Δρομολόγια Aegean

  • Thread starter Thread starter mrk
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Νέα Δρομολόγια

Από που να το πιάσεις και που να το αφήσεις...

Το κακό στην Αγαίου είναι ότι ανοίγει δρομολόγια όπου όχι μόνο η αγορά είναι κορεσμένη αλλά επίσης προσπαθεί να υποκαταστήσει την Ολυμπιακή.

Αν η πίτα είναι μεγάλη, υπάρχει χώρος για να φάνε όλοι. Το ότι η Pizza Hut δούλευε στην Ελλάδα πολλά χρόνια μαζί με εκατοντάδες άλλες πιτσαρίες, δεν εμπόδισε την Domino's να δραστηριοποιηθεί εδώ. Το ότι τα παγωτά Haagen Dazs υπάρχουν και πάνε καλά στην Ελλάδα, δεν εμπόδισε την unilever να φέρει τα ben & jerry's. Και αν δεν σου κάνουν τα παγωτά, δες τις κινητές.... Wind, Vodafone, Cosmote, Q, MoMad, Frog... Αν και οι τρεις τελευταίες είναι virtual operators, και πάλι αντλούν ένα κομμάτι της (πολύ μεγάλης) αγοράς.

Τι σημαίνει κορεσμένος αεροπορικός προορισμός; Είναι ένας προορισμός που υπάρχουν πολλές πτήσεις την ημέρα; Από πολλές εταιρείες; Αν είσαι ένα established όνομα, γιατί να μην είσαι ακόμα μια επιλογή όταν οι επιβάτες προς τον συγκεκριμένο προορισμό είναι πολλοί;

Πόσο μάλλον το Λονδίνο, και ιδιαίτερα με ανυπαρκές σχέδιο Μάρκετινγκ.

Από που προκύπτει ότι το σχέδιο Marketing είναι ανεπαρκές;

Τα λάθη της Αιγαίου συμπληρώνονται απο την έλλειψη στην στρατηγική μάρκετινγκ που συνίσταται σε έλλειψη διαφημιστική καμπάνιας στο εξωτερικό και σε προσέλκυση μόνο Ελλήνων πελατών.

Αυτό το ξέρεις σίγουρα; Επίσης, με τι το συγκρίνεις; Μια εταιρεία όπως η Austrian Airlines δαπάνησε περί τα 50.000ε το 2007 σε διαφημιστική δαπάνη στην Ελλάδα. Πόσες φορές θυμάσαι να την είδες; Και αν η Austrian είναι γνωστό όνομα, πόσες φορές είδες την Norwegian, ή την flygobespan;

Αυτό σχετικά με το slogan είναι καθαρά υποκειμενικό και ο καθένας έχει δικαίωμα στην άποψη του.

Οι νέοι προορισμοί θα πρέπει να πρόερχονται απο αναδυόμενες αγορές ή απο αγορές όπου δεν υπάρχει ισχυρή παρουσία (Πολωνία).Το να προσπαθείς να υποκαταστήσεις την Ολυμπιακή , τροφοδοτεί τα σενάρια περί καλύτερης αντιμετώπισης τη πολιτικής ηγεσίας προς τα εσένα. Αν θέλει η Αιγαίου να ανταγωνιστεί, γιατί δεν ανταγωνίζετε την Swiss για Ζυρίχη η τις σκανδιναβικές εταιρείες; γιατί μόνο αν κάνεις τολμηρά βήματα, θα ανέβεις στα μάτια του κόσμου.

Από που προκύπτει ότι η πίτα στην Πολωνία είναι τόσο μεγάλη ώστε να έρθει ακόμα ένας παίκτης; Το σχόλιο περί υποκατάστασης της Ολυμπιακής θεωρώ ότι είναι άτυχο και τελείως άστοχο. Δεν ξεκινάς να κάνεις μια δουλειά για να μην τυχόν πει κάποιος κάτι για σένα. Ξεκινάς μια δουλειά για να βγάλεις λεφτά. Και αν είσαι καλός, θα βγάλεις.

Από που προκύπτει ότι η εταιρεία είναι χαμηλά στα μάτια του κόσμου; Έχεις κάποια έρευνα που το αποδυκνύει; Γιατί τα επίσημα δημοσιευμένα νούμερα άλλα δείχνουν.

Αναφέρεις πολλούς προορισμούς που είναι εκτός ΕΕ και απαιτείται διακρατική συμφωνία ώστε να μπορέσει κάποιος να κάνει πτήσεις... Και πολλές φορές τα κράτη προτιμούν να προφυλάξουν τους flag carriers.

Τέλος, κάτι που έχω ξανα-αναφέρει στο forum και παλαιότερα: Σίγουρα ο καθένας έχει την άποψη του και σίγουρα είναι ελεύθερος να την εκφράζει. Αλλά από αυτό μέχρι του σημείου να γράφουμε πράγματα που είναι βασισμένα σε αμιγώς προσωπικές εκτιμήσεις που βασίζονται σε στοιχεία αγνώστων πηγών ή ακόμα χειρότερα δεν βασίζονται πουθενά, είναι λίγο ανούσιο.
 
Re: Νέα Δρομολόγια

Επιμενω οτι το ψωμι βρισκεται εντος και οχι εκτος Ελλαδος...
 
Re: Νέα Δρομολόγια

Ναι αλλά με αεροσκάφη του μεγέθους των Airbus δεν γίνεται σοβαρή ανάπτυξη εντός Ελλάδα.
Πράγματι η Ελλάδα είναι προνομιακό πεδίο για την Α3, αλλά πόσο πια να αναπτυχθεί. Στα βασικά δρομολόγια που καλύπτουντο 90% και πλέον της κίνησης εσωτερικού είναι μέσα. Πόση διαφορά μπορεί να κάνει κάποιο ενδεχόμενο καινούργιο δρομολόγιο εσωτερικού.
 
Re: Νέα Δρομολόγια

Η Θεσσαλονικη θα κανει τη διαφορα. Δεν μπορει πολυς κοσμος να μη βρισκει εισιτηρια η να μην υπαρχουν συνδεσεις, πλην της Αθηνας.
Επισεις περσι ειχε τη Μυκονο και τη Σαντορινη με την Ιταλια. Φετος ηρθε εκτος των γνωστων τσαρτεραδων και η Easyjet ,για να δειξει οτι οταν η Α3 κυνηγαει το ονειρο εξω οι ξενοι ερχονται μεσα στην Ελλαδα να καλυψουν ολες τις τεραστιες τρυπες που παρατηρουνται.
Θα πρεπει να σπασουν οι επιδοτουμενες γραμμες. Δεν μπορει η Καλαματα με 60000 κοσμο να εχει την ιδια ακριβως συνδεση με τη Σκυρο και η ακρως τουριστικη Σκιαθος να μενει απεξω...Αυτο ειναι ενα δειγμα μονο του ποσο πολυ παραβλεπουν την Ελλαδα και παρασυρονται σε κορεσμενες αγορες του εξωτερικου.
Επισεις μια interisland πτηση οπως αυτη στο Αιγαιο και στο Ιονιο που κανει η ΟΑ, αν ηταν καθημερινη θα ενισχυε παρα πολυ τον τουρισμο.Και αλλα πολλα παραδειγματα.
Η Α3 θα πρεπει να παψει να ειναι τοσο πολυ αθηνοκεντρικη εταιρια και να ανοιχτει πιο πολυ στην Ελλαδα.
 
Re: Νέα Δρομολόγια

Όλα αυτά για τα νησιά σωστά αλλά είναι με καθεστώς επιδοτούμενης και στην παρούσα δεν μπορουν να μπουν αλλ΄και ν μποροούν να μπουν, θα μπουν με αεροσκαφη 150θέσεων?
Και έστω οτι μπαίνουν πόσους παραπάνω πελάτες να τους δώσει αυτό το πράγμα πια?
 
Re: Νέα Δρομολόγια

Φιλε mrk εγραψες:
Από που προκύπτει ότι η πίτα στην Πολωνία είναι τόσο μεγάλη ώστε να έρθει ακόμα ένας παίκτης; Το σχόλιο περί υποκατάστασης της Ολυμπιακής θεωρώ ότι είναι άτυχο και τελείως άστοχο. Δεν ξεκινάς να κάνεις μια δουλειά για να μην τυχόν πει κάποιος κάτι για σένα. Ξεκινάς μια δουλειά για να βγάλεις λεφτά. Και αν είσαι καλός, θα βγάλεις.

Αν η Πολωνια των 40 εκατ. ειναι μικρη πιτα , τοτε τι ακριβως ειναι η Αλβανια; Και ομως εκει η Α3 'βουτηξε" με καθημερινη πτηση.
Και ποιοι ειναι οι πολυ και μεγαλοι παικτες, π.χ. στην αγορα της Πολωνιας; Η φοβερη και παντοδυναμη LOT;;

Νομιζω οτι αυτο που πολλοι προσπαθουν να πουν εδω ειναι οτι η Α3 ακολουθει μια 'ιδιορρυθμη' πολιτικη οσον αφορα τα δρομολογια της. Εχει βαλει σημαδι τις γραμμες φιλετα των ΟΑ ( βλεπε Γερμανια, Ιταλια , Βαλκανια και Κυπρο ) και εχει αγνοησει αγορες ( Βαρσοβια, Βουδαπεστη, Ζυριχη, Πραγα, Βαρκελωνη κλπ ) που θα μπορουσε πιστευω να παει καλα.

Ελπιζω να μην στενοχωρω τους φανατικους της οπαδους, αλλα η Α3 δεν με εχει πεισει οτι ξερει τι ακριβως κανει. Το Λονδινο με 2 πτησεις Α321 την ημερα απο την αρχη, παραηταν φιλοδοξο ενω σε δρομολογια που φωναζουν απο μακρια οτι 'σηκωνουν' την Αιγαιου δειχνει ατολμη. Θα ελεγε κανεις οτι το πιο μεγαλο μεριδιο στην επιτυχη πορεια της Α3 εχει να κανει με τα χαλια των ΟΑ και την μεχρι πριν 6 μηνες καλη διεθνη συγκυρια παρα με τις δικες της επιλογες ( με εξαιρεση την συμμαχια με LH και την ανανεωση του στολου της ).

Και τελος οσον αφορα τα δρομολογια, η ελληνικη αγορα ειναι πολυ μικρη. Πρεπει εκ των πραγματων η Α3 να κοιταξει την επεκταση της στην διεθνη αγορα χωρις υπερβολες τυπου Λονδινου αλλα και χωρις αδικαιολογητη διστακτικοτητα.
Και θα τολμησω να πω οτι οταν "πηξουν" λιγο τα μυαλα της ως εταιρια, υπαρχουν πολλες και καλες αγορες περαν του οριου των 4 ωρων. Λεω τωρα εγω.... :idea:
 
Re: Νέα Δρομολόγια

6circles":260id6ph said:
Αν η Πολωνια των 40 εκατ. ειναι μικρη πιτα , τοτε τι ακριβως ειναι η Αλβανια; Και ομως εκει η Α3 'βουτηξε" με καθημερινη πτηση.
Ε ψίτ, είσαι σίγουρος ότι είναι καθημερινή;
 
Re: Νέα Δρομολόγια

Θα συμφωνησω με τον φιλο 6circles. Απο οσο γνωριζω ομως οταν μια εταιρεια δινει ενα σλοτ σε καποιο αεροδρομιο δεν το παιρνει καποια αλλη απο την ιδια χωρα. Ειναι στη διαθεση του αεροδρομιου να το δωσει οπου θελει και φανταζομαι οτι αλλες εταιρειες εχουν προτεραιοτητα. Οσο για την Α3 συμφωνω φιλε κι εγω οτι πρεπει να ρισκαρει καποιες γραμμες και οχι να περιμενει την ΟΑ να ¨παρατησει" καποια γραμμη. Αλλωστε αν αφησει καποιο slot η ΟΑ δεν σημαινει οτι θα το παρει η Α3.
 
Re: Νέα Δρομολόγια

Η αγορα της Ελλαδας με το τουριστκο ενδιαφερον δεν ειναι μικρη,αλλα υπαναπτικτη και για αυτο μοιαζει μικρη.Η Θεσσαλονικη ειναι μια αρκετα απομονωμενη πολη σε σχεση με την Αθηνα, ενω η ζητηση βρισκεται στα υψη.
Με τις υπερογκες αυξησεις στα πλοια οι interisland πτησεις με μικροτερα φυσικα αεροπλανα θα εχουν μελλον.
Προς το παρον εγω βλεπω οτι αντι να κατσουν καλα το Λονδινο και τα Τιρανα που ηταν προβλεπομενο οτι θα καταδικαστουν, εκατσαν η Λημνος και πιθανον η Κεφαλλονια.
Φυσικα αν υπηρχε μια ΟΑ καλυτερη και πιο οργανωμενη τα πραγματα θα ηταν πολυ διαφορετικα.
 
Re: Νέα Δρομολόγια

Η Αγαίου αυτή τη στιγμή αταγωνίζεται τον εαυτό της. Η Ολυμπιακή είναι σχεδόν ανύπαρκτη.

Mrk έγραψες:

Από που να το πιάσεις και που να το αφήσεις...

και πολλά άλλα.

Η απάντηση μου:
1) Το Λονδίνο δεν αποτελεί και την καλύτερη επιλογή, τη στιγμή που η ζήτηση καλύπτεται επαρκώς.
2) Το μάρκετινγκ δεν φαίνεται καθόλου. Αν υπήρχε , κάπου θα βλέπαμε στο Λονδίνο έστω και μια διαφήμιση.Έστω μία μικρή.
3)Η Πολωνία και οι χώρες της Ανατολικής Ευρώπης αποτελούν πολύ καλές αγορές.

Και τέλος για το σχόλιο σου περί ανούσιων πόστ χωρίς έγκυρες πηγές, θέλω να σου πω ότι με αυτό εξέφρασα την γνώμη μου που βασίζεται στην κριτική ικανότητα που μου έδωσε το πανεπιστήμιο. Και όχι σε δήθεν έγκυρες πηγές.

Εγώ υποστηρίζω την Αγαίου αλλά δεν μπορώ να μη βλέπω και τα αρνητικά της.
 
Top