Re: Νέα Δρομολόγια
Από που να το πιάσεις και που να το αφήσεις...
Αν η πίτα είναι μεγάλη, υπάρχει χώρος για να φάνε όλοι. Το ότι η Pizza Hut δούλευε στην Ελλάδα πολλά χρόνια μαζί με εκατοντάδες άλλες πιτσαρίες, δεν εμπόδισε την Domino's να δραστηριοποιηθεί εδώ. Το ότι τα παγωτά Haagen Dazs υπάρχουν και πάνε καλά στην Ελλάδα, δεν εμπόδισε την unilever να φέρει τα ben & jerry's. Και αν δεν σου κάνουν τα παγωτά, δες τις κινητές.... Wind, Vodafone, Cosmote, Q, MoMad, Frog... Αν και οι τρεις τελευταίες είναι virtual operators, και πάλι αντλούν ένα κομμάτι της (πολύ μεγάλης) αγοράς.
Τι σημαίνει κορεσμένος αεροπορικός προορισμός; Είναι ένας προορισμός που υπάρχουν πολλές πτήσεις την ημέρα; Από πολλές εταιρείες; Αν είσαι ένα established όνομα, γιατί να μην είσαι ακόμα μια επιλογή όταν οι επιβάτες προς τον συγκεκριμένο προορισμό είναι πολλοί;
Από που προκύπτει ότι το σχέδιο Marketing είναι ανεπαρκές;
Αυτό το ξέρεις σίγουρα; Επίσης, με τι το συγκρίνεις; Μια εταιρεία όπως η Austrian Airlines δαπάνησε περί τα 50.000ε το 2007 σε διαφημιστική δαπάνη στην Ελλάδα. Πόσες φορές θυμάσαι να την είδες; Και αν η Austrian είναι γνωστό όνομα, πόσες φορές είδες την Norwegian, ή την flygobespan;
Αυτό σχετικά με το slogan είναι καθαρά υποκειμενικό και ο καθένας έχει δικαίωμα στην άποψη του.
Από που προκύπτει ότι η πίτα στην Πολωνία είναι τόσο μεγάλη ώστε να έρθει ακόμα ένας παίκτης; Το σχόλιο περί υποκατάστασης της Ολυμπιακής θεωρώ ότι είναι άτυχο και τελείως άστοχο. Δεν ξεκινάς να κάνεις μια δουλειά για να μην τυχόν πει κάποιος κάτι για σένα. Ξεκινάς μια δουλειά για να βγάλεις λεφτά. Και αν είσαι καλός, θα βγάλεις.
Από που προκύπτει ότι η εταιρεία είναι χαμηλά στα μάτια του κόσμου; Έχεις κάποια έρευνα που το αποδυκνύει; Γιατί τα επίσημα δημοσιευμένα νούμερα άλλα δείχνουν.
Αναφέρεις πολλούς προορισμούς που είναι εκτός ΕΕ και απαιτείται διακρατική συμφωνία ώστε να μπορέσει κάποιος να κάνει πτήσεις... Και πολλές φορές τα κράτη προτιμούν να προφυλάξουν τους flag carriers.
Τέλος, κάτι που έχω ξανα-αναφέρει στο forum και παλαιότερα: Σίγουρα ο καθένας έχει την άποψη του και σίγουρα είναι ελεύθερος να την εκφράζει. Αλλά από αυτό μέχρι του σημείου να γράφουμε πράγματα που είναι βασισμένα σε αμιγώς προσωπικές εκτιμήσεις που βασίζονται σε στοιχεία αγνώστων πηγών ή ακόμα χειρότερα δεν βασίζονται πουθενά, είναι λίγο ανούσιο.
Από που να το πιάσεις και που να το αφήσεις...
Το κακό στην Αγαίου είναι ότι ανοίγει δρομολόγια όπου όχι μόνο η αγορά είναι κορεσμένη αλλά επίσης προσπαθεί να υποκαταστήσει την Ολυμπιακή.
Αν η πίτα είναι μεγάλη, υπάρχει χώρος για να φάνε όλοι. Το ότι η Pizza Hut δούλευε στην Ελλάδα πολλά χρόνια μαζί με εκατοντάδες άλλες πιτσαρίες, δεν εμπόδισε την Domino's να δραστηριοποιηθεί εδώ. Το ότι τα παγωτά Haagen Dazs υπάρχουν και πάνε καλά στην Ελλάδα, δεν εμπόδισε την unilever να φέρει τα ben & jerry's. Και αν δεν σου κάνουν τα παγωτά, δες τις κινητές.... Wind, Vodafone, Cosmote, Q, MoMad, Frog... Αν και οι τρεις τελευταίες είναι virtual operators, και πάλι αντλούν ένα κομμάτι της (πολύ μεγάλης) αγοράς.
Τι σημαίνει κορεσμένος αεροπορικός προορισμός; Είναι ένας προορισμός που υπάρχουν πολλές πτήσεις την ημέρα; Από πολλές εταιρείες; Αν είσαι ένα established όνομα, γιατί να μην είσαι ακόμα μια επιλογή όταν οι επιβάτες προς τον συγκεκριμένο προορισμό είναι πολλοί;
Πόσο μάλλον το Λονδίνο, και ιδιαίτερα με ανυπαρκές σχέδιο Μάρκετινγκ.
Από που προκύπτει ότι το σχέδιο Marketing είναι ανεπαρκές;
Τα λάθη της Αιγαίου συμπληρώνονται απο την έλλειψη στην στρατηγική μάρκετινγκ που συνίσταται σε έλλειψη διαφημιστική καμπάνιας στο εξωτερικό και σε προσέλκυση μόνο Ελλήνων πελατών.
Αυτό το ξέρεις σίγουρα; Επίσης, με τι το συγκρίνεις; Μια εταιρεία όπως η Austrian Airlines δαπάνησε περί τα 50.000ε το 2007 σε διαφημιστική δαπάνη στην Ελλάδα. Πόσες φορές θυμάσαι να την είδες; Και αν η Austrian είναι γνωστό όνομα, πόσες φορές είδες την Norwegian, ή την flygobespan;
Αυτό σχετικά με το slogan είναι καθαρά υποκειμενικό και ο καθένας έχει δικαίωμα στην άποψη του.
Οι νέοι προορισμοί θα πρέπει να πρόερχονται απο αναδυόμενες αγορές ή απο αγορές όπου δεν υπάρχει ισχυρή παρουσία (Πολωνία).Το να προσπαθείς να υποκαταστήσεις την Ολυμπιακή , τροφοδοτεί τα σενάρια περί καλύτερης αντιμετώπισης τη πολιτικής ηγεσίας προς τα εσένα. Αν θέλει η Αιγαίου να ανταγωνιστεί, γιατί δεν ανταγωνίζετε την Swiss για Ζυρίχη η τις σκανδιναβικές εταιρείες; γιατί μόνο αν κάνεις τολμηρά βήματα, θα ανέβεις στα μάτια του κόσμου.
Από που προκύπτει ότι η πίτα στην Πολωνία είναι τόσο μεγάλη ώστε να έρθει ακόμα ένας παίκτης; Το σχόλιο περί υποκατάστασης της Ολυμπιακής θεωρώ ότι είναι άτυχο και τελείως άστοχο. Δεν ξεκινάς να κάνεις μια δουλειά για να μην τυχόν πει κάποιος κάτι για σένα. Ξεκινάς μια δουλειά για να βγάλεις λεφτά. Και αν είσαι καλός, θα βγάλεις.
Από που προκύπτει ότι η εταιρεία είναι χαμηλά στα μάτια του κόσμου; Έχεις κάποια έρευνα που το αποδυκνύει; Γιατί τα επίσημα δημοσιευμένα νούμερα άλλα δείχνουν.
Αναφέρεις πολλούς προορισμούς που είναι εκτός ΕΕ και απαιτείται διακρατική συμφωνία ώστε να μπορέσει κάποιος να κάνει πτήσεις... Και πολλές φορές τα κράτη προτιμούν να προφυλάξουν τους flag carriers.
Τέλος, κάτι που έχω ξανα-αναφέρει στο forum και παλαιότερα: Σίγουρα ο καθένας έχει την άποψη του και σίγουρα είναι ελεύθερος να την εκφράζει. Αλλά από αυτό μέχρι του σημείου να γράφουμε πράγματα που είναι βασισμένα σε αμιγώς προσωπικές εκτιμήσεις που βασίζονται σε στοιχεία αγνώστων πηγών ή ακόμα χειρότερα δεν βασίζονται πουθενά, είναι λίγο ανούσιο.