Re: Νέα Δρομολόγια
To θάρρος και το θράσσος είναι απαραίτητα στην επιχειρηματικότητα. Το θράσσος όμως κατακτιέται και με τον χρόνο. Ο ΕΖ κάνει το route ΛΟΝ-ΑΤΗ εδώ και10-11 χρόνια. Τα γαλλόνια του τα κέρδισε στο πεδίο των μαχών. Ξεπάστρεψε τον ανταγωνισμό και μετά (με περίσσιο θράσσος) έφτασε τις τιμές στα ύψη. Η Α3 τί μάχες έδωσε στο συγκεκριμένο route ? Ακόμα δεν έχουνε μάθει καλά το callsign της οι ελεγχτές στο STN και η Α3 την είδε μεγαλο-τσιφλικάς !
Για τα του Λονδίνου τα είπαμε. Το STN μειονεκτεί λίγο (όπως ειπώθηκε) γιατί έχει κακές συνδέσεις με κεντρική και βόρεια Αγγλία. Οι τιμές του τραίνου για Λονδίνο μετ'επιστροφής, κειμένονται από 20 Ευρώ για LHR και LGW, 25 ευρώ το LTN και 30 ευρώ το STN. Δεν νομίζω ότι η διαφορά είναι τόσο απαγορευτική (αν βεβαίως ο Α3 είχε ανταγωνιστικές τιμές).
Όποιος πιστεύει ότι το λεωφορείο είναι η λύση για μεταφορές στα αεροδρόμια στο Λονδίνο, προφανώς 1) δεν ξέρει ότι το λεωφορείο κοστίζει ελάχιστα λιγότερο και 2) δεν ξέρει τί πάει να πεί Μ1, Μ25, Μ23, Μ11 :?
Συνεπώς όσοι απριόρι απορίπτουν το τραίνο σαν μεταφορικό μέσο στο Λονδίνο λόγω κόστους, οφείλουν 1) ή να κάτσουν σπίτι τους ή 2) να τσεκάρουν στις αποσκευές τους και ένα "σπαστό" ποδήλατο για τις μετακινήσεις τους (ξέρετε, εκείνα τα πράσινα με την κόντρα)
ΥΓ Και για μερικούς μερικούς (όνομα και μή χωριό) που κοροιδεύουν την έκφραση αλέ ρετούρ που έγραψα, πώς το λένε τώρα στην Ελλάδα? Πηγαιν-έλα ? Ράουντ τρίπ ? Ριτέρν ?
Έχω φαίνεται γίνει σαν ένα μπάρμπα μου στην Αυστραλία που έχει φύγει από το 1960 από την Ελλάδα και χρησιμοποιεί λέξεις και εκφράσεις που χρησιμοποιούσαν τότε (όπως "κοίτα την ψαροκασέλα" , "χούφτα μπρός-χούφτα πίσω" "αλέ-ρετούρ" και άλλα λούμπεν)
To θάρρος και το θράσσος είναι απαραίτητα στην επιχειρηματικότητα. Το θράσσος όμως κατακτιέται και με τον χρόνο. Ο ΕΖ κάνει το route ΛΟΝ-ΑΤΗ εδώ και10-11 χρόνια. Τα γαλλόνια του τα κέρδισε στο πεδίο των μαχών. Ξεπάστρεψε τον ανταγωνισμό και μετά (με περίσσιο θράσσος) έφτασε τις τιμές στα ύψη. Η Α3 τί μάχες έδωσε στο συγκεκριμένο route ? Ακόμα δεν έχουνε μάθει καλά το callsign της οι ελεγχτές στο STN και η Α3 την είδε μεγαλο-τσιφλικάς !
Για τα του Λονδίνου τα είπαμε. Το STN μειονεκτεί λίγο (όπως ειπώθηκε) γιατί έχει κακές συνδέσεις με κεντρική και βόρεια Αγγλία. Οι τιμές του τραίνου για Λονδίνο μετ'επιστροφής, κειμένονται από 20 Ευρώ για LHR και LGW, 25 ευρώ το LTN και 30 ευρώ το STN. Δεν νομίζω ότι η διαφορά είναι τόσο απαγορευτική (αν βεβαίως ο Α3 είχε ανταγωνιστικές τιμές).
Όποιος πιστεύει ότι το λεωφορείο είναι η λύση για μεταφορές στα αεροδρόμια στο Λονδίνο, προφανώς 1) δεν ξέρει ότι το λεωφορείο κοστίζει ελάχιστα λιγότερο και 2) δεν ξέρει τί πάει να πεί Μ1, Μ25, Μ23, Μ11 :?
Συνεπώς όσοι απριόρι απορίπτουν το τραίνο σαν μεταφορικό μέσο στο Λονδίνο λόγω κόστους, οφείλουν 1) ή να κάτσουν σπίτι τους ή 2) να τσεκάρουν στις αποσκευές τους και ένα "σπαστό" ποδήλατο για τις μετακινήσεις τους (ξέρετε, εκείνα τα πράσινα με την κόντρα)
ΥΓ Και για μερικούς μερικούς (όνομα και μή χωριό) που κοροιδεύουν την έκφραση αλέ ρετούρ που έγραψα, πώς το λένε τώρα στην Ελλάδα? Πηγαιν-έλα ? Ράουντ τρίπ ? Ριτέρν ?
Έχω φαίνεται γίνει σαν ένα μπάρμπα μου στην Αυστραλία που έχει φύγει από το 1960 από την Ελλάδα και χρησιμοποιεί λέξεις και εκφράσεις που χρησιμοποιούσαν τότε (όπως "κοίτα την ψαροκασέλα" , "χούφτα μπρός-χούφτα πίσω" "αλέ-ρετούρ" και άλλα λούμπεν)
