Δρομολόγια Aegean

  • Thread starter Thread starter mrk
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Νέα Δρομολόγια

Να δούμε εάν ξεκινήσει για Λονδίνο ποιος θα μείνει όρθιος στο δρομολόγιο..καποιος από τους 4 θα αποχωρήσει και δεδομένου οτι οι οα κόβουν συνεχεια...
εάν επίσης θέλουν περισσοτερα αποτελεσματα μετην LH θα πρεπει να αυξησουν τις πτήσεις προς Φρανκφούρτη γιατι δεν προλαβαινουμε καμία ανταποκριση για ΗΠΑ και άλλους μακρινους προορισμούς δεδομενου οτι δεν υπαρχει πρωινή και βραδινή πτηση..
Για την ιταλία εάν η ΑΡ συνεργαστει και στο Θεσ/νικη-Ρώμη και έχει τις τιμες του Μιλάνου (330 rtn σαν τιμή εκκινησης!!) βλεπω να πηγαινει απάτου...
Δεν ξερω ποια μεγάλα ευρωπαϊκα hubs σχεδιαζει να προσθεσει στο δίκτυό της του χρόνου αλλά σιγουρα απο Θεσ/νικη λειπουν οι Βρυξέλλες...(και καποιος να σπασει το μονοπωλιο της Swiss και να προσφερει πτήσεις για Ζυριχη σε πιο..ανθρωπινες ωρες)

Για την αγορα εσωτερικού που αναφερει νεοι προορισμοι θα μπορούσαν ναναι Κερκυρα,Σαμος,Λήμνος..αλλά αυτοί δεν θα συνεχισουν να υπόκεινται στο καθεστώς επιδότησης σαν PSO αρα και στο μονοπωλιο των ΟΑ?
 
Re: Νέα Δρομολόγια

"Να δούμε εάν ξεκινήσει για Λονδίνο ποιος θα μείνει όρθιος στο δρομολόγιο..καποιος από τους 4 θα αποχωρήσει και δεδομένου οτι οι οα κόβουν συνεχεια..."

Αυτή είναι η μία λογική. Η άλλη όμως λέει ότι η πίττα μπορεί να μεγαλώσει, κι έτσι και οι 4 να έχουν φαϊ. Ας μην ξεχνάμε ότι πριν 10 χρόνια υπήρχαν 2 μόνο δρομολόγια από κάθε μία (ΟΑ & ΒΑ), και σήμερα τα καθημερινά δρομολόγια είναι πάνω από 6. Η πίττα μπορεί να μεγαλώσει, λοιπόν.


"εάν επίσης θέλουν περισσοτερα αποτελεσματα μετην LH θα πρεπει να αυξησουν τις πτήσεις προς Φρανκφούρτη γιατι δεν προλαβαινουμε καμία ανταποκριση για ΗΠΑ και άλλους μακρινους προορισμούς δεδομενου οτι δεν υπαρχει πρωινή και βραδινή πτηση.."

Η FRA είναι το επόμενο λογικό στην ανάπτυξη. Ας μην ξεχνάμε ότι τα δρομολόγια για MUC γίνανε δύο καθημερινά μόλις πέρυσι.

"Για την ιταλία εάν η ΑΡ συνεργαστει και στο Θεσ/νικη-Ρώμη και έχει τις τιμες του Μιλάνου (330 rtn σαν τιμή εκκινησης!!) βλεπω να πηγαινει απάτου..."

Με το Μιλάνο υπάρχει το 'πρόβλημα' της αποχώρησης της AZ από τη γραμμή, κι έτσι δημιουργήθηκαν συνθήκες μειωμένης προσφοράς, που ανεβάζουν την τιμή. Σίγουρα μια συνεργασία με εταιρεία με hub στα MXP / FCO είναι θεμελιώδης για παιρεταίρω αύξηση των συχνοτήτων...

"Δεν ξερω ποια μεγάλα ευρωπαϊκα hubs σχεδιαζει να προσθεσει στο δίκτυό της του χρόνου αλλά σιγουρα απο Θεσ/νικη λειπουν οι Βρυξέλλες..."

εκτός από τα hubs υπάρχουν και τα spokes...


"(και καποιος να σπασει το μονοπωλιο της Swiss και να προσφερει πτήσεις για Ζυριχη σε πιο..ανθρωπινες ωρες)"

Η γαλατάδικη της Swiss εξυπηρετεί την τροφοδοσία του δικτύου της Swiss και την καλύτερη εκμετάλλευση του στόλου - για τον ίδιο περίπου λόγο που οι ΟΑ στέλνουν τα 734 στη μέση ανατολή τα μαύρα μεσάνυχτα...

"Για την αγορα εσωτερικού που αναφερει νεοι προορισμοι θα μπορούσαν ναναι Κερκυρα,Σαμος,Λήμνος..αλλά αυτοί δεν θα συνεχισουν να υπόκεινται στο καθεστώς επιδότησης σαν PSO αρα και στο μονοπωλιο των ΟΑ?"

Με τον υπάρχοντα στόλο, 320/321, και με την προβλεπόμενη αναχώρηση από το στόλο των ARJ, δύσκολα θα γίνουν οικονομικά 'sound' άλλοι προορισμοί από SKG, και άλλοι, μικρότεροι προορισμοί από ATH.
 
Re: Νέα Δρομολόγια

george_a":2544hwv0 said:
Ας μην ξεχνάμε ότι πριν 10 χρόνια υπήρχαν 2 μόνο δρομολόγια από κάθε μία (ΟΑ & ΒΑ).

george, μήπως ξεχνάς εσύ τι υπήρχε τότε ή δεν ξέρεις?

Πρίν 10 χρόνια, αλλά και λίγο πιό πρίν, μέτρα μόνος σου τις εταιρείες που κάνανε ATH-LON :

OA
BA
Easyjet
Cronus
Virgin

Και οι τσάρτερ (που ήταν σαν schedule στην ουσία):

Μonarch (Τουλάχιστον 10 μήνες το χρόνο)
Caledonian (Τουλάχιστον 6 μήνες το χρόνο)
Air2000 (Τουλάχιστον 6 μήνες το χρόνο)

Και μέχρι το 1996
Britannia (6 μήνες το χρόνο) .

Από ένα δρομολόγιο να είχε η καθεμία την ημέρα (που είχαν παραπάνω) βγάλε τον λογαριασμό.

Αμέσως θα καταλάβεις τα εξής :
1) Η Easy διέλυσε όλον τον ανταγωνισμό, καθώς σε ένα χρόνο από τότε που άρχισε να πετάει Αθήνα, οι υπόλοιποι λάκισαν.
2) Ο βρετανικός τουρισμός πρός Αθήνα έχει μειωθεί δραστικά σε σχέση με πρίν το 1995 (παρόλο ότι είχαμε Ολυμπιάδα)
3) Ο φοιτητό-κοσμος έχει επίσης μειωθεί (θές τα οικονομικά προβλήματα ή επειδή τώρα (αν θέλει) μπάινει και η κουτσή Μαρία σε κάποια σχολή στην Ελλάδα)

Αυτά τα έχουμε ξαναπεί σε thread για τις λόκο και για την ΕΖ συγκεκριμένα.

Απλά ήταν ευκαιρία η Α3 να πετάξει μιά πετρούλα στην βουρκιασμένη λίμνη, μπάς και ανακατευτεί λίγο το νερό που έχει βγάλει πρασινίλα από πάνω. Κάτι που περιμέναμε και εμείς, τα "θύματα" του καρτέλ, που είμαστε πολλοί. Αεροπλάνο δικό μας θα είχαμε πάρει με τα λεφτά που πληρώνουμε κάθε χρόνο. Αντ'αυτού, αυξάνει η περιφέρεια μέσης του Στέλιου και του κάθε Στέλιου.
 
Re: Νέα Δρομολόγια

Θα μπορουσε στην αγορα του Λονδινου να εφαρμοσει εναν πιο συντηριτικο σχεδιασμο. 2 321 την ημερα ειναι υπερβολικα και δεν μπορει κανενας απο οσους πετανε τακτικες πτησεις να απευθυνεται μονο στον Ελληνα ο οποιος γνωριζει ελαχιστα το συγκεκριμενο αεροδρομιο. Επιπλεον με αυτη την επιλογη δε βρεθηκε κανενα ισχυρο στηριγμα σε αυτη την ακρως ανταγωνιστικη και κορεσμενη αγορα οπως π.χ η bmi η οποια δεν πεταει στην Ελλαδα.
Δεν καταλαβαινω γιατι η περαιτερω επεκταση του εσωτερικου δυκτιου απο τη Θεσσαλονικη να αποβει ακαρπη. Υπαρχει μεγαλη ζητηση και δυστυχως ακομα και στους μη <<αγονους>> προορισμους οι πτησεις ειναι τελειως ανεπαρκεις και απο τις 2 εταιριες. εχει μετρησει κανεις αυτους που πανε μεσω Αθηνας επειδη δε βρισκει θεση; Η θεσσαλονικη ειδικα με τα νησια δεν εχει αλλη αξιολογη επιλογη πλην της αεροπορικης συγκοινωνιας. Τα πλοια ειναι αναγκαστηκα παλια λογω της μεγαλης αποστασης με ολα σχεδον τα νησια. Επομενως καλα κανει η Α3 και πιεζει να αρθουν ολες η ψευτοαγονες γραμμες σε Χιο,Σαμο,Κερκυρα κλπ.
 
Re: Νέα Δρομολόγια

Η πρόσθεση των τακτικών δρομολογίων της Α3 είναι θετική εξέλιξη ακόμη και για τους ταξιδιώτες από Βόρειο Αμερική. Η συνδέσεις της Αμερικής με το Λονδίνο είναι πολλές και αυξάνονται και λόγο open skies. Κατά συνέπεια είναι πλέον αρκετά εύκολο για κάποιον να ταξιδέψει ως Λονδίνο από ΗΠΑ και μετά να συνεχίσει για Αθήνα με μια από τις διάφορες επιλογές. Για παράδειγμα η ταξιδιωτική σελίδα http://www.mobissimo.com/ δίνει αρκετά αποτελέσματα μέσο Λονδίνο με διάφορες εταιρίες για Αθήνα με τιμές πολύ χαμηλότερες από ότι από FRA η PAR. Επίσης οι τιμές τών ΒΑ και ΙΒ ειναί πιό ανταγωνιστικές λόγο One World.
 
Re: Νέα Δρομολόγια

Μα η Α3 πετάει Στανστεντ και οι περισσοτερες αμερικανικες εταιριες πετανε LHR και LGW..αρα τι ειδους feeder traffic θα μπορουσε να κανει? και συνεργαζόμενη με ποια εταιρία? δεν θεωρω ιδιαιτερα βολικο να τρεχεις με τις βαλιτσες για αμερικη απο το ενα αεροδρομιο στο άλλο...οι περισσότεροι επιβατες αποφευγουν τετοια ταλαιπωρια,οπότε ή θα πανε μεσω γερμανιας με την Λουφτυ ή μεσω αθηνων...
 
Re: Νέα Δρομολόγια

george_a":24kdt5b3 said:
Η γαλατάδικη της Swiss εξυπηρετεί την τροφοδοσία του δικτύου της Swiss και την καλύτερη εκμετάλλευση του στόλου - για τον ίδιο περίπου λόγο που οι ΟΑ στέλνουν τα 734 στη μέση ανατολή τα μαύρα μεσάνυχτα...

μόνο η θεσνικη τροφοδοτεί το δίκτυο της Swiss? καμια αλλη πτήση της στην ευρώπη δεν αναχωρεί τετοια ώρα!έστω ας ηταν 630..και για τους ευρωπαϊκούς της προορισμούς, την ελβετια και τους διηπειρωτικους που αναχωρούν βραδινες ώρες θα μπορούσε να υπαρχει και μια απογευματινη με Α-319 ή Αβρο-100..αν όχι καθημερινη εστω 4-5 την βδομαδα..

[/quote]Με τον υπάρχοντα στόλο, 320/321, και με την προβλεπόμενη αναχώρηση από το στόλο των ARJ, δύσκολα θα γίνουν οικονομικά 'sound' άλλοι προορισμοί από SKG, και άλλοι, μικρότεροι προορισμοί από ATH.[/quote]

συμφωνω..αρα θα πρεπει να βρει αντικαταστάτη των άβρο (το Α-319 πολυ μεγάλο) αλλιως ενα πολυ μεγαλο μερος των προορισμών εσωτερικού θα πρεπει να κοπούν..ειδικα το χειμώνα με τι α/φη θα πετάει προς λημνο,χιο,ιωαννινα,καβαλα,κεφαλλονια,μυκονο,σαντορινη κτλ..? (Q-400,E-70/90?)
 
Re: Νέα Δρομολόγια

Να σας θυμίσω πως σύμφωνα με το business plan της εταιρείας (και το έχουμε ξανα-αναφέρει στο φόρουμ) τα άβρο θα παραμείνουν στο στόλο έως το 2010, οπότε και η εταιρεία "προβλέπει" την αγορά turboprop αεροσκαφών... Βέβαια, πιστεύω πως η απόφαση αυτή θα ληφθεί και με δεδομένες τις τότε τάσεις της αγοράς.

Όσον αφορά τις νέες γραμμές και μιας και το κουράζουμε νομίζω, θα πω συνοπτικά πως το Λονδίνο πιστεύω πως θα πάει καλά (είτε έχει έλληνες, είτε ξένους, είτε φοιτητές, είτε feeder κίνηση είτε είτε είτε). Εγώ θα εκδηλώσω τις επιφυλάξεις μου για τα Τίρανα και πόσο καλά θα πάνε...

p.s. Επίσης θα δώσω +1 στον gonso για το καρτέλ τιμών (αν και μου ακούγεται βαριά σαν έκφραση..) που "ισχύει" μάλλον και σε άλλους προορισμούς (εσωτερικούς) των 2 εταιρειών "μας"
 
Re: Νέα Δρομολόγια

Αν και η Aegean μου είναι εντελώς αδιάφορη σαν εταιρεία και έχω να πετάξω με αεροπλάνο της από το 2002, θα κάνω το δικηγόρο του διαβόλου στο θέμα της τιμολογιακής πολιτικής της το οποίο η πλειοψηφία καταδικάζει. Τις όποιες τιμές έχει (δε τις έχω ψάξει, στηρίζομαι στα όσα διάβασα εδώ μέσα), φαντάζομαι τις βγάλανε μετά από μια ανάλυση της αγοράς. Σε απλά λόγια, η διαδρομή Αθήνα-Λονδίνο είναι η πιο busy διαδρομή σε προορισμό εξωτερικού. Τα αεροπλάνα γεμίζουν πάντα-έχω ταξιδέψει προς Λονδίνο πάνω από 10 φορές και με όλες τις εταιρείες, και δε θυμάμαι σε ούτε μία από αυτές να ταξιδεύω σε άδειο ή μισοάδειο αεροπλάνο.
Τί σημαίνει το παραπάνω; πως όταν η ζήτηση είναι αυξημένη, τα δέλεαρ για προσέλκυση κοινού είναι λιγότερα και η τιμή διαμορφώνεται ευκολότερα προς τα πάνω. Απλοί κανόνες προσφοράς-ζήτησης.
Σε ότι αφορά τις τιμές 5 μήνες πριν την πτήση ή 5 μέρες πριν την πτήση, και πάλι είναι λογική η πολιτική τους: στους 5 μήνες πριν, προσελκύεις εκείνον που έχει τη διάθεση να κάτσει να ψάξει και να οργανώσει το ταξίδι του, και φυσικά θα κοιτάξει τις τιμές. Εκεί σα νέος παίκτης η Α3, και με το ντεσαβαντάζ του STN (ότι και να λέμε εμείς εδώ, για τον μέσο Έλληνα τα εκτός LHR του φαίνονται χωριουδάκια, άσχετα αν δεν είναι έτσι τα πράγματα) θα ρίξει τις τιμές κάτω από την ΟΑ που πετά στο LHR. Στους last minute πελάτες, δεν έχει νόημα μια τιμή τόσο χαμηλά, διότι η ανάγκη του υποψήφιου ταξιδιώτη να πετάξει τη συγκεκριμένη η ημερομηνία είναι πολύ μεγαλύτερη από τη σκέψη πως αυτό που αγοράζει είναι ακριβό ή πως θα προσγειωθεί στο STN ή το LHR Εκείνη τη στιγμή καίγεται να πετάξει στο Λονδίνο, με όποια εταιρεία, σε όποιο αεροδρόμιο. Με δυο λόγια, η ελαστικότητα επιλογής του πελάτη (και αντιστοίχως των τιμών) είναι ανάλογη του χρόνου που έχει μπροστά του για το ταξίδι. Και πάλι, βασικοί οικονομικοί κανόνες είναι τα παραπάνω.
 
Re: Νέα Δρομολόγια

hunting a shadow,

όλα αυτά που λές για τις τιμές σωστά είναι. Μάλλον παρανόησες τον λόγο της "γκρίνιας". Δεν λέω ότι η Α3 πρέπει να μήν εκμεταλλευτεί την δημοφιλία του route ούτε ότι πρέπει να "μπάινει μέσα".

Αυτό που λέω είναι ότι σαν νέος παίκτης, θα έπρεπε να έχει ένα 2μηνο δελεαστικών προσφορών , σαφώς χαμηλοτέρων του ανταγωνισμού. Αυτός είναι ο νέος τρόπος διαφήμισης καινούριου δρομολογίου. Και είναι πάντα ένα πολύ ισχυρό δέλεαρ για να σε μάθει ο κόσμος (όχι μόνο οι Έλληνες αλλά και οι ξένοι).

Βέβαια, έτυχε και αρχίζει το δρομολόγιο σε peak season και το περιθώριο για τέτοια πολιτική είναι μικρό , αλλά είναι υπαρκτό. Το high season του συγκεκριμένου route αρχίζει 20-22 Ιουλίου και κρατάει μέχρι 2-5 Σεπτεμβρίου. Άρα θα μπορούσε από 15Μαίου μέχρι (ας πούμε) 10 Ιουλίου, να "μπεί μέσα" πρός χάριν της διαφήμισης. Δεν το έκανε όμως.

Πρότίμησε να ξοδέψει χρήματα σε διαφημίσεις με ταρίφες, που βλέπουν λιγότεροι από τους μισούς δυνητικούς πελάτες (οι Ελληνες). Οι υπόλοιποι δεν έχουν ιδέα. Τo καλοκαίρι η EZ, έχει το 80% των επιβατών του δρομολογίου για Αθήνα να είναι Βρετανοί και μόνο το 20% περίπου να είναι Έλληνες. Οι Άγγλοι (προφανώς), δεν της "κάνουν" της Α3. Τους αφήνει στην ΕΖ (?).

Εγώ (πχ), αν δεν ήμουν στο airliners.gr και δεν είχα Nova, ιδέα δεν θα είχα για το δρομολόγιο, παρότι Έλληνας και "καλός πελάτης" του δρομολογίου. Όποιους φίλους Έλληνες έχω εδώ, όλοι από εμένα το έμαθαν. Αλλιώς.....

Έχω αρχίσει και επαναλαμβάνομαι όμως με αποτέλεσμα να κουράζω και το αφήνω ...εδώ. :great:
 
Top