Δρομολόγια Aegean

  • Thread starter Thread starter mrk
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Καλησπέρα σε όλους,
Εχω την εντύπωση οτι ακόμα και με τον υπάρχοντα στόλο της AEE A320/321 θα μπορούσε να γίνει άνοιγμα σε πολύ συμφέρουσες αγορές όπως:
Αντις Αμπέμπα (συνδέσεις με όλες σχεδόν τις Αφρικανικές πόλεις με ETH)
Αλγέρια
Μαρόκο
Πακιστάν (Καράτσι ή Ισλαμαμπάντ)
Καζακστάν

Τι άποψη έχετε; Υπάρχει καθόλου τέτοιο πλάνο ή έστω αν όχι με τον υπάρχοντα στολο, με αγορά αεροσκαφών στο μέλλον;
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Να μην ξεχάσουν Αφγανιστάν και Μπαγκλαντές, δυνατό p2p από ΑΤΗ μαζί με Πακιστάν...

Νομίζω θέλει πιό μεγάλο δίκτυο για να εντάξει τους προορισμούς αυτούς, Αλγερία και Τυνησία ας πούμε τι ροές και προς τα πού θα δώσουν μέσω ΑΤΗ; Η ADD ίσως είναι η πιό δυνατή περίπτωση, όμως εκεί υπάρχει και η Ethiopian όπως σωστά λές με πολύ δυνατό δίκτυο και εκτεταμένο στόλο wide...
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Γνωρίζει κανείς πότε θα ανέβουν τα χειμερινά νταϊρέκτ της SKG; Γιατί έως τώρα μόνο μέσω ΑΤΗ δίνει RHO & HER...
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

OA702":1m0hxdjr said:
Νομίζω θέλει πιό μεγάλο δίκτυο για να εντάξει τους προορισμούς αυτούς,
Αυτό είναι το μοντέλο των Τουρκικών Αερογραμμών, αλλά η THY είναι παγκόσμιος παίκτης με στόλο 10-πλάσιο από αυτόν της Aegean, με καλή υποστήριξη από την τουρκική κυβέρνηση και απαλλαγμένη από τις απαιτήσεις των Βρυξελλών.

Η Aegean προχωρά με αργά και σταθερά βήματα, χωρίς ριψοκίνδυνες κινήσεις, και πολύ σωστά κάνει με τα υφιστάμενα δεδομένα. Εδώ προσπαθεί από το 2015 με Μάλτα και Σικελία και ακόμα δεν έχει τα επιθυμητά αποτελέσματα.

Αυτό που χρειάζεται είναι συνεχής βελτίωση στις ανέσεις και διευκολύνσεις προς τον επιβάτη, είναι ο μόνος τρόπος να επιβιώσει σε μιά αγορά γεμάτη locos, αλλά αυτή η συζήτηση ανήκει σε άλλο topic.
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Bασικά αυτό που χρειάζεται είναι μια IAG αλλά όπως λες πάμε σε άλλο τοπικό...

Εν αναμονή των pso, η ΟΑ3 ανέβασε ένα ex-pso. Aπό 2/10, 3w SKG-JKH με DH4 (2w τον χειμώνα), το δρομολόγιο ήδη εκτελείται κι απ΄την SEH.
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Όντως έχουν φορτωθεί τα ex-PSO για την περίοδο Οκτωβρίου και για τη χειμερινή:

:arrow: SKG-JKH (εκτελούμενο ως ATH-JKH-SKG-JKH-ATH) 3/weekly, 2/weekly χειμώνα
:arrow: SKG-SMI (εκτελούμενο ως ATH-SMI-SKG-SMI-ATH) 3/weekly, 2/weekly χειμώνα
:arrow: ATH-JIK 3/weekly, 2/weekly χειμώνα)
:arrow: ATH-JSI 3/weekly, 2/weekly χειμώνα)
:arrow: ATH-AOK 3/weekly, 2/weekly χειμώνα)
:arrow: ATH-KIT 3/weekly, 2/weekly χειμώνα)
:arrow: ATH-PAS 2/daily, 1/daily χειμώνα)
:arrow: ATH-ZTH 10/weekly, 1/daily χειμώνα)

Ας σημειωθεί πως ο Οκτώβριος -κατά ΥΠΑ- είναι "μέση" περίοδος, που σημαίνει πως με εξαίρεση την Πάρο και τη Ζάκυνθο απαιτούνται 4 πτήσεις/εβδομαδιαίως για τα υπόλοιπα δρομολόγια, άρα υποθέτουμε εδώ πως η Sky που ζήτησε μηδενικό τίμημα θα πετάει άλλες 4 φορές τη βδομάδα. Ιδανικά δηλαδή θα εξυπηρετούνται daily :banana: Ομοίως το χειμώνα οι προορισμοί θα εξυπηρετούνται με μίνιμουν 5 συχνότητες. Να δείτε που μελλοντικά μπορεί να δούμε και "συνεργασίες"
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Το ξέρω πως έχει συζητηθεί άπειρες φορές, ευσεβείς πόθοι κλπ. Έχουμε ρίξει άπειρο γέλιο στο παρελθόν με προηγούμενα ποστ αλλά.
Τις προάλλες βρέθηκα σε ένα τραπέζι όπου ήταν και ένα ανώτατο στέλεχος της Α3. Αφού η συζήτηση στράφηκε από την ιδιωτικοποίηση της Ολυμπιακής στο πως η Α3 έχει καταφέρει με ίδιο αριθμό αεροσκαφών (θυμίζω η ΟΑ όταν έκλεισε είχε γύρω στα 63 αεροσκάφη) να πετάει σε περισσότερους προορισμούς και να είναι και κερδοφόρα, στην συνέχεια κάποιος από την παρέα ρώτησε την ταμπού ερώτηση και εαν ποτέ η Α3 θα κάνει υπερατλαντικές πτήσεις.
(Έκπληκτος γιατί πρώτη φορά άκουγα μια έστω λεπτομερής απάντηση) Η απάντηση δεν ξέρω κατά πόσον με ικανοποίησε αλλά ανέφερε συγκεκριμένα ότι έχει προγραμματιστεί σε 2 χρόνια η Α3 να παραγγείλει 2-3 αεροσκάφη (A330, A340;) τυπου Airbus (για να συνάδουν με το κόστος χονδρικής ανταλλακτικών των Α320/321) μιας και το πάθημα με την Sky Greece με το ενα αεροσκάφος έγινε μάθημα, και αφετέρου θα συνδεθούν πρώτα μόνο 2 προορισμοί όπου υπάρχει ζήτηση από την ομογένεια οι οποίοι είναι η Νεα Υόρκη και το Τορόντο.
Όταν του ανέφερα ότι η παραγγελία τέτοιων αεροσκαφών και το άνοιγμα αυτών των γραμμών αποτελεί μεγάλο ρίσκο για την Α3, εκεί μου απάντησε πως δεν είναι η αρμοδιότητα του να μιλήσει για το κόστος των αεροσκαφών και πως από του χρόνου θα έχει μια πιο καθαρή εικόνα.

Ταύτα και ίδωμεν
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

Το θέμα είχε συζητηθεί και με τον κ. Ε. Βασιλάκη σε εκπομπή του Κρήτη Σήμερα τον περασμένο Μάρτιο.

Οι ενδείξεις είναι ότι η Αιγαίου θέλει αλλά δεν της βγαίνει η οικονομική ανάλυση του εγχειρήματος. Εκτιμώ ότι θα προχωρήσει αν διασφαλίσει κάποιες στρατηγικές συμφωνίες στον χώρο του τουρισμού που θα της εγγυηθούν μια ελάχιστη ροή επιβατών.
 
Re: Νέα Δρομολόγια Aegean

LeonMarc":30tv5xqn said:
(Έκπληκτος γιατί πρώτη φορά άκουγα μια έστω λεπτομερής απάντηση) Η απάντηση δεν ξέρω κατά πόσον με ικανοποίησε αλλά ανέφερε συγκεκριμένα ότι έχει προγραμματιστεί σε 2 χρόνια η Α3 να παραγγείλει 2-3 αεροσκάφη (A330, A340;) τυπου Airbus (για να συνάδουν με το κόστος χονδρικής ανταλλακτικών των Α320/321) μιας και το πάθημα με την Sky Greece με το ενα αεροσκάφος έγινε μάθημα, και αφετέρου θα συνδεθούν πρώτα μόνο 2 προορισμοί όπου υπάρχει ζήτηση από την ομογένεια οι οποίοι είναι η Νεα Υόρκη και το Τορόντο.

Ως παραγγελία εννοούμε για καινούρια αεροσκάφη; Λογικά σε Α330 θα προχωρήσει. Λέτε να δούμε κανα Α350; :banana: :banana:
 
Top