. Πήρα τηλέφωνο και τους ενημέρωσα ότι η προτεινόμενη λύση δεν μπορεί να γίνει αποδεκτή λόγω το ότι ταξιδεύουμε με βρέφος και η ταλαιπωρία θα είναι μεγάλη. Τελικά μας έκαναν reroute μέσω Θεσσαλονίκης.
 
Πτηση το βραδυ της Παρασκευης για Μυκονο με την GQ234
Επιβιβαζομαστε στην ωρα μας στο SX-CHG ,βγαινει απο τη θεση του ,περιμενουμε κανα 5 λεπτο σταματημενοι και στη συνεχεια ξαναγυριζουμε στην θεση σταθμενυσης.
Ανακοινωνουν τεχνικο προβλημα και οτι μαλλον θα παμε σε αλλαγη αεροσκαφους απλα δεν ξερουν αν θα πρεπει να μας ξαναγυρισουν στο τερμιναλ ή αν θα παμε απο το ενα αεροσκαφος στο αλλο κατευθειαν με λεωφορεια. Λιγο αργοτερα ηρθε το SX-GNA απο Βαρσοβια και μας μεταφερουν απο το ενα αεροσκαφος στο αλλο.Ολη αυτη η διαδικασια βεβαια να ερθει το νεο αεροπλανο ,να αποβιβασει ,κλπ πηρε τουλαχιστον 1 ωρα και κατι .Φυσικα υπηρχε αρκετος εκνευρισμος μιας και ολη την ωρα ημασταν μεσα με τον καθενα να θελει τα δικα του .Αλλος να καπνισει ,αλλος να κατεβει κλπ.Το πληρωμα προσπαθουσε ,αν και ισως να μπορουσαν να προσφερουν πχ ενα μπουκαλι νερο (αν ειχαν βεβαια) στους επιβατες
Τελικα αναχωρησαμε με κατι παραπανω απο 2 ωρες καθυστερηση, με καποιους επιβατες να επιλεγουν να μην ταξιδεψουν.
Για την ιστορια το SX-CHG, δεν πρεπει να ειχε κατι πολυ σοβαρο μιας και το επομενο πρωι εκανε κανονικα τη Ροδο

Το ερωτημα περα απο την εμπειρια ειναι αν δικαιουμαστε κατι λογω του οτι η καθυστερηση ηταν αρκετα μεγαλη.Ασχετως αν δικαιουμαστε κατι θα μπορουσαν να στειλουν εστω ενα μαιλ συγγωνμης.Δεν τους κοστιζει κατι
 
Αγαπητέ polmyt,

Βάσει κανονισμών δεν δικαιούσαι κάτι γιατί η καθυστέρηση δεν ήταν από 3 ώρες και πάνω.


Και προσωπική μου γνώμη είναι ότι πολύ κακό για το τίποτα από όλους τους επιβάτες της πτήσης για μια καθυστέρηση που είναι περίπου συνήθης στο βαθύ καλοκαίρι. Ίσως ένα μπουκαλάκι νερό βέβαια να μην έβλαπτε...
 
Ευχαριστω για την απαντηση
Προφανως και αυτα γινονται .Και παλι καλα που ηταν βραδινη πτηση και υπηρξε διαθεσιμοτητα αεροσκαφους ,γιατι θεωρω οτι αν ηταν πχ μεσημερι θα ηταν βρισκοταν πιο δυσκολα λυση.
 
Top