Δρομολόγια Aegean

  • Thread starter Thread starter mrk
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Νέα Δρομολόγια

To θάρρος και το θράσσος είναι απαραίτητα στην επιχειρηματικότητα. Το θράσσος όμως κατακτιέται και με τον χρόνο. Ο ΕΖ κάνει το route ΛΟΝ-ΑΤΗ εδώ και10-11 χρόνια. Τα γαλλόνια του τα κέρδισε στο πεδίο των μαχών. Ξεπάστρεψε τον ανταγωνισμό και μετά (με περίσσιο θράσσος) έφτασε τις τιμές στα ύψη. Η Α3 τί μάχες έδωσε στο συγκεκριμένο route ? Ακόμα δεν έχουνε μάθει καλά το callsign της οι ελεγχτές στο STN και η Α3 την είδε μεγαλο-τσιφλικάς !


Για τα του Λονδίνου τα είπαμε. Το STN μειονεκτεί λίγο (όπως ειπώθηκε) γιατί έχει κακές συνδέσεις με κεντρική και βόρεια Αγγλία. Οι τιμές του τραίνου για Λονδίνο μετ'επιστροφής, κειμένονται από 20 Ευρώ για LHR και LGW, 25 ευρώ το LTN και 30 ευρώ το STN. Δεν νομίζω ότι η διαφορά είναι τόσο απαγορευτική (αν βεβαίως ο Α3 είχε ανταγωνιστικές τιμές).

Όποιος πιστεύει ότι το λεωφορείο είναι η λύση για μεταφορές στα αεροδρόμια στο Λονδίνο, προφανώς 1) δεν ξέρει ότι το λεωφορείο κοστίζει ελάχιστα λιγότερο και 2) δεν ξέρει τί πάει να πεί Μ1, Μ25, Μ23, Μ11 :?

Συνεπώς όσοι απριόρι απορίπτουν το τραίνο σαν μεταφορικό μέσο στο Λονδίνο λόγω κόστους, οφείλουν 1) ή να κάτσουν σπίτι τους ή 2) να τσεκάρουν στις αποσκευές τους και ένα "σπαστό" ποδήλατο για τις μετακινήσεις τους (ξέρετε, εκείνα τα πράσινα με την κόντρα)


ΥΓ Και για μερικούς μερικούς (όνομα και μή χωριό) που κοροιδεύουν την έκφραση αλέ ρετούρ που έγραψα, πώς το λένε τώρα στην Ελλάδα? Πηγαιν-έλα ? Ράουντ τρίπ ? Ριτέρν ?
Έχω φαίνεται γίνει σαν ένα μπάρμπα μου στην Αυστραλία που έχει φύγει από το 1960 από την Ελλάδα και χρησιμοποιεί λέξεις και εκφράσεις που χρησιμοποιούσαν τότε (όπως "κοίτα την ψαροκασέλα" , "χούφτα μπρός-χούφτα πίσω" "αλέ-ρετούρ" και άλλα λούμπεν) :wink:
 
Re: Νέα Δρομολόγια

α οκ με πληροφορησαν λαθος, μου ειχαν πει οτι ειναι πολυ πιο μακρια. :?
αλλα εξακολουθω να πιστευω οτι το LON ειναι κορεσμενος προορισμος.
 
Re: Νέα Δρομολόγια

kritikos":2qsn4rz0 said:
εξακολουθω να πιστευω οτι το LON ειναι κορεσμενος προορισμος.

Επέτρεψε μου μία απορία.

Αν είναι κορεσμένος προορισμός γιατί δεν βλέπουμε ανταγωνισμό στις τιμές καθώς και προσφορές όπως σε άλλους προορισμούς???
 
Re: Νέα Δρομολόγια

Όλοι έχετε δικαίωμα και πρέπει να λέτε τη γνώμη σας, αρκεί να τη στηρίζετε με λογικά και σωστά επιχειρήματα.

Ακόμα δεν ξεκίνησε το δρομολόγιο η Α3 και βγήκαν κάποιοι πρωτοεμφανιζόμενοι καλοθελητές να καταδικάσουν το δρομολόγιο, την επιλογή του αεροδρομίου κλπ. κλπ. και να μας κάνουν μάθημα γεωγραφίας του τύπου "Λονδίνο είναι μόνο το Χήθροου, Κωνσταντινούπολη είναι μόνο το Ατάτουρκ, Αμερική είναι μόνο το Κέννεντυ, Στοκχόλμη είναι μόνο το Αρλάντα και Κύπρος είναι μόνο η Λάρνακα..." Μιλήστε με χειροπιαστά στοιχεία και μέτρα σύγκρισης. Η τιμή είναι κάτι περισσότερο αντικειμενικό και χειροπιαστό, από το πού θεωρεί κάποιος ότι αρχίζει το Λονδίνο και σε ποια ακτίνα από το Hyde Park παύει να λέγεται έτσι.

Αφήστε λίγο το δρομολόγιο να "περπατήσει" και βλέπουμε. Σε μία εβδομάδα από σήμερα θα έχουμε την πρώτη πτήση. Η Α3 είχε και καλές αλλά και κακές στιγμές στην επιλογή προορισμού: θυμηθείτε τι έγινε στα Σκόπια και τι γίνεται στο Κάιρο.

Προσωπική Άποψη:
Ευτυχώς για σας, όλοι οι παίκτες του δρομολογίου (U2, OA, A3, BA) προσφέρουν τιμή σε OW fare basis. Μπορείτε να διαλέξετε μετάβαση και επιστροφή από και με διαφορετικό αεροδρόμιο-εταιρεία ανάλογα με τις δικές σας ανάγκες και προτεραιότητες: τιμή, τύπος αεροσκάφους, υλικό και ταπετσαρία καθίσματος και μάρκα αυτού, απόσταση από το κέντρο, και πάντοτε ανάλογα με το πώς ξυπνήσατε και πώς σας "έκατσε" η ιδέα να πάτε. Υπάρχουν χίλιοι λόγοι να πάτε στο Λονδίνο και άλλοι χίλιοι να μην πάτε: από ψώνια μέχρι τριπλό μπαϊπάς που λέει ο λόγος.


Λίγη υπομονή όμως...
 
Re: Νέα Δρομολόγια

Stansted Airport (SSD) to London Liverpool Street (LST)
Duration: 48 Minutes

Gatwick Airport to London Victoria
Duration: 31 Minutes

Heathrow Terminal 1 (All terminals) to London Victoria
Duration: 43 Minutes


Heathrow Terminal 1 (All terminals) to London Paddington
Duration: 16-28 Minutes

Luton Airport to London St Pancras
Duration: 27-33 Minutes

Οι Χρόνοι είναι με τρένο όλοι.
Από ότι φαίνεται οι διαφορές είναι πολύ μικρές.
Μπορείτε να ψάξετε και στο http://www.nationalrail.co.uk μόνοι σας να δείτε.
 
Re: Νέα Δρομολόγια

gonso":1huj78j1 said:
Αντί να χαλάνε λεφτά σε λονδρέζικα τηλεοπτικά ταξί, θα ήταν προτιμότερο να μπάινανε λίγο "μέσα" για κανά-δυό μήνες για να προμοτάρουν το προιόν τους βάζοντας καλές και ελκυστικές τιμές. Είναι η καλύτερη διαφήμιση.
Χωρίς να διαφωνώ μαζί σου αλλά απλώς για να κάνω λίγο το δικηγόρο του διαβόλου, να θυμίσω τις εξευτελιστικές τιμές που είχε η Hellas Jet στο LGW-ATH το 2004 και μάλιστα στο μέσο της υψηλής περιόδου: γύρω στα 80 ευρώ O/W μέσα Ιουλίου! Τα αεροπλάνα της, όμως, πηγαινοέρχονταν άδεια...

gonso":1huj78j1 said:
Υπάρχει βέβαια και το άλλο ενδεχόμενο. Να μήν χτυπάει την ΕΖ αλλά την ΟΑ. Γιατί ? Μόνο αυτοί ξέρουν.
Για ένα μυστήριο λόγο έχω την εντύπωση/διαίσθηση/υποψία ότι σε ένα σημαντικό βαθμό αυτό ακριβώς πάνε να κάνουν! Αν λες και ότι οι τιμές ΟΑ-Α3 είναι τόσο κοντινές, το ενδεχόμενο αυτό γίνεται πιο πιθανό. Για να δούμε...

Άλλα νέα σχετικά με το δίκτυο της Α3:
σε ένα χρόνο από σήμερα η εταιρεία θα πετάει και για Σερβία, ενώ φέτος περιμένει να αρχίσει και πτήσεις για Μόσχα. Επίσης, στα σχέδια είναι και οι πτήσεις Θεσσ/νίκη-Λονδίνο.
Διαβάστε εδώ: http://www.naftemporiki.gr/news/static/ ... 508593.htm
 
Re: Νέα Δρομολόγια

George":1669jjwz said:
gonso":1669jjwz said:
Υπάρχει βέβαια και το άλλο ενδεχόμενο. Να μήν χτυπάει την ΕΖ αλλά την ΟΑ. Γιατί ? Μόνο αυτοί ξέρουν.
Για ένα μυστήριο λόγο έχω την εντύπωση/διαίσθηση/υποψία ότι σε ένα σημαντικό βαθμό αυτό ακριβώς πάνε να κάνουν! Αν λες και ότι οι τιμές ΟΑ-Α3 είναι τόσο κοντινές, το ενδεχόμενο αυτό γίνεται πιο πιθανό. Για να δούμε...

George, το έψαξα λίγο παραπάνω το θέμα. Οι τιμές δεν έχουν παραπάνω από 30-40 ευρώ διαφορά (στο σύνολο ...αλέ ρετούρ με τους φόρους) μεταξύ ΟΑ-Α3, με την ΟΑ ακριβότερη. Πράγμα λογικό λόγω LHR. Αυτές όμως οι μικρές διαφορές παίζουν για κρατήσεις τους επόμενους 2 μήνες.

Όταν μιλάμε για κρατήσεις σε βάθος χρόνου (σε 4-5 μήνες πχ), η Α3 έχει την μισή τιμή. Αυτό μπορεί να ενθουσιάζει μερικούς αλλά εμένα και σε πολλούς άλλους...δεν λέει τίποτα, καθώς πολλοί άνθρωποι δεν έχουν την δυνατότητα να επωφελούνται.

Αυτό βέβαια είναι ένα γενικό θέμα/φαινόμενο που είναι γνωστό.

Μου φαίνεται όμως παράξενο αν όντως κοντράρει την ΟΑ. Εώς και ...διαβολικό. Βάζοντας τον εαυτό μας στην θέση των μάνατζερ της Α3, μπορεί και να λέγαμε : "Αφού πεθαίνει που πεθαίνει ο δεινόσαυρος, πάμε να του ρίξουμε (άλλη) μία κανονιά στο κεφάλι. Όταν κλείσει, μπορούμε να του αρπάξουμε τα σλότς του χήθροου και με την έτοιμη μαγιά/πελατεία που θα έχει τσουλήσει, θα πιάσουμε μαγαζί γωνία"


ΥΓ. Δεν μπορούμε να συγκρίνουμε την HellasJet του 04 με την Αιγαίου του 08. Η Α3 έχει στρωμένο brand name (στην Ελλάδα) και τεράστια αναγνωρισημότητα (στην Ελλάδα). Την ΕλλάςΤζέτ ποιός την ήξερε? Εδώ την Αιγαίου την ξέρει και ο πεθερός μου είναι τόσο άσχετος με το χώρο που όταν ακούει ότι ένα αεροπλάνο έχει καθυστέρηση, πιστεύει ότι μάλλον κάποιο άλλο αεροπλάνο το...γκάστρωσε !
 
Re: Νέα Δρομολόγια

George":2bb80pek said:
Άλλα νέα σχετικά με το δίκτυο της Α3:
σε ένα χρόνο από σήμερα η εταιρεία θα πετάει και για Σερβία, ενώ φέτος περιμένει να αρχίσει και πτήσεις για Μόσχα. Επίσης, στα σχέδια είναι και οι πτήσεις Θεσσ/νίκη-Λονδίνο.
Διαβάστε εδώ: http://www.naftemporiki.gr/news/static/ ... 508593.htm


Στο ιδιο αρθρο παρακατω λεει οτι "Οι απευθείας πτήσεις θα συνδέουν τη Θεσσαλονίκη με τη Λάρνακα και το Λονδίνο" και "Επίσης, η Θεσσαλονίκη θα συνδεθεί με απευθείας πτήσεις με όλα τα μεγάλα ευρωπαϊκά hubs που θα συνδέεται η Aegean"

Α) Αυτο σημαινει οτι θα ξεκινησουν πτησεις προς Ρωμη και Μιλανο απευθειας απο Θεσσαλονικη αφου αυτα ειναι μεγάλα ευρωπαϊκά hubs? Η εννοει τιποτα αλλο ο προεδρος?

Β) Με Λαρνακα υπαρχει ηδη απευθειας πτηση. Εννοει αυξηση συχνοτητων ή κατι αλλο?

Γ) Για δρομολογια εσωτερικου εχουμε κανενα νεο πλην της Χιου που λογικα θα ξεκινησει απο Φλεβαρη?
 
Re: Νέα Δρομολόγια

Στη Λαρνακα ηδη πεταει απο τη Θεσσαλονικη και μαλλον θα εννοει καποια αυξηση στις πτησεις.
Το καιρο που αναφερει οτι θα παρει αδεια για αλλες 2 πτησεις επιπλεον ειχε ξεκινησει ως καθημερινο με 733 και εγινε 3 φορες την εβδιμαδα με AR1! προφανως λογω μειωμενης κινησης και προτιμωντας να μην το κοψει.Επομενως ειχε την αδεια για παραπανω.
Για Ρωμη και Μιλανο μπορει να εννοει τη συνεργασια με την Air One η οποια θα ξεκινησει τον Ιουνιο.
Το δρομολογιο για τη Χιο ενδεχεται να ξεκινησει η τελος μαιου η τον ιουλιο του 2008. Στις 11/5 αναμενεται ο υπουργος μεταφορων να επισκεφτει τη Χιο και συμφωνα με πηγες ενδεχεται να ανακοινωσει την αρση της επιδοτησης στη συγκεκριμενη γραμμη μετα απο πιεσεις της διοικησης της Aegean.
 
Re: Νέα Δρομολόγια

Αναφορικά να πω πως το Στάνσεντ όχι μόνο είναι ελάχιστα πιο μακρυά από το κέντρο (σε σχέση με τ' άλλα) αλλά και πιο ήσυχο.. Δεν περπατάς με τις ώρες για το terminal /gate ,δεν χάνεσαι μεσα του, λίγα αλλά επαρκή καταστήματα για κάποιον που πρώτα θέλει να πετάξει και μετά να κάνει ψώνια, τα αεροσκάφη δεν έχουν μεγάλες καθυστερήσεις στις απογει'ωσεις και γενικά είναι κάπως πιο "μαζεμένο"... αυτό καλό είναι- ...έτσι τουλάχιστον μου φαίνεται..

Αν κάποιος θέλει κέντρο-κέντρο , ας παροτρύνει την Aegean να πετάξει στο City , βέβαια εκεί επιχειρεί μέχρι και Avro RJ ή Α318..
 
Top