Μα έτσι και αλλιώς ο Βασιλακης ειχε πει στην τελευταία συντεντευξη τυπου οτι στο συγκεριμενο δρόμολογιο στοχεύουν στους τουρίστες που συνδυάζουν διακοπές σε Ισπανία και Ελλάδα και οχι σε καθαρό point2point. Ειχε πει οτι γιαυτο ηταν επιτυχημένο το ATH-DBV και προσπάθησαν να κάνουν κατι παρομοιο.
Πάντως, το δρομολόγιο Αθήνα - Λισαβόνα πρέπει να ξεκίνησε πολύ καλά. Και στις δύο πτήσεις που πέταξα, είχε πληρότητα κοντά στο 90% στην οικονομική και 3-4 άτομα στην business class, που για τόσο νέο δρομολόγιο και με αυτές τις δύσκολες ώρες είναι πολύ ικανοποιητικό αποτέλεσμα.
To online τσεκ-ιν βασίζεται πίσω απο το dcs της εταιρείας. Προφανώς και στην Κρακόβία το προσωπικό εδάφους τσεκάρει την πτήση σε άλλο σύστημα. Γενικότερα δεν είναι δύσκολο, αλλά μάλλον θα είχαν τους λόγους τους που υπάρχει έτσι.
IATA/TASOS είσαι πολύ σωστός
Λογικά όμως μέσα στις επόμενες μέρες θα είναι όλα έτοιμα! Γενικά πολλές φορές έχω δει να καθυστερεί κάτι και μετά να μπαίνουν όλα κανονικά.
Τι είναι αυτό το Kassel που θα έχει 2 πτήσεις την εβδομάδα ;
Από Μάρτιο 2017 ;
Εγώ για το κάστρο Löwenburg ξέρω, λέτε οι Έλληνες να πάνε τουρισμό εκεί;
Αυτο το Kassel ειναι βόρεια της Φραγκφούρτης, κι εχει ενα μικρό αεροδρόμιο,απ'αυτά που πετανε ανα 200χκμ οι Γερμανοι λεφτα να φτιαξουν κ το οποιο λειτουργει με ελάχιστες πτήσεις τσαρτερ της Germania για τα γνωστα AYT,PMI,HER..Αδυνατω προς το παρον να κατανοησω το νόημα και την..εκμεταλλευση α/φους σε τέτοιου ειδους πτήση από την Α3..λες και δεν εχει αλλα σημαντικα κενά να καλύψει.. :?
Από ότι είδα τελειώνει στις 17 Σεπτεμβρίου 2017 άρα μάλλον είναι εποχικό.
Μήπως θέλει να ξεκινήσει το δρομολόγιο αυτό και λόγω του Πανεπιστημίου που έχει το kassel (.