Δρομολόγια Aegean

  • Thread starter Thread starter mrk
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Νέα Δρομολόγια

Κάνω δρομολόγια και ξέρω!
Μια φορά το μήνα στο LCY?
Πολύ spare time ρε παιδί μου
Κάνε μάθημα αλλού!
Και μην μπεις στο κόπο γιατι δε θα σου απαντήσω!
 
Re: Νέα Δρομολόγια

Τι καθεστε και τρωγεστε τζαμπα?

Λεβαντες, δεν γουσταρεις EGSS γιατι σου πεφτει μακρια? Παρε ΟΑ και ΒΑ, με γεια σου με χαρα σου, και σορυ κιολας εκ μερους της Ετζηαν Ερλαϊνς που δε σε ρωτησαν πριν ανοιξουν τη γραμμη. Δικο σου θεμα.

Μην προσπαθεις ομως να μας πεισεις οτι Λονδινο = μονο EGLL και EGKK, γιατι αν το συνεχισεις θα μας προσφερεις απλα τον γελωτα.

:mrgreen:
 
Re: Νέα Δρομολόγια

Το STN ως επιλόγη ίσως να μην βοηθά για πτήσεις με ανταπόκριση προς ΗΠΑ σε σχέση φυσικά με τα αλλα!
ΑΥΤΟ ΕΙΠΑ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ!
 
Re: Νέα Δρομολόγια

levantes":ntecdfyt said:
Το STN ως επιλόγη ίσως να μην βοηθά για πτήσεις με ανταπόκριση προς ΗΠΑ σε σχέση φυσικά με τα αλλα!
ΑΥΤΟ ΕΙΠΑ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ!

levantes":ntecdfyt said:
Για μένα Λονδίνο είναι το LHR άντε να δεκτώ και το LGW!


(...)
 
Re: Νέα Δρομολόγια

χωρις να εχω μεγαλη πειρα στα αεροπορικα θα πω και εγω την γνωμη μου που πιστευω αντιπροσωπευει τον μεσο επιβατη.
αν θελω να πεταξω LON θα επιλεξω LHR ή LGW για να ειμαι κοντα στο κεντρο αρα ειμαι αναμεσα σε ΒΑ και ΟΑ και αν θελω low cost εχω την ΕΖΥ.
γιατι να επιλεξω Α3 να με παει 5 ωρες απο το κεντρο?
και ναι, εμας (το επιβατικο κοινο) θα επρεπε να ρωτησει η Α3 για να ανοιξει γραμμη.
κατα την γνωμη μου ανοιξε LON για να λεει οτι πεταει και LON και να φανει φτασμενη εταιρια.

ακρως φιλικα και χωρις διαθεση αντιπαραθεσης.
 
Re: Νέα Δρομολόγια

Καλώς τους νέους network planer του φόρουμ μας... :wall:

@levantes
Σκέψου τι θέλεις να μας γράψεις και ΓΡΑΨΤΟ! Το να σκέφτεσαι κάτι και να γράφεις κάτι άλλο δεν βοηθάει. Επίσης με την δική σου λογική όσες εταιρίες έχουν επιλέξει στο STN είναι για τα μπάζα! Μια εταιρία σαν την ryanair που έχει εκεί την βάση της εκεί πιστεύω θα ξέρει κάτι παραπάνω από εμάς.

@kritikos
Πιστεύω ότι ο μέσος Έλληνας απλά θέλει να πάει οικονομικά στο Λονδίνο. Οι περισσότεροι ούτε καν που γνωρίζουν LHR ή STN ή LTN κτλ. Γνωρίζουν Λονδίνο και αν βρουν ένα φτηνό εισιτήριο θα το κλείσουν. Χωρίς να μελετήσουν το αν είναι το LHR ή το STN!
Τι εννοείς με το "γιατι να επιλεξω Α3 να με παει 5 ωρες απο το κεντρο?"??? Δεν νομίζω η διαδρομή από STN προς το κέντρο του Λονδίνου να διαρκεί 5 ώρες. Εκτός και αν το STN άλλαξε τοποθεσία τώρα τελευταία. :roll:
 
Re: Νέα Δρομολόγια

Akis":23da12i3 said:
Δεν νομίζω η διαδρομή από STN προς το κέντρο του Λονδίνου να διαρκεί 5 ώρες

Γιατί το λές αυτό Άκη? Το έχεις κάνει ποτέ με τα πόδια και ξέρεις ? Τουλάχιστον 5 ώρες είναι. :roll:

Σε γενικές γραμμές και τα 4 αεροδρόμια, τον ίδιο χρόνο είναι από το Λονδίνο. 30-45 λεπτά.


LHR : το τραίνο το κάνει λίγα λεπτά πιό γρήγορα αλλά χάνεις χρόνο λόγω του χαοτικού μεγέθους του αεροδρομίου.
LGW: To ίδιο με το LHR αλλά με μικρότερα τέρμιναλ.
LTN : 5-10 λεπτά πιό μακρυά από το LHR αλλά παρόλο που το τέρμιναλ είναι μικρότερο, χρειάζεται λεωφορείο για τον σταθμό του τραίνου που είναι 5 λεπτά από το αεροδρόμιο.
STN: 5-10 λεπτά πιό μακρυά από τα υπόλοιπα, ΑΛΛΑ με τον σταθμό του τραίνου ακριβώς κάτω από το τέρμιναλ.

Όσο αφορά την ελληνικότητα της Α3 και την πίστη των Ελλήνων στα "ελληνικά προιόντα", που ανέφερε ο φίλος πιό πάνω, εγώ έκλεισα 10 αλέ ρετούρ εισητήρια LON-ATH-LON σε διάφορες ημερομηνίες όλο το καλοκαίρι και της Α3 δεν της έδωσα ούτε ένα ευρώ. Παρόλο που περίμενα ότι θα την τιμούσα με την παρουσία μου φέτος, τσαντίστηκα φοβερά από το θράσος του τιμολογίου της το οποίο ήταν κάθε άλλο παρά ανταγωνιστικό για πρωτοεμφανιζόμενο παίχτη. Στην καλύτερη περίπτωση ήταν ίδιο με τον ανταγωνισμό αν όχι πιό ακριβό. Ακόμα και στις μέρες που ήταν το ίδιο, δεν τον προτίμησα λόγο ακριβότερου κόστους πάρκινγκ στο STN αλλά και για το γαμώτο. Πρέπει σαν καταναλωτές να τιμωρούμε την θρασύτητα των εμπόρων.

Αυτοί που μπαίνουν σε μιά καινούρια αγορά με πολιτική αρπαχτής, τιμωρούνται δεόντως αργά ή γρήγορα. Αντί να χαλάνε λεφτά σε λονδρέζικα τηλεοπτικά ταξί, θα ήταν προτιμότερο να μπάινανε λίγο "μέσα" για κανά-δυό μήνες για να προμοτάρουν το προιόν τους βάζοντας καλές και ελκυστικές τιμές. Είναι η καλύτερη διαφήμιση. (και για τους εγγλέζους που δεν βλέπουν τις διαφημίσεις της Α3 από την νόβα ! ).

Αυτές οι τιμολογιακές πολιτικές, θυμίζουν τις αντίστοιχες των κρεοπωλών στην βαρβάκειο και οι εγγλέζοι δεν μασάνε από τέτοια. Εκτός και αν η Α3 πιστεύει ότι δεν θα έχει ανάγκη τους Άγγλους για να γεμίσει δύο πτήσεις την ημέρα. Κούνια που τους κούναγε.

Υπάρχει βέβαια και το άλλο ενδεχόμενο. Να μήν χτυπάει την ΕΖ αλλά την ΟΑ. Γιατί ? Μόνο αυτοί ξέρουν. (Άσχετα ότι και αυτό να κάνουν, οι διαφορά στίς τιμές ΟΑ-Α3 ελάχιστα διαφέρουν).
 
Re: Νέα Δρομολόγια

London Victoria - Gatwick : 1 ώρα 30 λεπτά
London Victoria - Heathrow : 45 λεπτά
London Victoria - Luton : 1 ώρα 25 λεπτά
London Victoria - Stansted : 1 ώρα 40 λεπτά

Απο ότι βλέπεις kritikos, όλα τα υπόλοιπα αεροδρόμια εκτός του Heathrow βρίσκονται στην ίδια περίπου απόσταση απο το κέντρο του Λονδίνου. Όλες οι ώρες είναι με λεωφορείο. Το Stansted είναι ένας καλός προορισμός για όποιον θέλει να πάει Λονδίνο, και κεντρική Αγγλία. Εδώ υπάρχουν άτομα που κατεβαίνουν απο τις βόρεις περιοχές στο Heathrow για να πετάξουν προς Ελλάδα. Το Stansted είναι μια καλή εναλλακτική λύση για όλους αυτούς :)
 
Re: Νέα Δρομολόγια

...ίσως κέρδιζε τις εντυπώσεις ΚΑΙ κόσμο αν πετούσε ΜΙΑ φορά την μέρα κατευθείαν για BHX. Γιατί, ας μην ξεχνάμε, ένα πολύ μεγάλο ποσοστό επιβατών για Λονδίνο ΔΕΝ έχει το Λονδίνο σαν τελικό προορισμό.

Πιστέψτε το ή όχι, το που είναι το κάθε αεροδρόμιο ΕΧΕΙ κάποια σημασία, όχι μεν για όλους αλλά ειδικά για τον φοιτητόκοσμο. Το ' ποιό Γκάτγουικ μωρέ, ποιός τρέχει εκεί κάτω, θα δώσω 40 λίρες παραπάνω αλλά θα πετάξω απο δίπλα απο το σπίτι μου' σαν τρόπος σκέψης, ακόμα και τώρα, ζει και βασιλέυει, ειδικά για όσους ζουν προς τα βόρεια. Το ίδιο ισχύει και στην αντίστοφη περίπτωση για το Στανστεντ κ αυτούς που μένουν νότια...χώρια που όποιοι το κάνουν αυτό ουσιαστικά δεν βγαίνουν χαμένοι, μιας και τα έξτρα χρήματα που έδωσαν για το αεροπλάνο τα γλυτώνουν αποφεύγοντας τις μετακινήσεις προς ένα πιο μακρινό αεροδρόμιο. Κ πιστεύω αρκετοί απο σας να ξέρετε για τι 'βάρβαρες' τιμές μιλάμε για τα εισητήρια των λεωφορείων και των τραίνων στην Αγγλία, ειδικά δε με ότι έχει να κάνει με μετακίνηση από/πρός αεροδρόμιο μιας κ εκεί είσαι, έτσι κ αλλιώς, αναγκασμένος να τα 'σκασεις'.

Η κατάρα του STN είναι οτι έχει αραιή συγκοινωνία με την υπόλοιπη Αγγλία, κυρίως λόγω της θέσης του, αλλά για το Λονδίνο, είναι μια χαρά! Πιο άνετο σαν αεροδρόμιο, κ γενικά πιο ανθρώπινο.

Εγώ πάντως, αποφεύγω το Λονδίνο με ΚΑΘΕ ευκαιρία, και αυτό ισχύει για ΟΛΑ του τα αεροδρόμια. Έχω καταφέρει να πηγαινοέρχομαι Αμερική κ Ελλάδα, μέσω EMA & BHX
 
Re: Νέα Δρομολόγια

gonso":1mmwk8ba said:
Akis":1mmwk8ba said:
Δεν νομίζω η διαδρομή από STN προς το κέντρο του Λονδίνου να διαρκεί 5 ώρες

Γιατί το λές αυτό Άκη? Το έχεις κάνει ποτέ με τα πόδια και ξέρεις ? Τουλάχιστον 5 ώρες είναι. :roll:

Σε γενικές γραμμές και τα 4 αεροδρόμια, τον ίδιο χρόνο είναι από το Λονδίνο. 30-45 λεπτά.


LHR : το τραίνο το κάνει λίγα λεπτά πιό γρήγορα αλλά χάνεις χρόνο λόγω του χαοτικού μεγέθους του αεροδρομίου.
LGW: To ίδιο με το LHR αλλά με μικρότερα τέρμιναλ.
LTN : 5-10 λεπτά πιό μακρυά από το LHR αλλά παρόλο που το τέρμιναλ είναι μικρότερο, χρειάζεται λεωφορείο για τον σταθμό του τραίνου που είναι 5 λεπτά από το αεροδρόμιο.
STN: 5-10 λεπτά πιό μακρυά από τα υπόλοιπα, ΑΛΛΑ με τον σταθμό του τραίνου ακριβώς κάτω από το τέρμιναλ.

Σωστότατος αλλά με μια διευκρίνηση. Οι ώρες που αναφέρεις είναι με τραίνο και ως γνωστόν το τραίνο στη Γηραιά Αλβιώνα είναι πανάκριβο... Σε σχέση κόστους απόστασης λοιπόν μάλλον το STN είναι το ακριβότερο. Επίσης τα πάντα στο Λονδίνο εξαρτώνται από το που μένεις. Αν π.χ μένεις δυτικό Λονδίνο πρέπει να υπολογίσεις μετά το 40λεπτο τρένο άλλα 15 περίπου λεπτά με μετρό για το κέντρο.

gonso":1mmwk8ba said:
Όσο αφορά την ελληνικότητα της Α3 και την πίστη των Ελλήνων στα "ελληνικά προιόντα", που ανέφερε ο φίλος πιό πάνω, εγώ έκλεισα 10 αλέ ρετούρ εισητήρια LON-ATH-LON σε διάφορες ημερομηνίες όλο το καλοκαίρι και της Α3 δεν της έδωσα ούτε ένα ευρώ. Παρόλο που περίμενα ότι θα την τιμούσα με την παρουσία μου φέτος, τσαντίστηκα φοβερά από το θράσος του τιμολογίου της το οποίο ήταν κάθε άλλο παρά ανταγωνιστικό για πρωτοεμφανιζόμενο παίχτη. Στην καλύτερη περίπτωση ήταν ίδιο με τον ανταγωνισμό αν όχι πιό ακριβό. Ακόμα και στις μέρες που ήταν το ίδιο, δεν τον προτίμησα λόγο ακριβότερου κόστους πάρκινγκ στο STN αλλά και για το γαμώτο. Πρέπει σαν καταναλωτές να τιμωρούμε την θρασύτητα των εμπόρων.

Αυτοί που μπαίνουν σε μιά καινούρια αγορά με πολιτική αρπαχτής, τιμωρούνται δεόντως αργά ή γρήγορα. Αντί να χαλάνε λεφτά σε λονδρέζικα τηλεοπτικά ταξί, θα ήταν προτιμότερο να μπάινανε λίγο "μέσα" για κανά-δυό μήνες για να προμοτάρουν το προιόν τους βάζοντας καλές και ελκυστικές τιμές. Είναι η καλύτερη διαφήμιση. (και για τους εγγλέζους που δεν βλέπουν τις διαφημίσεις της Α3 από την νόβα ! ).

Αυτές οι τιμολογιακές πολιτικές, θυμίζουν τις αντίστοιχες των κρεοπωλών στην βαρβάκειο και οι εγγλέζοι δεν μασάνε από τέτοια. Εκτός και αν η Α3 πιστεύει ότι δεν θα έχει ανάγκη τους Άγγλους για να γεμίσει δύο πτήσεις την ημέρα. Κούνια που τους κούναγε.

Συμφωνώ σε γενικές γραμμές κι εδώ με μια πάλι παρατήτηση. Αν η Α3 έχει θράσος μια φορά τότε τι πρέπει να πεις για την ΕΖΥ η οποία τιμολογιακά έχει ξεφύγει και έχει καταντήσει πολλές φορές ακριβότερη της ΟΑ και της ΒΑ;; Kαι για να είμαστε δίκαιοι με την Α3 θα πω ότι οι ναύλοι της μπορεί ελαφρός μόνο να είναι φτηνότεροι των άλλων αλλά βρίσκεις σαφέστατα φτηνότερα εισιτήρια αν θες να πετάξεις τις τελευταίες μέρες...
 
Top