Δρομολόγια Olympic Air

  • Thread starter Thread starter mastrojohn
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Σημερινό άρθρο αναφέρει:
1. Το Μόναχο ενδέχεται να είναι ο πρώτος προορισμός της νΟΑ στην Γερμανία
2. Codeshare με AF για πτήσεις Ελλάδας-Γαλλίας αλλά και για Μόντρεαλ
3. Codeshare με KLM για Ελλάδα-Ολλανδία και Τορόντο

Το πλήρες άρθρο:
:arrow: http://www.capital.gr/Articles.asp?id=825401
 
Να χαρω εγω μιαμιση σειρα αναφορα...

capital.gr":jdr6t4th said:
Τέσσερα πρώην έμπειρα στελέχη της Aegean συγκροτούν την ηγετική ομάδα της νέας Ολυμπιακής.

Να χαρω εγω ελληνικα! Δηλαδη τωρα δεν ειναι εμπειρα στελεχη? Την πουλησαν την εμπειρια τους; (γιατι αυτο το νοημα βγαινει απο την διατυπωση - η σωστη ειναι: Τέσσερα έμπειρα, πρώην στελέχη της Aegean συγκροτούν την ηγετική ομάδα της νέας Ολυμπιακής.) Αχ! Ελλαδιτσα μας..
 
Ερώτησις: Υπάρχουν τακτικά καθυστερήσεις στα δρομολόγια της "νέας" Olympic? Γιατί εχθές πέταξα με OA ATH - HER και (καλομαθημένος απο την Aegean) ουτε φανταστηκα πως θα υπηρχε καθυστερηση (ειχα κανονισει μεχρι κ τη βραδυνη μου εξοδο). Και ξαφνικα την ωρα του boarding time ανακοινωσαν την καθυστερηση κατα 1 ολοκληρη ωρα. Κ ασφαλως δεν ειχε κανεις τπτ να κανει παρα να περιμενει ακινητος το αεροπλανο να ερθει...

Οποτε, τα αεροπλανα που αποκτηθηκαν εχουν καλυψει κενα ή ειμαστε ακομη στα ιδια? Γιατι θεωρω οτι το πρωτο πραγμα που θα επρεπε να στρωσει η MIG ειναι οι καθυστερησεις / ακυρωσεις πτησεων που συνεβαιναν στο παρελθον και κατεστρεψαν διεθνως την εικονα της κρατικης ΟΑ. Στο συγκεκριμενο θεμα ομως αποτυγχανει παταγωδως, με αποτελεσμα πολυ ευκολα να πηγαινει κανεις στον ανταγωνισμο... κ να γυριζει την πλατη στην OA ακομη μια φορα.
 
Πρώτες μέρες είναι,δεν ήταν και πλήρως έτοιμοι αφού αεροπλάνα έρχονται,πιλότοι και μηχανικοί ακόμη προσλαμβάνονται...
Ας είμαστε λίγο υπομονετικοί για την αρχή τουλάχιστον. :)
 
Το πρόγραμμα που είχαν στο site μέχρι και τέλος Μαρτίου δεν υπάρχει πλέον.Υπάρχει μόνο μέχρι τέλος Νοεμβρίου. Οπότε να περιμένουμε λογικά αλλαγές σε αυτό που προλάβαμε να δούμε.. :great:
 
καλησπερα,ξερει κανεις γιατι η πτηση απο Καλαματα για Θεσ/νικη αντι για ΟΑχχχ γραφει ΟΡχχχ?
 
Αν δεν κάνω λάθος, όλα τα επιδοτούμενα και τα διακρατικά πετάνε με ΟΡ αφού ουσιαστικά δεν είναι της νΟΑ...
 
Ακριβως...Οι πτησεις αυτες ουσιαστικα πραγματοποιουνται απο την Olympic Airlines ομως τα αεροπλανα ειναι leased απο την Olympic Air!
 
Και τα 737-400 δυστυχώς στην αποθήκευση ενώ το προσωπικό που τα εξυπηρετούσε (πιλότοι-μηχανικοί-συνοδοί) δεν έχει απολυθεί προς το παρόν από την παλαιά Ο.Α-άρα θα πληρωθεί για τον Οκτώβριο,έστω όταν το αποφασίσει ο εκκαθαριστής-ενώ το ground handling έτσι κι αλλιώς το πραγματοποιούσε η νέα Ολυμπιακή από τον Ιούλιο.
Ποιός ο λόγος λοιπόν αυτά να παραμένουν καθηλωμένα στο έδαφος?
Πρός ενημέρωση πάντως,ακούστηκε ότι 2100€ η ώρα κόστιζε το wet leasing των Q400 της ΜIG,προς την παλαιά ΟΑ το καλοκαίρι,χωρίς τα κάυσιμα.Το ίδιο,ίσως ελαφρά χαμηλότερο και των άλλων εταιρειών που παρήλασαν στο Βενιζέλος αυτό το καλοκαίρι.

Ειδικός δεν είμαι αλλά αν τα παραπάνω αναφερόμενα είναι σωστά,τα διακρατικά και ίσως και τα επιδοτούμενα δρομολόγια κοστίζουν διπλάσια στην παλαιά Ο.Α... Γιατί??? :rant:
 
Top