lewton
First-Class-Member
- Εγγραφή
- 03/08/2007
- Μηνύματα
- 908
- Likes
- 93
- Περιοχή
- Hamburg, Deutschland
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- DLH
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- EDHI
- YAHOO
- dimitris_xp
Βασιλάκης περί Κωνσταντινούπολης
Από το capital.gr:
To ερώτημα που μου έρχεται εμένα είναι γιατί δεν τα είπαν τόσο ξεκάθαρα και την περασμένη εβδομάδα όταν έβγαλε το θέμα ο Βγενόπουλος, παρά έκαναν μια γενικόλογη αναφορά ότι όλα ήταν νομότυπα, και σήμερα λένε ότι την άδεια την είχαν από το 2004 αλλά δεν έβρισκαν slot.
Από το capital.gr:
Ο ίδιος απαντώντας στις πρόσφατες βολές του επικεφαλής της MIG Ανδρέα Βγενόπουλου, αναφορικά με το δρομολόγιο Αθήνα-Κωνσταντινούπολη, είπε χαρακτηριστικά ότι «τα τελευταία 8 χρόνια η Aegean Airlines προσπαθεί επισήμως να μπει στη γραμμή αυτή. Έχουμε μιλήσει πολλές φορές για την καθυστέρηση εισόδου μας στη γραμμή εδώ και πάρα πολλά χρόνια. Η διμερής διακρατική συμφωνία που υπεγράφη το 1948 προέβλεπε εξαρχής τη δυνατότητα διορισμού και δεύτερου αερομεταφορέα στη γραμμή αυτή. Από το 1996 η υπηρεσία πολιτικής αεροπορίας έχει τη διακριτική ευχέρεια να διορίζει δεύτερο αερομεταφορέα σε όλες τις γραμμές εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης. Στη διαδικασία αυτή απαιτείται έτσι και αλλιώς να συμμετέχουν υπάλληλοι του υπουργείου Εξωτερικών. Εμείς έχουμε διοριστεί από το 2004 ακολουθώντας όλες τις σύννομες διαδικασίες. Από το 2004, όμως, προσπαθούσαμε να αποκτήσουμε slot στο αεροδρόμιο Aτατούρκ, το οποίο και βρέθηκε το 2009, και μας κοινοποιήθηκε τον περασμένο Μάιο».
To ερώτημα που μου έρχεται εμένα είναι γιατί δεν τα είπαν τόσο ξεκάθαρα και την περασμένη εβδομάδα όταν έβγαλε το θέμα ο Βγενόπουλος, παρά έκαναν μια γενικόλογη αναφορά ότι όλα ήταν νομότυπα, και σήμερα λένε ότι την άδεια την είχαν από το 2004 αλλά δεν έβρισκαν slot.