Δρομολόγια Aegean

  • Thread starter Thread starter mrk
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Νέα Δρομολόγια

Ακομα δεν εχουμε καμια ξεκαθαρη εικονα για τις πτησεις αυτες ,νομιζω οτι ειναι πολυ νωρις. Διαφωνω να ξεκιναει απο Ηρακλειο η ροδο γιατι δεν χρειαζεται κατι τετοιο και η χρονικη διαρκεια ειναι αρκετα μεγαλη για γαλαταδικες πτησεις...(πανευρωπαικη πρωτοτυπια των ΟΑ...).Εχω ξαναπει ενα καλο στηριγμα θα ηταν να κλεισει μια codeshare συνεργασια με καποιο καλο ονομα στο στην αγγλια οπως η Bmi η οποια δεν εκτελει τακτικες πτησεις στην Ελλαδα ,αλλα η επιλογη του αεροδρομιου δε βοηθαει...Μπορει βεβαια να αγορασει τα σλοτς στο Γκατγουικ που χαρισαν οι ΟΑ ,που εκτος των αλλων εγιναν και φιλανθρωπικο ιδρυμα....
 
Re: Νέα Δρομολόγια

το μοναδικο:P αυτι μου ακουσε οτι η αιγαιου προσεφυγε σε ευρωπαικο δικαστηριο,κατηγορωντας την ΟΑ για παρανομη ανανεωση της συμβασης για το χιος-θεσσαλονικη και οτι η δικαιωση της ειναι σιγουρη..Οι ιδια πηγη ειπε οτι τα δρομολογια της αιγαιου ξεκινουν μεσα στο καλοκαιρι..ξερει κανεις κατι αλλο ?
 
Re: Νέα Δρομολόγια

Δεν ξέρω κατα πόσο σύντομα θα γίνει αυτό αλλά θα ήθελα να ρωτήσω ποιοι μπορεί να είναι οι μελλοντικοί υπερατλαντικοί προορισμοί. Επίσης θα ήθελα να ανοίξει ένα θέμα για τις long-haul πτήσεις της Αιγαίου. Μία ιδέα μόνο. επειδή εδώ μπορούμε να συζητάμε και να κάνουμε υποθέσεις.

Για να πω την άποψη μου ο πρώτος προορισμός θα πρέπει να είναι η βοστώνη ή το Σικάγο. Σε συνεργασία με την Air One θα μπορούσαν να έχουν δρομολόγιο ATH-MXP-BOS ή ATH-MXP-ORD.
 
Re: Νέα Δρομολόγια

H Air One έχει αρχίσει μια σοβαρή επέκταση, και με την επικειμενη άφιξη των Α332, θα έχει και αξιόλογο long-haul. Μια καλή αρχή θα ήταν code-share.
 
Re: Νέα Δρομολόγια

Προς το παρόν νομίζω θα περιμένει ίσως και τη σταθεροποίηση των παρόντων γραμμών.

Τα Τίρανα ήδη από κει που είχαν εξαγγελθεί ως καθημερινή, πλέον εκτελείται 5 φορές/βδομάδα (πλην ΠΕΜ-ΣΑΒ).

Κατά τα άλλα, σίγουρα στο μυαλό τους υπάρχει (όπως και παλιότερα) η Κων/πολη, το Βελιγράδι και Κίεβο - Μόσχα.
 
Re: Νέα Δρομολόγια

Τα 332 έχουν αρχίσει να έρχονται (πριν 2 σάββατα, είδα ένα στο Βενιζέλο). Ως προς το άλλο, έχει ήδη ξεκινήσει το interlining για πωλήσεις εισιτηρίων προς Αμερική, με "τα γλαροπούλια" να πηγαίνουν τους επιβάτες στο Μιλάνο και από εκεί να τους παραλαβάνει η AP. Ήδη η AP έχει δημοσιεύσει ναύλους που απευθύνονται στην ελληνική αγορά και είναι διαθέσιμοι μέσω των ταξιδιωτικών γραφείων. Βρήκα τη σχετική παράγραφο (4) ενός ναύλου για Βοστώνη:

>FN*1/ALL
001 ATHBOS 04JUL08 AP EUR 522.00 VHAPSGR STAY-SU/6M BK-V
[...]
4. FLIGHT APPLICATION
BETWEEN ATH AND THE UNITED STATES
THE FARE COMPONENT MUST BE ON
ONE OR MORE OF THE FOLLOWING
ANY AP FLIGHT.
OR
THE FARE COMPONENT MUST BE ON
ONE OR MORE OF THE FOLLOWING
ANY AP FLIGHT
IN COMBINATION WITH
ONE OR MORE OF THE FOLLOWING
ANY AP FLIGHT OPERATED BY A3
ANY A3 FLIGHT OPERATED BY A3.
 
Re: Νέα Δρομολόγια

Codeshare με την ΑΡ ειναι απολυτα εφικτο και δεν αποκλειεται να γινει.Εξαιτιας της φιλοελληνικης της πολιτικης εχουν ξεκινησει αρκετα ενδιαφεροντα δρομολογια απο Θεσσαλονικη,Κερκυρα και Ηρακλειο προς την Ιταλια.
Τα Τιρανα τα ειχαμε πει οτι 3 εταιριες στη φτωχοτερη χωρα της Ευρωπης ειναι πολλες, και οι περισσοτεροι Αλβανοι προτιμουν να ερχονται στην Ελλαδα με λεοφωρειο.Μακαρι να μεινει στις 5 και να μη ριξει πιο κατω.
Το Λονδινο φοβαμαι αν και ακομα ειναι νωρις να βγουν απολυτα συμπερασματα.
Σημασια εχει οτι μπορει να ανοιξει τη Γενευη τωρα που μαλλον θα την κοψει η ΟΑ και υπαρχει ενδιαφερον πιθανον για το Αμστερνταμ.
 
Re: Νέα Δρομολόγια

Συναισθηματισμοί και 'φιλικά' αισθήματα δεν υπάρχουν, ούτε στην πολιτική, ούτε στην πρακτική των επιχειρήσεων (που, και αυτό, είναι πολιτική). Η Air One βλέπει δυνατότητα και πεδίο επιχειρηματικής δράσης, και παίρνει το ρίσκο. Ταυτόχρονα, και οι περιοχές που μπαίνουν στο 'επιχειρηματικό στόχαστρο', μπορούν να το εκμεταλλευτούν αυτό για εμπορικούς και τουριστικούς λόγους. Καλή τύχη.
 
Re: Νέα Δρομολόγια

Οταν αναφερω φιλλοεληνικη πολιτικη δεν εννοω συναισθημα, αλλα την επιλογη της συγκεκριμενης εταιριας να επιλεξει εναν σημαντικο αριθμο πτησεων που να αφορουν την Ελλαδα. Το Μιλανο απο την Αθηνα μπορει να κρατησει 5! εταιριες και δεν θεωρω πολυ ρισκο τα εποχικα για Κερκυρα και Ηρακλειο , διοτι ο κοσμος ειναι δεδομενος.
Οσο πισω και να ειναι η Ελλαδα στη χαραξη τουριστικης πολιτικης παραμενει ελκυστικη οσο τιποτα αλλο...
 
Re: Τηλεοπτικές διαφημίσεις Aegean

Η άποψη μου είναι ότι η Αιγαίου ακολουθεί ένα λανθασμένο τρόπο όσο αφορά την επιλογή των προορισμών. Το κακό στην Αγαίου είναι ότι ανοίγει δρομολόγια όπου όχι μόνο η αγορά είναι κορεσμένη αλλά επίσης προσπαθεί να υποκαταστήσει την Ολυμπιακή.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι το άνοιγμα των νέων προορισμών που θέλει να κάνει. Τόσο το Παρίσι όσο και οι Βρυξέλλες είναι ήδη κορεσμένες. Πόσο μάλλον το Λονδίνο, και ιδιαίτερα με ανυπαρκές σχέδιο Μάρκετινγκ.
Τα λάθη της Αιγαίου συμπληρώνονται απο την έλλειψη στην στρατηγική μάρκετινγκ που συνίσταται σε έλλειψη διαφημιστική καμπάνιας στο εξωτερικό και σε προσέλκυση μόνο Ελλήνων πελατών. Ακόμη και η ίδια διαφήμιση είναι λάθος. Το σλόγκαν <<ακόμη περισσότεροι Έλληνες στο Λονδίνο>>, είναι σύμφωνα με την άποψη μου πολύ off , καθώς δεν αναδεικνύει το ανταγωνιστικό πλεόνεκτημα που πιστεύει πως έχει η εταιρεία σε σχέση με τους ισχυρούς ανταγωνιστές της. Το μόνο θετικό στην προώθηση του Λονδίνου είναι η συνεργασία με το Stansted Express.
Οι νέοι προορισμοί θα πρέπει να πρόερχονται απο αναδυόμενες αγορές ή απο αγορές όπου δεν υπάρχει ισχυρή παρουσία (Πολωνία).Το να προσπαθείς να υποκαταστήσεις την Ολυμπιακή , τροφοδοτεί τα σενάρια περί καλύτερης αντιμετώπισης τη πολιτικής ηγεσίας προς τα εσένα. Αν θέλει η Αιγαίου να ανταγωνιστεί, γιατί δεν ανταγωνίζετε την Swiss για Ζυρίχη η τις σκανδιναβικές εταιρείες; γιατί μόνο αν κάνεις τολμηρά βήματα, θα ανέβεις στα μάτια του κόσμου.
Η Αγαίου θα μπορούσε να εξυπηρετήσει τους ακόλουθους προορισμούς:
1)Κων/πόλη αν και δεν ξέρω πόσο θα αποδώσει. Θα προτιμούσα Άγκυρα.
2)Μόσχα λόγω του ότι είναι αναδυόμενη αγορά.
3)Abu Dhabi (δεν ξέρω πως γράφεται ακριβώς).Αυτό γιατί στα ΗΑΕ δεν υπάρχει μόνο το Dubai.
4)Σικάγο, Βοστώνη σε συνεργασία με την Air One.Θα μπορούσαν τα δύο πρωινά δρομολόγια των εταιρειών να γίνουν ένα , η ένα τουλάχιστον να εκτελείται με Α330 έτσι ώστε να έχουμε ATH-MXP-BOS-MXP-ATH 3xWeekly & ATH-MXP-ORD-MXP-ATH 3xWeekly. Εννοώ 1-3-5 το πρώτο και 2-4-6 το άλλο. (ονειρεύομαι μάλλον).
5)Λισσαβώνα. Να δούμε επιτέλους απευθείας δρομολόγιο γιατί τα χριστούγεννα που πετούσα με Swiss για Ζυρίχη, πολλοί ήταν transit passengers για Λισσαβώνα.
Άν θέλει η Αιγαίου Παρίσι , Βρυξέλλες και Λονδίνο να τα ανοίξει απο SKG όπως και το AMS.

Άσχετο:Η Air China θα ήταν προτιμότερο να πετούσε Πεκίνο-Σανγκάι-Αθήνα γιατί το δεύτερο αποτελεί σημαντικό επιχειρηματικό κέντρο της ναυτιλίας, κάτι που βέβαια αφορά την Ελλάδα.

Τέλος, ζητάω συγγνώμη απο τους διαχειριστές που ανέπτυξα τόσα πολλά θέματα σε αυτό το πόστ.
 
Top